Rok výroby:1998Typ motoru:1200Stav km při koupi:125 000 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:3. 1. 2007
U auta se v průběhu najetých 12.000 km projevilo hodně vážných závad. Zarezlé válečky předních brzd (stálé přibržďování).
Propálené těsnění pod hlavou mezi dvěma válci.
Vyhořelá indukční zapalovací dvojcívka.
Část zapalovací svíčky při jízdě odpadla do vnitřního prostoru válce a způsobila velké rýhy v pístu a ve válci. (od této doby má auto větší spotřebu motorového oleje).
V několika servisech nejsou schopni nastavit volnoběžné otáčky u studeného motoru. (dokud se auto neohřeje, tak jakmile dám nohu z akceleračního pedálu dolů tak "chcipne motor").
Praskla pružina, která vrací sací ventil v motoru. (volně se pohybující ventil způsobil velké škody-finančně náročná oprava ).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud auto jede jsem s ním celkem spokojen, ale je velmi poruchové.
Co se týče spadlého kusu svíčky do válce tak si myslím že jde spíše o chybu uživatele protože kdyby byly měněny pravidelně tak se to na 99% nestane tento problém spíše nastává u svíček které mají hodně za hranou životnosti.
Zdravím Vás,tento problém jsem měl taky,když jsem nastartoval a pustil nohu z plynu chcípnul.Nechal jsem vyměnit svíčky,stálo to okolo 600,-Kč a problém byl vyřešen.Ještě jsem měl problém,co se týkalo otáček,ikdyž byl motor zahřátý a stál jsem na křižovatce,tak při volnoběhu mi to zdechlo,nechal jsem vyměnit čidlo otáček,které stojí cca 1.500,-Kč
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Palio
Svíčka ve válci
Co se týče spadlého kusu svíčky do válce tak si myslím že jde spíše o chybu uživatele protože kdyby byly měněny pravidelně tak se to na 99% nestane tento problém spíše nastává u svíček které mají hodně za hranou životnosti.
28.01.2011 | 20:17:10 | m.p Reagovat
Chladný motor-chcípání
Zdravím Vás,tento problém jsem měl taky,když jsem nastartoval a pustil nohu z plynu chcípnul.Nechal jsem vyměnit svíčky,stálo to okolo 600,-Kč a problém byl vyřešen.Ještě jsem měl problém,co se týkalo otáček,ikdyž byl motor zahřátý a stál jsem na křižovatce,tak při volnoběhu mi to zdechlo,nechal jsem vyměnit čidlo otáček,které stojí cca 1.500,-Kč
03.08.2007 | 14:46:02 | Maro Reagovat
asi jsou fiátci nespolehlivý,ale tenhle problém se vyskytuje u ojetých aut i údajně kvalitnějších značek.přeji ti více štěstí při příštím výběru.
09.03.2007 | 22:42:52 | Milan Reagovat