Rok výroby:2000Typ motoru:1242 44 KWStav km při koupi:57 400 kmStav km nyní:67 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:9. 11. 2005
Měnil jsem jen svíčky, filtry, olej, destičky. Vsě bylo ještě puvodní.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil ojeté, dotažené z Francie. Prý nebourané, ale je lehce odřená pravá strana předního nárazníku. Zadní dveře = nejsou uplně souměrné spary asi o 1,5mm. Takže muselo byt ťuklé na zadek na ty dveře. Ale jdou pěkně zavírat a nemaj ani škrabanec.
Interier je zachovalí a mě se moc líbý až na věnec volantu ten je na hoře dost opotřebovaný.
Jezdí se mi s nim pěkně svižně po městě, jezdim snim každý den 20km do práce a motor je dostačující. Samozřejmě to není žadná raketa, ale pěkně tahne od 2 000 - 4 000 (60-120 na pětku).
Ve vyších a nižích otáčkách je nepoužitelný. Spotřeba je slušná okolo 6l. Na delší cesty by mohla být i meší, ale to bych si vybral pak 1.2 16V a nebo spíš 1.6 16V ten se Fiatu povedl nejlépe.
Auto vřele doporučuji mladým rodinám, je levné a prostorné, má veliký kufr s rovnou nakládací hranou a sklopnými sedačkámi též do roviny.
Je též vhodné na rozbité silnice má měkčí podvozek, ale přestože se lehce naklání výborně drží stopu. ABS též funguje výborně.
Jsem asi rok majitelem Palia které mě dovezl švagr z Itálie.Najel jsem 15 000 Km a jsem z tohoto auta nadšený.Sice při studeném motoru je trošku hlučnější,ale po zahřátí ztichne.Trošku vybruje volant a palubovka při stání na volnoběh,ale to není zas tav velká vada.Je to ideální rodinný vůz,velký kufr.Na delší trasy má spotřebu 5,5 litru nafty a to se docela dá.Sezení na delší trasy je taky docela pohodlné a manuální klimatizace se v létě hodí.Jediný problém byl s topením,ovládací knoflík který ovládá táhlo od topení nešel otočit až do koncové polohy.Jak zjistil můj švagr tak je to výrobní vada a stačí pilníkem pod palubovkou propilovat kousek plastu a je hotovo.Hold češi si vždy nějak poradí.Asi nepočítali stím že to nepujde jenom do Brazilie a Turecka.Turbo je taky bezproblémové a občas dost potřebné. Letošní zimu jsem testoval jízdu s řetězy v Krkonoších a jak jsem zjistil tak při couvání v ledových kolejích a nebo při jízdě v zatáčkách ustřeluje dost citelně zadní část.Asi jsem ji měl málo zatíženou.Takže na ledu a v kopci moc stabilní není.Zato v létě i na mokru drží jak přibitý a jeho hmotnost ho předurčuje k vynikající setrvačnosti při vyřazení rychlosti.Celkové hodnocení je velmi dobré,já jsem vždy považoval Fiat za šunt,ale jen do té doby co jsem pokal Palio Weekend.Cena a výkon je dostupná pro všechny.
Zdravím všechny uživatele,mám na Vás dotaz. Chci si koupit auto Fiat palio wekend,akorát se nemůžu rozhodnout mezi 1.6 16v benzín a 1.7 TD diesel. Mohli by jste mi poradit která verze je lepší? Předem děkuji.
Dnes jsme byl s autem v servisu a když mi na to koukli, tak zjistili, že je prasklé těsnění pod hlavou, takže mě čeká výměna, je k naštvání že jsme tam vezl obě auta(Palio a Favorita) a obě mají stejnej problém...
Čidlo teploty chladící kapaliny nebo na čidlo chladiči (pravděpodobné skrz ventilátor). Termostat je taky možnost, ale méně pravděpodobná. Ještě bych nevyloučil chladič. Ale začni čidlama, ty jsou levný, ostatní už něco stojí.
Můžete mi někdo poradit?? Mám Palio 1,2 54 kW, r.v. 2000 a mám pocit že se přehřívá. Když stojím se zapnutým motorem, jde teploměr okamžitě nad půlku stupnice a když parkuju a musím couvat tak vyšplhá až skoro k vrcholu. Věntilátor sice sepne,ale jen na chvilku. Díky. Jinak sjem s autem zatím velmi spokojen(najto 100km)
Už jsem po něm pokukoval...není náhodou na podvozku Una?? vím že něco podobného dělali pro Jižní Ameriku apod. Nebo je to úplně jiná platforma..nebo podle motoizace podvozek Punto?? (starý)
Já mám taky Palio.Mám problém se studeným startem,motor naskočí až na potřetí,potom už drží a nekolísá.Neví někdo,co s tim udělat?Taky žere trochu oleje. Jinak v pohode auto.Je to 1.2-54kw .
I já mám problém při jízdě s cukáním auta v nízkých otáčkách.Při rozjezdu se studeným motorem se motor hodně dusí,když se ohřeje tak je to dobrý.Volnoběžné otáčky nekolísají.Svíčky jsem už vymněnil.
Tiez som nedavno kupil Palio Weekend a som spokojny, recenziu napisem az po nejakom case pouzivania. Chcem sa len spytat: Chcem skontrolovat hladinu oleja v motore, ta ma byt medzi znackami MIN a MAX. Bohuzial na mierke ziadne znacky nie su. Nemohol by mi niekto z vas zmerat vzdialenost tychto risiek od vrchu, presnejsie povedane od vrchu spiraly. Alebo ako mam teda merat hladinu oleja?
Mám taky odřený volant, ale viděl bych přáčinu v tom, že na něj pere přes sklo slunce a když se o interiér nestaráš, tak začně se drolit, odírat apod. Mám kožený volant, vypadal při koupi šedý, po čištění je černý. Navíc jsem tam dal na věnec potah, aby krém do kůže proniknul a už se začíná výrazně "uzdravovat".
Odřený volat nemusí být známkou přetočených kilometrů, zvlášť když je odřený jen na horní polovině. Může to taky být od b. páky na volant a její neustálé nandávání a sundávání. Koukni pořádně na polubku nad volantem. LUKY
Před měsícem jsem koupil Palio 1,2. Má najeto 97.000 a volant ani pedály ošoupané nejsou. Odhadem do 120.000 km vše bude takhle. Trochu chtělo si zvyknout na ten posilovač, ale jinak naprostá spokojenost. Dal jsem novej olej a filtry a jezdí za 5,5 - 6 l.
No,na opelclubu si na to někdo stěžoval na 1,4,že při plným plynu to cuká.Byla to zapalovací lišta,po výměně klid.Ovšem je otázkou,zda ten fiat tu lištu má:-))
Dik, za názory. Svíčky jsem skoušel brisky a když sem tam vrátil původní cukání se zlepšilo. A tak sem koupil origináli ,ale lehké cukání je i snimi. Pedáli jsou neopotřebované.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Palio
Palio Weekend 1.7 TD
Jsem asi rok majitelem Palia které mě dovezl švagr z Itálie.Najel jsem 15 000 Km a jsem z tohoto auta nadšený.Sice při studeném motoru je trošku hlučnější,ale po zahřátí ztichne.Trošku vybruje volant a palubovka při stání na volnoběh,ale to není zas tav velká vada.Je to ideální rodinný vůz,velký kufr.Na delší trasy má spotřebu 5,5 litru nafty a to se docela dá.Sezení na delší trasy je taky docela pohodlné a manuální klimatizace se v létě hodí.Jediný problém byl s topením,ovládací knoflík který ovládá táhlo od topení nešel otočit až do koncové polohy.Jak zjistil můj švagr tak je to výrobní vada a stačí pilníkem pod palubovkou propilovat kousek plastu a je hotovo.Hold češi si vždy nějak poradí.Asi nepočítali stím že to nepujde jenom do Brazilie a Turecka.Turbo je taky bezproblémové a občas dost potřebné.
Letošní zimu jsem testoval jízdu s řetězy v Krkonoších a jak jsem zjistil tak při couvání v ledových kolejích a nebo při jízdě v zatáčkách ustřeluje dost citelně zadní část.Asi jsem ji měl málo zatíženou.Takže na ledu a v kopci moc stabilní není.Zato v létě i na mokru drží jak přibitý a jeho hmotnost ho předurčuje k vynikající setrvačnosti při vyřazení rychlosti.Celkové hodnocení je velmi dobré,já jsem vždy považoval Fiat za šunt,ale jen do té doby co jsem pokal Palio Weekend.Cena a výkon je dostupná pro všechny.
21.03.2008 | 09:17:22 | karten Reagovat
Palio
Nechci nějak rýpat, ale proč Palio, když Marea je za stejnou cenu a užitná hodnota je nezměrně větší (nehledě na design)?
12.02.2008 | 15:26:32 | Radek Reagovat
Fiat Palio Wekend
Zdravím všechny uživatele,mám na Vás dotaz.
Chci si koupit auto Fiat palio wekend,akorát se nemůžu rozhodnout mezi 1.6 16v benzín a 1.7 TD diesel.
Mohli by jste mi poradit která verze je lepší?
Předem děkuji.
12.02.2008 | 14:53:30 | Lucky Reagovat
Dík za radu
Dnes jsme byl s autem v servisu a když mi na to koukli, tak zjistili, že je prasklé těsnění pod hlavou, takže mě čeká výměna, je k naštvání že jsme tam vezl obě auta(Palio a Favorita) a obě mají stejnej problém...
16.10.2007 | 20:40:38 | Tomš Reagovat
Čidlo teploty chladící kapaliny nebo na čidlo chladiči (pravděpodobné skrz ventilátor). Termostat je taky možnost, ale méně pravděpodobná. Ještě bych nevyloučil chladič. Ale začni čidlama, ty jsou levný, ostatní už něco stojí.
15.10.2007 | 20:11:48 | Radek Reagovat
Problém s přehříváním
Můžete mi někdo poradit?? Mám Palio 1,2 54 kW, r.v. 2000 a mám pocit že se přehřívá. Když stojím se zapnutým motorem, jde teploměr okamžitě nad půlku stupnice a když parkuju a musím couvat tak vyšplhá až skoro k vrcholu. Věntilátor sice sepne,ale jen na chvilku. Díky. Jinak sjem s autem zatím velmi spokojen(najto 100km)
15.10.2007 | 20:03:43 | Tomš Reagovat
Uno?
Už jsem po něm pokukoval...není náhodou na podvozku Una?? vím že něco podobného dělali pro Jižní Ameriku apod. Nebo je to úplně jiná platforma..nebo podle motoizace podvozek Punto?? (starý)
30.09.2007 | 10:33:27 | KubikCv Reagovat
Já mám taky Palio.Mám problém se studeným startem,motor naskočí až na potřetí,potom už drží a nekolísá.Neví někdo,co s tim udělat?Taky žere trochu oleje. Jinak v pohode auto.Je to 1.2-54kw .
30.09.2007 | 09:35:46 | Alex Reagovat
I já mám problém při jízdě s cukáním auta v nízkých otáčkách.Při rozjezdu se studeným motorem se motor hodně dusí,když se ohřeje tak je to dobrý.Volnoběžné otáčky nekolísají.Svíčky jsem už vymněnil.
28.08.2007 | 23:28:35 | roman Reagovat
Stav oleja
Tiez som nedavno kupil Palio Weekend a som spokojny, recenziu napisem az po nejakom case pouzivania. Chcem sa len spytat: Chcem skontrolovat hladinu oleja v motore, ta ma byt medzi znackami MIN a MAX. Bohuzial na mierke ziadne znacky nie su. Nemohol by mi niekto z vas zmerat vzdialenost tychto risiek od vrchu, presnejsie povedane od vrchu spiraly. Alebo ako mam teda merat hladinu oleja?
16.08.2007 | 07:51:41 | jozo Reagovat
Mám taky odřený volant, ale viděl bych přáčinu v tom, že na něj pere přes sklo slunce a když se o interiér nestaráš, tak začně se drolit, odírat apod. Mám kožený volant, vypadal při koupi šedý, po čištění je černý. Navíc jsem tam dal na věnec potah, aby krém do kůže proniknul a už se začíná výrazně "uzdravovat".
12.09.2006 | 12:14:36 | Radek Reagovat
Jak je na tom toto auto s bezpečností?
01.09.2006 | 06:41:18 | Reagovat
odřený volant
Odřený volat nemusí být známkou přetočených kilometrů, zvlášť když je odřený jen na horní polovině. Může to taky být od b. páky na volant a její neustálé nandávání a sundávání. Koukni pořádně na polubku nad volantem. LUKY
19.06.2006 | 17:52:47 | LUKY Reagovat
Palio 1.2
Před měsícem jsem koupil Palio 1,2. Má najeto 97.000 a volant ani pedály ošoupané nejsou. Odhadem do 120.000 km vše bude takhle. Trochu chtělo si zvyknout na ten posilovač, ale jinak naprostá spokojenost. Dal jsem novej olej a filtry a jezdí za 5,5 - 6 l.
15.11.2005 | 15:37:14 | Reagovat
No,na opelclubu si na to někdo stěžoval na 1,4,že při plným plynu to cuká.Byla to zapalovací lišta,po výměně klid.Ovšem je otázkou,zda ten fiat tu lištu má:-))
12.11.2005 | 18:52:11 | Red_Dwarf Reagovat
Odpověd
Dik, za názory. Svíčky jsem skoušel brisky a když sem tam vrátil původní cukání se zlepšilo. A tak sem koupil origináli ,ale lehké cukání je i snimi. Pedáli jsou neopotřebované.
11.11.2005 | 11:46:47 | Frank Reagovat
Opotřebený volant
Jestli to není tak třeba trochu přetočené, opotřebovaný volant by to značil, stačí se ještě mrknout jak jsou opotřebený pedály a je to jasný!
10.11.2005 | 14:31:04 | Golfis Reagovat
svíčky
U felči mi probíjející svíčky dělali rutiku v počítači - kolísání volnoběhu ,cukání v nízkých otáčkách-souhlasím s předchozím názorem.
09.11.2005 | 21:07:49 | bigben Reagovat
svíčky
To cukání můžou dělat ty nové svíčky, pokud jsi tam nedal ty co tam mají být- origoš
09.11.2005 | 14:29:00 | martas Reagovat