Recenze Fiat Punto 1.2 8V 44kw
“Moderní a spolehlivý vůz s minimálními náklady.”

Autor recenze: Krecula (25 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1242 cm3, 8V, zážehový Stav km při koupi:39 000 km Stav km nyní:65 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 10 měsíců Průměrná spotřeba: 5.5 l/100 km Vloženo: 13. 7. 2006

Hodnocení inzerátu: 94 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Megane Fiat Brava Ford Mondeo a další

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Popiskuje (piští???) zadní náprava - prý to stačí promazat

Jinak bez poruch - výměnu částí v rámci údržby nelze považovat za poruchy


Hodnocení a zkušenosti s autem

Fiat Punto o kterém tu budu psát je v pořadí mým 7mým automobilem (život je změna), proto mohu srovnávat a posuzovat z obsáhlejšího hlediska.

Můj předchozí vůz - Mégane 1.9 dTi rv 2000 mě přestal bavit a tak jsem se opět rozhodoval co koupit. Nafťák mi sice vyhovoval, ale náklady na jeho údržbu jsou skutečně vyšší - a při počtu km co najedu se mi to přestávalo vyplácet.
Proto hlavním hlediskem při výběru dalšího kandidáta do "sbírky" mnou vyzkoušených a nějakou dobu vlastněných aut byl co nejideálnější poměr užitná hodnota / pořizovací cena / náklady na provoz.

Po pečlivé selekci mi zůstalo na stole Punto v jeho 2. generaci vyráběné od roku 1999. Konkrétně s motorizací 1.2 8V o výkonu 44kw. Alternativní 1.2 16V 59kw mi v dříve vlastněné Bravě dělala nemalé potíže - problém softwaru řídící jednotky, a naftová 1.9 JTD - z dostupných materiálů - vyžaduje značné provozní náklady a hrozí zadření common railových vstřikovačů. Proto byla má volba snadná.

Vůz jsem koupil po 1. majitelce - ta ho koupila v ČR nový. Jednalo se o zachovalý vůz s necelými 40 000 km na tachometru, čemuž odpovídal skoro až výstavní sta vozidla. Všechny sváry tovární, nikde žádné náznaky lakování, broušení, kitování - proto považuji kilometráž za pravděpodobnou. Jedná se o 5ti dvéřovou variantu.

Vůz je v základní výbavě SX - 1x airbag, el.okna, centrální zamykání, posilovač řízení - s funkcí CITY (nejspíše za příplatek), autorádio v designu palubní desky a palubní počítač (též za příplatek). Tedy žádný zázrak, ale na základní výbavu je to postačující.

Exteriér: Punto 2. generace působí na rozdíl od svého předchůdce agresivně a 3dvéřová varianta až sportovně. Nejlépe hodnotím přední světlomety - úzké s čočkovými světly. Dodávají vozu nevšední vzhled - tedy zepředu. Ze strany vůz ničím nenadchne, snad jen takovou vhodnou "stmeleností" bez nějakých výstřelků. Záď je opět relativně zajímavá, za což můžou světla uspořádaná nad sebou na v zadních sloupcích.

Koroze: Výrobce udává 8mi letou záruku na prorezavění - proto ani při sebepečlivějším zkoumání na karoserii nenaleznete žádné náznaky rzi. Spodek auta je taktéž ve velmi dobrém stavu - když si vzpomenu na své staré Cinquecento po 160 000 km - to bylo muzeum rzi - na podvozku. Punto je však vzhledem ke svému věku skutečně až nezvykle zachovalé - jen výfuk už byl měněn - známá to slabost levnějších Fiatů.

Interiér: Mám verzi s světle šedými plasty v interiéru, modrými sedačkami a černými panely na palubní desce. Barvy si navzájem neprotiřečí a ve voze se cítíte volněji, než kdyby byl laděn do černa. Sedadla jsou dost pevná s na omak kvalitním hrubším potahem. Boční vedení předních sedadel je pro běžnou jízdu dostatečné a poskytuje příjemnou oporu (Oproti Méganu, kde sedadla nestála za nic). Na zadních sedadlech už tak pohodlné posezení není, ale vzhledem k velikosti vozu je to dostatečné. Kladně hodnotím standardně montované 3 opěrky hlavy a 3 3-bodové pásy na zadních sedadlech. K opěrkám bych měl jednu výtku - mám jen ty "obyčejné" co se nedají zčásti nasunout na sedadlo - a značně komplikují výhled vzad.

Palubní deska je hravá a ve své době byla zcela jistě až odvážná. Rozhodně se nejedná o strohost typu Fabia. Veškeré ovládání pod volantem je na dvou mohutných páčkách - ta na blinkry a světla je možná až příliš mohutná. Ovládací tlačítka stahování oken jsou trochu netradičně uprostřed palubní desky a tak jsem několikrát neúspěšně mačkal na dveře ve snaze si otevřít okno. Potěší držáky na 2 kelímky ve spodní části palubky.

Jízda: S motorem 1.2 8V 44kw nelze očekávat žádné závodění - avšak s tímto jsem vůz ani nekupoval. Ač jsem mladý, tak dodržuji předpisy a na rychlou jízdu si nepotrpím. Proto mě velmi potěšil motor svým naladěním. Maximum točivého momentu poskytuje při 2500 otáčkách - takže přechod z dieselu byl bezproblémový.

Po městě nejčastěji jezdím na stupeň 4, do kopce na 3, na rovných úsecích není problém zařadit 5 a udržovat rychlost v rozmezí 50-55kmh - upozorňuji, že 5ka v tomto případě neslouží ke zrychlování, či jízdě do kopce, ale k udržování konstantní rychlosti.
Na dálnici se projeví výkonový nedostatek motoru - hlavně při obsazení více osobami. Proto jedím 100-120 kmh a ne více. 110 je optimální rychlost. Při 90ti na okreskách se na 5tý stupeň dosahuje neuvěřitelných hodnot spotřeby.

Podvozek je výrazně dál než motor a dovoloval by až sportovní jízdu - zato cítíte každou nerovnost. Dle mého soudu je poměrně tvrdý - srovnám li s Méganem či Mondeem.

Spotřeba: Nyní se dostávám ke kladu tohoto vozu. Když jsem opouštěl diesel s povinným ručením cca 6700 a spotřebou 5.7l/100, byl jsem smířen s tím, že benzíňák mi bude žrát kolem 7mi litrů.

Byl jsem mile překvapen. Mám s vozem najeto přes 20 000 km v zimě (a že tu v Jablonci máme strašný zimy) i létě a proto považuji své výsledky spotřeby za ustálené a anomálie jsou potlačeny.

Palubní počítač je neocenitelným pomocníkem a za dobu používání mě překvapil svou přesností - v průměru se od "ručně" počítané spotřeby liší o +-0,15l/100km. Proto považuji i jeho výsledky za bernou minci.

První nádrž po koupi vozu - v zimě na hodně hodně sněhu - se mi spotřeba ustálil na 14.6 km/l (Fiat dříve udával spotřebu v kilometrech ujetých na 1 litr) - tedy 100/14.6 = 6.8 l/100 km.Poté, co jsem se vcítil do charakteru motoru mi během zimy konečná spotřeba ukazovala 16.5 km/l - tedy 6.0 l/100km. Po roztátí sněhu jsem obul vůz na letní pneu a samozřejmě se změnil i styl jízdy. Spotřeba po městě se ustálila na 17.2 km/l - tedy - 5.8 l/100km. A nyní - kdy sem tam občas jedu i na dálku - je moje dlouhodobá spotřeba 18.5 km/l - krásných 5.4 l/100km, což je až k neuvěření, ale protože toho dosahuji již cca 4 měsíce, nemám důvod si stěžovat. Extrému jsem dosáhl na cestě do Hradce Králové - celá cesta 90 na 5ku, průjezdy vesnicemi 50 na 5ku - konečná spotřeba - 22.5 km/l - 4.44 l/100km!!! Avšak toto je dlouhodobě neudržitelné.

Shrnutí - takto nízkou spotřebu jsem skutečně nečekal. A dodatek na konec - po městě mám průměrnou rychlost 42 km - takže to neznamená, že bych vůbec nešlapal na plyn.

Údržba: Podíváte-li se do internetových nabídek obchodů s autodíly, zjistíte, že Punto patří k jedněm z levnějších aut co se cen dílů týče. Zatím se údržba sestavovala jen z pravidelných ročních výměn oleje, filtrů a bylo potřeba na 50 000 vyměnit brozdové obložení. Jinak si vůz nevyžádal žádnou mimořádnou investici - krom prasklých žárovek v předních světlech.

Z jiných recenzí se lze dočíst, že ložiska, tlumiče a ramena vydrží bez problémů do 150ti tisíc, proto hodnotím vůz jako skutečně bezproblémový, dávající nafrak všem historkám o poruchovosti a rezatosti Fiatů.

V testech spolehlivosti se samozřejmě propadl - jako každý italský a francouzský automobil - (že by ty testy dělali Němci? :) ) - ale mezi jeho častější "závady" patří právě praskání žárovek (naštěstí to jsou levnější H7 a ne H4) - což mohlo mít vliv na výsledek testů. A když jsme u testů - v nárazových zkouškách si Punto odneslo 4 hvězdičky - to je dobrý výsledek na tak malý vůz.

Finální shrnutí: nedobrá pověst Fiatů tlačí ceny ojetin dolů. Punto pořídíte výrazně levněji než naprostou většinu konkurence, případně za stejnou cenu koupíte auto o rok až dva novější. Osobně jsem se přesvědčil, že Punto II. generace je vůz skutečně bezproblémový a velmi levný jak na provoz, tak na údržbu. Přitom se jedná o moderní automobil se slušnou výbavou a neotřelým designem. Mladým rodinám mohu vřele doporučit. Nemalým plusem je i fakt, že zloději vám o Punto ani nezavadí zrakem.

Případné další dotazy zodpovím buď v diskuzi nebo na email.

krecula

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 94


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

Fiat Punto II Facelift 1,2 8V

Koupil jsem v Áčkách r.v. 2008 v listopadu 2021. Od té doby ujel 2500 km. Předchozí majitel servis zanedbával, ale zase málo jezdil. Auto mělo najeto jen 65000. Auto bylo z Trutnova, takže podvozkové díly jsou dost rezavé. Karoserie odolává slušně. Servis Punta je však jednoduchý a zvládnutelný svépomocí, díly jsou dostupné a levné. Třeba rozvody se dají udělat i na sídlišti před panelákem. Výčet vyměněných věcí (jsem preventistou) by byl dlouhý, ale opravdu nejde o závratné peníze. Zloději zatím o auto nejeví zájem. Celkově s autem spokojenost, ještě si užije spoustu km a já se zábavním jako amatérský mechanik.

09.01.2022 | 09:30:20 | Veliz  | 139.28.117.* Reagovat

12 ročný fiat punto

Ja sa pripojím s komentárom tiež. Kúpil som fiat punto ako nové auto, každý ma od kúpy fiatu odhováral, aby som kúpil niečo lepšie, peňazí som veľa nemal a auto sa mi páčilo.Jeden kolega mi povefal,že aby som ich nepočúval a spravil si podla seba.Auto som kúpil,mám najazdených 173000km a poctivá údržba celý čas.S autom prejazdená celá Európa a nikde ma nenechalo.Poruchy drobné no nikdy s motorom alebo s brzdami.Kolegovci ktorí sa mi smiali, na svojich peugeotoch už opravovali aj motory.Takže nepočúvať, kúpiť a poctivo servisovať.

16.01.2021 | 17:13:10 | Ján  | 46.34.242.* Reagovat

18 let staré Punto a spokojenost

Mám přes 2 roky Punto 1.2 16V 59kW s CVT automatem, Nyní mu bude 19 let, ročník 2002. I přes věk koroze žádná není vidět, zespoda nějaká je, ale nic tragického. Auto bylo málo jeté takže má teď 94.000, najel jsem skoro 20.000 a kromě výměny benzínové pumpy jsem žádnou závadu neměl. Nikde mě však nenechalo, jen občas škubal motor. Měnil jsem ještě termostat, moc dlouho se ohříval motor. Jinak nic. CVT automat je vynikající (japonské Jatco), mimo město jedu bezpečně za 5 litrů i méně! Ve městě za 7 litrů, naprosto plynule a pohodlně.. 16V Motor je výkonný a když chci tak auto sviští po dálnici 140 ve 3000 otáčkách což je unikum. Trošku povrzává zadní náprava ale to jsem odstranil silikonovým sprejem. Auto je spolehlivé, na svou velikost velmi prostorné, jen trochu tvrdší než velká auta. Ale zaparkuju kde se ostatní nevejdou. Takže celkově doporučuju, za málo peněz hodně muziky. Fiat mě mile překvapil.

06.12.2020 | 22:11:41 | Jiří  | 88.101.127.* Reagovat

RE: 18 let staré Punto a spokojenost


Ještě přikládám video úsporné jízdy se spotřebou 3.8 litru:
https://www.youtube.com/watch?v=e2wfs8pv-Zg&t=55s

A jízdy ve 2500 otáčkách po dálnici:
https://www.youtube.com/watch?v=ZVxMjLQofms&t=20s

06.12.2020 | 22:19:08 | Jiří  | 88.101.127.* Reagovat

RE: 18 let staré Punto a spokojenost

Ty jsi dobře hozenej...

16.01.2021 | 22:40:21 |   | 89.102.148.* Reagovat

RE: 18 let staré Punto a spokojenost

No řekni mi o benzíňáku který ve 120 točí 2500 otáček, 3000 otáček ve 140... tak schválně... Starý Oplácký osmiventilový dvoulitr možná. Zajímavý je že když se dělalo něco dobrýho, raděj se to nahradilo nějakou ptákovinou (jako tahle skvělá CVT převodovka Jatco přiblblým robotem v následující generaci Punta)

10.12.2021 | 23:12:23 | Jiří  | 88.100.226.* Reagovat

Nájezd do GO

Kolik zvládnou tato auta s tímto motorem 1,2 44kW nájezd, než odejdou nebo je potřeba udělat GO motoru?

09.11.2017 | 12:03:46 | Jack  | 212.111.8.* Reagovat

RE: Nájezd do GO

To se ještě dneska dělá ? spíš záleží co se skrývá pod pojmem GO motoru.

11.11.2017 | 20:39:48 | Nick406  | 78.102.64.* Reagovat

úplná spokojnost

Punto II 1,2 8V. po faceliftingu ,mám ho od roku 11.2003.
nabehané má 140 000km. spotreba priemerne 6litrov,manželka má lahšiu nohu z 5,2 priemerkou. z autom som nadmieru spokojný no už sa mi teraz vyskytol malý problém a to z občasným vypadávaním spiatočky.na aute som menil komplet výfuk,po 60 000 sviečky a platničky a po 120 000 km rozvody,každý rok vymienam olej.pri 100 000 mi začal kvapkat chladič no nalial som don nejaký sajrajt na utesnenie chladiča a drží to. auto však dost poriadne zatažujem nakolko som rybár a hubár takže sa najazdí po kadejakých deravých polných cestách.podla mna je to skvelé auto, no už plánujem kúpit teraz niečo vačšie ,asi kombi,alebo nejaký vačší rodinný van. no manželka sa Punta nechce vzdat nakolko jej stopercentne vyhovuje na jazdy do mesta,takže ešte nejaké km u nás nabehá ,nakolko viem že tieto motory sú vydarené a ich životnost je do 350 000km.

24.08.2012 | 07:51:47 | Roman  | 188.123.102.* Reagovat

210 tis. km

Punto II mám od roku 2000, mám najazdených 210 tis. km, a motor ide stále ako nový. Bolo treba meniť tlmiče, zapaľovacie káble, výfuk + bežný servis (olej, rozvody zatiaľ 1 x...). Autíčko som dosť ničil, jazdil veľmi veľa po ozaj zlých cestách (lesných) Priemerná spotreba stále tesne nad 5 l. Jazdím väčšinou sám, autíčko je dostatočne pružné. Zatiaľ nemám potrebu ho meniť, tobôž, že by som ho predal max. do 1000 €.

01.03.2012 | 14:21:44 | 1,2 8 V  | 195.80.187.* Reagovat

super

Ďakujem za pomoc pri výbere, veľmi sa mi páčil rozpis všetkých aspektov auta, ke´dže sa v autách ako žena až v takej miere nevyznám som vďačná za každú podrobnejšiu info a toto bolo úplne super....Ěšte raz ďakujem.

08.06.2011 | 10:08:09 |  Reagovat

RE: super

Recenze skvělá,taky jsem před dvěmi léty koupila tento vůz a nedám na něho dopustit,mám najeto už 30tis.km, a myslím ,že Fiat Punto 1,2 8V r.v.2002 je skvělou volbou hlavně pro holky :-)

08.11.2011 | 15:23:43 | Uli  | 178.72.200.* Reagovat

punto

pekna recenze díky...uvažuji o něm také už se dají sehnat kolem 50 ti tisic takze opravdu krasne auto tento motor je pry opravdu dobry - ta spotřeba je super...byly do dnes nake zavady atd atd?

06.12.2009 | 17:10:15 | seky Reagovat

5.8

Ja som tie moje dva prispevky myslel pozitivne, samozrejme a mrzi ma, ak to tak nevyznelo!Tak ze, v meste 5.8-mimo mesta aj 4.7-kombinovana 5.5 v zime samozrejme!Az to odskusam v lete na letnych, tak to napisem!Ozaj, mal som pred tym Punto S55 a musim napisat, ze vybava takmer ziadna, ale avetko super!!!Vela miesta, spotreba na 1.1 ako na 1.1 a udrzba za hubicku!Super!

05.11.2009 | 23:06:08 | pepo Reagovat

Martin, Pepo

Klucí, vaše spotřeba je úplně v normálu. Tento motor má konstrukčně kořeny v 80tých letech. Nemůžete od něj očekávat, že bude mít spotřebu jako nejmodernější motory současnosti. Měl jsem P 205 s motorem 1124, 44 kW osmiventil a bral úplně stejně: 5,2-6,2 podle ročního období a stylu jízdy. Dneska jsou sice maloobsahové benzíny, které dovedou jezdit pod 5 litrů, ale jsou vybavené složitější technikou a jsou nové konstrukce. A taky jsou na tom některé i hůř, např. tolik proklínané HTP. Na to, že je "nové", žádný zázrak.

05.11.2009 | 11:59:38 | Major Reagovat

5.8!

Myslim, ze 5.8l je velmi dobra spotreba, na to ze auto je este obute na zimnych gumach! Inak priemernu spotrebu mam tych 5,5l a som spokojny! A nemyslim, ze by som sa nejak v jazde krotil. Samozrejme, ze s autom sa neda nejak vystrajat, ten motor na to nieje stavany, ale inak sa nemozem ani v najmensom stazovat. Myslim, ze dynamika mu nechyba, pokial sa drzime daneho obsahu a jeho vykonu vc danej kategorii samozrejme!

05.11.2009 | 11:12:33 | pepo Reagovat

Spotreba 5.8!

Dobry den!
Chcem dodat par skusenosti so spotrebou u fiat punto!Mam Punto Classic 1.2 8V a spotrebu mam 5.8l V MESTE!!!!!! na zimnych pneu teraz v jeseni! Ak jazdim po okrskach tak uz som sa dostal aj na 4.7 l tiez na zimnych gumach! Auto ma najazdenych 45000 km, tak ze je vlastne zabehnute! A ako som sa na tych to forach docital, je lepsie jazdit trosku sviznejsie, nie samozrejme dupat na pedal jak blazen a spotreba este o volaco malinko klesne a je to pravda, mam odskusane! Puntakom zdar!

05.11.2009 | 09:22:44 | pepo Reagovat

servo

repas, vyjde ta to lacnejsie, zisti si niekoho komu sa s tym chce drbat a bude. skoda ze si z cr keby v sr/ba tak ti niekoho poradim

09.04.2009 | 09:14:57 |  Reagovat

Taky trochu kritiky

Zdravím. Po přečtení článků i komentářů jsem se rozhodl přidat také pár svých postřehů...
Nejdříve musím zmínit, že jsem zarytý fiatista, Punto (1,2 8V, 44kW, 3D) je mým 4. fiatem (2xUno, 1xCroma) a prozatím jsem byl vždy spokojen. Problémy mám až s Puntem. Než jsem auto koupil, také jsem všude četl o bezproblémovosti auta. Žel bohu mám zřejmě smůlu na kus :-( Moje auto je staré 6 let a kupoval jsem jej s najetými 50 tis. km. Teď se blížím k 80 a kromě běžných výměn filtrů a oleje jsem již měnil poloosu, přední i zadní tlumiče, střední i zadní díl výfuku a teď mám problémy s posilovačem řízení, který mi nikdo nechce opravit a všude mi vnucují celý kus za minimálně 15 tis.
Co se týče spotřeby, tak rozhodně nedosahuji v článku popisovaných hodnot. Po městě se mi spotřeba pohybuje do 7l, po dálnici (jezdím 140-150) se dostanu i na 7,5. Je pravda, že mimo město při klidné jízdě se spotřeba do 5,5l vejde. Dlouhodobě se pohybuji na 6,2l/100km (cca 40% město, 40% dálnice, 20% okresky - ale poznamenávám, že jezdím v zimě na pneu 185/60 R14 a v létě na 195/45 R15, kteréžto šířky nejsou moc velkým přínosem pro nízkou spotřebu ;-) ). Také nesdílím nadšení z přesnosti počítače spotřeby - ten můj má dlouhodobě odchylku -0,35 l/100km, což je docela dost).
S čím jsem naopak spokojen je to, že když už se něco na autě po..., tak oprava (kromě toho posilovače) není nic, co by zruinovalo rodinný rozpočet. Také jsem spokojen s kvalitou a tvarem interiéru a vybavením vozu (mám celý tmavý interiér, vč. černých sedaček, klimatizaci, el. ovládání zrcátek atd.). A zapomenout nesmím ani na vynikající jízdní vlastnoti - auto sedí na silnici jak motokára. Jen holt trošku drncá na výmolech :-(
Tož asi tak ;-)

09.04.2009 | 09:09:59 | Martin Reagovat

I kdyby bylo Punto nakrásně spolehlivé, kastle stojí za houby. Mimo jiné se kroutí, zejména v zadní části. Proto to vrzání zezadu při vystoupení z vozu. Je to jen dizajnový pozlátko, ale jinak auto na nic. Jako všechny italský šroty.

18.03.2009 | 23:06:45 | Roman Reagovat

RE:

no jasně,kastle stojí za houby a proto má tolik hvězdiček z nárazových testů :-)))jestli je něco pozlátko tak běžně reznoucí mercedes a ford nebo bazarovej trojkovej bavorák co nasbíral dvě hvězdičky v nárazovejch testech ale to image před sousedama že jo...to je k nezaplacení :-)

08.05.2015 | 15:19:48 | technik  | 94.112.250.* Reagovat

Jakápak zázračná spotřeba? Co byste chtěli od motoru se 44kW za spotřebu? 7-8 litrů? Proberte se! Takovej motůrek musí jezdit DO 5 litrů, jinak je na hovno! Nebo se chcete rovnat s Fabií HTP?

18.03.2009 | 23:04:36 |  Reagovat

RE:

ten motor je povedenej ale musí se s nim umět jezdit,pak není spotřeba kolem 5 l problem samozřejmě ne plně naloženej a ne po městě-to si pak kup šlapací kolo nebo rikšu a ušetříš...

08.05.2015 | 15:29:29 | technik  | 94.112.250.* Reagovat

RE:

Ja mám Punto 1.9 JTD 63kw rok 2003 aj s klimatizáciou a v elektrike a som s týmto autom po motoristickej stránke nadmieru spokojný. Slušná spotreba, výkon kedy chcem tak mám a skvelý pružný motor nezničiteľný a dobré drží na ceste...a lacné náhradné diely, krasota. O také auto sa treba postarať a potom sa Vám poďakuje.

25.12.2020 | 19:43:39 |   | 188.120.10.* Reagovat

recenze

Díky za parádní recenzi!!
Tak jsem si to s chutí přečetl, na puntíky nikdo moc nenadává a splňuje vše co potřebuji. Neprodává někdo puntíka..?

18.03.2009 | 22:23:43 | ShlukY Reagovat

cago belo puntaci

ahoj taky spadam do fan clubu puntaku.ctel jsem se optat
zda jste take meli problem jako ja, dnes mi z niceho nic odesel ventilator topeni v mem voze.ted si nejsem jist jeste jestli to nakonec nebila pojistka to zjistim zitra a pak to budu muset resit,nevim vubec kolik stoji novy moturek. jestli muzete tak budu vdecny za kazdou dobrou radu s pozdravem maca

26.10.2008 | 20:18:39 | maca Reagovat

punto

pre vsetkych majitelov punta je tu diskusny portal www.club-fiat.com. tam sa dozviete vsetko co potrebujete.

13.05.2008 | 11:05:01 | p Reagovat

Ja si asi pred dvema mesici koupil Punto rv. 2001 1.2 16V a jsem spokojenej upe moc. spotreba tak tech 7 litru ale kdyz to honím... na dalnici jsem na 6-ku valil 180 a v technicaku je max 174km/h tak to by me zajimalo kde se stala chyba.... jj toto punto je vcelku dobrej malej sportacek coz umocnuje 3dverova karoserie

12.03.2008 | 10:24:27 | laworek Reagovat

No spotrebu ma ten motor vybornou ale jinak je to vhodny tak maximalne do mesta...Na dalnici se s tim vubec nehodi vyrazit protoze to clovek zavodi s kamionama...Ono se to po delsi dobe rozjede treba i na 150 ale trva to..Pochybuju ze to nekomu jede 170 mozna tak 16V

27.07.2007 | 17:45:37 | DonSalieri Reagovat

Myslím že ve Fiat servise ti to určo řeknou.Pokud si vzpomínám tak používají olej ale nevím to jistě Selenia.

27.07.2007 | 17:11:44 |  Reagovat

Asi sem hlupak

Ahoj koupil sem si automobil Fiat Punto 1,2 8 V 5 dverak
a ted mam problemi auto je z nemecka a nikdo nevi jakej se leje olej do prevodovky nemohli by ste mi pomoct...?
dik jinak je to fajn vozidlo do mesta jak delany...

27.07.2007 | 16:54:42 | RaptorBoy Reagovat

re

Stačí podržet to tlačítko, kterym přepínáš funkce pal. pc.

03.06.2007 | 19:34:00 | martin Reagovat

nulování pal. PC???

Nevíte někdo jak vynulovat palubní PC, abych si mohl vypočítat spotřebu jak budu chtít nanovo??? Nemůžu na to přijít ani kombinac s tlač. hodin nic nedělá. Díky moc

30.05.2007 | 17:35:20 | voloďa Reagovat

Spotřeba

Chlapy, kde berete ty údaje spotřeby? Mám 2 měsíce Punto 1,2 44kw, r.v. 2002, 3dveř. po městě mám dlouhodobě spotřebu kolem 7 litrů. Je pravda, že se auto cestou do práce teď v "zimě" ani nestačí ohřát a při zahřátém motoru spotřeba rapidně klesá, ale nevěřim, že tu někdo jezdí po městě za 6 litrů...

31.03.2007 | 17:22:45 | martin Reagovat

ziarovky

zdravim, mam punto rok vyroby 12 mesiac 2002, isiel som na nom menit ziarovky lebo mi prestala svietit v pravom svetle a na moje prekvapenie sa tam nachadza H1 . zistoval som to aj u znameho a jemu to robi tiez tak to asi nebude zavada. co sa tyka tych svetiel tak som tam dal teraz OSRAM Silver H1, maju o 50% vyssiu svietivost ako standartne, ktore mi nepostacovali... ake su pouzite v dialkovych svetlach som sa nepozeral....

14.03.2007 | 19:50:42 | wickermanx Reagovat

Punto 1,2

Mam Punta 3 roky - velmi dobra spotreba 5,5l/100km, to potvrdzujem, ziadne velke zavady, vymena spojky - predchadzajuci majitel zena - dlho drzala spojku...maximalna spokojnost.Je to moje 12.auto, menim ich tak po roku - takze ked mi vydrzalo 3 roky-mi asi fakt sadlo. Mam vysku 185cm a priestorovo tiez uplne vyhovuje. Mozem len odporucit.

24.02.2007 | 08:18:08 | miro Reagovat

Plně souhlasím s recezí

Před rokem jsem koupil Ponto (1,2 sx) r.v.2001 a mé obavy z poruchovosti se vyvrátily. Jedínými závadami se ktrými sem se zatím setkal, jsou opravdu žárovky (za rok jsem dvakrát mělil levou H7) a výfuk, který jsem musel vyměnit krátce po koupi. Jinak jsem opravdu spokojen ... spotřeba parádní (okolo 6l - a to nejezdím nijak zvlášť spořivě).

26.01.2007 | 12:45:36 |  Reagovat

spotřeba Punto 1.2.

já mám Putno z roku 2000, mám jej dva dny..ze spotřeby jsem vyloženě zklamanej...nějakých 9 litrů..což je mazec...má najeto 72 tis....může mě někdo poradit, čím by to mohlo být..díky
romagna@post.cz

27.11.2006 | 14:06:05 |  Reagovat

Musím potvrdit zázračnou spotřebu - já mám prvních 1000 km 5,7 dalších zatím 800 km 5,2 l. Auto mám nové, tak doufám, že spolehlivost bude stejná jako u zde recenzovaného Punta

19.07.2006 | 14:23:15 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Punto