Rok výroby:1994Typ motoru:1,2Stav km při koupi:164 000 kmStav km nyní:179 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:4. 9. 2013
jízdní stabilita cena náhradních dílů ( jen některých ) problémy s elektroinstalací
Závady a opravy na autě
Palivové čerpadlo - Načerpal jsem špatný benzín ve kterém byl písek - 4500 Kč PP uložení tlumiče - 1360 Kč Alternátor - 1000 Kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám cca 8 měsíců, nikdy mě nezklamalo a vždy dovezlo až domů. Spotřeba je velice závislá na stylu jízdy, průměrně jezdím za 6,5 L/100km, ale jde i za 4,2 L/100km - to ovšem musí mít člověk nervy ze železa. Jízdní komfort je velmi slušný stejně jako prostornost. Jízdní vlastnosti jsou na tuto kategorii a stáří vozidla velmi slušné. Motor je v podstatě bezúdržbový, velmi pružný a relativně tichý. Výbava SX obsahuje: zadní stěrač, dálkové centrální zamykání, otáčkoměr, přední elektrická okna, 6 reproduktorů ( celkem cca 400w ). Sedačky jsou sice velmi komfortní ale nemají vůbec žádné boční vedení a na můj vkus kratší sedák. Co se týká kufru pro mě absolutně dostačující. 295 litrů mluví za vše a všechny jsou využitelné dobře.
Výkon reproduktorů se nesčítá. I kdyby jich bylo 100 po čtyřiceti wattech, vždy to bude jen 40 wattů, nebo i méně - záleží, jak se zapojí. Stačilo ve škole dávat pozor a nemalovat na lavici kosočtverce.Zde mládí neomlouvá, spíše naopak.
Akustický výkon a elektrický příkon jsou dvě ZCELA odlišné veličiny. (Podobná chyba se často vyskytuje u vysavačů - el.příkon/ sací výkon). Watt je jednotka el. příkonu .
Vašku, Vašku, pleteš hrušky s jabkama. Za prvé: jednotkou el. příkonu je VA (VoltAmpér)a za druhé: watt byl, je a bude vždy jednotkou výkonu. Akustický výkon, nebo přesněji akustický tlak se uvádí vždy v decibelech. Až jednou budeš mít nějaký "reprák" v ruce, podívej se, co se uvádí na jeho štítku. Hodnota el. příkonu tam však není na 100%. :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
Fyzika je prevít.
Výkon reproduktorů se nesčítá. I kdyby jich bylo 100 po čtyřiceti wattech, vždy to bude jen 40 wattů, nebo i méně - záleží, jak se zapojí. Stačilo ve škole dávat pozor a nemalovat na lavici kosočtverce.Zde mládí neomlouvá, spíše naopak.
05.09.2013 | 08:54:53 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Fyzika je prevít.
Akustický výkon a elektrický příkon jsou dvě ZCELA odlišné veličiny. (Podobná chyba se často vyskytuje u vysavačů - el.příkon/ sací výkon).
Watt je jednotka el. příkonu .
05.09.2013 | 09:55:19 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Fyzika je prevít.
Vašku, Vašku, pleteš hrušky s jabkama. Za prvé: jednotkou el. příkonu je VA (VoltAmpér)a za druhé: watt byl, je a bude vždy jednotkou výkonu. Akustický výkon, nebo přesněji akustický tlak se uvádí vždy v decibelech. Až jednou budeš mít nějaký "reprák" v ruce, podívej se, co se uvádí na jeho štítku. Hodnota el. příkonu tam však není na 100%. :-)
05.09.2013 | 17:34:36 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
ani zdání
Ten výkon reproduktorů či zesilovače je jen pohádka které jsi uvěřil v dobré víře.Ať ti auto slouží co nejdéle.
05.09.2013 | 08:26:22 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat