Rok výroby:2002Typ motoru:1200Stav km při koupi:24 325 kmStav km nyní:77 085 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:6. 4. 2008
Prakticky bez poruch,jen vyměna lambdasondy v cca 35.000 Km.
V 58.000 Km Výměna ventilátoru v topící soustavě (z ničehonic se spálil motorek).
Jinak běžné výměny v podobě oleje,filtrů a svařování výfuku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S Fiatem Punto jsem najezdil cca 50.000 Km během necelých dvou let a musím jednoznačně konstatovat,že jde o naprosto spolehlivý a kvalitní vúz.Scestoval se mnou téměř celou Evropu a nikdy mě nikde nenechal ve štychu.
Jedinou kolizí byla vadná lambdasonda a to ve Švýcarsku,ale nebyla to chyba konstrukční,nýbrž to byla chyba toho,kdo měl auto předemnou.(nepochopitelně do ní instaloval pojistku zamotanou izolační páskou).Samozřejmě se s touto vadou dalo dojet domů.jen trochu stoupla spotřeba.
Interier:
Interieru není co vytknout,občas se někde objeví zavrzání,nebo se něco povolí,ale to je u italských aut normální. :)
Motor:
Motor je pro vůz o homtnosti 875 Kg naprosto dostačující,jedinou "Vadou na kráse" je předjíždění,ale není problém si na to zvyknout.Jinak naprostá spolehlivost a o spotřebě ani nemluvě.
Náhradní díly:
Nedoporučuji opravy u Originálních servisů Fiat. Vše z druhovýroby za 30% ceny originálu. Ceny - Brzdové kotouče i s deskami a prací za 1200,- - Lambdasonda i s prací 3500,- - Olej i se všemi filtry 990,- - Výměna nárazníku,absorbéru nárazu,laku a rovnání pátých dveří (hold pán s fábií nedobrzdil) 11500,-
Shrnutí:
Po špatné zkušenosti s Fiatem Bravo 1,6 16V jsem dal ještě šanci Fiatu a nezklamal. S Puntem jsem byl naprosto spokojen a zvládalo i mou profesi obchodního zástupce a to 300 Km denně. Teď jsem koupil Punto znovu,tentokráte 1,2 16V (přece jen to předjíždění) :-) a doufám,že bude tak skvělé,jako to,o kterém tu píši.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto