Recenze Fiat Punto GT 1,4 turbo
“Perfektná raketa za malo peňazí.”

Autor recenze: marco všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,4 zážihový, preplňova Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 6-9 l/100 km Vloženo: 14. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Skoda... od1000 az po Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatiaľ žiadna porucha sa nevyskytla. Auto bolo dva krát na diagnostike a je bez problémov.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S týmto diablom sa treba najprv naučiť jazdiť. Kto doteraz riadil autá s výkonom do 90 koní, tak nech sa nenechá zmiasť malým objemom a radšej nech začína pomaličky a jemne. Auto okamžite reaguje na plyn a vďaka vysokému krútiacemu momentu 204 Nm a nizkej hmotnosti ma neskutočný odpich. Je živé v celom spektre otáčok.

Vyzerá dosť nenápadne, no jednoznačne budete šokovať ostatných v premavke, keď si na vas niekto trúfne...také Pasaty, Octavky a hoc i X3 na GT nemaju :) ...

Stovku dosiahne za 7,9 sekundy!

GT má plnú výbavu, okrem kože, teda el. okná, zrkadlá, centrál, ABS, klíma, tónované sklá...
Vyrábalo sa však iba v trojdverovej verzii a na Slovensku sa nepredávalo, teda je raritou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

uz som to zistil takze anonym jazdi na renault clio rl 1.2 s vykonom 43kw a r.v.1999 vas wlodek

01.06.2011 | 12:02:52 |  Reagovat

ja som autor recenzie na gt velmi ma tesi ze je vas uz tolko novych majitelo v gt. aj ked ja som uz predal stale si rad precitam vase prispevky a skusenosti velmi rad by som osobne stretol anonyma aby som videl na com jazdi s pozdravom wlodek

01.06.2011 | 11:58:01 |  Reagovat

Motor 1.4 GT Turbo

Zdravím vás, mám punto cabrio 1.6 a plánuji přehodit za motor 1.4 Turbo z punta co zde popisujete. Nevíte jestli někdo neprodává? Jsem z jižní moravy a byl bych rád za každou zprávu na email Dusan.Duda@seznam.cz Byl bych vděčný. Jinak FIAT forever!

26.01.2011 | 18:25:46 | Douda_cz Reagovat

JE TO PEKNA RAKETA

pozdravujem vas ja mam gt uz 5 rokov a som celkom spokojny az na par detajlov!spotreba 16l na 100!komplet prerabka motora diely lancia delta 16v turbo,skratena prevodovka,menena komplet elektronika aj RJ + ciptuning,vykon 160koni!uz som menil dva krat homoklby a o manzetach ani nehovorim...!brzdy su original ale treba ich vazne vymenit presvedcil som sa ked som skoncil pod navesom!!vsetko prerabala racingova firma v taliansku!co sa tyka podvozku tiez nic moc treba upravit!nerozoberam tie auta co zostali za mojim chrbatom a hltali tie sadze z mojho vyfuku ale bolo ich dost!!!na zaver paradne auto na tuning,maly krpec ale velky a jedovity dravec!a este nieco mam par kamaratov ktorych som previezol a musim povedat ked vystupovali z auta tak sa im pekne triasli kolena a samozrejme bez slov...!!

23.10.2010 | 21:27:35 | ZMTUNER Reagovat

Punto vs RS

Nezabudaj na to ze punto ma 900kg a 130ps a to nehovorim po chipe a octavia ma cez tonu a pol a 170 ps sami zda..vaha a pomer sily na punto je viac nez vyborne

13.07.2010 | 14:40:53 | JoeyGT Reagovat

Punto VS RS

To bych chtěl vidět, jak s Puntem GT ujíždíš Octavii RS! Tabulkově úplně jinde, menší krouťák, míň koní. (Samo serie VS serie).

13.07.2010 | 10:58:46 | policeman Reagovat

Kupa

Tak chlapci ako tu citam tak sama chvala na GTcko :) no dufam ze sa podari a o mesiac sa ku vam pridam..uz teraz nemozem ani spavat, idem kupovat r.v95 98kw s upravou uz na 160 ps a preprogramovanou riadiacou jednotkou na turbo s 2.2 baru..bude to moj prvy Tbenzin tak budem asi vazne opatrny..kamarat mal uno Turbo a to bolo delo jak sa patri...nemozem sa dockat :) tak vidime sa o mesiac :)

13.07.2010 | 01:45:01 | JoeyGT Reagovat

No to je supééééér sledovat, jak fiaťáci nadávají na renaulty :-))))) Vždyť je to jedna a ta samá sračka, italský necky, cikánskej bombardon :-)) Italskej zfušovanej sráč - francouzi aspoň maj komfortní podvozek. Ale za hovno stojej celkem oba. Tak co se tady kurňa dohadujete, když obojí stojí za piču.

07.07.2010 | 15:39:49 |  Reagovat

Punto gt mám asi rok a pul.Zatim jsem s nim spokojen. je fakt ze vzhledem k výkonu a stavbe auta je snim trochu vic prace ale neni to nic co by trochu zrucny clovek nezvladnul. Výkon je slusny. Oproti UNU 1,3turbo je tu vsak podstatny rozdíl. Turbo zabírá až někde od 2700ot. U Una to bylo uz od cca 1700ot. Takže když jedete na 4ku 50-60km/h a slapnete na to tak se nic moc neděje. Jedinou možností je podřadit. Jakmile se dostane ručička kolem 3000ot je vše rychle a pružné.motor rychle reaguje a necha se vytačet až do omezovače. Podvozek drží na cestě. Problémem jsou pouze přejezdy příčných nerovností ale to je dáno rozvorem. Brzdy jsou dostatečné pro rozumného člověka. Ti co rádi riskují ať si radši zainvestují do lepších brzd.Karoserie je zatím bez rzi a to mam rok 1998. Jeste srovnání s octavia rs 2006. Z klidu do 120km/h nemá octavia nárok. Pak už jde poznat větší objem a výkon škodovky. Každopádně v serpentýnách na mě oktávka nemá. Musí dřív brzdit a na výjezdu ma taky straty. Na sprintech v hradci jsem ujel i audi TT. Vyřazen až uadi S3. Každopadně jsem na své punto pyšny. už se těším na nové motory multi-air. Fiat jede. Jen pro toho pitomce níže:lancia patří pod fiat a používá stejné vývojové centrum a díly jako fiat.

07.07.2010 | 14:11:14 | cuki Reagovat

GT Punto

Poradte mi neviem, kde má GT Punto pelový filter. Pod predným sklom nieje. dakujem.

06.03.2010 | 12:57:09 | 1fabo Reagovat

NAZDAR PUNTACI

Takže ja vlastním GT cca 4 mesiace.z toho meiac som ho spojazdnoval pretoze byvali majitel ho nesetril.co sa týka cien nahradných dielov niektoré sú drahé niektore ani nie.inak je to 1994 98kW 133PS full vybava okrem kože.ked som to auto prvi krat soferoval bol som z neho hotový.brutalita to je slabé slovo.auto ma new lak a momentálne zgenerálokovaný motor.co s tyka spokojnosti nemozem sa stazovat.vela ludi s ama pýtalo ze ci sa to kazí.ja sa len usmejem pretoze je zbytocne niekomu vysvetlovat ze o auto s atreba starat.ja osobne som na tom aute dva mesiace neotovoril kapotu.nebolo preco.jednie co robim je umyvam okná vysávam a tankujem.co s atýka spotreby zere mi to stale 10litrov ale s tym uz asi nic nenarobím.nejake plany do buducnosti: jednoznacne angel eyes,BOV,nejake kratsie struny,zvýsit priechodnost výfuku,chcel by som nan nejake pekné kolsá.
a je tu jedna vec ktorán ma tesi vzdy ked sa pozrem na punto.som z Piešťan a som JEDINÝ v tomto malom meste kto ma GT. puntoGT4ever

22.02.2010 | 09:05:16 | PotkanGT Reagovat

italská stíhačka

dnes som kupil punto 1.4gt 136ps ma 180000km prvá jazda nevedel som ako na to 98kw 207krutiak to auto mi nahánalo hrozu lebo som mal upravene fačko na50kw ale som spokojný velmy silné auto záktuty auto líže kvalita dufam ze sa vydarý cena 2000euro čo sa tyka ineho konfort ma rozmery ako fabia kufor ako filcka motor nema v obieme konkurenciu.tolko na koniec uvidim po pol roku.s pozdravom kuba.

13.01.2010 | 21:31:28 | kuba Reagovat

diky za posledny prispevok

23.10.2009 | 07:22:07 | wlodek Reagovat

Punto 1.4 GT Fajné fáro

Zdravím příznivce 1.4GT. Mám doma GT a už nic jiného nechci.Punto jsem si koupil v roce 2005 na začatku roku,koupě to nebyla teda zrovna vydařená ale po nemalých investicích do GO motoru,brzd(které jsou potřeba:-) ). Po vyřešení techto problému sem se konečne pln nadšení uchílil k registraci a jeho provozu.HURÁ:-):-).. Jelikož jsem před jeho nemocí měl tu možnost se svést a zjistit co tom AUTÍ je, věděl jsem co mě čeká v provozu mezi jinými vozy:-)..Jelikož GT bylo v renovaci nechtel jsem moc zatežovat okolní veci jako třeba ložiska,tlumiče a takové ty věci které stály za nic, troufnul jsem si zkusit co to vydá za rychlost a tak 2 roky z5 pri cestě z5 z tuning srazu v MILOVICICH jsem to rozpálil na 180km/h a říkam max to má v TP 195km/h tak schválně co to dá a dalo pálil jsem to 220km/h a ještě to šlo i navzdory mému strachu z nejistých dílů a změny cesty.a po dobu mého provozu GT jsem stim neměl žádný problém,po žádné stránce.
GT je r.v 95 a není na něm videt zadná koroze a to ani po tom že stálo 2 roky na zahrade pri GO motoru.
GT nepoutá rozruch do doby než to roztáhnete a pak necháte oddechnout přetlakoví ventyl na sání, to je pak hrozná sranda kdyz nikdo nevi odkud to je a co :-):-) ....

Ale od nedávna řeším jiný problém, měl jsem mou vinou dopravní nehodu pi které jsem GT nabořil na TOTÁLKU. :-(
Chci se zeptat jestli náhodou nevíte někdo o karoserii mk1, 3dveřko na přestavbu.

GT hodnotím jako velmi silné a sportovní autí, a jíné nechci.
Kdo neřídil tak nepochopí. dik za prostor a všsem GT držím palce. !,,,, (,,!,,)

20.09.2009 | 23:11:32 | HABIŠEK Reagovat

som rad ze vam hosi spoza moravy takto veselo ide debata mate moj obdiv vratme sa vsak k meritu veci pozrite si na you tube clipy na ktorych je punto gt ked uz ho nevlastnite a potom hor sa do pisania nech mam co citat vas oddany citatel wlodek

02.06.2009 | 09:15:14 | wlodek Reagovat

A proč sem cpeš fiaty z roku 2008 když recenze je na starej pekáč z roku 1998. Francouzský shite nemám a mít nikdy nebudu ale Italský shite taky ne )snad lanciu lybru(..fiata ne

20.05.2009 | 10:04:03 |  Reagovat

co se děje:???

proč už tu nikdo nepiše?

20.05.2009 | 05:42:46 | dj neon Reagovat

heligon divej

heligon ty o fiatu víš velký hovno a sereš se do toho..kdybys viděl jak vypadá vzhledově a vykonově fiat bravo z roku 2008 tak myslim že řikaš něco jineho.. motor 1.4T 110kW...nesmiš se zajimat jen o ty pi*e..doufam že víš jakou značku myslim..dale grande punto z roku 2006 a pak tu mame dašlí třeba lineu zase z roku 2008...jsi blbý a cpeš to tady

14.05.2009 | 05:38:20 | dj.n.e.o.n Reagovat

exot Heligon

Opět jsi vedla. Ani Croma, Bravo i Stillo nejsou nové Fiaty. No, Štrougala už nepamatují, ale Sládka možná ještě jo. Ty fakt neznáš vývojovou linii Fiatů? Tak co tady bleješ ty idiote? Skoš si zpátky na vrakáč (no jasně, tam nová auta nejsou).

12.05.2009 | 20:37:53 |  Reagovat

exot:-Dhh

hej ty exote ty jsi teda fakt vuůl....souhlasím s tím že si bereš auta z vrakače...kdybys viděl tipo co stojí u mě doma v garaži tak by jsi řikal něco jiného jak vypadají auta z roku 1993, které jsou v dobrých rukou a ne u dementů jako jsi ty kterí se starají o auto tím že ho polijou vodou...když si neumíš kupovat auta jinde než na vrakači tak si tu aspoň nestěžuj...a víš proč se dneska cpou do octavek motory z volkswagna??? protože jak ty řikaš že škodovky jsou tak kvalitní auta že je vyraběly až tak chujovo že už se do toho musí cpát věci od němců...a jak jsi řikal že laguna r.v. 2000 nehnije tak to jsi ji asi neviděl rok starou...měli jsme na autodílně kde dělám renault megan(scenic) ten starší typ nvm jaky rok pže se o tyhle značky tvaru pi*e nezajimam a měnili jsme prahy...top auto bylo jak papir a to není zase až tak staré...musíš se divat na auta o které je normalně pečováno tak jak má normalně a ne se divat např na tipo které nějaký cip jako ty nechá zapíchnuté někde v prdeli kde na něho pusobí všechny povětrnostní podmínky a potom řikat že to je na pi*u auto a že to nic nevydrží...nech si stat takhle třeba i BMW nebo ferarri a uvidíš že nebude vypadat jak kdyby pravě vyjelo z linky... ale tak demence je demence.. a holt někdeří to už mají od mala třeba po svojích rodičíxh...tak se měj exote..doufám že maš zase nějaký to francouzký fááro

12.05.2009 | 20:14:08 | DJ.N.e.o.n Reagovat

Nebudu asi psát do recenze o starém puntu zkušenosti se stilem, novou cromou či bravem ne?? Vy jste tady rovnali starou lagunu a ještě starší punto. Takk o co jde?? Laguny nesnáším, ale uznávám že z roku 2000 aspon nerezne.punto r. 1998 jo

11.05.2009 | 22:51:37 | Heligon Reagovat

Heligon

Ty vole, ty jsi fakt exot. O čem tady kecáš? Jestli ty osobně děláš zkušebího jezdce na vrakovišti, tak to sem netahej. Proč? Typy fiatů, které tady jmenuješ, jezdily už snad za Štrougala a Jakeše. Jestli jsi už dlouho nevylezl z jeskyně, tak věř, že Fiat už dááávno dělá úplně jiné typy. Připadáš mi jako dementek s kšiltovkou a rozkrokem u kolen, kterej se zmůže akorát na chrochtadlo z vrakáče, ve kterým ho vozí kamarád a tady budeš dělat chytrýho. A abych nezapomněl, kamarád měl 7 volkswagenů a furt se mu to sralo. Vole.

11.05.2009 | 22:28:21 |  Reagovat

Petrík

Co jsem napsal za nepravdu? mužeš konkrétně říct co na mym názoru je tak dementního:?
?

11.05.2009 | 22:22:23 | Heligon Reagovat

Vidím, že sa v komentároch k tejto recenzii stretol skutočne "výkvet". Každý dementný príspevok je "rozmetaný" ešte dementnejším príspevkom. Fakt "výkvet".

11.05.2009 | 20:05:26 | Petrík Reagovat

nene

Italská auta jsou ještě větší sračky než francouzská(vyjimku dávám vozu l.lybra R5JTD ten mě docela dostal po jednom svezení). Sám jsem měl tu čest s vozy fiat regata, uno, tempra, tipo croma i punto. Na fiatu croma stál za to aspon ten motor(2,5TD půlmelounku najet a ok). Tempra byl zgrb snad největší, co ta elektronika dělala, to byl vrchol. Tipo i punto rezavé, u una a regaty totál(auta pomalu nedržela pohromadě) zpracování interieru humus svezení humus spolehlivost na nule ty diesly v puntu i regatě-tomu se říká motor??jen nd byly celkem levné asi proto že je velký odbyt:). Jak odsuzuju renaulty, tak toto je něco neomluvitelného. Známej měl 6 renaultů, furt se mu to sralo, ale aspoň nehnily a dalo se v nich jezdit. Nejlepší auta na světě jsou německá-škoda, audi, VW. Vivat TDi(za to díky fiatu)

11.05.2009 | 19:45:54 | Heligon Reagovat

Souhlas

Souhlasím s tím že jsi řekl že francouzi dělaji sračky auta...italové sice nejsou žadni puntičkaři na tohle třeba jako němci ale dokažou udělat pořádné auto vyhovující všem lidem...velký výkon malá spotřeba....je radost s tím jezdi zatím co v rencku bych se styděl vozit na přední masce pi*u...holt francouzi ale tak proč se bavit o renaultech když jsme tu na foru fiatu punto 1.4 GT Turbo....Kolik vam jede ta vaše mašinka??? a jaka spotřeba tam je???napište někdo kdo mate své punto 1.4 GT turbo..

11.05.2009 | 18:50:42 | DJ.N.e.o.n Reagovat

Vubec jsem neplette Renaulty,každej vi,co to je za střepy,horši auta fakt nejsou a jestli někdo z vas vyděl shnily Punto,tak jen proto,že bylo po bouračce.Fiat je mnohem lepši než francouzske sračky,nazdar..

11.05.2009 | 16:07:26 |  Reagovat

Debilku laguna se v 1,4 nikdy nedělala. Ty údaje jsou od výrobce soused to totiž má, 1,4T-Jet 88kW. Já nemám ani lagunu ani punto, ale psát tady o tom jaký je punto oproti laguně bourák mě přijde poměrně úsměvné.(osobně jsem vlastnil fiat uno 1,4T a vím co to bylo..silné, ale plechovka)

11.05.2009 | 15:44:33 |  Reagovat

Tak mam dost teda

anonym jde vidět že o fiatu punto 1.4 gt turbo víš velký kulový...renaulťáci běžte si raději na to vaše forum kde se diskutuje o značne znaku tvaru pi*a a nepleťte se do našich oblibených aut..tady to je o fiatu punto a ne laguně....a myslím že kdyby punto bylo v třilitru tak laguna tam muže čistit chodníky protože punto si udělá 220km/h a některé i trochu vic a to je tam motor 1.4 turbo. myslím že obsah 1.4 a 3.0 je kapečke větší rozdil a že by ta laguna jela o hodně víc to teda nemyslím...laguna v 1.4 se nechyta ani na punto 1.2

11.05.2009 | 14:21:18 | DJ.N.e.o.n Reagovat

kto ste anonym punto gt robi stovku podobe za 7,7 sek.

11.05.2009 | 09:02:55 | wlodek Reagovat

technické údaje

mluví za vše. Ta vaše "neohrabaná a těžká" laguna má z nuly na stovku za 7,7sec. a max. rychlost 235 km/h. Punto 1,4turbo 9,3 sec. a 195km/h. Doufám že konec dohadů, pubertáci..:-)

11.05.2009 | 07:51:33 |  Reagovat

hlavně že fiat je dobrá značka:-)) haha, dobré ráno..s tou hmotností zas neblbněte, to punto má tunu, laguna něco přes 1300, to zas není nějaký světoborný rozdíl..sráče jsou to oboje, ale nebojím se, že by 3litrová laguna tomu vysavači dala na prdel jak nic.

11.05.2009 | 07:42:44 |  Reagovat

Tak to je blost

Hele jedno tipo mi stojí doma v garaži a je to rok 93 a na tom autě není vubec žadna koroze...tu jde o to jak se o to kdo stara a ne kdo na to auto jebe a pak řekne že to je vyrobní vada...ti je pi**vina..chtěl jsem koupit tipo dvoulitra 107kW ale to by žralo taky všechno ale rozhodl jsem se pro fiat punto 1.4 GT Turbo 98kW cca 133koní a je to fakt volba. FIaty mě zatím nezklamaly. Jsou to paradnhí aauta..Doufám že jednou budu mit nové bravo 1.4 turbo 110kW. :-). jo a laguna proti puntu 1.4 gt turbo při zavodu muže tak maximalně byt mistrem v nasávání vyfukových plynů fiatů punto..určo by ju punťa podělal..njn vaha..to je na pi*u...a renault nikdy nebyla dobrá značka a myslím že ani nebude...tak samo peugeot.

11.05.2009 | 06:04:46 | DJ.N.e.o.n Reagovat

pre ada

zajdi na you tube vyhladaj si video punto gt a ochutaj si z toho cafe

11.03.2009 | 10:17:35 | wlodek Reagovat

GT

Kurna to musi byt aky stroj - na tak male auto je to velky vykon. Klobuk dole. Skoda ze to nie je moj srdcovy kus co sa tyka vzhladu - hned by som do neho isiel...

10.03.2009 | 11:30:47 | Ado Reagovat

nechci se do toho motat ale renault=p.ča na kapotě....fiat forewer!!

05.03.2009 | 22:32:44 |  Reagovat

Moje GT ide 220 a este by chcelo..a po hrdze ani nejmensi naznak...apsolutne nikde

03.03.2009 | 23:40:26 | GTGT Reagovat

Tha GT

Moje GT da cez 220 e este by chcelo...a korozia???...nesrandujte...mam 99 a neni tam ani naaaaaznak niecoho takeho

03.03.2009 | 23:38:02 | GT Reagovat

tiez mam punto gt o com to kecate jazdim po slovensku a platim pokuty ale kyvam vsetkym lagunam octavkam a pod obcas sa najde este vecsi blazon a ten zakyva mne nebudte malicherni a nehadajte sa a ako mle decka

12.01.2009 | 17:36:29 | wlodek Reagovat

ach jo-Petr

"Laguna je trilitr 24 ventil a papka 12-16 litru na sto" to jsi vyblil odkud? Od výrobce má udávanou 9,9/100km kombinovaně, moje realita je 10-11 litrů. Asi jsi nikdy šestiválec neměl co? Pak bys taky asi těžko kritizoval zvuk tohoto motoru a střílel od boku takové spotřeby.

20.11.2008 | 14:19:57 | jašin Reagovat

fiat punto 1,4 GT

je to velmi male lahke a pekne auticko ktore mam 4 mesiace a som snim velmi spokojny, mam rocnik 96 toto ma 98 kw a to je 133 koni a za tie peniaze co som ho kupil vo full vybave je to az moc dobre hihi vzdy som ponom tuzil a chcel som ho mat len je to velmi velky problem zohnat a nakoniec sa mito podarilo je to super

20.11.2008 | 13:43:28 | mizo1 Reagovat

poradte mi !

Zdarec marco jedno GT mam na ruke za 70 tacov je tam meneny podvozok prekruzkovane prečipovane novy vyfuk svetla bez korozie a tak isto aj repasovane turbo ,,,,a teraz mam obavy majitelovazeny stym vybehla na obrubnik a tak je vse uz porobene len neviem ci to kupit alebo nie ,,,, poradi mi tu niekto?? ale prosim ziadny dementne nazory ,,,,,

22.03.2008 | 13:41:05 | Kasyl5 Reagovat

To bych rad vedel,kterej blb chce srovnavat GT s Lagunou :D
Laguna je trilitr 24 ventil a papka 12-16 litru na sto.
GT je 1,4 16 ventil v turbu a papka 8-10 litru.
Uz jen to,ze Laguna ma dvakrat vetsi motor,6ti valec a 24 ventilu...to prece nejde srovnavat....
Jenze kdyz v Lagune slapnes podlahu,tak uslysis zvuk jako kdyz se vypousti vana a muzes si to hasit rovnou na benzinku ponevadz te sezere i s botama :D To ja kdyz slapnu v Puntu pul plynu tak se najis prachu ze silnice a to bude naposled kdy me uvidis...
FIAT PUNTO 1,4 GT jednoznacne nejlepsi pila....mala pojistka,spotreba v norme a jeste leti jak vitr-co dodat.

21.01.2008 | 19:04:17 | Petr Reagovat

Jak můžete proboha říct že je punto lepší než laguna.Zůstává rozum stát.I tabulkově má lepší zrychlení 0-100km/h laguna 24V.

12.11.2007 | 13:04:20 |  Reagovat

Já teda nevim, ale mam fiata punto, sx, z 97´ ani známka rezu, vše v nejlepším pořádku, elektronika šlape jak hodinky, motor, všechno ok, mít momentálně peníze, tak jdu okamžitě do Gétéčka, jediný, co se mi nelíbí, je podvozek, ale to se dá lehce vyřešit a pak si může nějaká blbá laguna utřít zadek, děda jezdil hodně renaulty, ale nakonec skončil stejně u fiata, už by do jinýho nešel, ani se mu nedivim, je sice fakt, že rencly poskytovali komfortní jízdu, ale na vostřejší jízdu tyhle koráby nejsou, fiat GT by jasně a s přehledem vyhrál.

12.11.2007 | 12:41:51 | cody Reagovat

Mondeo

Stejně je nejlepší Ford Mondeo 18 TD, je to líná mrška ale na takovéto povození to bohatě stačí, nepotřebuju se rozplesknout v první zatáčce

04.10.2007 | 23:20:37 | matys Reagovat

fiat

fiat !!!!!!!!!!!!!

02.09.2007 | 21:13:42 | hyna Reagovat

To lukas

Tyvole laguna 3.0 24V šestiválec je supr luxusní nadupaná loď oproti nějakýmu puntu. A jestli jsi viděl shnilou lagunu z roku 2000 tak tos měl asi haluze, nebo byla maximálně bouraná a blbě spravená

03.06.2007 | 22:31:17 | pepas Reagovat

top lukas: můžeš mi jakým záhadným způsobem jezdíš za 7-8 litrů. Jedu až moc opatrně hlídám turbo ani ne pod otáčkama a kdž málo tak 9,3l. Je fakt že když mu dám tak jsem na 10l. Napiš mi prosím na e-mail. Dík

03.06.2007 | 21:04:17 | kofi Reagovat

:))))))

Pro troubu s Renaultem 3.0 24V! : Ten tvůj "sporťák" je tak max. dobrej na pohodlí, ale jinak je Laguna Shit jak .......! Počkej až se ti začne srát elektrika to budeš muset spořit tak 5 vejplat (předpokládám že vše v el.) Jinak jezdím s Puntem GT za 7-8L ty tak za 13L ! A správně jsi napsal, ža na rozjezd by jsi byl v ..........! Než ty rozjedeš tu těžkou sra*ku, tak já budu na párku! Hold takovejch blbečků potkávám dnes a deně hodně a vždy to špatně nesou :) Pěkný den.

31.05.2007 | 11:53:08 | lukas Reagovat

Punto GT

Mám Punto 1,4GT skoro dva roky a maximální spokojenost-je to pila, koroze žádná

12.05.2007 | 14:26:59 | Lucky Reagovat

GT

Jašin - možno na dialnici áno, ináč nie!!!

09.05.2007 | 13:15:05 | wloodek Reagovat

Ti co tu nadávají na korozi fiatů, tak asi žádný novější neměli, kvetou jen bouračky(ikdyž je jich tu dotažených opravdu hodně) a s tou elektrikou to taky není tak žhavý, není to tipo, to je holt z jiný éry. Takže porovnávejte auta zhruba ze stejný doby.

A co se týče lagun, tak těch jsem viděl rezavejch daleko víc něž fiatů(punt, brav, máreí, nebudem se bavit o tipu a unu)

27.04.2007 | 20:19:27 |  Reagovat

Ti co tu nadávají na korozi fiatů, tak asi žádný novější neměli, kvetou jen bouračky(ikdyž je jich tu dotažených opravdu hodně) a s tou elektrikou to taky není tak žhavý, není to tipo, to je holt z jiný éry. Takže porovnávejte auta zhruba ze stejný doby.

A co se týče lagun, tak těch jsem viděl rezavejch daleko víc něž fiatů(punt, brav, máreí, nebudem se bavit o tipu a unu)

27.04.2007 | 20:19:27 |  Reagovat

Jeden o koze a druhý o voze. Takže vycházejte synečci asi z tohoto. Mám cca80 000Kč - chci "sportovní" auto s výkonem nad 100 koní. A začnšte hledat. Bohužel nenajdete nic jiného než toto GT. Výkon 133 koní, popoff ventil, přitvrzený a snížený podvozek z továrny. Beru stáří vozu, beránek s tím asi taky nejezdil, takže musím mít tak 20 000Kč na výměnu ... (a díly jsou jedny z levných) to vše sečteno a podtrženo je to dobrá volba. Bohužel je to vše o penězích. Takže bráško slovenský ať ti GT slouží.

22.04.2007 | 22:52:32 | Kofi Reagovat

STOP!

Inak neviem ako u vas bratia, no na Slovesnku nie je vo zvykom sa prehanat 200 po ceste, okrem toho, ze to vude dost draho... takyto argument u mna vobec nepochodi...reakcia na prvy komentar...ostatne su ozaj o oplne niecom inom...dakukujem

17.04.2007 | 15:28:52 | marco Reagovat

STOP

Myslim, ze sa niekde stala chyba, kedze tieto komentare neboli vobec reakciou na moju recenziu a hned prvy je vycitkou uplne od veci.

17.04.2007 | 15:13:44 | marco Reagovat

To Petrik: to by totiz nebyl prispevek, aby si nikdo nerejpnul do Renaulta, tak proto.. vubec to neres, to co tady ctu, tak to sou kecy lidi, ktery neco slyseli o renaultech a nebo si to spis precetli od zakomplexovanych majitelu aut, protoze 95% navstevniku teto stranky co kritizuji renaulty v zadnym ani nesedeli.... Dalsi vec u ktery jsem se zasmal, je kritika elektriky od Renaulta vs Fiat. To si delate uz asi pr*** Jo je pekny, ze ti fiat nahlasi, ze dochazi voda v chladici a ze ma chlazeny trysky, ale prave proto i maly dite napadne, ze se to bude srat ta elektrika. Dyt tim sou Italove prosluli... K tej korozi: mel jsem 4x renault R19 1,8 16V 10 let stara a bez koroze,R Scenic 8let stary a koroze ve spare u predniho blatniku (je to vyrobni vada,priznavam), R Scenic 3 roky stary a bez koroze. Master 4 roky stary bez koroze. A jeste pro toho kdo nikdy nevidel shnily Tipo, tak je asi slepej! Mozna zevnejsek vypada dobre, ale podlaha se ti oddeli od prahu a budes moct jezdit jak Flinstonovi:))) Zaverem bych chtel rict, ze Punto GT, bych si klidne koupil, ale rozhodne ne jako jediny auta. Ted mam stary Uno Turbo, ale mam ho jen na zavody nebo na blbnuti na uzavrenym prostoru... K tomu mam Scenica dCi, tak si ho nechci nicit, je to preci auto delany na pohodovy jezdeni.

16.04.2007 | 11:53:28 | KoVaR Reagovat

Fiaty, pokiaľ neboli po búračke a sfušované, tak nehnijú, až na to, že sa na nich od slnka rozpadávajú vonkajšie kľučky na dverách a celkové dielenské spracovanie stojí za prd, je to v pohode. Ale napísať na Renault, že hnije, môže iba trotl a zaujatý dement. Mal som R Mégane predošlej generácie a už pri ňom poskytoval výrobca 12 rokov záruku na prehrdzavenie, takže by bolo vhodné, keby sa tu pár ľudí trochu zorientovalo.

15.04.2007 | 19:25:49 | petrík Reagovat

Tipo verim, sak ma skoro 20 rokov, ale Punto hnile som nevidel, ale nie je sa comu divit, prve rocniky maju cez 12 r. Ale v globale vraviet ze ital hnije je prezitok, napr. majitelia focusov by vedeli rozpravat...

15.04.2007 | 18:07:43 | olso Reagovat

tipo i punto 1. generace docela hnije.a tipo -začlo se dělat v r.88 ještě s mj. karbecem.A punto začlo 93.

15.04.2007 | 14:20:56 |  Reagovat

Zaciatok vyroby od 89, cize TIPO a PUNTO ano, nejake Uno zo zaciatkom vyroby v 83 nee. Nevidel som Punto a ani TIPO hnile. Zase necakaj od 20 rocneho auta po X burackach ale aj bez nich, ze nebude mat hrdzu, ked uz 97-98 s deklarovanym pozinkom hniju. Ano aj tvoja vychvalovana Laguna. Kazde auto hrdzavie, ale otazne kedy. Este v hospode pocedz, ze porovnavas PUNTO s LAGUNOU, to ta budu mat za Kinga... Kazdopadne, PUNTO 1.4GT by som si teraz nekupil, ale nee preto ze by som sa bal u Itala hrdze, to uplne vazne nee, ale vek + turbo + byvaly majitel (mozno dobry, mozno prasa), mal by som z toho strach.

15.04.2007 | 14:02:57 | olso Reagovat

Jo a moje laguna není 1998 ale 2000.

15.04.2007 | 13:47:09 | jašin Reagovat

Jo thalie je hnus, to jo, velká pravda.Od 89 pozinky na fiatech???Ty jsi trubka.To dneska řeknu v hospodě, že fiaty jsou od revoluce pozinkovaný a nereznou, to bude srandy kopec:o)))Takže moje uno ´91,Regata ´89, známýho tipo ´91, máti punto ´95 bylo pozinkovaný??Rozpadlo se pod rukama.Nebuď trapný ty...

15.04.2007 | 13:45:33 | jašin Reagovat

Punto ma pozinkovana karoseriu a nevidel som ziadne hrdzave. Ital hnije, pls nebud trapny, od 89 ked su pozinky tak hniju len buracky... Porovnavat 3.0 a 1.4 je trochu dost out. Interier, ano, urcite su kvalitnejsie, ale z tychto rokou vyroby 93-99, FIESTA, CORSA, FELICIA boli vo vsetkych parametroch horsie alebo max rovnake, asi tak ako LAGUNA 98 bola horsia oproti konkurencii...Punto porazilo v 97 predajnost Golfu v Europe a bolo suverenne najlepsie predavane auto, Frantika takeho nepoznam. Nehovoriac o tom, ze ked porovnam CLIO min generacia a stale predavana ako nove spolu s hnusnou Thaliou, tak PUNTO r. 95 nie je o nic horsie (priestranost, motor, podvozok, kufor)

15.04.2007 | 13:19:09 | olso Reagovat

Ježiš to punto je 95 rok.Moje R19 II byla 92 a nebyla ani z poloviny tak rezavá jak ten fiat a měla třeba i klimu...A na u kolegy na dílně teď stálo clio rok 94 1.4RT a pouze chycené lemy. Jo ale je pravda že bravo,brava, marea atp. nereznou, fiat je čím dál lepší, ale pořád modely z 90 let stojí celkově za nic..ty kliky dveří:o)) to je hnus....Etc můj bývalý instruktor z autoškoly požíval:Fiat brava 1.4 12V rok 97 a punto 1.2 8V rok 00, a pač s tím byl furt v servisu tak koupil 2 clia- obě z bazaru rok 01 a 02,1.4 55 kW a 1.4 16V 72 kW a je daleko spokojenější.

15.04.2007 | 13:10:47 | jašin Reagovat

Elektika v Renaultu,že je spolehlivá?! No coment!!!

15.04.2007 | 12:40:42 |  Reagovat

Jak muzete srovnavat ten italsky zgrap s autem,ktere vybavou a pohodlim predci i auta o tridu vis

15.04.2007 | 12:37:56 | ToJa Reagovat

No ,že má tvoje máti před barákem zrezlý Punto,tak to bych chtel vidět stejně staré a ojeté Clio!

15.04.2007 | 12:37:48 |  Reagovat

Jsem to v podstatě myslel stejně jak ty, s tím podvozkem a nadupaným motorem. Co bych nekritizoval, jezdil jsem v mnoho fiatech od regaty po mareu a ty auta podle mě kvalitní nejsou(no motory snad dobrý ale kvalita např.plastů v interiéru,nespolehlivost elektrické výbavy, kastle..).Jo a nejsem žádnej renaulťáckej nadšenec, až budou prachy tak jdu do A6 v TDI.

15.04.2007 | 10:21:17 | jašin Reagovat

NEKRITIZUJ FIAT !!!!!!

jašin- to sis dal, kritizovat FIAT a jaště ke všemu PUNTO, to máš teda pro strach uděláno, to nevíš že tady na foru ti něco podobného nemůže projít, a měl jsi štěstí žes ses neopovážil to srovnat s FABIÍ- to by byl tvůj konec. A ted si přihřeju vlastní polívčičku- škoda že ten podvozek s bídou stačí tak na 75 koní, natož na tohle turbo, ale to majitel asi neřeší,hlavně že to má vodpich.

15.04.2007 | 10:01:01 | martas Reagovat

Ta laguna je model 98-01.Má pozinkovanou kastli a rezavá teda není.A rozhodně je víc rezavejch fiatů, u baráku nám ještě stojí punto´95 1.2(auto máti na nákupy), rezu spousta-lemy, prahy, spodek dveří u řidiče, kolem nádrže... Brácha má taky lagunu 2.0 16V rok 97-bez rezu.Otec mégane 1.6 16V rok 00-taky bez rezu.Služební mám scénic dCi rok 00 a ducato 1.9 TD myslím 99.Scénic-zdravej, ducato-porezlý.Dřív jsem měl:2x regatu, 2x uno, všechny už jsou ve šrotu.A taky R19 II 92 a ten byl až na lemy v poho a jezdí dál...Tak mi ohledně koroze vychází jednoznačně lepší značka renault.

15.04.2007 | 09:56:52 |  Reagovat

Ted jsem se ale rozesmál !!! VIVAT TORINO!!!

15.04.2007 | 08:31:15 |  Reagovat

Shnilý Punto 98 jsem neviděl ale stejně starou Lagunu už jo /na zadních lemech/.

15.04.2007 | 08:23:38 | revis Reagovat

Tak takovou blbost na čtyřech kolech bych v životě nechtěl.Já mám lagunu 3.0 24V, na rozjezd mě možná dáš, ale pak se utopíš nebo tě ve 200 odnese vítr.A za chvílu ti to shnije pač je to ital.Ale jako magor seš dobrej...Myslím v dobrým slova smyslu.

14.04.2007 | 22:27:00 | jašin Reagovat

Super!

14.04.2007 | 21:27:20 |  Reagovat