Recenze Fiat Punto
“Radši ne.”

Autor recenze: Michal (25 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.1i Stav km při koupi:116 000 km Stav km nyní:136 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 30. 5. 2005

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.6

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugot 309

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Velká vůle na řadící páce, nepřesnost řazení.

Nekultivovaný chod motoru.

Únik chaldící kapaliny.

Nadměrná spotřeba oleje.

Problémy s elektroinstalací.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil již ojeté, mám ho dva roky, má zřejmě najeto více km, než je uvedeno na počítadle.

Punto je sice pohledné roztomilé auto, ale bohužel má i svou stinou stránku. Špatná antikorozní úprava, nevalné dílenské zpracování, použítí levných materiálů (zejména plechy jsou opravdu "měkké"). Auto není stavěno na větší porci km.

Naopak plus je velká využitelnost přepravního prostoru po sklopení zadních sedadel. Jednoduše je to "auto na efekt", neustále na něm objevuji další a další nedostatky, kterými netrpěli ani daleko starší vozy, které jsem mohl poznat.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

Punto mám, objektivní pocit, je to nejhorší vozidlo, které jsem kdy řídil. Připadám si v něm tak nějak nahatý.
Bez serva, řízení děsné, až na výborný reid a dobrou manévrovatelnost městem.
Brzdy strašné, mám někdy pocit, že to brzdí jen na ručku.
Řazení má vůli, strašné a převodovka se u Punta kazí.
Výkon děsný, netahá to a musí se vytáčet. Některé žerou olej, vodu, u mě je větší spotřeba, kdo ví co ještě. Motor slabý a nutí tahat do plna, pak už to jede. :)
Sedačky strašné, sezení v něm je jako hrůza nevím jak si je dát, aby se mi v nich sedělo. Výhoda, sedne si do nich jakýkoliv člověk. Vepředu je na tu třídu hodně místa. Nedá se v tom jet nad 50km.
Přistrojovka přehledná, ale plast takový šedivý humus.
Jízdní vlastnosti v procentech asi tak 20%.
Koroze? žádná, auto v klidu nechám stát. Po roce auto chytne na škrt i v zimě. Hodí se jako pohotovostní auto na nákup všehomožného, je mi jedno, že do něj fláknu stavební věci. Rozdíl například Punto Felícii s přehledem převálcuje. Ve Felícii je to až na kombi nebo laurin a klement úplná tragédie. Ve své třídě snad nejlepší vůz, tehdy auto roku.
Například blatníky za 200,- v barvě. Těsnění pod hlavou 400,- rozvody 900,- Disky na zimní přezutí pasují z Favorita použité za 50,- blinkr 50,- tlumiče 550,- kotouče 450,- komplet výfuk 1000,- a další ceny dílů nemusím říkat, někdy si připadám, že jsou levnější než na Felici...
Spolehlivost? tak tam se snad nemá co pokazit, si sice říkám, ale je velká opravdu velká, nestěžuju si. :)

20.05.2011 | 13:21:07 | svlastik Reagovat

Další chytrácká poznámka

20.05.2011 | 12:41:42 | luke20 Reagovat

Skalni fanusikovia Punta nechcu vidiet realitu :D Fiat Punto nie je zle auto, ale len do kym na nom nenabehate cca 100000 km potom sa doslova rozpadava pred ocami...

20.05.2011 | 12:37:39 | terrortanz Reagovat

co trefíš

Můj názor ? Punto je špica. Je to merkur. Všecko uděláš bez zvláštního nářadí. Potřebuje údržbu. Používala se chladící kapalina paraflu a bylo potřeba každé tři roky měnit tesnění pod hlavou.To je cca 2.5 hodiny práce i se svačinou. Po 350 000 km bylo potřeba vyměnit simeringy na ventilech, žralo olej asi0,6 l/1000 V některých se vyskytoval problém se spojkou, nebo odešlo po 150 000km uložení zadních ramen.Jó koroze, hmm tak výfuk je rezatý během jedné zimy a bez oprav déle jak 4 roky nevydrží. No ale to je dalších 100 tisíc km.

08.03.2007 | 18:49:50 | žanek Reagovat

koroze

Vidět korozi na Puntu? To buď musíš bejt vožralej, nebo trefit na nějakej vrak po bouračce, jinak to neni možný. Neoriginál díly hnijou, ale origoš Fiaťácký jsou pozink, takže ne. Punto je přibližně antikorozní ochranou na tom stejně jako Cinquecento - což je víc než odolný. Podívej se třeba na Suzuki Swift z toho samýho roku. Málokterý neni rezavý. A co teprv česká nahovno výroba Felicií? Hrůza Hnijou, jak zakopaná vidlička na zahradě.

31.12.2006 | 13:57:04 |  Reagovat

punto&korózia?

Moje Punto je vyrobené v decembri 95 a umývam ho iba 1X ročne po zime a je absolútne bez korózie.Musel si kúpiť auto opravované po nehode,ale to je potom tvoj problém,lebo výber je tak veľký,že kúpiť zrovna striekané auto je naozaj ´´umenie´´.

11.05.2006 | 11:32:57 | rugger Reagovat

Tak to ses na omylu!!!

HOšane Punto mame uz 11 let nikde ani kvíteK!!!! páč karoserie je pozinkovaná a jestli sis koupil nějakou klepačku tak se nediv že to to hnije!!!!a že není stavěno na větší porci KM??? To je snad jasný ne?? když je to auto vytvořený do města !! a slabý plechy???? nejdřív koukni ke konkurency ty smetáku!!!! třeba papírový blatniky u clia apod..nebo lancia Y to je uplnej papirak!!!Jedinej problém jsou zadní silentbloky ale i s tim se dá vyjebat.....ty upravený máme už 60 000 a klidek....Ps estli chces auto na cesty tak sis mel koupit Bawora ty "trubko"

04.05.2006 | 20:18:44 | mech Reagovat

odpoved

No to se teda Ferdo pleteš,fiaty mely castečně v pozinku karoserie už v roce 89 a Tipo z roku 95 bylo v pozinku cele.To se jinym automobilkam o tom mohlo jen zdat
Musis psat o tom ci jsi zažil a ne žvastech co jsi slysel......

20.04.2006 | 16:21:43 |  Reagovat

poloviční souhlas

S tou korozí určitě nesouhlasím. Punta (nevím od kterého roku) mají pozinkovanou karoserii - na rozdíl o Felicií. Při srovnání se stejně starou felinou bývají punta na rozdíl od ní bez kouska rzi.

Tlouštku plechu skutečně mohli italové používat silnější. Snadno se promáčkne. To změnili až u Punta II.

15.04.2006 | 16:05:21 | danda Reagovat

koroze?

S tou korozí se mi to taky nezdá, mněl jsem 2 punta a po rzi ani památky- s felicií nelze srovnat, ale může to souviset s havárií a tudíž špatně provedená oprava, pokud je punto původní, tak nehnije.

13.12.2005 | 14:49:46 | martas Reagovat

koroze

koroze tak to musel mit takovych 250-300tis.km nalitanych protoze punta drzi!!!!!

12.12.2005 | 20:27:05 |  Reagovat

S tym ze auto neni stavane na vacsiu porciu kilometrov mozem len suhlasit....jeden kamarat ma punto 1996,55konovi benzin a jazdi s tym ako pretekar ,ma orig 70tis km a auto ide ako novucke,parada...ale zase druhy kamarat ma punto,ma nieco cez 300tis km a auto uz ani nestartuje ked sa mu nechce...des...:(....ked kupit punto tak niekde medzi 50-150tis km je ideal.

08.10.2005 | 12:21:16 |  Reagovat