Recenze Fiat Punto 1.3JTD
“Skvělé.”

Autor recenze: jenik (39 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1.3 multijet Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 4,4 l/100 km Vloženo: 15. 9. 2006

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Coupe

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatékání do vozu přes těsnění dveří. Porucha turba při 20 000 km moji chybou, protože sem ho v zimě vubec nešetřil a turoval sem ho za studena protože mame kolem domu same kopce. Ještě, že bylo opraveno pod zárukou jinak bych zacvakal nějakých 20tis.korun.

Takže doporučuji turbo pěkně zahřát a pak mu až přikládat pod kotel. Jinak sem se spolehlivosti spokojen.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Největši přednosti mého puntika je motor, který je neuvěřitelně usporný mu rekord ve spotřebě byl 5,8 to bylo v zimě a bylo kolem -25 a to jsem to vubec nešetřil jezdil sem takove menši rally. Naopak můj nejuspornějši rekord byl 3,4l na 100km při dodržování předpisu.

Dynamika motoru je skvělá na dálnici sem vytáhl s něho tachometrových 185 na rovině a s kopečka 200 ve skutečnosti to bude poctivých 170 s kopečka samozřejmě více. Letos o prázdninách sem jel na dovolenou ve čtyřech a pruměrná spotřeba byla 5,0litru při pruměrné rychlosti 124 není co dodat..

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

Ohřát v zimě tenhle motor není zase tak snadný. Při 12km cestě do práce se mi to nepodaří. Proto taky jedu hodně zlehka, snažím se co nejmíň využívat turbo, aby se netočilo ve studeném oleji.
V létě není problém, motor se ohřeje velice rychle. Spotřeba je v zimě kolem 5,4l kombinovaná (sem tam Praha, dálnice, jinak courání po okreskách). V létě 4,8 při běžném ježdění v mezích předpisů nebo trošku rychleji.
Na 2500km cestě Praha-Chorvatsko, tam nějaký ježdění po kopcích a zpět jsem měl spotřebu 5,6 litru na 100. Po dálnici téměř non-stop 140-150km/h.

24.06.2011 | 14:17:36 | Rimmerak Reagovat

To jsou oni.

Tobě bych dal do ruky tak maximálně lopatu a krumpáč to by sedělo a když by mrzlo tak by si kopal víc a usilovnějc.

17.02.2008 | 17:55:46 |  Reagovat

Chjo...

Takový jako ty bych vešel...točit studenej turbodiesel je jako snídat napínáčky. Jak dlouho to asi můžeš vydržet?
Není to tak dávno, co jsem na VW Transporter dělal celý motor. Odešel do věčných lovišť díky stejnému zacházení od našeho milého zaměstnance Hlava, klika, turbo, spojka...toť jen stručný vyčet poškozených dílů.
Chovej se k němu slušně, i když pospícháš (obzvlášť v zimě), dej mu čas ohřát celý motor, VČETNĚ OLEJE!!! A motor není ohřátý, když už Ti topí...!!!

23.08.2007 | 19:54:30 | Kakamil Reagovat