Recenze Fiat Punto grande
“nedoporučuji”

Autor recenze: tonda (48 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1240 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:650 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 11. 5. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 1.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

1.zatékání do motorové části
2.špatně slícované díly karosérie
3.klepání zadních sedaček
4.hlučnost obtékajícího vzduchu
5.nekvalitní lak karosérie
6. nechráněná kabeláž před stékající vodou
7.neošetřený spodek automobilu


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem si koupil ve 4. měsící 2009. Jedná se o nové auto a počáteční radost vystřídala už jenom starost. Před tím jsem měl Felicii a musím konstatovat, že 13 let staré auto v mnohém předčí zn. Fiat Punto Grande!!! Závady, které jsem uvedl nedokáží mechanici odstranit a tak hrají se zákazníkem hru s názvem: "vždyť je to normální a takto to firma Fiat dělá a my stím nic neuděláme a nebo tedy udělají, ale je to partyzánština?!"

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

fake

toto je očividne fejková recenzia

10.01.2021 | 00:40:58 | ujčok  | 90.64.72.* Reagovat

Fiat nehrdzavie

Hrdza??? Novy Fiat a hrdza??? Punto z 95 slo po 10 rokoch z domu a bez hrdze, Felicie boli uz zakvitnute paradne:). Fiat daval 8 rokov na karoseriu, ked Felicia davala 6 a Ford ma 12 a spytajte sa majitelov Focusov or Felicii.

11.10.2010 | 22:13:38 | olso Reagovat

Četl jsem, že fiaty jsou pozinkované jen jednostranně.

11.10.2010 | 19:47:30 |  Reagovat

Mam punto rv 1995 a ide jak svajciarske hodinky. Neviem kde ste zobrali že nemá antikoróznu ochranu, keď je celá karoséria pozinkovaná, oproti felcke, ktorá po 3 rokoch kvitne jak jarná záhrada. Je spolahlivé a na údržbu nenáročné. K teórii o nespolahlivých vozoch - Keď si dotahujete vyradene crepy z talianska nemozete cakat ze vas to prezije ....

11.10.2010 | 14:08:25 |  Reagovat

Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.

03.04.2010 | 22:38:20 |  Reagovat

Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.

03.04.2010 | 22:38:10 |  Reagovat

miloss11

Zdravim, mel jsem take grande JTD13, najel jsem za tri roky 100 000 km a lil do toho jen naftu a olej.Dle meho soudu jste pitomec.

22.02.2010 | 13:55:17 |  Reagovat

"Italské "vozy"

...jsou podle statistik podprůměrně spolehlivé, a to bez vyjímky. Kdo nemá s nimi problém, tomu srdečně blahopřeji. Antikorozní ochrana asi taky za moc nestojí (krátká záruka
na kastli). "Na design" asi daleko nedojedou....

20.11.2009 | 13:26:46 |  Reagovat

RE:

Skutečně?
Možná podle statisky německého úřadu...
Já mám Fiaty rád... a odjezdil jsem s nima už opravdu hodně - a bez problému!
Zato služební Oktávii jsem po 3 týdnech vrátil... protože jsem se třikrát vracel s novým autem ze Stuttgartu v "nouzovém režimu"... a jednou jsem se nevrátil vůbec.
To jsou reálné osobní zkušenosti... a o tom jsou tyhle recenze.
Statistika ADACu je převážně o tom, jací řidiči si auto kupují... šedou Toyotu si koupí starší pán, co ji každou sobotu ručně myje... a než jede na to "stak", tak všechno zkontroluje...
Italem lítá "mladej kluk", co se na stk zastaví cestou kolem, protože mu zítra propadá.
:-P

08.01.2012 | 16:01:09 | Arth  | 80.188.216.* Reagovat

Osobně nejsem příznivce fiatu, ale otec kvůli prostoru koupil fiat doblo 1,9 JTD. Byl rok jetý a jak nový. Dnes po dalších šesti letech a najetých 130 tis. se neprojevila žádná vada ani závada. Dobrý dělník

28.08.2009 | 20:17:12 | lada Reagovat

Mám tiez Punto r.v 2002 JTD mám najazdené 125tis. km bez akejkolvek hlúpej poruchy akurat vymena spojky inak len lejem naftu

28.08.2009 | 15:35:01 |  Reagovat

Nechápu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nechápu, když musíte mít všechno pintlich proč si nekoupíte volcfágen co táhne vocpodu.
Jižanský národy si všeobecně raději užívají života než by hledaly chyby na všem a na všech.
Adios.

28.08.2009 | 13:57:40 | Lukino Reagovat

Spolehlivost

Jen poznámka ke kvalitě staršího typu Punta, co se tady psalo - mám ho dva roky (z bazaru), má najeto 190 tis. km a po určitých opravách, které muselo auto absolvovat, do něj už rok a půl liju jenom naftu. Neřeším spotřebu oleje, klimu, žárovky, protože všechno pořád funguje, jak má!

08.08.2009 | 12:03:23 | JardaK. Reagovat

Fiat Grande Punto

Zátékání do motorového prostoru- je to vada s výroby proto všichni kdo máte toto vozidlo tak si prosím proveďte kontrolu sami a to nejlépe po dešti při stojícím vozidle nebo polít(stačí pet lahev s vodou) přední sklo.Jedná se o to že voda při dešti nebo mytí nebo polití již zm. pet lahví s vodou stéká do torpéda a tam má správně vytékat odtokem který je opatřen pryž.hadicí jak na levé tak na pravé straně a ta odvádí vodu mimo mot. prostor.Voda teče okolo výt. otvoru pod torpédem.Stačí s sáhnout rukou pod torpédo a vše je řádně mokré včetně toho ,že voda teče na agregáty umístěné pod torpédem a i po několika dnech kdy je pěkně a svítí sluníčko tak je to tam stále mokré.Tuto závadu mi opravovali v servisu Fiat dvakrát(1x kompletní výměna torpéda)přesto tato závada přetrvává a servisáci od Fiatu si s tím neví rady.Upozorňuji, že jsme u Fiatu provedli i na dalších nových vozidlech tento vodní test a u všech se tato závada ukázala v plné nahotě.Znamená to jedno a to reklamace celého vozidla(do 6 měsícu dle ob.zák.od zakoupení nového vozidla)- potažmo vrácení peněžní částky.Pochopitelně se tomu Fiat bude bránït a tvrdit že je to v normě a že se prakticky nic neděje.Je třeba se toho nebát a vytrvat. Další dost nebezpečnou věcí je fakt , že nejdou seřídit koncovky ostřikovačů předního skla.Kapalina ostřikovačů stříká pouze pod přední stětače a při sil. zašpinění skla nestačí dostatečně stěraše setřít špínu s předního skla a jízda se stává dost nebezpečnou.Majitelé těchto vozidel ať se rozhodnou dle svého uvážení, ale já mám jasno- již nikdy více "FIAT GRANDE PUNTO"

04.06.2009 | 16:02:09 | tonda Reagovat

Ivan.d

Mam Fiat Grande Punto , a tieto poruchy co pises su nerealne... urcite si kupil auto ktoré ked vykladali z kamiona sa im prevratilo na strechu alebo si ho kupil v niejakom obchodnom dome v super akciji napr LIDL.Predal si ho ? alebo si nestihal platit leasing a kupil si si radsej stareho golfa ... ???

30.05.2009 | 07:10:47 |  Reagovat

Tondo,

aby nedošlo k nedorozumění, nick Itall používám zcela náhodou, páč na motofóru jsem nevěděl, co tam honem napsat, tak jsem použil jednu přezdívku - to bylo mezi motorkáři. Ital už byl obsazený, tak jsem jednoduše přidal ještě jedno l. A na tomto fóru jsem zas jednoduše použil to samé. O mém vztahu k Fiatu to nenaznačuje vůbec nic. Fiata jsem neměl a nemám, ale mají dobré ceny, tak to sleduji. Chtěl jsem jen říci, že to, co popisuješ ani nejsou závady a hlavně: polovina z nich se dá napasovat na polovinu masové automobilové produkce, a ta druhá polovina zase platí pro druhou polovinu produkce. Možná, že na Fiatu je to všechno najednou, ale i taková auta jsou. Např. u Fábie - už tu bylo řečeno, že motorový prostor se špiní normálně, nevím přesně, co myslíš zatékáním. Špatně slícované díly karoserie - i to by se našlo. Hlučnost vzduchu :-) Nekvalitní lak - i u Fabie oprýskává od kamínků. Nechráněná kabeláž - u Fabie v motoru hnije, známá věc. Ostatní 2 - klepání sedaček a neošetřený spodek - to by zas mohlo být u mého druhého auta - P 107. Nevím, možná, že u Fiatu je to nějak horší, ale např. ten spodek nebo slícování se dá zjistit pouhým pohledem, když se ti to nezdálo, proč jsi ho kupoval? Zbytečné nářky a ještě dost bezdůvodné. Až se to začne sypat, tak si stěžuj.

19.05.2009 | 16:17:11 | Itall Reagovat

fakta

To co jsem napsal je holá skutečnost a to, že je někdo fanatik do zn. Fiat nebo si říká Itall vypovídá o jeho upnutosti na jeden produkt(značku) a proto není schopen si připustit ,že Fiat má vůbec nějaké chyby a závady. Důležité je jaký mají přístup k odstranění závád jed. opravny a servisy Fiat a tady je to opravdu špatné.Nebudu tady podrobně rozepisovat další zápory jěště by to mohlo s někým seknout. A klady?To už by jste chtěli po mě moc!!!

19.05.2009 | 14:45:36 | tonda Reagovat

Měl jsem Grande Punto 1.9M-jet v nejvyšší výbavě a bohužel musím pouze konstatovat, že to byla hrůza a děs...teď mám Golfa a je to neporovnatelné co se do zpracování auta jako celku týče.

14.05.2009 | 20:07:27 | Petr Reagovat

Grande Tonda

Hele Tondo,jak by sis třeba představoval aby odstranily nechráněnou kabeláž nebo hlučnost obtékajícího vzduchu?
Víš kabely se dělaj vodotěsný i konektorům voda nevadí a hlučnost obtékajícího vzduchu ukazuje na kvalitní oddhlučnění.U Felicie si to ani nemohl slyšet,protože tam řval motor a pneumatiky.Na to ostatní nemám co říct,spíš by si se měl zamyslet než sem něco napíšeš.

13.05.2009 | 18:21:13 | Jirka Reagovat

anonym 20:10

No s těmi francouzi bych si tak jistý nebyl,tedy aspoň ne u peugeotu a citroenu.Renault znám ze svého okolí a jsou sním majitelé co znám spokojeni,což u 2 jmenovaných značek ne.

13.05.2009 | 16:29:42 |  Reagovat

autor

Zdravím, nechci bejt uhrančivej, ale to cos napsals, se mi nijak nezdá.Třeba s tou podlahou, to chceš říct, že není jako nastříkaná? Dále, obtékající luft kolem kastle??? Zatékání do motorové části??? Nevím - měl jsem hodně aut a garantuji ti, že všechny měly zasviněný motorový prostor. Co jinak??? Jak se s autíčkem jezdí??? Atd::: To tu nějak postrádám? Jenom kleješ, nic víc. Myslím si, že tato recenze je pouhý výmysl. Přeci nebude někdo jen hanět!!!!!!!!!! Nějaké klady to auto musí mít!!!!!!!!!!!!

13.05.2009 | 09:24:15 | kraken Reagovat

Souhlas s Itallem. Taky par takovych znam, pred nakupem si vec neprohlidnou a potom by volali nejradeji na ustavni soud protoze se tu stala krivda.

13.05.2009 | 07:49:08 | Honza Reagovat

Tie chybičky na kráse si nevšímaj a napíš recenziu,keď si s autom sadneš a nie po 650km.Ináč ti prajem viac trpezlivosti a ono to autíčko ti to vráti.Už iba pekné zážitky.

13.05.2009 | 06:04:39 | mirostar Reagovat

12. května 2009 | 20:10 | Anonym

To trochu preháňaš s tými cigánmi, nemyslíš? Nezabúdaj, že Taliani majú pravdepodobne najdlhšiu pracovnú dobu na svete. Väčšina robí pondelok - sobota, od rána do večera do 8:00. Punto sa zdá byť zo súčasnej ponuky Fiatu byť asi jediné nie celkom vydarené auto. Ostatné si ľudia len chvália.

13.05.2009 | 01:14:44 | Angel_M Reagovat

Itall,Radek

bohužel máte pravdu,uvedené závady nejsou poruchy,je to u fiatu normální.Kdo si podobné auto kupuje ,musí s tím počítat.Jsou to hezké auta,celkem levné ale to je asi tak vše pozitivní o nich

12.05.2009 | 22:16:58 | MIREK Reagovat

Je to prostě Fiat, co víc říct? Italové jsou cikáni a jejich pracovní morálka dtto. Auta umí krásná, design klobouk dolů. Mototry živé, ale toť vše. Nikdy bych si cikánskou plečku nekoupil. Dílenské zpracování alá Dacia či Lada. Zlatí Francouzi - ti se alespoň snaží být dobří. Italům je to putna.

12.05.2009 | 20:10:18 |  Reagovat

To Itall

Hluboce se klaním, protože lépe to snad nešlo napsat.

12.05.2009 | 18:30:56 | Radek Reagovat

Mám podobné zkušenosti s Fiatem, byť starším typem Punta. Je to sice prostorný vůz, dobře se řídí, ale poruch jako Dacie za komunistů. Zatím nejspolehlivější auto, které znám z řady značek z vlastní zkušenosti je Toyota.

12.05.2009 | 17:16:26 | Letitý fanda aut Reagovat

Výčet "poruch" u auta ukazuje spíše na nějakou poruchu u pisatele :-)

12.05.2009 | 16:35:07 | Itall Reagovat