Rok výroby:2009Typ motoru:1240Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:650 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:11. 5. 2009
1.zatékání do motorové části 2.špatně slícované díly karosérie 3.klepání zadních sedaček 4.hlučnost obtékajícího vzduchu 5.nekvalitní lak karosérie 6. nechráněná kabeláž před stékající vodou 7.neošetřený spodek automobilu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem si koupil ve 4. měsící 2009. Jedná se o nové auto a počáteční radost vystřídala už jenom starost. Před tím jsem měl Felicii a musím konstatovat, že 13 let staré auto v mnohém předčí zn. Fiat Punto Grande!!! Závady, které jsem uvedl nedokáží mechanici odstranit a tak hrají se zákazníkem hru s názvem: "vždyť je to normální a takto to firma Fiat dělá a my stím nic neuděláme a nebo tedy udělají, ale je to partyzánština?!"
Hrdza??? Novy Fiat a hrdza??? Punto z 95 slo po 10 rokoch z domu a bez hrdze, Felicie boli uz zakvitnute paradne:). Fiat daval 8 rokov na karoseriu, ked Felicia davala 6 a Ford ma 12 a spytajte sa majitelov Focusov or Felicii.
Mam punto rv 1995 a ide jak svajciarske hodinky. Neviem kde ste zobrali že nemá antikoróznu ochranu, keď je celá karoséria pozinkovaná, oproti felcke, ktorá po 3 rokoch kvitne jak jarná záhrada. Je spolahlivé a na údržbu nenáročné. K teórii o nespolahlivých vozoch - Keď si dotahujete vyradene crepy z talianska nemozete cakat ze vas to prezije ....
Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.
Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.
...jsou podle statistik podprůměrně spolehlivé, a to bez vyjímky. Kdo nemá s nimi problém, tomu srdečně blahopřeji. Antikorozní ochrana asi taky za moc nestojí (krátká záruka na kastli). "Na design" asi daleko nedojedou....
Skutečně? Možná podle statisky německého úřadu... Já mám Fiaty rád... a odjezdil jsem s nima už opravdu hodně - a bez problému! Zato služební Oktávii jsem po 3 týdnech vrátil... protože jsem se třikrát vracel s novým autem ze Stuttgartu v "nouzovém režimu"... a jednou jsem se nevrátil vůbec. To jsou reálné osobní zkušenosti... a o tom jsou tyhle recenze. Statistika ADACu je převážně o tom, jací řidiči si auto kupují... šedou Toyotu si koupí starší pán, co ji každou sobotu ručně myje... a než jede na to "stak", tak všechno zkontroluje... Italem lítá "mladej kluk", co se na stk zastaví cestou kolem, protože mu zítra propadá. :-P
Osobně nejsem příznivce fiatu, ale otec kvůli prostoru koupil fiat doblo 1,9 JTD. Byl rok jetý a jak nový. Dnes po dalších šesti letech a najetých 130 tis. se neprojevila žádná vada ani závada. Dobrý dělník
Nechápu, když musíte mít všechno pintlich proč si nekoupíte volcfágen co táhne vocpodu. Jižanský národy si všeobecně raději užívají života než by hledaly chyby na všem a na všech. Adios.
Jen poznámka ke kvalitě staršího typu Punta, co se tady psalo - mám ho dva roky (z bazaru), má najeto 190 tis. km a po určitých opravách, které muselo auto absolvovat, do něj už rok a půl liju jenom naftu. Neřeším spotřebu oleje, klimu, žárovky, protože všechno pořád funguje, jak má!
Zátékání do motorového prostoru- je to vada s výroby proto všichni kdo máte toto vozidlo tak si prosím proveďte kontrolu sami a to nejlépe po dešti při stojícím vozidle nebo polít(stačí pet lahev s vodou) přední sklo.Jedná se o to že voda při dešti nebo mytí nebo polití již zm. pet lahví s vodou stéká do torpéda a tam má správně vytékat odtokem který je opatřen pryž.hadicí jak na levé tak na pravé straně a ta odvádí vodu mimo mot. prostor.Voda teče okolo výt. otvoru pod torpédem.Stačí s sáhnout rukou pod torpédo a vše je řádně mokré včetně toho ,že voda teče na agregáty umístěné pod torpédem a i po několika dnech kdy je pěkně a svítí sluníčko tak je to tam stále mokré.Tuto závadu mi opravovali v servisu Fiat dvakrát(1x kompletní výměna torpéda)přesto tato závada přetrvává a servisáci od Fiatu si s tím neví rady.Upozorňuji, že jsme u Fiatu provedli i na dalších nových vozidlech tento vodní test a u všech se tato závada ukázala v plné nahotě.Znamená to jedno a to reklamace celého vozidla(do 6 měsícu dle ob.zák.od zakoupení nového vozidla)- potažmo vrácení peněžní částky.Pochopitelně se tomu Fiat bude bránït a tvrdit že je to v normě a že se prakticky nic neděje.Je třeba se toho nebát a vytrvat. Další dost nebezpečnou věcí je fakt , že nejdou seřídit koncovky ostřikovačů předního skla.Kapalina ostřikovačů stříká pouze pod přední stětače a při sil. zašpinění skla nestačí dostatečně stěraše setřít špínu s předního skla a jízda se stává dost nebezpečnou.Majitelé těchto vozidel ať se rozhodnou dle svého uvážení, ale já mám jasno- již nikdy více "FIAT GRANDE PUNTO"
Mam Fiat Grande Punto , a tieto poruchy co pises su nerealne... urcite si kupil auto ktoré ked vykladali z kamiona sa im prevratilo na strechu alebo si ho kupil v niejakom obchodnom dome v super akciji napr LIDL.Predal si ho ? alebo si nestihal platit leasing a kupil si si radsej stareho golfa ... ???
aby nedošlo k nedorozumění, nick Itall používám zcela náhodou, páč na motofóru jsem nevěděl, co tam honem napsat, tak jsem použil jednu přezdívku - to bylo mezi motorkáři. Ital už byl obsazený, tak jsem jednoduše přidal ještě jedno l. A na tomto fóru jsem zas jednoduše použil to samé. O mém vztahu k Fiatu to nenaznačuje vůbec nic. Fiata jsem neměl a nemám, ale mají dobré ceny, tak to sleduji. Chtěl jsem jen říci, že to, co popisuješ ani nejsou závady a hlavně: polovina z nich se dá napasovat na polovinu masové automobilové produkce, a ta druhá polovina zase platí pro druhou polovinu produkce. Možná, že na Fiatu je to všechno najednou, ale i taková auta jsou. Např. u Fábie - už tu bylo řečeno, že motorový prostor se špiní normálně, nevím přesně, co myslíš zatékáním. Špatně slícované díly karoserie - i to by se našlo. Hlučnost vzduchu :-) Nekvalitní lak - i u Fabie oprýskává od kamínků. Nechráněná kabeláž - u Fabie v motoru hnije, známá věc. Ostatní 2 - klepání sedaček a neošetřený spodek - to by zas mohlo být u mého druhého auta - P 107. Nevím, možná, že u Fiatu je to nějak horší, ale např. ten spodek nebo slícování se dá zjistit pouhým pohledem, když se ti to nezdálo, proč jsi ho kupoval? Zbytečné nářky a ještě dost bezdůvodné. Až se to začne sypat, tak si stěžuj.
To co jsem napsal je holá skutečnost a to, že je někdo fanatik do zn. Fiat nebo si říká Itall vypovídá o jeho upnutosti na jeden produkt(značku) a proto není schopen si připustit ,že Fiat má vůbec nějaké chyby a závady. Důležité je jaký mají přístup k odstranění závád jed. opravny a servisy Fiat a tady je to opravdu špatné.Nebudu tady podrobně rozepisovat další zápory jěště by to mohlo s někým seknout. A klady?To už by jste chtěli po mě moc!!!
Měl jsem Grande Punto 1.9M-jet v nejvyšší výbavě a bohužel musím pouze konstatovat, že to byla hrůza a děs...teď mám Golfa a je to neporovnatelné co se do zpracování auta jako celku týče.
Hele Tondo,jak by sis třeba představoval aby odstranily nechráněnou kabeláž nebo hlučnost obtékajícího vzduchu? Víš kabely se dělaj vodotěsný i konektorům voda nevadí a hlučnost obtékajícího vzduchu ukazuje na kvalitní oddhlučnění.U Felicie si to ani nemohl slyšet,protože tam řval motor a pneumatiky.Na to ostatní nemám co říct,spíš by si se měl zamyslet než sem něco napíšeš.
No s těmi francouzi bych si tak jistý nebyl,tedy aspoň ne u peugeotu a citroenu.Renault znám ze svého okolí a jsou sním majitelé co znám spokojeni,což u 2 jmenovaných značek ne.
Zdravím, nechci bejt uhrančivej, ale to cos napsals, se mi nijak nezdá.Třeba s tou podlahou, to chceš říct, že není jako nastříkaná? Dále, obtékající luft kolem kastle??? Zatékání do motorové části??? Nevím - měl jsem hodně aut a garantuji ti, že všechny měly zasviněný motorový prostor. Co jinak??? Jak se s autíčkem jezdí??? Atd::: To tu nějak postrádám? Jenom kleješ, nic víc. Myslím si, že tato recenze je pouhý výmysl. Přeci nebude někdo jen hanět!!!!!!!!!! Nějaké klady to auto musí mít!!!!!!!!!!!!
Tie chybičky na kráse si nevšímaj a napíš recenziu,keď si s autom sadneš a nie po 650km.Ináč ti prajem viac trpezlivosti a ono to autíčko ti to vráti.Už iba pekné zážitky.
To trochu preháňaš s tými cigánmi, nemyslíš? Nezabúdaj, že Taliani majú pravdepodobne najdlhšiu pracovnú dobu na svete. Väčšina robí pondelok - sobota, od rána do večera do 8:00. Punto sa zdá byť zo súčasnej ponuky Fiatu byť asi jediné nie celkom vydarené auto. Ostatné si ľudia len chvália.
bohužel máte pravdu,uvedené závady nejsou poruchy,je to u fiatu normální.Kdo si podobné auto kupuje ,musí s tím počítat.Jsou to hezké auta,celkem levné ale to je asi tak vše pozitivní o nich
Je to prostě Fiat, co víc říct? Italové jsou cikáni a jejich pracovní morálka dtto. Auta umí krásná, design klobouk dolů. Mototry živé, ale toť vše. Nikdy bych si cikánskou plečku nekoupil. Dílenské zpracování alá Dacia či Lada. Zlatí Francouzi - ti se alespoň snaží být dobří. Italům je to putna.
Mám podobné zkušenosti s Fiatem, byť starším typem Punta. Je to sice prostorný vůz, dobře se řídí, ale poruch jako Dacie za komunistů. Zatím nejspolehlivější auto, které znám z řady značek z vlastní zkušenosti je Toyota.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
fake
toto je očividne fejková recenzia
10.01.2021 | 00:40:58 | ujčok | 90.64.72.* Reagovat
Fiat nehrdzavie
Hrdza??? Novy Fiat a hrdza??? Punto z 95 slo po 10 rokoch z domu a bez hrdze, Felicie boli uz zakvitnute paradne:). Fiat daval 8 rokov na karoseriu, ked Felicia davala 6 a Ford ma 12 a spytajte sa majitelov Focusov or Felicii.
11.10.2010 | 22:13:38 | olso Reagovat
Četl jsem, že fiaty jsou pozinkované jen jednostranně.
11.10.2010 | 19:47:30 | Reagovat
Mam punto rv 1995 a ide jak svajciarske hodinky. Neviem kde ste zobrali že nemá antikoróznu ochranu, keď je celá karoséria pozinkovaná, oproti felcke, ktorá po 3 rokoch kvitne jak jarná záhrada. Je spolahlivé a na údržbu nenáročné. K teórii o nespolahlivých vozoch - Keď si dotahujete vyradene crepy z talianska nemozete cakat ze vas to prezije ....
11.10.2010 | 14:08:25 | Reagovat
Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.
03.04.2010 | 22:38:20 | Reagovat
Mam sam fiat grande punto je to auto ktore ma doteraz nesklamalo a jazdi v pohode.Mam kamoša čo ma BMW 5radu a ma tak isto za špineny motor ako aj to iste aj u foradu mondeo podla mna je to v norme.
03.04.2010 | 22:38:10 | Reagovat
miloss11
Zdravim, mel jsem take grande JTD13, najel jsem za tri roky 100 000 km a lil do toho jen naftu a olej.Dle meho soudu jste pitomec.
22.02.2010 | 13:55:17 | Reagovat
"Italské "vozy"
...jsou podle statistik podprůměrně spolehlivé, a to bez vyjímky. Kdo nemá s nimi problém, tomu srdečně blahopřeji. Antikorozní ochrana asi taky za moc nestojí (krátká záruka
na kastli). "Na design" asi daleko nedojedou....
20.11.2009 | 13:26:46 | Reagovat
RE:
Skutečně?
Možná podle statisky německého úřadu...
Já mám Fiaty rád... a odjezdil jsem s nima už opravdu hodně - a bez problému!
Zato služební Oktávii jsem po 3 týdnech vrátil... protože jsem se třikrát vracel s novým autem ze Stuttgartu v "nouzovém režimu"... a jednou jsem se nevrátil vůbec.
To jsou reálné osobní zkušenosti... a o tom jsou tyhle recenze.
Statistika ADACu je převážně o tom, jací řidiči si auto kupují... šedou Toyotu si koupí starší pán, co ji každou sobotu ručně myje... a než jede na to "stak", tak všechno zkontroluje...
Italem lítá "mladej kluk", co se na stk zastaví cestou kolem, protože mu zítra propadá.
:-P
08.01.2012 | 16:01:09 | Arth | 80.188.216.* Reagovat
Osobně nejsem příznivce fiatu, ale otec kvůli prostoru koupil fiat doblo 1,9 JTD. Byl rok jetý a jak nový. Dnes po dalších šesti letech a najetých 130 tis. se neprojevila žádná vada ani závada. Dobrý dělník
28.08.2009 | 20:17:12 | lada Reagovat
Mám tiez Punto r.v 2002 JTD mám najazdené 125tis. km bez akejkolvek hlúpej poruchy akurat vymena spojky inak len lejem naftu
28.08.2009 | 15:35:01 | Reagovat
Nechápu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nechápu, když musíte mít všechno pintlich proč si nekoupíte volcfágen co táhne vocpodu.
Jižanský národy si všeobecně raději užívají života než by hledaly chyby na všem a na všech.
Adios.
28.08.2009 | 13:57:40 | Lukino Reagovat
Spolehlivost
Jen poznámka ke kvalitě staršího typu Punta, co se tady psalo - mám ho dva roky (z bazaru), má najeto 190 tis. km a po určitých opravách, které muselo auto absolvovat, do něj už rok a půl liju jenom naftu. Neřeším spotřebu oleje, klimu, žárovky, protože všechno pořád funguje, jak má!
08.08.2009 | 12:03:23 | JardaK. Reagovat
Fiat Grande Punto
Zátékání do motorového prostoru- je to vada s výroby proto všichni kdo máte toto vozidlo tak si prosím proveďte kontrolu sami a to nejlépe po dešti při stojícím vozidle nebo polít(stačí pet lahev s vodou) přední sklo.Jedná se o to že voda při dešti nebo mytí nebo polití již zm. pet lahví s vodou stéká do torpéda a tam má správně vytékat odtokem který je opatřen pryž.hadicí jak na levé tak na pravé straně a ta odvádí vodu mimo mot. prostor.Voda teče okolo výt. otvoru pod torpédem.Stačí s sáhnout rukou pod torpédo a vše je řádně mokré včetně toho ,že voda teče na agregáty umístěné pod torpédem a i po několika dnech kdy je pěkně a svítí sluníčko tak je to tam stále mokré.Tuto závadu mi opravovali v servisu Fiat dvakrát(1x kompletní výměna torpéda)přesto tato závada přetrvává a servisáci od Fiatu si s tím neví rady.Upozorňuji, že jsme u Fiatu provedli i na dalších nových vozidlech tento vodní test a u všech se tato závada ukázala v plné nahotě.Znamená to jedno a to reklamace celého vozidla(do 6 měsícu dle ob.zák.od zakoupení nového vozidla)- potažmo vrácení peněžní částky.Pochopitelně se tomu Fiat bude bránït a tvrdit že je to v normě a že se prakticky nic neděje.Je třeba se toho nebát a vytrvat. Další dost nebezpečnou věcí je fakt , že nejdou seřídit koncovky ostřikovačů předního skla.Kapalina ostřikovačů stříká pouze pod přední stětače a při sil. zašpinění skla nestačí dostatečně stěraše setřít špínu s předního skla a jízda se stává dost nebezpečnou.Majitelé těchto vozidel ať se rozhodnou dle svého uvážení, ale já mám jasno- již nikdy více "FIAT GRANDE PUNTO"
04.06.2009 | 16:02:09 | tonda Reagovat
Ivan.d
Mam Fiat Grande Punto , a tieto poruchy co pises su nerealne... urcite si kupil auto ktoré ked vykladali z kamiona sa im prevratilo na strechu alebo si ho kupil v niejakom obchodnom dome v super akciji napr LIDL.Predal si ho ? alebo si nestihal platit leasing a kupil si si radsej stareho golfa ... ???
30.05.2009 | 07:10:47 | Reagovat
Tondo,
aby nedošlo k nedorozumění, nick Itall používám zcela náhodou, páč na motofóru jsem nevěděl, co tam honem napsat, tak jsem použil jednu přezdívku - to bylo mezi motorkáři. Ital už byl obsazený, tak jsem jednoduše přidal ještě jedno l. A na tomto fóru jsem zas jednoduše použil to samé. O mém vztahu k Fiatu to nenaznačuje vůbec nic. Fiata jsem neměl a nemám, ale mají dobré ceny, tak to sleduji. Chtěl jsem jen říci, že to, co popisuješ ani nejsou závady a hlavně: polovina z nich se dá napasovat na polovinu masové automobilové produkce, a ta druhá polovina zase platí pro druhou polovinu produkce. Možná, že na Fiatu je to všechno najednou, ale i taková auta jsou. Např. u Fábie - už tu bylo řečeno, že motorový prostor se špiní normálně, nevím přesně, co myslíš zatékáním. Špatně slícované díly karoserie - i to by se našlo. Hlučnost vzduchu :-) Nekvalitní lak - i u Fabie oprýskává od kamínků. Nechráněná kabeláž - u Fabie v motoru hnije, známá věc. Ostatní 2 - klepání sedaček a neošetřený spodek - to by zas mohlo být u mého druhého auta - P 107. Nevím, možná, že u Fiatu je to nějak horší, ale např. ten spodek nebo slícování se dá zjistit pouhým pohledem, když se ti to nezdálo, proč jsi ho kupoval? Zbytečné nářky a ještě dost bezdůvodné. Až se to začne sypat, tak si stěžuj.
19.05.2009 | 16:17:11 | Itall Reagovat
fakta
To co jsem napsal je holá skutečnost a to, že je někdo fanatik do zn. Fiat nebo si říká Itall vypovídá o jeho upnutosti na jeden produkt(značku) a proto není schopen si připustit ,že Fiat má vůbec nějaké chyby a závady. Důležité je jaký mají přístup k odstranění závád jed. opravny a servisy Fiat a tady je to opravdu špatné.Nebudu tady podrobně rozepisovat další zápory jěště by to mohlo s někým seknout. A klady?To už by jste chtěli po mě moc!!!
19.05.2009 | 14:45:36 | tonda Reagovat
Měl jsem Grande Punto 1.9M-jet v nejvyšší výbavě a bohužel musím pouze konstatovat, že to byla hrůza a děs...teď mám Golfa a je to neporovnatelné co se do zpracování auta jako celku týče.
14.05.2009 | 20:07:27 | Petr Reagovat
Grande Tonda
Hele Tondo,jak by sis třeba představoval aby odstranily nechráněnou kabeláž nebo hlučnost obtékajícího vzduchu?
Víš kabely se dělaj vodotěsný i konektorům voda nevadí a hlučnost obtékajícího vzduchu ukazuje na kvalitní oddhlučnění.U Felicie si to ani nemohl slyšet,protože tam řval motor a pneumatiky.Na to ostatní nemám co říct,spíš by si se měl zamyslet než sem něco napíšeš.
13.05.2009 | 18:21:13 | Jirka Reagovat
anonym 20:10
No s těmi francouzi bych si tak jistý nebyl,tedy aspoň ne u peugeotu a citroenu.Renault znám ze svého okolí a jsou sním majitelé co znám spokojeni,což u 2 jmenovaných značek ne.
13.05.2009 | 16:29:42 | Reagovat
autor
Zdravím, nechci bejt uhrančivej, ale to cos napsals, se mi nijak nezdá.Třeba s tou podlahou, to chceš říct, že není jako nastříkaná? Dále, obtékající luft kolem kastle??? Zatékání do motorové části??? Nevím - měl jsem hodně aut a garantuji ti, že všechny měly zasviněný motorový prostor. Co jinak??? Jak se s autíčkem jezdí??? Atd::: To tu nějak postrádám? Jenom kleješ, nic víc. Myslím si, že tato recenze je pouhý výmysl. Přeci nebude někdo jen hanět!!!!!!!!!! Nějaké klady to auto musí mít!!!!!!!!!!!!
13.05.2009 | 09:24:15 | kraken Reagovat
Souhlas s Itallem. Taky par takovych znam, pred nakupem si vec neprohlidnou a potom by volali nejradeji na ustavni soud protoze se tu stala krivda.
13.05.2009 | 07:49:08 | Honza Reagovat
Tie chybičky na kráse si nevšímaj a napíš recenziu,keď si s autom sadneš a nie po 650km.Ináč ti prajem viac trpezlivosti a ono to autíčko ti to vráti.Už iba pekné zážitky.
13.05.2009 | 06:04:39 | mirostar Reagovat
12. května 2009 | 20:10 | Anonym
To trochu preháňaš s tými cigánmi, nemyslíš? Nezabúdaj, že Taliani majú pravdepodobne najdlhšiu pracovnú dobu na svete. Väčšina robí pondelok - sobota, od rána do večera do 8:00. Punto sa zdá byť zo súčasnej ponuky Fiatu byť asi jediné nie celkom vydarené auto. Ostatné si ľudia len chvália.
13.05.2009 | 01:14:44 | Angel_M Reagovat
Itall,Radek
bohužel máte pravdu,uvedené závady nejsou poruchy,je to u fiatu normální.Kdo si podobné auto kupuje ,musí s tím počítat.Jsou to hezké auta,celkem levné ale to je asi tak vše pozitivní o nich
12.05.2009 | 22:16:58 | MIREK Reagovat
Je to prostě Fiat, co víc říct? Italové jsou cikáni a jejich pracovní morálka dtto. Auta umí krásná, design klobouk dolů. Mototry živé, ale toť vše. Nikdy bych si cikánskou plečku nekoupil. Dílenské zpracování alá Dacia či Lada. Zlatí Francouzi - ti se alespoň snaží být dobří. Italům je to putna.
12.05.2009 | 20:10:18 | Reagovat
To Itall
Hluboce se klaním, protože lépe to snad nešlo napsat.
12.05.2009 | 18:30:56 | Radek Reagovat
Mám podobné zkušenosti s Fiatem, byť starším typem Punta. Je to sice prostorný vůz, dobře se řídí, ale poruch jako Dacie za komunistů. Zatím nejspolehlivější auto, které znám z řady značek z vlastní zkušenosti je Toyota.
12.05.2009 | 17:16:26 | Letitý fanda aut Reagovat
Výčet "poruch" u auta ukazuje spíše na nějakou poruchu u pisatele :-)
12.05.2009 | 16:35:07 | Itall Reagovat