Rok výroby:1996Typ motoru:1100Stav km při koupi:149 000 kmStav km nyní:210 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:29. 6. 2011
Pri kúpe som menil všetky náplne a rozvody. Po čase sa mi zahryzol alternátor a musel som ho meniť, nový za 12 litrov Sk, zohnal som ho asi za 2000 plus robota pár stovák, vzápätí mi odpadol výfuk, čo ma stálo ďalšie tri tisícky. Vzadu mi istý čas odchádzali žiarovky, presne tri, pravdepodobne sa tam dostala voda a dosť dlho tam řádila, lebo kontakty boli skorodované... Tiež som menil všetky tlmiče a pred rokom komplet brzdy vpredu i vzadu. No a naposledy som kúpil novú batériu, predchádzajúca tam bola asi šesť rokov bez žiadnych problémov štarty na prvé otočenie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kupoval ojazdené a dovezené z Nemecka, bolo búrané (opreté o zvodidlá) z vodičovej strany, takže na tej strane pár múch pretrvalo i po oprave - dvere nedovierali presne a to ani jedny z tej strany. Auto je vo výbave predné okná v elektrike, centrál a domontoval som alarm, a šíber, chýba mi otáčkomer a ukazovateľ teploty motora, kontrolka mi je nanič, keď zasvieti je asi neskoro... a tiež delené sedadlá, ak chcem prepraviť väčší kus, musím zložiť komplet zadné sedadlá a vybrať detskú sedačku. No a nakoniec asi posilovač, ak jazdí človek v lepšom zvykne si a chýba mu to potom.
Inak čo sa týka motora úplne v pohode, žiadne veľké problémy, lacné jazdenie, priemerka mi vyšla na 5,5 litra, diaľnica asi 4,6 L, väčšinou jazdím 140 km/h Blava - Nitra v ľavom pruhu a prakticky ho vôbec nešetrím a len mením pravidelne olej a pneumatiky. V mestskej premávke je praktické, je krátke a dobre sa s ním parkuje, zmestí sa takmer všade. A napriek tomu som do kufra natlačil po zložení sedadiel 2,2 metrovú skriňu, čo som teda nečakal.
Pre začiatočníka a nenáročného vodiča auto ako stvorené
To netvrdím, že se Renaulta rychle zbavit, jsme s ním spokojení, dálku zvládá za 7,3l/100km při vysokém jízdním průměru v sedmi lidech se zavazadly, na poruchovost si nemůžeme stěžovat.
Vlastním ten stejný typ i motor, do kopce při nízkých otáčkách táhne líp než R Grand Espace 2,2dT, podařilo se mi vyjet na 4ku 14% kopec na půl plynu a na začátku jsem nejel ani 40km/h (takže podtočenej motor). Spotřebu mám průměrně 5 litrů, sám jsem tomu nechtěl věřit, ale je to tak, jezdím klidně, využívám otáčky kolem 2000. Papírově je maximálka 150km/h.
no stou skříní je to vcelku sranda, a to samé spotřeba na dálnici ve 140, pokud se na 140 ten motůrek rozjede, no po kopečku pojede i víc... Těch 4,6 tak při 90ti schovanej za kamionem
Nenapsal jsi kolik ti ta skříň 2,2 metrů trčela z kufru ven. Snad nechceš tvrdit žes zavřel páté dveře.Pokud jsi je nezavřel není se čím chlubit.Do svého vozu v tom případě narvu 6 m trubku.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
tá skriňa mi vošla celá do auta a zavrel som za ňou dvere.
po sklopení sedadiel a zloženie predného až na palubovku mi trčala takmer k oknu..
na diaľnici v pohode 4,6 l na 100 km, maximálku presne neviem neskúšal som pre istotu viac ako 150 km....
04.07.2011 | 20:34:54 | migi Reagovat
Renault
To netvrdím, že se Renaulta rychle zbavit, jsme s ním spokojení, dálku zvládá za 7,3l/100km při vysokém jízdním průměru v sedmi lidech se zavazadly, na poruchovost si nemůžeme stěžovat.
04.07.2011 | 09:31:40 | Zdenál Reagovat
Takže Renaulta se rychle zbavit.
03.07.2011 | 19:47:29 | Reagovat
spotřeba, tah
Vlastním ten stejný typ i motor, do kopce při nízkých otáčkách táhne líp než R Grand Espace 2,2dT, podařilo se mi vyjet na 4ku 14% kopec na půl plynu a na začátku jsem nejel ani 40km/h (takže podtočenej motor).
Spotřebu mám průměrně 5 litrů, sám jsem tomu nechtěl věřit, ale je to tak, jezdím klidně, využívám otáčky kolem 2000.
Papírově je maximálka 150km/h.
02.07.2011 | 13:02:10 | Zdenál Reagovat
no stou skříní je to vcelku sranda, a to samé spotřeba na dálnici ve 140, pokud se na 140 ten motůrek rozjede, no po kopečku pojede i víc... Těch 4,6 tak při 90ti schovanej za kamionem
02.07.2011 | 00:13:47 | lada Reagovat
ponto
Možná to Punto bylo v té skříni.
Ale jinak Punta jsou celkem držáky 44kw. a náklady minimálni na ůdržbu,ale od roku 2000.
01.07.2011 | 20:09:32 | Reagovat
Nenapsal jsi kolik ti ta skříň 2,2 metrů trčela z kufru ven. Snad nechceš tvrdit žes zavřel páté dveře.Pokud jsi je nezavřel není se čím chlubit.Do svého vozu v tom případě narvu 6 m trubku.
30.06.2011 | 20:47:14 | Hon Reagovat