Rok výroby:1999Typ motoru:1.2 SPIStav km při koupi:35 000 kmStav km nyní:56 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:28. 2. 2009
Jinak standardní věci jako: brzdoé destišky, kotouče, olejový filtr, žárovky a rozvody ale to vše jako preventivní opatření po koupi.
Servis na náhradní díly na Fiátka jsou za hubičku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to sice moje první auto, ale je to můj miláček. nikde mě nikdy nenechal. Co se píše o italských autech, tak too tedy u mého fiátka neplatí.
Motor šlape jako hodinky, spotřeba cca 6 litrů. Někdy na to holt šlápnu ,,, mám rád pocit, když prosvištím kolem Octavií a jinných silných aut ve 170. Ale spotřeba se pak zvyšuje zhruba na 8 litrů.
Verze sporting vypadá opravdu luxusně, takový malý drak ... (teda na svou dobu). Sedačky má omnoho pohodlnější než kdejaká služební Fabie nebo Octavia se kterýma jsem toho hodně najel.
Bral jsem ho často na své dovolené na Slovensko. To se na jeden zátah najelo třebas 600 km. Jinak denně ho využívám na jízdu do práce cca 130 km.
Musím pochválit jeho rejd, to že se vejde absolutně všude. Především v Praze se to hodí, poněvač k čemu je vám dojet si do centra Prahy s velkým autem a nemít tam kde zaparkovat, nebo platit drahé parkovné.
Když se sklopí zadní sedačky, tak je to malej náklaďáček. Vezl jsem v něm vezl velikou skříň, neboť v zadu je docela veliký otvor. Taky na horách, kde mimochodem vyjede v pohodě i to co oktávky musí vycouvávat, jsem v něm vezl 5 lidí a všechny jejich běžky, vešli jsme se a nikdo něčouhal z okénka.
Vše okýnka v elektrice a docela dobře znějící reproduktory a dobré radio mi vždy zpříjemnili cestu. Na nohy je ve předu hodně místa, v zadu je to horší, ale vejde se do něj v klidu 5 dospělých lidí, když je potřeba.
Jediné na co si musíte zvyknout, jsou trochu menšá pedály a tužší řazení jedničky.
Celkově naprostá spokojenost. Do města, ale i na dálnici pro rychlosti do 120 km/h naprostá pohoda. Sporting je ale malej ďáblík a když se rozjede, tak ho nic nezastaví :o)
mám ho také, žlutý r.v.1999, koupený ojetý s 86000 km. Na elektronech hodně drncá, ale na slušné silnici jede pěkně, na zimácích " změkne" a jízda je pohodlnější. Po dvou letech od koupě můžu říct, že je docela spolehlivý, nikde nás zatím nenechal, dělá se jen údržba podle tabulky v návodu ( olej, svíčky, rozvody, brzdovka...). Spotřeba je do 6l, sporting má jinou převodovku než běžné modely ( víc do rychla), takže trochu víc papá. Nevím jestli je to prodejní propadák, u nás je trochu specifický trh, ale stále se vyrábí už ne jako seicento ale jako fiat 600, takže v jiných zemích je asi žádaný.
Mam ho taky. Je pravda, ze hvezdicky v testu bezpecnosti jsou hruza, ale ktere mini auto trha bezpecnostni testy. Kazdopadne bourat bych nechtel... Ale co se tyce tech lidi, tak sem odvezl 5 lidi, kazdy bagl a na strese 3 horska kola - sice napasovana na sebe, ale naskladala se tam. Motor mel sice co delat a po dalnici se jelo max 110, ale na hory se dojelo. Po meste a na jezdeni do prace je to supr auto. A do zadu se vesel i sporak.
Pořád ještě po čtrnácti letech mám doma Cinquecento což je v podstatě to samé, na Seicentu jen změnili přední masku, třetí dveře a trochu palubní desku. Že rezne výfuk je celkem normální, ale to že skoro na každém šla do háje nádrž (i na tom mém) je na pováženou. Jinak co se týče jízdních a uživatelských vlastností, tak si nemůžu na nic stěžovat, motor 1108 je perfektní, jediné co mě děsí v dnešním hustém provozu je představa srážky s větším blbcem. A protože prakticky každé auto je těžší než tahle krabička, tak by to pro mě dopadlo hodně špatně. Jinak přední destičky jsem měnil až někdy v 90000km, zadní pakny pořád původní. Tlumiče asi v 50000km ale to proto, že minimálně z třetiny km jezdím po cestách, kam by se neodvážilo ani sváteční SUV. Pro lepší pohodlí doporučuju přejít na vyšší profil pneumatik, pak tolik neposkakuje.
Pisatel recenze buď lže, nebo je to hejl, kterej se nechal pěkně napálit. Protože měnit komplet brzdové destičky, kotouče, obložení, rozvody po najetých 35 tis.km je blbost. To auto by bylo prakticky jako nové. I kdyby stálo deset let v garáži. Ale to by spíš zpuchřelo vše z gumy. Takže blbost. Píše, že jezdí denně 180 km do práce, a najel za dva roky 21000km? Opět lže. Fantazíruje. Probuď se barone Prášile! A nakonec - pět lidí v poho v tomto autě - leda buzeranti co se rádi k sobě mačkají.
Nechci ti kalit radost, ale tohle auto bylo absolutni propadak. Vzpominam si, ze cca 3 roky zpet bylo Seicento ve vyprodeji za 160 000, malem sem ho taky bral, ale potom jsem se mrkl na testy bezpecnosti NCAP a spadla mi brada. Bacha na to! Co se bezpecnosti tyce je toto auto na urovni Favorita - pojizdna rakev. Preji at slouzi a hlavne zadnou nehodu.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Seicento
sporting
mám ho také, žlutý r.v.1999, koupený ojetý s 86000 km. Na elektronech hodně drncá, ale na slušné silnici jede pěkně, na zimácích " změkne" a jízda je pohodlnější. Po dvou letech od koupě můžu říct, že je docela spolehlivý, nikde nás zatím nenechal, dělá se jen údržba podle tabulky v návodu ( olej, svíčky, rozvody, brzdovka...). Spotřeba je do 6l, sporting má jinou převodovku než běžné modely ( víc do rychla), takže trochu víc papá. Nevím jestli je to prodejní propadák, u nás je trochu specifický trh, ale stále se vyrábí už ne jako seicento ale jako fiat 600, takže v jiných zemích je asi žádaný.
19.08.2009 | 16:02:06 | ital Reagovat
Mam ho taky. Je pravda, ze hvezdicky v testu bezpecnosti jsou hruza, ale ktere mini auto trha bezpecnostni testy. Kazdopadne bourat bych nechtel... Ale co se tyce tech lidi, tak sem odvezl 5 lidi, kazdy bagl a na strese 3 horska kola - sice napasovana na sebe, ale naskladala se tam. Motor mel sice co delat a po dalnici se jelo max 110, ale na hory se dojelo. Po meste a na jezdeni do prace je to supr auto. A do zadu se vesel i sporak.
27.07.2009 | 22:30:19 | Reagovat
Pořád ještě po čtrnácti letech mám doma Cinquecento což je v podstatě to samé, na Seicentu jen změnili přední masku, třetí dveře a trochu palubní desku. Že rezne výfuk je celkem normální, ale to že skoro na každém šla do háje nádrž (i na tom mém) je na pováženou. Jinak co se týče jízdních a uživatelských vlastností, tak si nemůžu na nic stěžovat, motor 1108 je perfektní, jediné co mě děsí v dnešním hustém provozu je představa srážky s větším blbcem. A protože prakticky každé auto je těžší než tahle krabička, tak by to pro mě dopadlo hodně špatně. Jinak přední destičky jsem měnil až někdy v 90000km, zadní pakny pořád původní. Tlumiče asi v 50000km ale to proto, že minimálně z třetiny km jezdím po cestách, kam by se neodvážilo ani sváteční SUV. Pro lepší pohodlí doporučuju přejít na vyšší profil pneumatik, pak tolik neposkakuje.
12.03.2009 | 11:55:40 | Standa Reagovat
Pisatel recenze kecá!
Pisatel recenze buď lže, nebo je to hejl, kterej se nechal pěkně napálit. Protože měnit komplet brzdové destičky, kotouče, obložení, rozvody po najetých 35 tis.km je blbost. To auto by bylo prakticky jako nové. I kdyby stálo deset let v garáži. Ale to by spíš zpuchřelo vše z gumy. Takže blbost. Píše, že jezdí denně 180 km do práce, a najel za dva roky 21000km? Opět lže. Fantazíruje. Probuď se barone Prášile! A nakonec - pět lidí v poho v tomto autě - leda buzeranti co se rádi k sobě mačkají.
12.03.2009 | 08:32:00 | Reagovat
Nechci ti kalit radost, ale tohle auto bylo absolutni propadak. Vzpominam si, ze cca 3 roky zpet bylo Seicento ve vyprodeji za 160 000, malem sem ho taky bral, ale potom jsem se mrkl na testy bezpecnosti NCAP a spadla mi brada. Bacha na to! Co se bezpecnosti tyce je toto auto na urovni Favorita - pojizdna rakev. Preji at slouzi a hlavne zadnou nehodu.
12.03.2009 | 08:09:32 | Honza Reagovat
RE:
Chytry Honza
02.02.2014 | 13:06:54 | | 88.102.180.* Reagovat
RE:
K tomu že to nebude zrovna nějak bezpečné auto člověk nepotřebuje vidět žádný test ale stačí se na něj jen podívat...:)
02.02.2014 | 16:53:54 | | 94.112.170.* Reagovat