Rok výroby:2004Typ motoru:CommonRailStav km při koupi:106 000 kmStav km nyní:182 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,6 l/100 kmVloženo:16. 7. 2012
Předchozí auto:Škoda Fabia 1.4 16VŠkoda Fabia 1.2 HTP
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Motor - pruzny, ekonomicky, nenarocny Zavazadlovy prostor je idealne hranaty Uplne rovna nakladaci hrana 4x jedovate kotoucove brzdy Silny posilovac rizeni s dvema stupni Intercooler Vykonna klima jednotka Spotreba mezi peti a sesti litry Nemeritelna spotreba oleje i pri 180tkm Na CR bohata vybava (mel jsem Skodu...)
Slabé stránky
Odhlucneni motoru na volnobeh Prilis mala zrcatka - jako Fabie :( Funkcni, ale odflaknuta pristrojovka
Závady a opravy na autě
110.000 km - nova baterie (puvodni z Italie mela jen nejakych 50Ah, v Liberci k nicemu) 140.000 km - nove silentbloky zadni napravy (3.500 CZK) 160.000 km - nove brzdove kotouce a desky na vsech kolech (8.000 CZK) 180.000 km - servomotorek leveho predniho svetla (800 CZK)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ve srovnani se Skodou Fabia spolehlive a silne auto s vynikajicim pomerem uzitne hodnoty a ceny. Horsi jmeno znacky znamena vice vybavy v porovnani s ostatnimi a vetsi respekt vyrobce pred selhanim. Je to o vnimani znacky - kdyz se pokazi televize Orava - lide nadavaji, kdyz se pokazi Sony, tak "se to preci muze stat i takove znacce".
Kdyz jsem delal v automobilovem prumyslu, zjistil jsem, ze motory 1.9 JTD se dodavaji do Oplu, Suzuku, Alfa Romeo, Lancia a Saab, to me presvedcilo o jejich zajimavosti.
Na letisti jsem ujel BMW 520d a Audi A4 Avant ze stejnych roku vyroby, pri sranda matchi. Vnimani znacky BMW v te chvili pobavilo snad vsechny pritomne.
Auto ma rozumny podvozek a mnoho vtipnych reseni. Do Fiata Stilo MW se vejdou tri detske sedacky!
Doplnění recenze ze dne 17.07.2012
Seznam vybavy Fiat Stilo Multowagon MW 2004 (ano, mel jsem skodovku...) - 6x airbag (predni jou vicestupnove dle sily narazu, predni sbocni, hlavove pro predni i zadni sedadla) - predpinace bezpecnostnich pasu pro predni sedadla - vsechna okna elektricka, detsky zamek pro zadni okna - ABS, EBD - kotoucove brzdy na vsech kolech - elektricka vyhrivana zrcatka - pocitac s okamzitou, prumernou spoitrebou, vzdalenosti, casem, teplotou, dvema vylety, nastavitelnym jazykem (cestina tam neni), nastavitelyi jednotkami, nastavitelnym pipanim, varovanim - omezovac rychlosti - samo zamykani auta zevnitr pri prekroceni rychlosti 20 kmh pro vetsi bezpecnost na krizovatkach, pri nehode se auto samo odemkne - 5 automatickych bezpecnostnich uzaveru paliva pri nehode - klima a topeni ma nekolik vydechu pro adni sedadla - na panelu regulovatelny - postupne zhaseni predniho i zadniho osviceni kabiny, cteci lampicky - automaticle nataceni praveho zpetneho zrcatka dolu pri couvani - 12V zasuvka vepredu i vzadu - chlazena prihradka u spolujezdce (jsou tam 2) - ctyri drzaky napoju - dvoustupnovy posilovac rizeni (City je velice pohodlny) s automatickym nastavovanim ucinku v zavislosti na rychlosti - kontrola brzdoveho oblezeni - kontrolka - elektronicke mereni hladiny motoroveho oleje - kontrola pritomnosti vody v palivu - oka na uchyceni naklady 4x v podlaze kufru, 2x na strope (!) - nastavitelna vyska ridicova sedadla, volant nastavitelny ve dvou osach - nastavitelna funkce svetlometu "follow me home"(co tuknuti do dalkovek, to dalsich 30s svetla) - intercooler, automaticke serizovani ventilu motoru - dalkove ovladany centralni zamek vcetne stahovani / zavirani vsech oken (v lete k nezaplaceni) - samostane tlacitko pro odemceni / zavreni zavazadloveho prostoru, pri patych uzavreni dveri se to samo cele zamkne - sklapeci klicek - indikace spatne dovrenych dveri nebo kufru pri rozjezdu a pri zamykani vozu - indikace poruchy zarovek (hlasi i ze zarovka brzy praskne) - deaktivace predniho airbagu - uchyty detskych sedacek ISOFIX 2x, vzadu 3x tribodovy bezpecnostni pas, vsude samostayne nastavitelne operky hlavy - ukazatel teploty motoru (Skoda Roomster, VW Caddy nema!) - nastaveni intenzity osvetleni ovladacich prvku - stresni lyziny s nosnosti 70kg
Vůz je veskrze průměrný v jízdních vlastnostech to lepší ze třídy. Fiat tímto krásně ukázal, že automobilový průmysl je marketingová masáž, neb tyhle vozy, které jsou v mnoha věcech daleko vybavenější a lepší než konkurence, prostě samotný trh zabil. U ojetin se situace mění, a dokazuje to fakt, že začínám stila vídat mnohem a mnohem častěji. S ohledem na původní majitele, je ale koupě stila dobrý hazard. Já se také pyšním tímto strojem, přes pár drobných zlobivých dětských nemocí mám stroj, který německý koncern té třídy prostě nedovede v té oné cenové kategorii a třídě porazit. A baví mě to.... Opravdu jo, protože marketing je silný nepřítel.... Na druhou stranu, bezdůvodně se fiatu nenadávalo, takže obezřetnost je taktéž dosti na místě.
...souhlasim - kdo potrebuje trochu vylepsit ego, urcite se podiva po znacce s vetsimi naklady na marketing, urcite si lide kupuji auto i kvuli propagovanym sportovnim vlastnostem, ale takovych BMW se podle me proda opravdu malo. Vetsinou jde o to, jak dotycny bude s takovynm a makovym autem vypadat. A protoze na reprezentaci nemam a s egem se netrapim, hledal jsem uzitnou hodnotu vozu pro rodinu s tremi detmi a velkym psem a kolobezkama a kocarkem a nutnnosti jezdit na dovolene autem, protoze letecky to je pro nas drahe. Octavia se nedala sehnat v dobrem stavu a za rozumne penize, navic se kradou (zkusenost v rodine a u souseda), SAAb je jiz mrtvy nekolik let, Opla jsem jiz mel a VW je drahy a take se krade, u japoncu i Avnesis pripadal maly. Stilo melo ve v bezpecnosti (vic bodu nez BMW 520 v te dobe) a stejne jako cesky etalon Octavia, velkou vybavu, hodne prostou a to nejlepsi nakonec - povedeny a uspesny motor. Takze doufam, ze jeste napisu update recenze po 200.000 km, nez se zacnu ohlizet po Dacii Lodgy :)
Měl jsem téměř všechny Fiaty od 128 přes Tipo 2,0i, Croma 2,0 i a Marea 2,0 i 20V. Nyní mám 4 roky Stilo 1,9 JTD MW 85 kW r.2004, koupený ojetý ze Španělska ve 120000 km, nyní najeto 200000 km.Výbava Dynamic -navíc má kromě klimy i velké střešní okno Panorama - perfektní v létě.Mohu potvrdit - nejlepší Fiat co jsem měl. Bez poruchy, měnil jsem preventivně váhu vzduchu ve 120000 (zlepšila se spotřeba a akcelerace).Jinak nic jen režijní materiál.
Ja mam Stila MW 1.9 JTD Multijet 88kW. Neskutocna raketa. Ako oktavky sa mozu skryt. Jazdim dost rychlo aj sa pretakam s kadecim.. a mozno to mam chipnute lebo fakt to leti. Spolahlivost perfektna... Kupil som ho v 103 000 mam 200 000. Jazdim 80% okrsky a 20% mesto... Spotreba pri rychlom tempe 5,5 ale napr Kosice - Praha som spravil 4,6 ) Momentalne mi zacalo Stilo vibrovat cca pri 2000ot/min dufam ze silentblok motora a nie dvojhmotny zotrvacnik. Inac menil som iba brzdy, termostat a nic ine...
02.10.2013 | 21:58:40 | Tomas
| 88.212.40.*Reagovat
RE: Ať slouží
Mám 3 známý co mají tohle auto i tento motor a každému to na ten výkon přijde slabý!...:)
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Ať slouží
Vůz je veskrze průměrný v jízdních vlastnostech to lepší ze třídy. Fiat tímto krásně ukázal, že automobilový průmysl je marketingová masáž, neb tyhle vozy, které jsou v mnoha věcech daleko vybavenější a lepší než konkurence, prostě samotný trh zabil. U ojetin se situace mění, a dokazuje to fakt, že začínám stila vídat mnohem a mnohem častěji. S ohledem na původní majitele, je ale koupě stila dobrý hazard. Já se také pyšním tímto strojem, přes pár drobných zlobivých dětských nemocí mám stroj, který německý koncern té třídy prostě nedovede v té oné cenové kategorii a třídě porazit. A baví mě to.... Opravdu jo, protože marketing je silný nepřítel.... Na druhou stranu, bezdůvodně se fiatu nenadávalo, takže obezřetnost je taktéž dosti na místě.
31.07.2012 | 10:30:07 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
RE: Ať slouží
A co se motorů týče, benzíny mne nijak neuchvátily, ale JTD motory považuju za špičku.
31.07.2012 | 10:34:06 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
RE: Ať slouží
...souhlasim - kdo potrebuje trochu vylepsit ego, urcite se podiva po znacce s vetsimi naklady na marketing, urcite si lide kupuji auto i kvuli propagovanym sportovnim vlastnostem, ale takovych BMW se podle me proda opravdu malo. Vetsinou jde o to, jak dotycny bude s takovynm a makovym autem vypadat. A protoze na reprezentaci nemam a s egem se netrapim, hledal jsem uzitnou hodnotu vozu pro rodinu s tremi detmi a velkym psem a kolobezkama a kocarkem a nutnnosti jezdit na dovolene autem, protoze letecky to je pro nas drahe. Octavia se nedala sehnat v dobrem stavu a za rozumne penize, navic se kradou (zkusenost v rodine a u souseda), SAAb je jiz mrtvy nekolik let, Opla jsem jiz mel a VW je drahy a take se krade, u japoncu i Avnesis pripadal maly. Stilo melo ve v bezpecnosti (vic bodu nez BMW 520 v te dobe) a stejne jako cesky etalon Octavia, velkou vybavu, hodne prostou a to nejlepsi nakonec - povedeny a uspesny motor. Takze doufam, ze jeste napisu update recenze po 200.000 km, nez se zacnu ohlizet po Dacii Lodgy :)
02.08.2012 | 12:29:20 | Ankoff | 213.71.6.* Reagovat
RE: Ať slouží
Měl jsem téměř všechny Fiaty od 128 přes Tipo 2,0i, Croma 2,0 i a Marea 2,0 i 20V.
Nyní mám 4 roky Stilo 1,9 JTD MW 85 kW r.2004, koupený ojetý ze Španělska ve 120000 km, nyní najeto 200000 km.Výbava Dynamic -navíc má kromě klimy i velké střešní okno Panorama - perfektní v létě.Mohu potvrdit - nejlepší Fiat co jsem měl. Bez poruchy, měnil jsem preventivně váhu vzduchu ve 120000 (zlepšila se spotřeba a akcelerace).Jinak nic jen režijní materiál.
31.12.2012 | 18:58:12 | Mike | 85.160.3.* Reagovat
RE: Ať slouží
Ja mam Stila MW 1.9 JTD Multijet 88kW. Neskutocna raketa. Ako oktavky sa mozu skryt. Jazdim dost rychlo aj sa pretakam s kadecim.. a mozno to mam chipnute lebo fakt to leti. Spolahlivost perfektna... Kupil som ho v 103 000 mam 200 000. Jazdim 80% okrsky a 20% mesto... Spotreba pri rychlom tempe 5,5 ale napr Kosice - Praha som spravil 4,6 ) Momentalne mi zacalo Stilo vibrovat cca pri 2000ot/min dufam ze silentblok motora a nie dvojhmotny zotrvacnik. Inac menil som iba brzdy, termostat a nic ine...
02.10.2013 | 21:58:40 | Tomas | 88.212.40.* Reagovat
RE: Ať slouží
Mám 3 známý co mají tohle auto i tento motor a každému to na ten výkon přijde slabý!...:)
03.10.2013 | 02:19:36 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: Ať slouží
A co vibrace?
02.12.2013 | 20:59:13 | jack | 91.219.132.* Reagovat