Rok výroby:2006Typ motoru:1.6 TDCiStav km při koupi:97 200 kmStav km nyní:132 300 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,6 l/100 kmVloženo:26. 6. 2011
Asi po ujetí 3000km.,mě ulítla levá poloosa.V autor.servise mi bylo řečeno,že to není možné a že předešlí majitel musel někde trefit nějakou jámu.Oprava 10000kč. Po ujetí asi 15000km.jsem nechal odstranit preventivně DPF.5000kč.Přetěsnění vstřiků 1500kč. Jinak jenom spotřební věci oleja,filtry atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Můj Maxík je dovezen z Francije po prvním majiteli ¨ve velmi dobrém stavu.Auto má velmi dobré jízdní vlastnosti,ve vnitř je na diesel velice tiché auto.Všechny ovládací prvky jsou velice dobře navrženy a vše je dobře dostupné např. tempomat,ovládání rádia pod volantem,dvouzonová klima,ovládání PC.atd. Plusi-Velká loketní opěrka,kde se vleze i 2l.petláhev. Vysoký posed,co je velmi pohodlné,hlavvě při nastupování a vystupování. Posuvné zadní sedadla, Zavazadlový prostor je dostačující. Výce prvková zadní náprava je super,auto sedí jak přibité i přes jeho vyšší nadstavbu.Tam kde jsem v zatáčce jel s Oktávkou stovkou a už to bylo na hraně,tak s Maxíkem to profrčím ve stodvaceti a ještě to má zezervu. Toto rodinné MPV můžu jen doporučit a hlavně pro rodinu s dětma.Po delší jízdě s něj vylezete jak člověk a záda Vás nebolí.(Sedacky jsou velmi pohodlné)Dlouho dobá spotřeba 5,6l. Za velké MÍNUS považuji DPF (Filtr pevných částic) ,ale dá se to řešit.!! A jelikož si ůdržbu na autech dělám sám,tak ten co u C-Maxe navrhl schránku pro pylový filtr,tak to musel být nějaký pako!!Ten přístup je katastrofa.U Oktávky to trvalo 15 až 20min.,u C-Maxe 1 až 1.5 hod.a pak si ještě týden rovnám záda. Tak hodně štěstí při nákupu Maxíka.
"jsem odstranil preventivne dpf" , ty vidlaku, vis co dychaji ted lide, kteri jdou po chodniku, nebo jedou za tebou? Ty nejmensi kapenky, ktere jsou diky vysokotlakemu systemu tak male, ze putuji primo do plic a vytvareji rakovinu! Brikety z Avie vysmrkas, tohle ne. Je neuveritelne, kolik lidi je takhle bezohlednych, v Nemecku by to nikoho nenapadlo. Presne kvuli lidem, jako ty, ma nase spolecnost stale bliz na vychod, kde casto jedou podle pravidel," po me potopa "..... Kazdy ma asi jine svedomi.....
CMAX podle mě jedno z nejlepších rodinných aut,hlavně jízdními vlastnostmi na silnici,ale naftě se vyhýbat obloukem.To co ušetříte na naftě tak několikanásobně víc dáte za servis a opravy.Ideál 1.6 benzín,není to žádný trhač ale to od rodinného auta ani nikdo nečeká a při troše snahy budete jezdit za 7L.
20.01.2015 | 15:06:05 | pavel e36
| 37.48.41.*Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
C-max nejlepší rodinné auto ? Opravdu ? Vždyt tam není vůbec prostor, ani vepredu ani vzadu. Strasně malé, a pro rodinu ? To uz vůbec. C-Max je nezbytečnější auto vůbec.
18.01.2018 | 19:35:41 | C- Max
| 93.153.127.*Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Milý osle, vždy mne fascinují pitomci jako ty, kteří komentují něco, v čem v životě neseděli.............. například vzadu v maxovi více místa než ve všech oktávkách dohromady..............
Potrefená husa... Vašku, nebuďte sám osel. V tomto fordu je opravdu málo místa. Je velký zvenku a malý zevnitř. A i kdyby ne, nedává vám to právo nazývat oslem někoho, kdo má jiný názor než vy.
Ja mám 80kw 1.6 TDCi verziu, servisujem pravidelne v autor.serv. a nemám žiaden problém. A to tam mám orig.DPF ešte nevymienane. Jazdím väčšinou dlhé trasy a môžem povedať že je aj dosť živé na diesel. Stačí držať otáčky nad 1800 aby neprestávalo tlačiť turbo a pri výjazde z dediny alebo pri predbiehaní krásne zatlačí do sedadla a neprestáva v pohode aj do 4500 ot/min.
Plánuji kopit Maxe 1.6 tdci v automatu, rád bych uvítal nějaké zkušenosti s touto motorizací a převodovkou. Jediné co vím, že v automatu 80 kw tyto verze nemají DPF, narozdíl od manuálu, což by mohlobýt plus. Ještě mám dotaz ohledně HDi (např. C4 Picasso), to jsou úplně stejné motory, nebo je tam nějaký rozdíl?
18.07.2012 | 11:58:36 | Pavel
| 109.80.139.*Reagovat
RE: 1.6 TDci at : Posledné čoho by som sa bál je práve ten filter..., slabý motorček, slabý
automat... aspoň si to vyskúšajte.
Radšej 2.0 HDi s manuálom, ale automat...? Skúste si predstaviť seba samého,ako ho o 2-5 rokov neskôr predávate. Kúpili by ste ho?
Filtra sa fakt nebojte,tieto hlúposti píšu novinárikovia,ktorých zrejme platia firmy živiace sa "kuchaním" filtrov, iba debil si dá odstrániť filter a kašle na susedov,ktorí musia dýchať jeho smrady z vúfuku...
Zdar všem! Pod tu recenzi bych se taky podepsalMám s tímto autem najeto cca 2000km (r.v.06,najeto 143000km)takže se pořád učím a zvykám kde co je, protože jsem 6let seděl v oktávce (tdi 66kw) a je to trochu jiný... změnil jsem protože manželka chce sedět s dětičkama vzadu ty mají sedačky a i přestože má žena 50kg tak ta Octávka je vzadu fakt malinkatá(zadní sedadla),ale přestože už má 330 000km nikdy mě nenechala na holičkách. U maxe jsem šel do nafty trochu ze zvyku(čas ukáže?!), přestože moc nenajedu (je nás takových hodně...!), ale kdybych se rozhodoval ted tak nevím asi bych bral benzín?Ale motor 1.6 80kw se mi zatím moc líbí, hlodá ve mě ale trochu červík aby vydržel...dpf,turbo atd.,ale každý auto má něco takže doufám, že se nic nevy...
Já na nikoho konkrétně nereaguji ,pouze přidávám příspěvek.Stačí si seřadit text sekvenčně a seřadí se to podle v pořadí nejnovějších příspěvků a není v tom žádný hokej potom:)
Nemyslím si že za ta může PSA.Co jsem já slyšel tak na Diesely od Fordu konkrétně starší typy se nadávalo taky.Od kamaráda brácha měl Mondeo Diesel a Ford Orion a říkal tenkrát, že by od Fordu Diesel už nikdy nechtěl,tak jde opět jen o zkušenost.Někdo HDI vychvaluje další jej haní ,tak to je prostě.Já mám třeba ,i když ne z vlastní zkušenosti ,ne zrovna moc dobrý pohled na TDI.Protože co vím ,tak 2 lidi co znám a mají to pořád mění turbo ,zamrzá jim nafta apod věci.V práci jsou 2 Jumpery ,a ještě jsem neslyšel, že by s tím byly nějaké potíže.Jsou to auta co se drží nejdéle ve firmě.Nevím zda li jde o PSA dle internetu co jsem vyčetl ,by mělo jít o PSA ale nevím to jistě jak to je.Ještě si pamatuji starého Tranzita byl to Diesel sotva to jelo ,všude rachot a to byl v celku Ok.Dnešní mě přijdou docela někde jinde ,hlavně i motorově.
Když chceš na někoho reagovat vpravo dole máš reagovat a na to klikneš,děláš tu v tom pěknej hokej.Zeptej se luboše ten všechno ví,všude byl a kde nebyl tam se chystá.
Když je konkrétně v Jumperu 2.2HDI tak je to od PSA.Dle toho co jsem vyčetl na netu.I na webu kde jsou náhradní díly se píše třeba u čerpadel že je to typ motoru PSA u 2.2HDI.To samé 2.0 HDI do Boxeru a Jumperu. Taky od PSA.Zjistil jsem to dle obchodů s náhradními díly ,tak tam asi budou vědět co nabízí za zboží.:)Konkrétně všechny nové dodávky které mají u Citroenu 2.0 HDI 2.2 HDI jsou od PSA.To jsem vyčetl dle internetu.Nemám s tím zkušenost.Jediný diesel co jsem měl zkušenost trochu byl 406 1.9TD což není od PSA.
Na internet sa vy*er, Jaguár má motor 2,7 D od.... PSA, Mazda, Volvo má 1,6 motor... od PSA, rovnako ako Mitsubishi. Zbehni radšej do predajne, otvor si kapotu a pozri motor.
ale: 2,2 Hi v posledných Peugeotoch, či Citoenoch- dodávkach, podotýkam, sú od Fordu. Poctivé nemecko-americké šunty.
ostatné je marketing.čau.
Kamaráde ty znáš akorát svojí proprděnou šestsetsedmičku.Starý Pumy v transitech vydržely půl mega bez jedinýho zádrhelu a jakmile se dali dohromady s PSA šla spolehlivost do kopru ostatně jako všechny ostatní automobilky co používaj motory PSA.Není to ani tím,že PSA je francouzskej šmejd,jako spíš debilníma evropskejma emisíma předpisama a různejma dusítkama od fapu přes egr po vysokotlaký vstřiky a že se automobilkám nevyplatí samostatně vyvíjet diesel tak se na vývoji podílej společně a pak se to takhle prolíná.
RE: ešte raz a POMALY: od roku 2006 sú v úžitkových Peugeotoch a Citronoch motory FORD,
rady PUMA, 74 a 88 kw. Denso vstrekovanie, pri troche šťastia prepália piest. Vo Fiate sú motory Iveco. To, že majú názov HDi, je marketing, ale nemajú NIČ SPOLOČNE s motormi 2,2 HDi, ktorý napr. je aj v 607, 4008, 407, 406. je to už zrejmé aj z objemu, ale stačí sa pozrieť POD KAPOTU, aby to bolo vidieť na druhý pohľad. Ford má dobré iba BENZINY, je to US automobilka, preto musí motory nakupovať inde. Záhadou ostáva, zrejme kvôli cene, prečo fordacke šuntové diesle pchajú do dodávok.
RE: ešte raz a POMALY: od roku 2006 sú v úžitkových Peugeotoch a Citronoch motory FORD,
Hele nechtěl jsem se Vám do té "vášnivé" diskuse míchat, ale co vím, tak motory i v ddávkách Ford jsou konstrukčně od PSA a tamtéž vyrobené (současné ropy). Možná ne všechny objemy, ale některé určitě ano.
Luboš,tak první DPF jsi zaplatil v ceně auta. Druhé DPF jsi zaplatil pří 180000km .podľa výrobcu. A třetí DPF budeš platit ?????? podľa výrobcu.????? 500000km??? Škoda že jsi na ty počty tak chytrý ????
Predstav si, že nie...Vďaka FAP-u, som kúpil auto lacnejšie, lebo sa ho všetci boja, ešte aj v servise ma strašili, čo to bude stááááť, ako sa to kazííííí, či to nechcem dať preč.
práve vďaka filtru motor púšťa "šťavu" naplno, takže záber je prakticky od voľnobehu, žiaden kopanec ako v TDi, ale pekne plynulo, harmonicky, až do cca 5.000, ale tam už málokedy, iba ak potrebujem vyhnať pavúkov.
Čím dlhšie s FAP-om jazdím, tým menej sa ho obávam. Aspoň u PSA platí, ak Peugeot, tak diesel, ich HDi je fakt primitívne jednoduché, ale NESSKUTOČNE spoľahlivé, už sa aj chalani naučili opravovať, resp. diagnostikovať chyby, obyčajne sú to banality, každých 200.000 km- senzor-čidlo tlaku výf. plynov, 180.000 vypláchnutie filtra, príp. výmena za repas-7.500 + 4.000 močovina, +- aj EGR ventil.
Spotrebu som popisoval na recenzii na 607, ale momentálne mám 5,5 l/100 km, pri priemernej rýchlosti 65 km/h, ale to je za cca 6-7.000 km, pričom jazdím skôr svižnejšie, ak sa niekomu zdá, že jazdí rýchlejšie, je na omyle, nad 60 sa ťažko dostáva...
najviac ma teší, že nečmudím ako dymovnica, taký Ford 1,8 TDci, al. A 6, Superb, Octávka, či Passat...., nablýskaná kasňa, za ním 50 m kúdoľ sadzí a čierneho dymu...
Paráda..., ale toto Ti asi nevadí.
Ty si čítal, počul...., takže veľmi rád sa nadýchaš sadzí..
Mimochodom, sadze neškodia, tie sa dajú vykašľať, ale FAP ich aspoň spáli, bordel, ktorý ničí pľúca je vo výfukoch stále..., ale s FAP-om je ho podstatne MENEJ..
Ale to by som chcel od Teba veľa...
Policajti budú stáť ako tupci, buzerujú za 10 km prekročenie rýchlosti, či pásy, príp. denné svietenie, rovnako ako na STK, ale "xenony" za 20 eur, bez nivelizácie, či vyrezané filtre v tomto Absurdistane nevadia nikomu....
"práve vďaka filtru motor púšťa "šťavu" naplno" - toto si daj zaramovat nad postel ...
Ak PSA tak HDI - viac menej suhlasim, ale 1.6 THP ... Spolahlivost HDI ? P407 2.0 HDI 60 tkm uz tretie turbo. P307 1.6 HDI od 90 tkm menene viacere cidla - nevedeli zistit v znackovom servise, ktore sa potento. DIAG - no error. Len spotreba 10 na 100 ... nakoniec este menene 1x turbo.
keby si povedal majiteľovi firmy v ktorej pracujem že hdi je spoľahlivé tak ti strelí po papuli.z 6-tich jumperov 2.2hdi už na štyroch menené vstreky na dvoch cca ani 85000km neustále problémy obmedzený režim motora atd.majiteľ je už z týchto aút na prášky podľa značkového servisu je to normálne.3 krát M sprinter z dvojnásobným počtom km bez problému.
tak teraz si dokázal aký si blbý pretože všetky dieselové motory v jumperoch sa označujú 2.0hdi 2.2hdi 2.8hdi akurát asi nemajú slávny fap. asi viem na čom jazdím ak sa ti ráči tak sa pozri na nejaký autobazar a skús sa pozrieť ak to dokážeš,ako sa označujú motory boxerov a jumperov.ja nie som za to že si si v svojej chorej hlave zakomplexoval že hdi je najsamlepší motor sveta.
ty puma,ak mám na dodávke napísané citroen jumper hdi tak to asi je hdi,ak je na golfe 1.9tdi tak to asi je tdi ak je na mercedese cdi tak asi je to cdi ak na fiate jtd tak asi je to jtd a ak si to ty vysvetľuješ inak tak to je tvoja vec.ak to tak nie je tak blbý nie som ja ale tí francúzi.
tie hnusne francuzske motory su aj vo fordoch(velka cast), volvach, suzuki....Kazda znacka si ich znaci inak. Podla tovjej logiky teda kazda znacka ma svoj vlastny motor.
ďalší exot, čo sa hrá na múdreho. Kde sa toľko kotíte? 2,2 HDi v Jumperoch a v Peugeotoch sú motory ORIGINAL šunty FORD. P.S. Chcel som si kúpiť do firmy 8 miestnu dodávku, jedine FIAT 2,3, al. 3.0 /Iveco motor, alebo Citron 3.0 HDi, inak NIČ, ruky preč od 2,2 HDI, ktoré majú iba označenie, ale nie sú z PSA, ale od Fordu, kapišto?
Originál jseš tu možná ty a ještě k tomu jak puma.2,2l motory jsou vyvinutý ve spolupráci psa,ford pro dodávky stejně jako ostatní hdi a původní originál ford byly mnohem spolehlivější než nynější psa,ford motory.Kapišto?
To jseš trochu mimo.Já reaguju na tvůj předchozí příspěvek,kde evidentně meleš z cesty a nepleť sem osobáky,když celou dobu se bavíme o dodávkách.Navíc ostatním nadáváš do hlupáků,přitom nemáš pravdu.
nenadávam do hlupákov, iba vysvetľujem. o dodávkach sa bavíme od začiatku, ale ani Ty to nechápeš..., no čo už, vzdávam to, máš pravdu a ži si v sladkej nevedomosti. Hlupákom sa radšej vyhni, učil Komenský.
Našťastie nie je...Nie som na novinky, ale na overené veci. Dokonca má zastarané solenoidové vstrekovače..., namiesto piezoelektrických.
Až na to, že tie prvé hádéíčka sú oveľa spoľahlivejšie ako tie "novinky" a výrobcovia sa vracajú naspäť k solenoidovým...
Bohužiaľ, posledné 607 sa už nerobia s nimi, ale s piezo, tak neviem, ktorý diesel si vybrať, aby som mal na cca 300-400.000 km aký taký pokoj.
A po 150-170.000 km meniť vstreky ako na TDi, alebo ešte skôr na Mercedesoch 200-220 CDi..., posledné modely...tiež žiadna sláva.
/ 2,2 HDi, 100kw, pod 360.000 km, priemerná spotreba na 367 km...4,7 l, priemerná 65-67km/h, občas r.vložka do 170-/20% podiel/, mesto 10%, inak dodržiavanie rýchlosti, na diaľnici do 100-110, na starú šunku vynikajúce.
Uvidím, dokedy pôjde, ale do 500 si ju nechám. Servis skoro zadarmo, naj.položka sú pneu..
PC je presny, jazdim vela mimo miest, neviem, co je na tej spotrebe neuveritelne.
Pri 90 km/h...3,9-4,1 l/ 100 km/ h, pri 130 ...6,9-7,1 l.
Nad 2.200 otacok sa nastavuje dlzka sania, preto.do cca 110-120 km/ h je 2,2 hdi extremne usporna.
Mam dost km za sebou, nepotrebujem sa klamat, naftu si platim sam.
Absolutny rekord bol.3,7, v zavetri,85-90 km/h, asi 40-50 km po dialnici, zarovno s kamionmi.
Max.spotreba, po dialnici, sam v aute je cca 8-8,5 litra, priemerna rychlost nad 140 km/h, uplne najvyssia, aku som dokazal vyzmykat bola asi 10,5 l/ 100 km, ale to som isiel plny plyn- brzda na dialnici, priemerna ryxlost vyse 150 km/h..., cize aj 190-200 km/h.
Ale pri dodrziavani predpisov a dnesnych rozbitych cestach...hravo pod 5 litrov.
Samozrejme, ina by bola niekde v BA, ci AE,v meste 7,5-8.
Spolupráce na dieselové motory od roku 1998. celkem téměř 14 milionů vyrobených motorů HDi k dnešnímu dni
2009: Uvedení nové řady motorů Euro V-kompatibilní.
2006: PSA Peugeot Citroën a Ford jsou světové jedničky výrobců vznětových motorů.
2005: Zahájení čtvrté etapy spolupráce, pokud jde o společnou výrobu motorů 2,2 l nafty na osobní a dodávkové automobily.
2004: PSA Peugeot Citroën a Ford oznamuje plány na to zvýšila nahoru výrobu dieselových motorů (1,4 l, 1.6 l a 2 l motory z jejich dohody o spolupráci).
2003: představení druhé generace a DV6 DW10 motory.
2003: 3. etapa spolupráce diesel: Prezentace je 2,7 L V6 motor.
2001: Uvedení DV4 motoru.
1998: Dohoda o společném vývoji nové řady vznětových motorů (HDI).
Presne. Neviem presny rok, ale posledne dodavky od peugeotu, ci citroenu maju spolocne s predchadzajucimi motormi iba obchodne nazvy...:(
Kamos kupil hdi , dodavku peugeot, asi 2003,vyse 550.000 km, sice uz kde tu hrdzave, ale spotrebu mava okolo 7,5-8 litrov a uz jazdi na nej spokojne vyse roka.
Nic zvlastne, ak by nemal aj " novu", asi z roku 2009, ktoru nestiha opravovat. Hdi ma iba nazov, inak je to ford motor. Hresi ako pohan, ukecali ho na leasing, v 2010 mali neskutocne zlavy na dodavky, uz pomaly konci a uz nechce ani vidiet " novu" dodavku.
Lubos, dufam, ze ten DPF vyplachujes doma do kanala ... Vyroba DPF nie je ekologicka zataz (a vyssia spotreba) ? Som za ciste auta, ale co za to je tiez otazne.
No ako vidím, matika tiež nie je Tvojou silnou stránkou, radšej si pozri recenziu na 607, 1 x menený FAP pri 180, podľa výrobcu, 2 x- vyčistený- vypláchnuté sadze, asi pri 340,/ menený ešte senzor dif. tlakov /50 e/, aditíva je ešte cca polovica, ak všetko pôjde tak, ako má, meniť, či skôr čistiť sa bude niekde pri 500.000 km...,
medzitým určite ešte raz čapy, tlmiče, pneumatiky, no niečo strašné, ako sa to auto serie....a ten motor, čistý vrak, odchádza turbo, čerpadlo, vstreky, spojka, dvojhm. zotrvačník, ABS, ESP, poloosy, klíma, druhý motor, kufor, kapota, čelné sklá....iba ticho žasnem, kde ľudia chodia na tie hlúposti..:((
Roboty asi na 2-3 hodinky, to je všetko s tým "stráááášnýýýým " filtrom.
Oprava: clipery, samozrejme, tie boli 6-7 sťažňové, škunery mali menej sťažňov, aj menšiu plochu plachiet. A boli oveľa pomalšie. Sakra, pardón.
17:25: FAP-y sú už vyše 10 rokov, aj v CZ, aj SVK, dokonca ich dávali sériovo, do 2,2 HDi, 406, aj 607.
Mám už 1 x menený/ po 180.000 km/, mám tu aj recenziu, na 607, popisujem tam aj chyby, opravy a podobne. Naposledy už stačilo iba vyumývať a vypláchnuť sadze von. človek sa učí celý život...., ale nie je to nič strašné.
Ty Luboš,jen taká otázečka,píšeš že jazdím s FAP-om už vyše 6 rokov....cez 350.0000 km.Zajímá mě,co máš vlastně za auto,když před šesti lety se FAP_DPF u nás a asi i v SK.montoval do aut jen za příplatek a skoro nikdo to nechtěl. A taká porce km. na jeden DPF tak to snad ani není možné.
Nemám chuť sa hádať o somarinách, ale dnes je doba úplne inde. Ak by v dnešnej premávke jazdili samé vraky typu trabant, či Avia, Liaz... tak podochneme od smradu.
Časy, kedy som mohol v noci zapnúť diaľkové svetlá je NENAVRATNE preč, asi, /preto sú dnešné svetlomety stále slabšie a lacnejšie/
Je to podobné tomu, keď sa snažili 6-7 sťažňové škunery tromfnúť prvé parníky pri cestách do Indie, potom parníky s dieslovými motormi, nakoniec s jadrovým pohonom....
Je to jednoducho vývoj, vďaka bohu zaň, ale inak ako spôsobom 2 kroky vpred, 1 vzad to nejde.
Každý, kto plače nad novou dobou, žobroní za starými časmi, autami, spôsobom života atď.....asi nevie o čom hovorí, alebo hovorí falošne. Asi iba toľko./ak by jediným problémom boli iba FAP-y, raj na Zemi:)
No bože,tak jsem udělal hrubku,omlouvám se.(moje blbost) ty (vYdel)-vidĚl !! Ano,DPF jsem v(i)děl rozebraný a dokonce i ucpaný,a rozřezaný a co?!?! Zjisti si nejdříve něco o DPF.Není jednoduché se tu bavit s někým,co v(i)dí zeleně a v(i)dí jen to dobré.Třeba také biosložky do nafty,ty jsou taky hodně eko.?!?!ha-ha. A to nemluvě o tom,jak to kur...motory. ľuboš Ty asi jezdíš s koňma a nebo s nějakým hodně,ale hodně starým nafťákem. A do řiti si strč ty tvé blbosti co tu meleš o eko.není všechno tak růžové jak se uvádí ani v ČR a ani v SK A teť se do mě pusť.
Ekolog co jezdí se starým dieselem :-) :-) Vrchní rakovinotvůrce (s tvým nájezdem jsi úplná epidemie rakoviny) lítá na sazometu, z vejfuku brikety a blábolí o ekologii. Tak to je teda paradox!
Kuci hlavně nebuďte moc chytří a nemotejte sem ekoligii.Díky zeleným pitomcům v evrospkým parlamentu se všechno zbytečně zdražuje a efekt žádnej.Lokálně se možná ovzduší zlepšilo,ale nejvíc ho znečišťujou kamiony.Amerika na to prdí,Rusko,Imdie a Čína taky a Evropa to v globálu nezachrání,akorát díky tomu přestaneme bejt konkurenceschopný a stejně se ta špinavá výroba přemisťuje na východ,protože kvůli zeleným debilům se to tu nevyplatí.
je zaujimava ta ekologia lebo legislativa kazdy rok zvysuje podiel biozlozky v palivach a pritom cim viac biozlozky v palive tym je to skodlivejsie voci zivotnemu prostrediu!!!!! a to sa nebavime o tom ako sa potom jebu auta!!!!!napr. katalyzator je absolutne neucinny ba priamo skodlivy ak je motor studeny a tak isto nad 130km/h tak ako to je???
Souhlasím s Radek Hulmihoukolen Ty Luboš,když se ty saze v DPF zachytí a pak proběhne regenerace,so si myslíš že vyletí z toho výfuku Rajský plyn ???Ne bordel,který je méně vydět,ale zase ho budeš dýchat. Prosímtě,tyhle tvoje ekologická moudra jsou ůplně na nic. Já jsem taky pro čisté ovzduší,ale mrkni kolem sebe .!? Auto s vykuchaným DPF má lepší emise,jak např .Škodovky (diesel) bez DPF .
Nejen Slováci, ale i Češi a další národy. Tak to prostě chodí, když si jde našinec koupit auto, tak ho zajímá spotřeba a servisní intervaly. Pokud je spokojen s 5 litry nafty a prodlouženým serv. intervalem alespoň na 30 tis. km, tak je štěstím bez sebe a kupuje. Ale najednou je potřeba řešit filtr, přísady do nafty, vstřiky, čerpadlo atd. a to se nám moc nelíbí a tak začínáme ojebávat. Ojebu DPF, kupuji levnou naftu, do servisu si chodím jen pro razítka a ve finále ojebu dalšího majitele a prodám mu sračku. Nevím, jestli lidstvo pohřbí demontáže DPF, komíny z fabrik, vracení se domácností k tuhým palivům namísto plynu a elektřiny, které se nehorázně zdražují a nebo to bude nějaká jaderná elektrárna, válka či přírodní katastrofa....Otázka spíše zní, zda si ten ksindl, co si říká Pán tvorstva zaslouží tady ještě být a nebo by bylo lepší to všechno smést s povrchu a začít znova, ať si od nás příroda nějaký čásek zase odpočine. Nejsem ekologický aktivista, spíše realista.
Pred kúpou auta nie je problém si zistiť o ňom nejaké veci. A pokiaľ viem, čo ma v budúcnosti môže pri danom aute čakať, tak s tým musím rátať a hotovo. A keď viem, že to bude finančný problém, tak sa na také auto vykašlem. Práve teraz kamarát dával zo svojho S-MAXu odstraňovať tento filter. Vyskytol sa s ním totižto nejaký problém a vo Forde mu povedali, že by ho to vyšlo na nejakých 1000€. Tak ho dal radšej odstrániť. Mám strašne rád ľudí, ktorí za auto buchnú cez pól mega a potom vyplakávajú nad údržbou. Typickí Slováci.
21:16: Ideálne by bolo, ak by tu dodnes jazdili Trabanty a osobné diesle typu Avia...:))
Vtedy by si bol najspokojnejší. Lebo by si ušetril. P.S. Napadlo Ťa niekedy, koľko smogu sa vypustí pri výrobe PC, na ktorom píšeš?!!
Pamätáš si, ako to tu vyzeralo za komančov, kedy sa okúpať v rieke rovnalo prúseru? V rovnakom čase sa dali chytať ryby v Ženeve...u nás sa hádzali smeti do POTOKA... ešte v 90 rokoch min.storočia, až v 1992-3prišli smetné nádoby / okraj Narodného PARKU!!
Dnes sa Čína topí v smogu, rovnako, ako voľakedy Most, Ostrava, Ziar/Hronom a podobne.
Za KOĽKO peňazí si kúpiš čistejší vzduch? A môžeme pokračovať do aleluja....:((
Ideálnym riešením by bolo, odmeňovať menej zaťažujúce autá nižšími poistkami, či daňami. To ale v CZ-SK nehrozí, lebo naši politici sú psychopati..:((
Tie sadze sa ZACHYTAVAJÚ, pozri si niekedy FAP, aby si neopakovakl hlúposti..:((
No zdá se mi,že je tu zatím hodně zelených mužíčků. Ale pokud si o DPF přeštete výce článků,tak zjistíte ,že až tak DPF ekologické není,ba možná i naopak a to hlavně ty první DPFka. To je sice pěkné,že to zadrží saze,ale dříve,nebo později,to záleží na regeneraci se ty saze spálí a vylétnou ven jako vaviditelný bordel,který stejně vdechneme a ty jsou ještě menší než bordel z moderních motorů comon rail bez DPF. A jesm moc zvědav,na některé zalané lidi,kteří si budou chtít koupit diesla po roce 2010 a jak budou tenhle problém do budoucna řešit a je jedno,jestli auto bude nové,nebo ojeté.Prostě tam to DPF bude a jak zjistí co do stojí,tak ho rači nechá vyhodit a má pokoj napořát.Např.Honda CR-V V dieslu 140000kč.!!!Pokud nevěříte,tak se mrkněte na ceny DPF. a možná už nebudete tak zelení. http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=4645
Hop, pozerám, že som sa aj zabudol podpísať, čo sa my nestáva, nejako ma vytočilo to možno aj zbytočné odstraňovanie filtra. Lebo keď to človek číta v tých recenziách, to je stále to isté, ako odstrániť, okašlať a neviem čo spraviť s filtrom pevných častí len aby tam nebol a aby som ušetril. Proste majitelia týchto áut vedia čo kupujú a čo ich čaká, tak nech nežgrlošia a majú povedzme dopredu pripravené peniaze na záležitosti okolo filtra. A keď na to nemám, tak si kúpim auto, kde byť nemusí. To je ako s vyrezávaním katalyzátorov, veď je to na porazenie.
Aj Nemec je k DPF tlaceny - KFZ dane, EKO zony, TUV. Dalsi prvok v tomto retazci je "vyroba na spotrebu" - dodnes DPF nie je spolahlivo dorieseny - napr. jazda v meste. Treba dorovnat dane na naftu (ako je polanovane v EU) a bude sa zasa jazdit na benzin, ktory uz konecne tiez zaziva pokrok aj v EU (CGI, EcoBoost atd.).
Súhlas s anonymom: Ale na odstraňovaní FAP-ov profitujú firmy, Vaculík z AutoDieslu píše cocotiny , nielen on, ale 90% novinárov, a poniektorí sa chovajú ako CIGANI..:((...
Pričom na nete kolujú historky od tých, ktorí v živote FAP nemali, ale sú múdri ako rádio....
Neva, ale už menej sa chvália tí, ktorým po roku-dvoch úplne kľakla riadiacia jednotka, pretože treba obísť aj senzory tlakov, dávkovanie aditíva a podobne.
Ak by naše STK za niečo stáli, tak by automaticky prichádzali o papiere..
A tak, zatiaľ čo Nemcom závidíme, tí si SAMI a DOBROVOĽNE!! kupujú a domontuvávajú filtre!!:))
Sranda, mentalitou sme iba cigáni, ale žiť chceme ako Nemci..:((
Ten filter pevných častíc tam ale nie je zo srandy. Tieto vstrekovania pracujú s omnoho väčšími tlakmi, preto je spaľovanie dokonalejšie a sadze sú omnoho jemnejšie. Staré dízle filter nepotrebovali, lebo sadze z takýchto motorov boli veľké a ako ich človek vdýchol, tak ich aj vydýchol. Ale tieto sadze už z pľúc nevydýchate. Prirovnám to k dýchaniu tonera z laserovej tlačiarne. Len si tie filtre odstraňujte, po čase sa uvidí, aký vplyv to má na celú populáciu. Poviem to tak, ak má auto mať filter, tak tam má byť a majiteľ by si to mal uvedomiť. Toto je presne problém myslenia ľudí v týchto banánových republikách. Na prvom mieste peniaze až potom zdravie. Možno preháňam, ale kto si v SK alebo ČR kúpi auto s filtrom pevných častíc, tak ho hneď odstraňuje. Pýtam sa, ste normálny?
Komentáře uživatelů k recenzi Ford C-Max
Systemova chyba motoru
Poraďte co to je ked mi píše systemova chyba motoru co ti môže byť dik za odpoveď
11.08.2018 | 23:45:42 | Jozef | 88.80.254.* Reagovat
PDF
Mám to samé vozidlo a ve Fordu mi řekli že nemá filtr pevných částic - tak by mě zajímalo co ti tam vykuchali?
27.02.2017 | 14:16:11 | Patrik | 80.95.100.* Reagovat
RE: PDF
66 kw ho nemívaj a 80kw některý taky ne.
28.02.2017 | 14:55:49 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
DPF
"jsem odstranil preventivne dpf" , ty vidlaku, vis co dychaji ted lide, kteri jdou po chodniku, nebo jedou za tebou? Ty nejmensi kapenky, ktere jsou diky vysokotlakemu systemu tak male, ze putuji primo do plic a vytvareji rakovinu! Brikety z Avie vysmrkas, tohle ne. Je neuveritelne, kolik lidi je takhle bezohlednych, v Nemecku by to nikoho nenapadlo. Presne kvuli lidem, jako ty, ma nase spolecnost stale bliz na vychod, kde casto jedou podle pravidel," po me potopa "..... Kazdy ma asi jine svedomi.....
06.05.2015 | 10:32:38 | Stepan | 185.21.220.* Reagovat
RE: DPF
Máš pravdu.Je to tak.
19.08.2015 | 07:38:29 | xaver | 95.85.212.* Reagovat
jaké je CMAX auto
jak se vám jeví c max zajímají mě zakladní věci řeším auto pro rodinu samozřejmě jeté jen mě zaráží jak jsou ty naftové motory slabé
20.01.2015 | 13:23:58 | pepís | 213.19.30.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Ani ne tak slabá jako spíš poruchová.Jestli najezdíš míň jak 20t km za rok tak o naftě ani neuvažuj.
20.01.2015 | 13:37:10 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
CMAX podle mě jedno z nejlepších rodinných aut,hlavně jízdními vlastnostmi na silnici,ale naftě se vyhýbat obloukem.To co ušetříte na naftě tak několikanásobně víc dáte za servis a opravy.Ideál 1.6 benzín,není to žádný trhač ale to od rodinného auta ani nikdo nečeká a při troše snahy budete jezdit za 7L.
20.01.2015 | 15:06:05 | pavel e36 | 37.48.41.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
C-max nejlepší rodinné auto ? Opravdu ? Vždyt tam není vůbec prostor, ani vepredu ani vzadu. Strasně malé, a pro rodinu ? To uz vůbec. C-Max je nezbytečnější auto vůbec.
18.01.2018 | 19:35:41 | C- Max | 93.153.127.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Milý osle, vždy mne fascinují pitomci jako ty, kteří komentují něco, v čem v životě neseděli.............. například vzadu v maxovi více místa než ve všech oktávkách dohromady..............
19.01.2018 | 08:07:07 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Potrefená husa... Vašku, nebuďte sám osel. V tomto fordu je opravdu málo místa. Je velký zvenku a malý zevnitř. A i kdyby ne, nedává vám to právo nazývat oslem někoho, kdo má jiný názor než vy.
19.01.2018 | 22:10:41 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Je jen málo aut, která mají vzadu tolik místa, v segmentu ŽÁDNÉ, někde si do toho sedni..........
20.01.2018 | 19:02:09 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Miesta je tam dost
04.09.2024 | 19:44:52 | srotik | 78.98.48.* Reagovat
RE: jaké je CMAX auto
Ja mám 80kw 1.6 TDCi verziu, servisujem pravidelne v autor.serv. a nemám žiaden problém. A to tam mám orig.DPF ešte nevymienane. Jazdím väčšinou dlhé trasy a môžem povedať že je aj dosť živé na diesel. Stačí držať otáčky nad 1800 aby neprestávalo tlačiť turbo a pri výjazde z dediny alebo pri predbiehaní krásne zatlačí do sedadla a neprestáva v pohode aj do 4500 ot/min.
11.04.2017 | 22:36:22 | JuroK | 188.123.115.* Reagovat
1.6 TDci at
Plánuji kopit Maxe 1.6 tdci v automatu, rád bych uvítal nějaké zkušenosti s touto motorizací a převodovkou. Jediné co vím, že v automatu 80 kw tyto verze nemají DPF, narozdíl od manuálu, což by mohlobýt plus. Ještě mám dotaz ohledně HDi (např. C4 Picasso), to jsou úplně stejné motory, nebo je tam nějaký rozdíl?
18.07.2012 | 11:58:36 | Pavel | 109.80.139.* Reagovat
RE: 1.6 TDci at : Posledné čoho by som sa bál je práve ten filter..., slabý motorček, slabý
automat... aspoň si to vyskúšajte.
Radšej 2.0 HDi s manuálom, ale automat...? Skúste si predstaviť seba samého,ako ho o 2-5 rokov neskôr predávate. Kúpili by ste ho?
Filtra sa fakt nebojte,tieto hlúposti píšu novinárikovia,ktorých zrejme platia firmy živiace sa "kuchaním" filtrov, iba debil si dá odstrániť filter a kašle na susedov,ktorí musia dýchať jeho smrady z vúfuku...
19.07.2012 | 12:54:19 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Zdar všem!
Pod tu recenzi bych se taky podepsalMám s tímto autem najeto cca 2000km (r.v.06,najeto 143000km)takže se pořád učím a zvykám kde co je, protože jsem 6let seděl v oktávce (tdi 66kw) a je to trochu jiný... změnil jsem protože manželka chce sedět s dětičkama vzadu ty mají sedačky a i přestože má žena 50kg tak ta Octávka je vzadu fakt malinkatá(zadní sedadla),ale přestože už má 330 000km nikdy mě nenechala na holičkách. U maxe jsem šel do nafty trochu ze zvyku(čas ukáže?!), přestože moc nenajedu (je nás takových hodně...!), ale kdybych se rozhodoval ted tak nevím asi bych bral benzín?Ale motor 1.6 80kw se mi zatím moc líbí, hlodá ve mě ale trochu červík aby vydržel...dpf,turbo atd.,ale každý auto má něco takže doufám, že se nic nevy...
09.03.2012 | 09:06:55 | repsol | 10.10.130.* Reagovat
Já na nikoho konkrétně nereaguji ,pouze přidávám příspěvek.Stačí si seřadit text sekvenčně a seřadí se to podle v pořadí nejnovějších příspěvků a není v tom žádný hokej potom:)
05.11.2011 | 20:08:42 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Nemyslím si že za ta může PSA.Co jsem já slyšel tak na Diesely od Fordu konkrétně starší typy se nadávalo taky.Od kamaráda brácha měl Mondeo Diesel a Ford Orion a říkal tenkrát, že by od Fordu Diesel už nikdy nechtěl,tak jde opět jen o zkušenost.Někdo HDI vychvaluje další jej haní ,tak to je prostě.Já mám třeba ,i když ne z vlastní zkušenosti ,ne zrovna moc dobrý pohled na TDI.Protože co vím ,tak 2 lidi co znám a mají to pořád mění turbo ,zamrzá jim nafta apod věci.V práci jsou 2 Jumpery ,a ještě jsem neslyšel, že by s tím byly nějaké potíže.Jsou to auta co se drží nejdéle ve firmě.Nevím zda li jde o PSA dle internetu co jsem vyčetl ,by mělo jít o PSA ale nevím to jistě jak to je.Ještě si pamatuji starého Tranzita byl to Diesel sotva to jelo ,všude rachot a to byl v celku Ok.Dnešní mě přijdou docela někde jinde ,hlavně i motorově.
05.11.2011 | 19:02:42 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE:
Když chceš na někoho reagovat vpravo dole máš reagovat a na to klikneš,děláš tu v tom pěknej hokej.Zeptej se luboše ten všechno ví,všude byl a kde nebyl tam se chystá.
05.11.2011 | 20:06:27 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Neé,
všechno ví, všechno zná, všude byl .........dvakrát a od všeho má klíče.
05.11.2011 | 20:54:25 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
Když je konkrétně v Jumperu 2.2HDI tak je to od PSA.Dle toho co jsem vyčetl na netu.I na webu kde jsou náhradní díly se píše třeba u čerpadel že je to typ motoru PSA u 2.2HDI.To samé 2.0 HDI do Boxeru a Jumperu. Taky od PSA.Zjistil jsem to dle obchodů s náhradními díly ,tak tam asi budou vědět co nabízí za zboží.:)Konkrétně všechny nové dodávky které mají u Citroenu 2.0 HDI 2.2 HDI jsou od PSA.To jsem vyčetl dle internetu.Nemám s tím zkušenost.Jediný diesel co jsem měl zkušenost trochu byl 406 1.9TD což není od PSA.
05.11.2011 | 13:48:06 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE:
Na internet sa vy*er, Jaguár má motor 2,7 D od.... PSA, Mazda, Volvo má 1,6 motor... od PSA, rovnako ako Mitsubishi. Zbehni radšej do predajne, otvor si kapotu a pozri motor. ale: 2,2 Hi v posledných Peugeotoch, či Citoenoch- dodávkach, podotýkam, sú od Fordu. Poctivé nemecko-americké šunty. ostatné je marketing.čau.
05.11.2011 | 14:28:33 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Kamaráde ty znáš akorát svojí proprděnou šestsetsedmičku.Starý Pumy v transitech vydržely půl mega bez jedinýho zádrhelu a jakmile se dali dohromady s PSA šla spolehlivost do kopru ostatně jako všechny ostatní automobilky co používaj motory PSA.Není to ani tím,že PSA je francouzskej šmejd,jako spíš debilníma evropskejma emisíma předpisama a různejma dusítkama od fapu přes egr po vysokotlaký vstřiky a že se automobilkám nevyplatí samostatně vyvíjet diesel tak se na vývoji podílej společně a pak se to takhle prolíná.
05.11.2011 | 18:24:03 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: ešte raz a POMALY: od roku 2006 sú v úžitkových Peugeotoch a Citronoch motory FORD,
rady PUMA, 74 a 88 kw. Denso vstrekovanie, pri troche šťastia prepália piest.
Vo Fiate sú motory Iveco.
To, že majú názov HDi, je marketing, ale nemajú NIČ SPOLOČNE s motormi 2,2 HDi, ktorý napr. je aj v 607, 4008, 407, 406. je to už zrejmé aj z objemu, ale stačí sa pozrieť POD KAPOTU, aby to bolo vidieť na druhý pohľad.
Ford má dobré iba BENZINY, je to US automobilka, preto musí motory nakupovať inde. Záhadou ostáva, zrejme kvôli cene, prečo fordacke šuntové diesle pchajú do dodávok.
06.11.2011 | 23:21:47 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: ešte raz a POMALY: od roku 2006 sú v úžitkových Peugeotoch a Citronoch motory FORD,
Hele nechtěl jsem se Vám do té "vášnivé" diskuse míchat, ale co vím, tak motory i v ddávkách Ford jsou konstrukčně od PSA a tamtéž vyrobené (současné ropy). Možná ne všechny objemy, ale některé určitě ano.
07.11.2011 | 07:25:42 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE: ešte raz a POMALY: od roku 2006 sú v úžitkových Peugeotoch a Citronoch motory FORD,
Tak sa láskavo nemiešaj čomu nerozumieš.
19.08.2015 | 08:30:55 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
No v novém Citroenu Jumper jsou už motory od PSA.Ford je vydává pod TDCI a Citroen a Peugeot po HDI.Motory od PSA používají i Mazdy a BMW.
04.11.2011 | 18:36:28 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
???
Luboš,tak první DPF jsi zaplatil v ceně auta.
Druhé DPF jsi zaplatil pří 180000km .podľa výrobcu.
A třetí DPF budeš platit ?????? podľa výrobcu.?????
500000km???
Škoda že jsi na ty počty tak chytrý ????
05.07.2011 | 12:30:47 | Reagovat
RE:???
Predstav si, že nie...Vďaka FAP-u, som kúpil auto lacnejšie, lebo sa ho všetci boja, ešte aj v servise ma strašili, čo to bude stááááť, ako sa to kazííííí, či to nechcem dať preč.
práve vďaka filtru motor púšťa "šťavu" naplno, takže záber je prakticky od voľnobehu, žiaden kopanec ako v TDi, ale pekne plynulo, harmonicky, až do cca 5.000, ale tam už málokedy, iba ak potrebujem vyhnať pavúkov.
Čím dlhšie s FAP-om jazdím, tým menej sa ho obávam. Aspoň u PSA platí, ak Peugeot, tak diesel, ich HDi je fakt primitívne jednoduché, ale NESSKUTOČNE spoľahlivé, už sa aj chalani naučili opravovať, resp. diagnostikovať chyby, obyčajne sú to banality, každých 200.000 km- senzor-čidlo tlaku výf. plynov, 180.000 vypláchnutie filtra, príp. výmena za repas-7.500 + 4.000 močovina, +- aj EGR ventil.
Spotrebu som popisoval na recenzii na 607, ale momentálne mám 5,5 l/100 km, pri priemernej rýchlosti 65 km/h, ale to je za cca 6-7.000 km, pričom jazdím skôr svižnejšie, ak sa niekomu zdá, že jazdí rýchlejšie, je na omyle, nad 60 sa ťažko dostáva...
najviac ma teší, že nečmudím ako dymovnica, taký Ford 1,8 TDci, al. A 6, Superb, Octávka, či Passat...., nablýskaná kasňa, za ním 50 m kúdoľ sadzí a čierneho dymu...
Paráda..., ale toto Ti asi nevadí.
Ty si čítal, počul...., takže veľmi rád sa nadýchaš sadzí..
Mimochodom, sadze neškodia, tie sa dajú vykašľať, ale FAP ich aspoň spáli, bordel, ktorý ničí pľúca je vo výfukoch stále..., ale s FAP-om je ho podstatne MENEJ..
Ale to by som chcel od Teba veľa...
Policajti budú stáť ako tupci, buzerujú za 10 km prekročenie rýchlosti, či pásy, príp. denné svietenie, rovnako ako na STK, ale "xenony" za 20 eur, bez nivelizácie, či vyrezané filtre v tomto Absurdistane nevadia nikomu....
18.09.2011 | 23:39:59 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:???
"práve vďaka filtru motor púšťa "šťavu" naplno" - toto si daj zaramovat nad postel ...
Ak PSA tak HDI - viac menej suhlasim, ale 1.6 THP ...
Spolahlivost HDI ?
P407 2.0 HDI 60 tkm uz tretie turbo.
P307 1.6 HDI od 90 tkm menene viacere cidla - nevedeli zistit v znackovom servise, ktore sa potento. DIAG - no error. Len spotreba 10 na 100 ... nakoniec este menene 1x turbo.
19.09.2011 | 18:23:40 | MickeyMon | 194.121.90.* Reagovat
RE:RE:RE:???
Neviem čomu nerozumieš. Prevez sa s FAP-om, alebo DPF-kom, a v tom istom aute BEZ filtra, NIE pokútne vyrezanom.
V aute bez filtra, výrobca musí upravovať objem nafty, menej, čiže škrtí, s filtrom, kedy sa nekoná dymovnica... motor ťahá oveľa lepšie.
ozaj, dokonca je to aj prospektoch od výrobcov.
19.09.2011 | 20:48:42 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:???
no vidis ja na 407 2,0hdi za 180 000km a 5 rokov len odidena baterka pred rokom.
04.11.2011 | 09:46:47 | hipi | 10.204.6.* Reagovat
RE:RE:???
keby si povedal majiteľovi firmy v ktorej pracujem že hdi je spoľahlivé tak ti strelí po papuli.z 6-tich jumperov 2.2hdi už na štyroch menené vstreky na dvoch cca ani 85000km neustále problémy obmedzený režim motora atd.majiteľ je už z týchto aút na prášky podľa značkového servisu je to normálne.3 krát M sprinter z dvojnásobným počtom km bez problému.
19.09.2011 | 19:48:03 | | 95.102.43.* Reagovat
RE:RE:RE:???
Strieľaj si po svojej dutej hlave, ODKEDY sú v Jumperoch HDi?!
Sú tam "slávne" Ford motory. nevychovanec a ešte aj hlupák.
19.09.2011 | 20:22:52 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
tak teraz si dokázal aký si blbý pretože všetky dieselové motory v jumperoch sa označujú 2.0hdi 2.2hdi 2.8hdi akurát asi nemajú slávny fap. asi viem na čom jazdím ak sa ti ráči tak sa pozri na nejaký autobazar a skús sa pozrieť ak to dokážeš,ako sa označujú motory boxerov a jumperov.ja nie som za to že si si v svojej chorej hlave zakomplexoval že hdi je najsamlepší motor sveta.
19.09.2011 | 20:37:01 | | 95.102.43.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:???
Blbý si tu akurát Ty, v citronoch, aj peugeotoch 2,2 HDi sú Puma motorty, od FORDU.
3.0 je od Iveca, vo Fiate je 2,3 vlastnej výroby.
Nepozeraj označenia, ani nečítaľ toľko internet.
ide Ti to zrejme na mozog.
19.09.2011 | 20:45:25 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
ty puma,ak mám na dodávke napísané citroen jumper hdi tak to asi je hdi,ak je na golfe 1.9tdi tak to asi je tdi ak je na mercedese cdi tak asi je to cdi ak na fiate jtd tak asi je to jtd a ak si to ty vysvetľuješ inak tak to je tvoja vec.ak to tak nie je tak blbý nie som ja ale tí francúzi.
19.09.2011 | 21:10:17 | | 95.102.43.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Ja Ti nič nevysvetľujem. Len nechcem, aby si tu bol za hlupáka.
Tvoje mudrovanie je smutné, nie smiešne.
20.09.2011 | 03:48:49 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
tie hnusne francuzske motory su aj vo fordoch(velka cast), volvach, suzuki....Kazda znacka si ich znaci inak. Podla tovjej logiky teda kazda znacka ma svoj vlastny motor.
04.11.2011 | 09:50:46 | hipi | 10.204.6.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
ďalší exot, čo sa hrá na múdreho. Kde sa toľko kotíte? 2,2 HDi v Jumperoch a v Peugeotoch sú motory ORIGINAL šunty FORD.
P.S. Chcel som si kúpiť do firmy 8 miestnu dodávku, jedine FIAT 2,3, al. 3.0 /Iveco motor, alebo Citron 3.0 HDi, inak NIČ, ruky preč od 2,2 HDI, ktoré majú iba označenie, ale nie sú z PSA, ale od Fordu, kapišto?
04.11.2011 | 12:24:18 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Originál jseš tu možná ty a ještě k tomu jak puma.2,2l motory jsou vyvinutý ve spolupráci psa,ford pro dodávky stejně jako ostatní hdi a původní originál ford byly mnohem spolehlivější než nynější psa,ford motory.Kapišto?
04.11.2011 | 17:04:46 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
2,2 HDi, ktoré je v OSOBNYCH verziách PSA, NEMA nič spoločné s 2,2 HDi v dodávkach.
tak už si to zapíš a neotravuj.
04.11.2011 | 18:18:54 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
To jseš trochu mimo.Já reaguju na tvůj předchozí příspěvek,kde evidentně meleš z cesty a nepleť sem osobáky,když celou dobu se bavíme o dodávkách.Navíc ostatním nadáváš do hlupáků,přitom nemáš pravdu.
05.11.2011 | 11:42:29 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
nenadávam do hlupákov, iba vysvetľujem. o dodávkach sa bavíme od začiatku, ale ani Ty to nechápeš..., no čo už, vzdávam to, máš pravdu a ži si v sladkej nevedomosti.
Hlupákom sa radšej vyhni, učil Komenský.
05.11.2011 | 14:31:42 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
no ty tu potis pekne blbiny,,,
20.03.2012 | 21:38:54 | coswort | 178.40.232.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
a do roku 2000 mali tdi a od 2001-2002 hdi
19.09.2011 | 20:42:42 | | 95.102.43.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
Peugeot-Citroen do roku 2006 byly na všech autech čistě francouzské HDI typ označení DW12... líbí se mi Peugeot Boxer a stále se o ně zajímám.
20.09.2011 | 07:35:18 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:???
jasné že to boli hdi-čka akurát neviem kde vševedko ľuboš nabral že do jumperov sa nikdy nemontovali.
20.09.2011 | 15:44:07 | | 95.102.43.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Nezahováraj, v posledných Jumperoch, či Peugeotoch nie sú HDi od PSA.
Staré vraky ma nezaujímajú, tie sú pre Teba.
23.09.2011 | 21:18:52 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Já teda nevím,ale nevidím důvod, proč by PSA dávalo do svých aut cizí motory, když má své vlastní - to je padlé na hlavu.
23.09.2011 | 21:40:31 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
PSA vyrábělo motory pro Mazdu Peugeot ford aCitrony to je vše.
09.02.2018 | 21:42:43 | zdenek | 185.67.191.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
hlavneže tvoj p607 je novinka,
24.09.2011 | 08:30:15 | | 78.99.57.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Našťastie nie je...Nie som na novinky, ale na overené veci. Dokonca má zastarané solenoidové vstrekovače..., namiesto piezoelektrických.
Až na to, že tie prvé hádéíčka sú oveľa spoľahlivejšie ako tie "novinky" a výrobcovia sa vracajú naspäť k solenoidovým...
Bohužiaľ, posledné 607 sa už nerobia s nimi, ale s piezo, tak neviem, ktorý diesel si vybrať, aby som mal na cca 300-400.000 km aký taký pokoj.
A po 150-170.000 km meniť vstreky ako na TDi, alebo ešte skôr na Mercedesoch 200-220 CDi..., posledné modely...tiež žiadna sláva.
/ 2,2 HDi, 100kw, pod 360.000 km, priemerná spotreba na 367 km...4,7 l, priemerná 65-67km/h, občas r.vložka do 170-/20% podiel/, mesto 10%, inak dodržiavanie rýchlosti, na diaľnici do 100-110, na starú šunku vynikajúce.
Uvidím, dokedy pôjde, ale do 500 si ju nechám. Servis skoro zadarmo, naj.položka sú pneu..
24.09.2011 | 12:36:49 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
andersen moze ist spat lubos je lepsi-4.7l na 100 2,2hdi
03.05.2013 | 00:52:11 | ja | 92.17.24.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:???
Posli mi c.telefonu, preposlem Ti fotky z mobilu.
PC je presny, jazdim vela mimo miest, neviem, co je na tej spotrebe neuveritelne.
Pri 90 km/h...3,9-4,1 l/ 100 km/ h, pri 130 ...6,9-7,1 l.
Nad 2.200 otacok sa nastavuje dlzka sania, preto.do cca 110-120 km/ h je 2,2 hdi extremne usporna.
Mam dost km za sebou, nepotrebujem sa klamat, naftu si platim sam.
Absolutny rekord bol.3,7, v zavetri,85-90 km/h, asi 40-50 km po dialnici, zarovno s kamionmi.
Max.spotreba, po dialnici, sam v aute je cca 8-8,5 litra, priemerna rychlost nad 140 km/h, uplne najvyssia, aku som dokazal vyzmykat bola asi 10,5 l/ 100 km, ale to som isiel plny plyn- brzda na dialnici, priemerna ryxlost vyse 150 km/h..., cize aj 190-200 km/h.
Ale pri dodrziavani predpisov a dnesnych rozbitych cestach...hravo pod 5 litrov.
Samozrejme, ina by bola niekde v BA, ci AE,v meste 7,5-8.
03.05.2013 | 07:40:56 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
Co jsem zjistil:Třeba to pomůže ,udělat jasno.
Spolupráce
PSA Peugeot Citroën / Ford
Spolupráce na dieselové motory od roku 1998.
celkem téměř 14 milionů vyrobených motorů HDi k dnešnímu dni
2009: Uvedení nové řady motorů Euro V-kompatibilní.
2006: PSA Peugeot Citroën a Ford jsou světové jedničky výrobců vznětových motorů.
2005: Zahájení čtvrté etapy spolupráce, pokud jde o společnou výrobu motorů 2,2 l nafty na osobní a dodávkové automobily.
2004: PSA Peugeot Citroën a Ford oznamuje plány na to zvýšila nahoru výrobu dieselových motorů (1,4 l, 1.6 l a 2 l motory z jejich dohody o spolupráci).
2003: představení druhé generace a DV6 DW10 motory.
2003: 3. etapa spolupráce diesel: Prezentace je 2,7 L V6 motor.
2001: Uvedení DV4 motoru.
1998: Dohoda o společném vývoji nové řady vznětových motorů (HDI).
05.11.2011 | 13:58:46 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
Presne. Neviem presny rok, ale posledne dodavky od peugeotu, ci citroenu maju spolocne s predchadzajucimi motormi iba obchodne nazvy...:(
Kamos kupil hdi , dodavku peugeot, asi 2003,vyse 550.000 km, sice uz kde tu hrdzave, ale spotrebu mava okolo 7,5-8 litrov a uz jazdi na nej spokojne vyse roka.
Nic zvlastne, ak by nemal aj " novu", asi z roku 2009, ktoru nestiha opravovat. Hdi ma iba nazov, inak je to ford motor. Hresi ako pohan, ukecali ho na leasing, v 2010 mali neskutocne zlavy na dodavky, uz pomaly konci a uz nechce ani vidiet " novu" dodavku.
30.03.2013 | 13:00:42 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:???
lubos lubos doteraz si tu tvrdil ze hdi je peugeot a zrazu je to ford? a vraj ford berie motory od psa!
03.05.2013 | 00:45:52 | ja | 92.17.24.* Reagovat
RE:RE:???
jedina chyba na motore ford 2.0tdci je common rail od delphi made in france
03.05.2013 | 00:59:20 | ja | 92.17.24.* Reagovat
Nie, na to by som si netrúfol, je to u kamaráta, v servise, normálne to dáva k likvidácii, podobne ako starý olej, aj si niečo za to účtuje.
Ten sajrajt zachytií v širokej, nízkej "panvici", podobne ako majú v lepších autobazároch pod motormi, kvôli zachytávaniu olejov/
Iba dúfam, že to svinstvo tá firma, ktorá to likviduje, potom niekde nevykydne do rybníka..:)), aby ušetrila....ľuboš
05.07.2011 | 09:35:43 | Reagovat
DPF
Lubos, dufam, ze ten DPF vyplachujes doma do kanala ...
Vyroba DPF nie je ekologicka zataz (a vyssia spotreba) ? Som za ciste auta, ale co za to je tiez otazne.
04.07.2011 | 15:20:16 | MickeyMon Reagovat
No ako vidím, matika tiež nie je Tvojou silnou stránkou, radšej si pozri recenziu na 607, 1 x menený FAP pri 180, podľa výrobcu, 2 x- vyčistený- vypláchnuté sadze, asi pri 340,/ menený ešte senzor dif. tlakov /50 e/, aditíva je ešte cca polovica, ak všetko pôjde tak, ako má, meniť, či skôr čistiť sa bude niekde pri 500.000 km...,
medzitým určite ešte raz čapy, tlmiče, pneumatiky, no niečo strašné, ako sa to auto serie....a ten motor, čistý vrak, odchádza turbo, čerpadlo, vstreky, spojka, dvojhm. zotrvačník, ABS, ESP, poloosy, klíma, druhý motor, kufor, kapota, čelné sklá....iba ticho žasnem, kde ľudia chodia na tie hlúposti..:((
Roboty asi na 2-3 hodinky, to je všetko s tým "stráááášnýýýým " filtrom.
04.07.2011 | 12:38:58 | ľuboš Reagovat
???
Tak to budeš co nevidět měnit třetí DPF,,tak hodně štěstí.
03.07.2011 | 21:09:42 | Reagovat
Oprava: clipery, samozrejme, tie boli 6-7 sťažňové, škunery mali menej sťažňov, aj menšiu plochu plachiet. A boli oveľa pomalšie. Sakra, pardón.
17:25: FAP-y sú už vyše 10 rokov, aj v CZ, aj SVK, dokonca ich dávali sériovo, do 2,2 HDi, 406, aj 607.
Mám už 1 x menený/ po 180.000 km/, mám tu aj recenziu, na 607, popisujem tam aj chyby, opravy a podobne. Naposledy už stačilo iba vyumývať a vypláchnuť sadze von.
človek sa učí celý život...., ale nie je to nič strašné.
03.07.2011 | 17:56:04 | ľuboš Reagovat
RE:
RS = 09 to byly motory
01.02.2013 | 14:45:03 | jirka | 109.81.252.* Reagovat
???
Ty Luboš,jen taká otázečka,píšeš že jazdím s FAP-om už vyše 6 rokov....cez 350.0000 km.Zajímá mě,co máš vlastně za auto,když před šesti lety se FAP_DPF u nás a asi i v SK.montoval do aut jen za příplatek a skoro nikdo to nechtěl.
A taká porce km. na jeden DPF tak to snad ani není možné.
03.07.2011 | 17:25:29 | Reagovat
Nemám chuť sa hádať o somarinách, ale dnes je doba úplne inde. Ak by v dnešnej premávke jazdili samé vraky typu trabant, či Avia, Liaz... tak podochneme od smradu.
Časy, kedy som mohol v noci zapnúť diaľkové svetlá je NENAVRATNE preč, asi, /preto sú dnešné svetlomety stále slabšie a lacnejšie/
Je to podobné tomu, keď sa snažili 6-7 sťažňové škunery tromfnúť prvé parníky pri cestách do Indie, potom parníky s dieslovými motormi, nakoniec s jadrovým pohonom....
Je to jednoducho vývoj, vďaka bohu zaň, ale inak ako spôsobom 2 kroky vpred, 1 vzad to nejde.
Každý, kto plače nad novou dobou, žobroní za starými časmi, autami, spôsobom života atď.....asi nevie o čom hovorí, alebo hovorí falošne.
Asi iba toľko./ak by jediným problémom boli iba FAP-y, raj na Zemi:)
03.07.2011 | 15:01:17 | ľuboš Reagovat
RE:
LUBOS parniky s dieselovym motorom???
03.05.2013 | 00:37:37 | ja | 92.17.24.* Reagovat
RE: :):):)
Chybicka se vloudila...
/ ale niekde som cital, ze niektore parniky kurili nielen uhlim, ci drevom, ale aj mazutom, inak suhlas, naftou v dnesnej podobe asi nie./
03.05.2013 | 09:24:54 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
DPF
Luboši,kašli na DPF a bavme se rači o autech,nebo rači o motorkách??
PS:Bez dětí to nejde,nebo už ti ujel vlak??
02.07.2011 | 20:33:57 | Reagovat
Tak snad se tu Ľuboši bavíme o autech a ne o elektrárnách a proč tu teda obhajuješ fap,když je to vlastně kravina.
02.07.2011 | 20:15:13 | Jirka Reagovat
Predstav si, že jazdím s FAP-om už vyše 6 rokov....
cez 350.0000 km.
Do detí a bláznov sa nepúšťam...
02.07.2011 | 20:05:23 | ľuboš Reagovat
Pro eko Ĺuboška
No bože,tak jsem udělal hrubku,omlouvám se.(moje blbost) ty (vYdel)-vidĚl !!
Ano,DPF jsem v(i)děl rozebraný a dokonce i ucpaný,a rozřezaný a co?!?!
Zjisti si nejdříve něco o DPF.Není jednoduché se tu bavit s někým,co v(i)dí zeleně a v(i)dí jen to dobré.Třeba také biosložky do nafty,ty jsou taky hodně eko.?!?!ha-ha.
A to nemluvě o tom,jak to kur...motory.
ľuboš Ty asi jezdíš s koňma a nebo s nějakým hodně,ale hodně starým nafťákem.
A do řiti si strč ty tvé blbosti co tu meleš o eko.není všechno tak růžové jak se uvádí ani v ČR a ani v SK
A teť se do mě pusť.
02.07.2011 | 18:55:47 | Reagovat
Kamiony?:)) Nedaj sa vysmiať. Najviac tepelné elektrárne na uhlie, ďalej priemyselné podniky. Autá a kamiony sú v tom skoro nevinne.ľuboš
01.07.2011 | 21:37:55 | Reagovat
RE:
Ekolog co jezdí se starým dieselem :-) :-) Vrchní rakovinotvůrce (s tvým nájezdem jsi úplná epidemie rakoviny) lítá na sazometu, z vejfuku brikety a blábolí o ekologii. Tak to je teda paradox!
10.02.2018 | 18:51:56 | | 89.176.46.* Reagovat
Kuci hlavně nebuďte moc chytří a nemotejte sem ekoligii.Díky zeleným pitomcům v evrospkým parlamentu se všechno zbytečně zdražuje a efekt žádnej.Lokálně se možná ovzduší zlepšilo,ale nejvíc ho znečišťujou kamiony.Amerika na to prdí,Rusko,Imdie a Čína taky a Evropa to v globálu nezachrání,akorát díky tomu přestaneme bejt konkurenceschopný a stejně se ta špinavá výroba přemisťuje na východ,protože kvůli zeleným debilům se to tu nevyplatí.
01.07.2011 | 21:12:23 | Jirka Reagovat
RE:
je zaujimava ta ekologia lebo legislativa kazdy rok zvysuje podiel biozlozky v palivach a pritom cim viac biozlozky v palive tym je to skodlivejsie voci zivotnemu prostrediu!!!!! a to sa nebavime o tom ako sa potom jebu auta!!!!!napr. katalyzator je absolutne neucinny ba priamo skodlivy ak je motor studeny a tak isto nad 130km/h tak ako to je???
03.05.2013 | 00:33:21 | ja | 92.17.24.* Reagovat
19:35: Videl si niekedy FAP- ROZOBRATY? Nie? Tak nepindaj.
A douč sa češtinu, lebo Ťa nemôžem brať vážne ani zo srandy, Ty vYdel..:((
Takže si láskavo svoje múdra strč do riti.ďakujem.
01.07.2011 | 21:02:57 | ľuboš Reagovat
TAK-TAK
Souhlasím s Radek Hulmihoukolen
Ty Luboš,když se ty saze v DPF zachytí a pak proběhne regenerace,so si myslíš že vyletí z toho výfuku Rajský plyn ???Ne bordel,který je méně vydět,ale zase ho budeš dýchat.
Prosímtě,tyhle tvoje ekologická moudra jsou ůplně na nic.
Já jsem taky pro čisté ovzduší,ale mrkni kolem sebe .!?
Auto s vykuchaným DPF má lepší emise,jak např .Škodovky (diesel) bez DPF .
01.07.2011 | 19:35:31 | Reagovat
Nejen Slováci, ale i Češi a další národy. Tak to prostě chodí, když si jde našinec koupit auto, tak ho zajímá spotřeba a servisní intervaly. Pokud je spokojen s 5 litry nafty a prodlouženým serv. intervalem alespoň na 30 tis. km, tak je štěstím bez sebe a kupuje. Ale najednou je potřeba řešit filtr, přísady do nafty, vstřiky, čerpadlo atd. a to se nám moc nelíbí a tak začínáme ojebávat. Ojebu DPF, kupuji levnou naftu, do servisu si chodím jen pro razítka a ve finále ojebu dalšího majitele a prodám mu sračku. Nevím, jestli lidstvo pohřbí demontáže DPF, komíny z fabrik, vracení se domácností k tuhým palivům namísto plynu a elektřiny, které se nehorázně zdražují a nebo to bude nějaká jaderná elektrárna, válka či přírodní katastrofa....Otázka spíše zní, zda si ten ksindl, co si říká Pán tvorstva zaslouží tady ještě být a nebo by bylo lepší to všechno smést s povrchu a začít znova, ať si od nás příroda nějaký čásek zase odpočine. Nejsem ekologický aktivista, spíše realista.
29.06.2011 | 18:32:27 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
Pred kúpou auta nie je problém si zistiť o ňom nejaké veci. A pokiaľ viem, čo ma v budúcnosti môže pri danom aute čakať, tak s tým musím rátať a hotovo. A keď viem, že to bude finančný problém, tak sa na také auto vykašlem. Práve teraz kamarát dával zo svojho S-MAXu odstraňovať tento filter. Vyskytol sa s ním totižto nejaký problém a vo Forde mu povedali, že by ho to vyšlo na nejakých 1000€. Tak ho dal radšej odstrániť. Mám strašne rád ľudí, ktorí za auto buchnú cez pól mega a potom vyplakávajú nad údržbou. Typickí Slováci.
29.06.2011 | 07:05:26 | Svoro Reagovat
21:16: Ideálne by bolo, ak by tu dodnes jazdili Trabanty a osobné diesle typu Avia...:))
Vtedy by si bol najspokojnejší. Lebo by si ušetril.
P.S. Napadlo Ťa niekedy, koľko smogu sa vypustí pri výrobe PC, na ktorom píšeš?!!
Pamätáš si, ako to tu vyzeralo za komančov, kedy sa okúpať v rieke rovnalo prúseru? V rovnakom čase sa dali chytať ryby v Ženeve...u nás sa hádzali smeti do POTOKA... ešte v 90 rokoch min.storočia, až v 1992-3prišli smetné nádoby / okraj Narodného PARKU!!
Dnes sa Čína topí v smogu, rovnako, ako voľakedy Most, Ostrava, Ziar/Hronom a podobne.
Za KOĽKO peňazí si kúpiš čistejší vzduch? A môžeme pokračovať do aleluja....:((
Ideálnym riešením by bolo, odmeňovať menej zaťažujúce autá nižšími poistkami, či daňami. To ale v CZ-SK nehrozí, lebo naši politici sú psychopati..:((
Tie sadze sa ZACHYTAVAJÚ, pozri si niekedy FAP, aby si neopakovakl hlúposti..:((
28.06.2011 | 21:59:38 | ľuboš Reagovat
PavelS
No zdá se mi,že je tu zatím hodně zelených mužíčků.
Ale pokud si o DPF přeštete výce článků,tak zjistíte ,že až tak DPF ekologické není,ba možná i naopak a to hlavně ty první DPFka.
To je sice pěkné,že to zadrží saze,ale dříve,nebo později,to záleží na regeneraci se ty saze spálí a vylétnou ven jako vaviditelný bordel,který stejně vdechneme a ty jsou ještě menší než bordel z moderních motorů comon rail bez DPF.
A jesm moc zvědav,na některé zalané lidi,kteří si budou chtít koupit diesla po roce 2010 a jak budou tenhle problém do budoucna řešit a je jedno,jestli auto bude nové,nebo ojeté.Prostě tam to DPF bude a jak zjistí co do stojí,tak ho rači nechá vyhodit a má pokoj napořát.Např.Honda CR-V V dieslu 140000kč.!!!Pokud nevěříte,tak se mrkněte na ceny DPF. a možná už nebudete tak zelení.
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=4645
28.06.2011 | 21:16:21 | Reagovat
Hop, pozerám, že som sa aj zabudol podpísať, čo sa my nestáva, nejako ma vytočilo to možno aj zbytočné odstraňovanie filtra. Lebo keď to človek číta v tých recenziách, to je stále to isté, ako odstrániť, okašlať a neviem čo spraviť s filtrom pevných častí len aby tam nebol a aby som ušetril. Proste majitelia týchto áut vedia čo kupujú a čo ich čaká, tak nech nežgrlošia a majú povedzme dopredu pripravené peniaze na záležitosti okolo filtra. A keď na to nemám, tak si kúpim auto, kde byť nemusí. To je ako s vyrezávaním katalyzátorov, veď je to na porazenie.
28.06.2011 | 14:59:57 | Svoro Reagovat
DPF
V podstate s vami oboma suhlasim, ALE ....
Aj Nemec je k DPF tlaceny - KFZ dane, EKO zony, TUV.
Dalsi prvok v tomto retazci je "vyroba na spotrebu" - dodnes DPF nie je spolahlivo dorieseny - napr. jazda v meste.
Treba dorovnat dane na naftu (ako je polanovane v EU) a bude sa zasa jazdit na benzin, ktory uz konecne tiez zaziva pokrok aj v EU (CGI, EcoBoost atd.).
28.06.2011 | 12:31:19 | MickeyMon Reagovat
Súhlas s anonymom: Ale na odstraňovaní FAP-ov profitujú firmy, Vaculík z AutoDieslu píše cocotiny , nielen on, ale 90% novinárov, a poniektorí sa chovajú ako CIGANI..:((...
Pričom na nete kolujú historky od tých, ktorí v živote FAP nemali, ale sú múdri ako rádio....
Neva, ale už menej sa chvália tí, ktorým po roku-dvoch úplne kľakla riadiacia jednotka, pretože treba obísť aj senzory tlakov, dávkovanie aditíva a podobne.
Ak by naše STK za niečo stáli, tak by automaticky prichádzali o papiere..
A tak, zatiaľ čo Nemcom závidíme, tí si SAMI a DOBROVOĽNE!! kupujú a domontuvávajú filtre!!:))
Sranda, mentalitou sme iba cigáni, ale žiť chceme ako Nemci..:((
28.06.2011 | 10:39:57 | ľuboš Reagovat
Ten filter pevných častíc tam ale nie je zo srandy. Tieto vstrekovania pracujú s omnoho väčšími tlakmi, preto je spaľovanie dokonalejšie a sadze sú omnoho jemnejšie. Staré dízle filter nepotrebovali, lebo sadze z takýchto motorov boli veľké a ako ich človek vdýchol, tak ich aj vydýchol. Ale tieto sadze už z pľúc nevydýchate. Prirovnám to k dýchaniu tonera z laserovej tlačiarne. Len si tie filtre odstraňujte, po čase sa uvidí, aký vplyv to má na celú populáciu. Poviem to tak, ak má auto mať filter, tak tam má byť a majiteľ by si to mal uvedomiť. Toto je presne problém myslenia ľudí v týchto banánových republikách. Na prvom mieste peniaze až potom zdravie. Možno preháňam, ale kto si v SK alebo ČR kúpi auto s filtrom pevných častíc, tak ho hneď odstraňuje. Pýtam sa, ste normálny?
28.06.2011 | 07:22:21 | Reagovat
Špatné označení !!!
OMLOUVÁM SE,ŠPATNĚ JSEM OZNAČIL DALŠÍ HODNOCENÍ!!
spolehlivost:-8/10
Jízdní vlastnosti-9/10
Komfort:-9/10
Provozní náklady-8/10
Náhradní díly:-8/10
27.06.2011 | 21:16:53 | Pavel S. Reagovat