Rok výroby:1989Typ motoru:GUDStav km při koupi:37 000 kmStav km nyní:45 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5.8 l/100 kmVloženo:7. 10. 2014
Spolehlivost Spotřeba Jednoduchost,vše na koleni doma porizovací cena pod 5000 téměř bez koroze
Slabé stránky
Vyšší cena ND. Karburátor s manuálním sytičem 4 kvalt
Závady a opravy na autě
Dovezl jsem ji,přes pul republiky na tři válce ( 3.valec vynechaval).Oprava:Svíčky snad původní Champion kabely probitý,vzduchovej filtr byl jen do počtu byla na něm nálepka 8/96 :-D.Motor se nezahříval,jak měl:Novej termostat,dále neukazoval budík teploty:čidlo.Výměnu oleje a filtrů je skoro zbytečný pzmiňovat.Po motoru jsem zacal řešit podvozek..čepy řízení,čepy na napravě,silentbloky predni,zadni napravy (Ani jedno nebylo potreba,ale kdyz uz tak uz).Dále jsem zacal řešit nedostatek vykonu,horší starty a zvuk motoru,jako flašinet...vyřešeno seřízením ventilů...nikdo je nedelal snad 15 let..na 4.valci jsem tam dostal i 1mm měrku na sacim (ma tam byt 0.2)..zlepšení o 101%.Dál shnilej koncovej díl vyfuku.Celková cena oprav cca 4000,- Ale polovina nebyla ani potřeba,spíš pro dobrej pocit,že je vše ok.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jednu fiestu jsem jiz vlastnil,kdyz mě bylo 16 :) na polnačkový rallye jízdy.Stejnej motor,ale uz stříkačka.Neuvěřitelnej nezmar..motor šlapal jak hodinky.Když nam pak prdl homokinetak,kterej vzal ssebou aji chladič a fiesta nemela STK rozhodlo se o šrotu.Bylo nám ale líto dat funkčni motor do šrotu,tak jsme zkusili,co vydrží.Jelikoz prasklej hom. vzal i chladic,motor nechladil.Po 8. minutach v omezovači se stalo neco,co nikdo necekal...dosel benzin.Po této zkusenosti,jsem se rozhodl,ze ji jednou chci az budu mít papíry...po 3 letech jsem si jednu vyhlidnul..4900kč,zimáky k tomu...a jelo se..autobusem,na druhej konec republiky pro aut,ktery jsem znal ze 3 fotek.Vyplatilo se....Auto bylo po starci s prukazem ZTP,dotazeno v roce 2006 z Německa.Rez temer nikde,spodek krasnej,prahy nerezavý...A jeli jsme s ní domů :)...poté přišly výše zmínene opravy.Ted uz jenom jezdit.Najel jsem s ní cca 7000km a zatím vše O.K.Spotřeba mimo město kolem 5.8L.Ve měste je to horší...Je to karbec s manualnim syticem,takze se zaaplým syticem spotreba neuveritelne stoupneba fiesta ma zvuk,jako bych na Karose foukal vzduch :-D
Jak píšete,Fiesta má tacho do 99 999.nemá ani denni pocitadlo :-D K tem ujetym km...jelikoz jsem druhej majitel v CR a bylo to dotáhlý z DE tak bych těm 147tkm veril.Je fakt celkem zachovalá,neotlučená..do te doby,nez me borec orval feldou celej bok.Pán od ktereho jsem ji kupoval byl ZTP..S tím,že si ju bud odvezu,nebo jde v pondeli na vrakac.Že mu to zavazí ve stodole.Nejezdila od zimy 2008...
Jednou jsem viděl R21 1988 která se koupila kdysi v Tuzexu od té doby najela sotva 50 a ještě v roce 2013 měla originální folie na klikách a sedadlech možná podobný případ...:D zase na druhou stranu autu nic nebylo.
No jasně, nejezdím, nehuntuju... :-) Stáním se většinou opotřebí pryžové díly, těsnění, apod. Něco může oreznout. Ale Jirk rozhodí stáním ventily :-) :-)
Stando umíš číst?Já jsem se o žádných závadách s opotřebení nedočetl.Všechno co popisuje jsou závady stářím a vzniklý tím,že auto spíš stálo než jezdilo.
Jestli hovoříš ke mě, Jirk, tak čepy, probitý kabely, seřízení ventilů, atd atd, atd, nebudu vše opisovat, jsou opotřebený. Jako tvoje hlava. Nechlastej.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fiesta
Tacho
Jak píšete,Fiesta má tacho do 99 999.nemá ani denni pocitadlo :-D
K tem ujetym km...jelikoz jsem druhej majitel v CR a bylo to dotáhlý z DE tak bych těm 147tkm veril.Je fakt celkem zachovalá,neotlučená..do te doby,nez me borec orval feldou celej bok.Pán od ktereho jsem ji kupoval byl ZTP..S tím,že si ju bud odvezu,nebo jde v pondeli na vrakac.Že mu to zavazí ve stodole.Nejezdila od zimy 2008...
09.10.2014 | 09:43:22 | Dejv | 37.48.41.* Reagovat
KM
Mám takový pocit, že u těchto vozidel byl tacho do 100 000 km a pak se jelo od 0.
07.10.2014 | 20:31:23 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: KM
Možný to je co si pamatuji tak Sierra to měla taky tak
07.10.2014 | 20:33:56 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: KM
To by potom odpovídalo. 137 000 km bez řádný údržby a pravidelnýho servisu - to sedí.
07.10.2014 | 22:00:44 | | 89.102.162.* Reagovat
Fakt měla po 25 letech najeto 37 000 km? A tolik závad z opotřebení? To má asi novej tachometr?
07.10.2014 | 14:57:29 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Jednou jsem viděl R21 1988 která se koupila kdysi v Tuzexu od té doby najela sotva 50 a ještě v roce 2013 měla originální folie na klikách a sedadlech možná podobný případ...:D zase na druhou stranu autu nic nebylo.
07.10.2014 | 15:39:23 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
No jasně, nejezdím, nehuntuju... :-) Stáním se většinou opotřebí pryžové díly, těsnění, apod. Něco může oreznout. Ale Jirk rozhodí stáním ventily :-) :-)
07.10.2014 | 21:35:57 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Stando umíš číst?Já jsem se o žádných závadách s opotřebení nedočetl.Všechno co popisuje jsou závady stářím a vzniklý tím,že auto spíš stálo než jezdilo.
07.10.2014 | 19:20:42 | Jirk | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Jestli hovoříš ke mě, Jirk, tak čepy, probitý kabely, seřízení ventilů, atd atd, atd, nebudu vše opisovat, jsou opotřebený. Jako tvoje hlava. Nechlastej.
07.10.2014 | 21:33:33 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Ani jedno nebylo potřeba blázne.
08.10.2014 | 07:13:06 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Požádej nějaký dítě, který půjde ze školy, aby ti to přečetlo. Ty číst očividně neumíš. A blázne si říkej svýmu tátovi.
09.10.2014 | 14:50:59 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Akutní byl termostat,svíčky a kabely...zbytek více,méně pro radost a aby byli na STK spokojení :-) Ventily pro lepší pocit :-D
09.10.2014 | 09:48:20 | Dejv | 37.48.41.* Reagovat