Rok výroby:1995Typ motoru:1.1iStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:218 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:3. 4. 2005
Zadřený motor díky nefukčnímu čidlu oleje (6000,- vrakoviště)
Opotřebované klíčky do zámků (nelze odemknout nádrž, nelze odemknout u spolujezdce, u řidiče měněn zámek (2700,-) nutno přezámkovat celý vůz)
Prasklé pružniky v zámcích dveří (2700.- každý)
Kolísají otáčky, chcípa zcela bezdůvodně.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jezdí, ale netáhne (ale co bych od 1.1 chtěl)
Téměř bezúdržbové (218 tis Km)
Brzdy nic moc, ruční je pouze pro okrasu
Naprostý horor je výměna rezervního kola. U auta pro ženskou (fiesta) to znamená: Vyložit kufr, pomocí zahnutého klíče na kola vyšroubovat 0,5 m dlouhou závitovou tyč abt se rezervní kolo spustilo ze zavěšení na zem a šlo vyndat. Tím zahnytým klíčem se otáčí po půl otočkách, neboť šroub je zpoloviny nedostupný.
Dlouho bych rozmýšlel, zda do Fiesty jít znovu. Ale asi ne.
Prosím vás, mám píchlé kolo u Fiesty. Naštěstí u baráku, ale hrozím se toho, jak vyndat rezervu. Vím, že je to hrozné. Už párkrát mi to nešlo a vždy mi někdo pomohl. Teď nemá kdo. Poraďte mi, prosím, jak na to. Vím, že se musí povolit ten maticový šroub v kufru, ale mám pocit, že se zároveň musí něco držet dole. Nebo tak nějak. Nepamatuju si to a vím, že je to horor. Spěchá to, potřebuju kolo vyměnit tento víkend. Předem moc děkuju!
síce neviam ako na Forde, ale zatiaľ všade stačí iba otáčať matkou /maticový šroub/, až koleso vypadne dole spod kufra. potom stačí iba vybrať z konštrukcie.
Někdy to jde obtížně, protože šroub je jakoby "v tahu". Pomůže dát zespodu pod rezervu hever (panenku, nebo hydrauliku na kolečkách) a pumpovat, až se rezerva přimáčkne zespodu k podlaze kufru. potom jde zevnitř šroub líp povolit. K tomu účelu jsem vozil mimo běžného heveru dodávaného k vozidlu, ještě jeden malý hydraulický, zabalený do hadru aby nebouchal a umístěný v motorovém prostoru, kde bylo místa dost. Potom je dobré šroub namazat, aby šel příště líp povolit. rezervu dáme zpět opačným postupem, ale je to kupodivu obtížnější, než ji vyndat. protože má pořád tendenci nám padat, a bylo by potřeba tří rukou :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fiesta
Rezerva
Umístění rezervy je opravdu nešťastné. Řešil jsem to tím, že si vozím ráčnu Gola s dlouhým nástavcem.
02.11.2005 | 00:55:16 | j174 Reagovat
RE: Rezerva
Prosím vás, mám píchlé kolo u Fiesty. Naštěstí u baráku, ale hrozím se toho, jak vyndat rezervu. Vím, že je to hrozné. Už párkrát mi to nešlo a vždy mi někdo pomohl. Teď nemá kdo. Poraďte mi, prosím, jak na to. Vím, že se musí povolit ten maticový šroub v kufru, ale mám pocit, že se zároveň musí něco držet dole. Nebo tak nějak. Nepamatuju si to a vím, že je to horor. Spěchá to, potřebuju kolo vyměnit tento víkend.
Předem moc děkuju!
22.11.2014 | 12:14:38 | Zuzana | 194.228.20.* Reagovat
RE: Rezerva
síce neviam ako na Forde, ale zatiaľ všade stačí iba otáčať matkou /maticový šroub/, až koleso vypadne dole spod kufra.
potom stačí iba vybrať z konštrukcie.
23.11.2014 | 08:25:14 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Rezerva
Někdy to jde obtížně, protože šroub je jakoby "v tahu". Pomůže dát zespodu pod rezervu hever (panenku, nebo hydrauliku na kolečkách) a pumpovat, až se rezerva přimáčkne zespodu k podlaze kufru. potom jde zevnitř šroub líp povolit. K tomu účelu jsem vozil mimo běžného heveru dodávaného k vozidlu, ještě jeden malý hydraulický, zabalený do hadru aby nebouchal a umístěný v motorovém prostoru, kde bylo místa dost. Potom je dobré šroub namazat, aby šel příště líp povolit. rezervu dáme zpět opačným postupem, ale je to kupodivu obtížnější, než ji vyndat. protože má pořád tendenci nám padat, a bylo by potřeba tří rukou :-)
23.11.2014 | 11:50:09 | | 89.102.162.* Reagovat