Rok výroby:1996Typ motoru:1.25 16V zetecStav km při koupi:16 000 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:23. 8. 2006
Již při detailnějším seznámení se s Fiestou po koupi jsem zjistil pro mne nepochopitelné šlendriánství. Fiesta nemá zespodu krytý motor, takže na něho za jízdy v dešti stříká voda. Motoru to nevadí, ale když tak voda stříká i na k němu připojený alternátor, je otázkou času, kdy alternátor odejde. Což se u mne také v průběhu užívání auta dvakrát stalo. Podotýkám, že v roce 1996 prodávaná Škoda Felicie měla při velice podobném provedení a umístění zespodu nekrytého motoru, alternátor odstíněný od šplíchání vody destičkou z umělé hmoty. Při čtvrtmilionové ceně auta, je pro mne neprovedení této 50 korunové investice jen těžko pochopitelné. Asi po třech létech používání auta odpadl tlumič výfuku od přívodního potrubí výfukových plynů. Neviděl jsem to jako tragédii, kdyby neupadl za jízdy na vozovku a vzhledem k tomu, že byl v zadní části upevněn k podvozku, zašprajcoval se o vozovku, čímž došlo k pokřivení zadní části karoseríe. Byl by až takový problém, dát ve výrobě pod přední část tlumiče pásek plechu, který by spadnutí tlumiče na vozovku v takovém případě zabránil ? Auto nemělo centrální zamykání a podivně provedené klíče Fiesty přestaly postupně na zámcích v pořadí zámek kufru, dveře spolujezdce a nakonec i zamykání volantu, fungovat. Obzvláště zamknutí volantu při odstavení vozidla a další nemožnosti jeho opětovného nastartování, bylo zdrojem značných problémů, neboť auto nebylo možné do servisu odtáhnout a muselo se tam k výměně zámku na volantu dovézt. Jindy se nedalo náhodně a z ničehož nic automobil nastartovat. S tímto problémem si nedokázali poradit ani v autorizovaném servisu. Atd., atd. Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta, říkal jsem si¨, možná trošku nespravedlivě,: "Už nikdy Forda."
Srovnání mezi fiestou a octavií se přímo nabízí .. Chci právě poukázat na to , jak nevhodně dokáže automobilka zvolit motor.. 55kw na octavii je nesmyslná volba. stejně neušetříte ..max na pojistce. malobsahový motor je úsporný pouze tehdy , pokud s ním zachazíte velmi jemně -jinak dokážě nemile překvapit ,-zvláště na dálnicích..
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fiesta
Poněkud odflinknutý automobil
Již při detailnějším seznámení se s Fiestou po koupi jsem zjistil pro mne nepochopitelné šlendriánství. Fiesta nemá zespodu krytý motor, takže na něho za jízdy v dešti stříká voda. Motoru to nevadí, ale když tak voda stříká i na k němu připojený alternátor, je otázkou času, kdy alternátor odejde. Což se u mne také v průběhu užívání auta dvakrát stalo. Podotýkám, že v roce 1996 prodávaná Škoda Felicie měla při velice podobném provedení a umístění zespodu nekrytého motoru, alternátor odstíněný od šplíchání vody destičkou z umělé hmoty. Při čtvrtmilionové ceně auta, je pro mne neprovedení této 50 korunové investice jen těžko pochopitelné. Asi po třech létech používání auta odpadl tlumič výfuku od přívodního potrubí výfukových plynů. Neviděl jsem to jako tragédii, kdyby neupadl za jízdy na vozovku a vzhledem k tomu, že byl v zadní části upevněn k podvozku, zašprajcoval se o vozovku, čímž došlo k pokřivení zadní části karoseríe. Byl by až takový problém, dát ve výrobě pod přední část tlumiče pásek plechu, který by spadnutí tlumiče na vozovku v takovém případě zabránil ? Auto nemělo centrální zamykání a podivně provedené klíče Fiesty přestaly postupně na zámcích v pořadí zámek kufru, dveře spolujezdce a nakonec i zamykání volantu, fungovat. Obzvláště zamknutí volantu při odstavení vozidla a další nemožnosti jeho opětovného nastartování, bylo zdrojem značných problémů, neboť auto nebylo možné do servisu odtáhnout a muselo se tam k výměně zámku na volantu dovézt. Jindy se nedalo náhodně a z ničehož nic automobil nastartovat. S tímto problémem si nedokázali poradit ani v autorizovaném servisu. Atd., atd. Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta, říkal jsem si¨, možná trošku nespravedlivě,: "Už nikdy Forda."
24.05.2009 | 12:16:29 | Mnof Reagovat
ale můžu a musím :-)
Srovnání mezi fiestou a octavií se přímo nabízí .. Chci právě poukázat na to , jak nevhodně dokáže automobilka zvolit motor.. 55kw na octavii je nesmyslná volba. stejně neušetříte ..max na pojistce. malobsahový motor je úsporný pouze tehdy , pokud s ním zachazíte velmi jemně -jinak dokážě nemile překvapit ,-zvláště na dálnicích..
07.12.2006 | 15:09:44 | NYPD Reagovat
Nemuzete srovnavat 55kw v lehke Fieste a v tezke Octavii Neni divu, ze je tam rozdil...
24.08.2006 | 19:58:54 | Menny Reagovat
Octavia
No, základní motorizace pro Octavii, pro ty, kdo ji chtějí co nejlevněji.
24.08.2006 | 15:22:16 | David Reagovat
1,4 v octavii??
24.08.2006 | 14:44:06 | diego Reagovat