Rok výroby:2007Typ motoru:2.0 TDCIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:11 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:11. 9. 2007
U auta za jízdy po lehce nerovné vozovce vržou přední i zadní levé dveře a pravé přední dveře.
Dále vrže přístrojovka na pravé straně a sedadlo spolujezdce. V servisu nebyli schopni tuto závadu odstranit ani po páté reklamaci. Při páté reklamaci seřídili zámky dveří.
Po tomto zásahu odborného servisu "FORD" se dveře špatně zavírají, vrzání dveří se však o 50% zlepšilo. Prodejce tvrdí, že některé Fordy prostě vržou. Myslím si, že by auto za 780.000,- určitě vrzat nemělo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vůz jsem si vybral, protože se mi zdál vhodný pro rodinu. Jízdní vlastnosti jsou opravdu dobré, motor je živý a pružný, chod kultivovaný, brzdy ostré, podvozek dobrý.
Spotřeba se pohybuje cca 5,6 - 5,8l/100km ve městě a 4,9 -5,3l/100km dálková. Výhled dopředu dobrý, při couvání je výhled horší. Posezení pohodlné i po delší jízdě není řidič unaven.
Zadní sedadla jsou demontovatelná, čímž se podstatně zvětší úložný prostor, jsou ale dost těžká na manipulaci. Plasty v interiéru jsou měkké a nachylné na poškrábání.Ve výbavě Ghia bych uvítal více funkcí palubního počítače a češtinu.
Dále pak automatické denní svícení. Ve výbavě také chybí některé doplňky, které jsou uvedeny v katalogu, ve skutečnosti jsou za nemalý příplatek.
K téme vŕzganie autor sa zjavne neviezol v Passate to je teda zážitok. Ale verím, že to musí byť otrava zvlášť ak je auto nové. Priznám sa, že v rodine máme momentálne dva Fordy C-Max, jeden Focus Combi I. a jeden II. ale podobné problémy sme nikdy nezaznamenali. Uvidíme ako prekvapí nové Mondeo.
iba ju dať dole a pod každú matku a pod miesta, kde sa plast dotýka plechu dať tenkú širokú gumu. Je to síce babračka na 1 deň, ale zaručene pomáha. C Max je VAN, takže veľkopriestorové autá obyčajne vzdychajú, doslova sa lámu. kto sa viezol v starších kombíkoch, tak ten to pozná. Na to by jedine pomohla vzpera vpredu nad motorom a nejaké do kufra....:)) Ale aj tá nad motorom pomôže v 99% prípadoch. A ten pán,. ktorý tvrdil, že čím "lepšie" auto, tým viac vrzga, atk to bol nejaký srandista a urobil si z Vás srandu, v takom Merc. S nepočuť nič, takže je to asi šunt. P.S. Plasty sú čím ďalej, tým horšie. Ford aj Mazda ich majú naozaj zúfalé, keď si presadnem z nového Focusa do 18 ročnej Sierry, tak ten pokrok ide nejako dozadu.... To isté u Toyoty Auris, na staršiu Corollu sa nechytá a podobných príkladov je kopec...
Ty jsi začal soudit mě, ale to je jedno, hlavně když jsme se dohodli. Ten miliónek mám jen jeden, ale doufám, že ještě stihnu další, pokud mě nějaká šílená kšiltovka nesestřelí :-)
jsi mluvil k věci. Celkem asi nemůžeš vědět, kolik jsem toho najel já, takže pokud nejsi nějaký kmet nad hrobem, co zbrousil 20x Evropu a Asii na jeden zátah, těžko můžeš o někom soudit, že by nemohl mít najeto více než ty. Tak sorry za to blbej, jen jsi mě k tomu trochu dohnal svojí arogancí, to se pak nemůžeš divit:-) Přeji ti spoustu dobrých zkušeností s tvými všemi současnými a budoucími vozy všech značek(kromě Fordu, ty už si nekoupíš:-)) a hlavně dalších deset miliónů kilometrů bez nehody:-) Tak zatím
Že Passat taky vrže mě nějak ani nepřekvapuje. Ony ty kecy o jakési "nadkvalitě" koncernových vozů jsou už dávno pěkně nahnilé. Fordů jsem měl několik, od Fiesty po Tranzita, a sraly se všechny. Furt jsem si říkal, že to je dobrý a normální, že to dělají všechna auta (viď, zaslepený R), ale potom jsem prostě šel do změny a ejhle! Ona to není standartní situace u všech aut. Zlobilo mě řazení (tranzit), zámky dveří a kapot (všechny typy), řízení (fiesta), brzdy (fiesta, mondeo), klepání, vrzání a jiné pazvuky - normální u všech, koroze, a spousta drobných ale otravných závad, které už jsem zaplaťbůh pozapomínal, protože řídím jiná auta, u kterých toto neřeším. Jinak milý R, pakliže mám víc zkušeností a možná víc za sebou s různými auty a mám názor na fordy takový, jaký mi ho sami udělali, to neznamená, že jsem blbý. To znamená, že ty jsi zaslepený a bojíš se změny, nebo jsi měl nadpozemské štěstí (nevěřím, spíš ty trable považuješ za normální. ale věř, že to normální není). Po fordech jsem vystřídal Pežoty a Citroeny, ty tolik zatracované (a bezdůvodně!) značky, byly o 100% lepší jak do kvality a zpracování, tak komfortu. Nyní mám japonce a třeba si v budoucnu pořídím korejce :-)) ale forda už ne. Sorry.
Já si tě tak představuju v nějakém pěkném Logánku, nejlépe kombi, jak si to šineš po naší vlasti. Ale nic proti této značce, jen mi k němu sedíš. Jsi prostě zamindrákovaný chudák, co se ani nedostal k tomu, vymyslet si přezdívku. A možná máš najeto víc, než já nebo někdo jiný, ale blbej jsi furt, to nevyjezdíš:-) Jinak chápu, že můžeš mít špatné zkušenosti, ale tak napiš jaké a neplácej jen tak do větru. Taky můžu říct, že Ford je šmejd, protože mi to povídal kámoš, že má bráchu a ten má tchána, kterého děda sloužil za první republiky u sedláka a ten měl Ford T, takovej pěknej černej a furt se na něm něco sr...lo :-) Já mám zatím s Fordy jenom dobré zkušenosti, celkem i s origo servisem. Mouchy má všechno, některá auta jsou spolehlivější, některá méně. Ale konkrétně a nešiř bludy:-) Když jsem na tento web začal chodit asi tak před třemi lety, zdálo se mi super, že si tu lidi mohou sdělit zkušenosti s auty a připadaly mi ty recenze dost smysluplné(většinou), ale stále více tu přibývá lidí, kteří si tady chtějí léčit nějaké svoje psychické problémy výkřiky do zdi. Proto už jsem zajdu jen občas a docela mě to mrzí, vypadalo to kdysi celkem slibně. Tak zatím
Huba ti teda vrže pěkně,novej Passat taky vrže a neříká nikdo,že VW jsou nejhorší auta na světě.Jakýho Forda jsi vlastnil a co ti na něm odcházelo popřípadě vrzalo?
Takže pro negramoty, kteří nemají ani tu pomocnou školu: Oprava nebyla provedena ani na pátý pokus, posléze vrzání kleslo o 50%. To k prvním kecům. A kde jsem přišel na tu cenu? Přece v recenzi, vole. Popros někoho ať ti ji přečte. Jste pitomci oba dva a hlavně že o mě víte všechno. Můj odpor k fordům je dán zkušenostmi, mám určitě najeto víc než vy oba dohromady a ojetinu teda fakt nemám. To možná ty, "r". Já už pár let kupuji auta nová, ale fordům se vyhýbám. A dobře dělám. Mimochodem, žádné moje auto nevrže. Asi není dost drahé.
Přesný přízpěvek vola, co ničemu nerozumí, soused mu prozradil, že Ford je nejhorší auto na světě a protože je totálně bez vlastního názoru a nemá to ničím podloženo, protože se zmůže max. na nějakou smradlavou ojetinu v poločase rozpadu nula a protože ho mlátí doma manželka a pes by mu nevzal z ruky, trousí tu ničím nepodložené názory hodné zapšklého asolventa pomocné školy. Nic proti, každý jsme nějaký. Jestli umíš aspoň trochu číst(popřípadě popros někoho poblíž), tak si přečti, "závada byla odstraněna", negramoto :-) Zatím zdarec.
No jasně, fordolízku, kvalitní auto se pozná tak, že vrže. Vrzání nám vpravdě napoví lecos o kvalitě. Čím víc vrže, tím víc je kvalitní. Ale jen u fordu. Jak si někdo může vůbec koupit takovej odpad, jako je ford?! Prej ford je v pohodě. jen si tak vrže.....za 780 000 Kč, fakt v pohodě. Kup si ještě jednoho a můžete si vrzat do rytmu :-))
Mně vrzalo sedadlo řidiče u Focus II, ale vyřešila to návštěva servisu v rámci záruky, jinak najeto 130.000 km vše OK, nic nevrže. Psát o Fordu (vztaženo k Focusu) že se šetří na materiálech, tak to pisatel vůbec neví o čem mluví, protože v něm nikdy neseděl. Nemůže být ošizené auto s tak excelentními jízdními vlastnosti, protože kdyby se šetřilo na konstrukci, určitě bych to v zatážkách poznal žvýkáním karosérie a to tedy v žádném případě neregistruju. A jestli myslí na ošizený interiér... Ten je taky OK a já preferuji dobré jízdí vlastnosti, řízení, řazení a ne ojíždění plastů v interiéru, ale i to provedení interiéru je u Focusu na srovnatelné úrovni s "premianty"(ha,ha dle SM) Golf + Octavie II(tyto dvě "sestry" se můžou jít zahrabat v serpentínách a ten hnusný, velký, blbě uchopitelný volant...:-)). I když anonym je milovník trabantů a Tater 815, takže o autech něco ví.
Pokud něco vrže, znamená to, že se to pohybuje. Zcestné názory od magic a podobně patří do blázince. Je-li něco pevné, tak to ani nevrzne. Rozvrzané jsou věci, které se pohybují-takže dveře se pohybují. Mimochodem, opět se potvrdil můj názor že Ford je obyčejný odpad, aušus a spotřebák. Pro Magic: vrzal mi Trabant, takže je pevný jako závoďák? Nevrzala mi Tatra 815, takže má měkkou kabinu? Jdi se zastřelit, blbe.
Tak příspěvek "SKLO NEVRŽE" mě opravdu pobavil - čim lepší konstrukce tím víc to vrže - hahaha. Hlavní problém je v tom, že Ford na autech šetří kde může a výsledek je pak takovýhle. O Focusu jsem přemýšlel, ale když jsem viděl, jak je na tom autě všechno fórový a laciný, nechal jsem si zajít chuť. Kdyžtak se projeď třeba v GOLFU, kterej má karoserii o 100% tužší než Focus a vrzání nepřipadá v úvahu. A to že sklo má vliv na tuhost dveří je úplná demagogie - sklo jako nosný prvek? Asi ne.
Nevrže sklo, jde o to, že když je sklo stažené dolů, dveře nejsou tak tuhé a deformují se snadněji. Pokud sklo zavřeš, dveře jsou tužší a tím pádem začnou vrzat (to, co vrže je pohyb dveří v gumách vůči karoserii). Auta, která jsou z bláta a nemají žádnou torzní tuhost, nevržou (kmitání pohltí deformace karoserie). Čím lepší bude mít auto odpružení (tzn. čím víc bude celá plocha pneumatik ve 100% kontaktu s povrchem silnice), tím víc bude auto vrzat, čím bude mít tužší karoserii, tím víc bude vrzat. Nejvíc ze všech aut vržou závodní speciály. Hodně nadneseně se dá říci, že vrzání je jakousi známkou dobré konstrukce. Ve Škodě 120 nic nevrže, protože tam je hluk kolem 100 dB při 130 km/h, takže stejné pazvuky, jako u Focsus (72 dB při 130 km/h) nebo Mondea (70 dB při 130 km/h), tam prostě nejsou vůbec slyšet. Navíc se ta karoserie deformuje i podle větru, zvláště, je-li patřičeně rozložena mezikrystalickou korozí příšerně nekvalitního plechu z Martina.
U FF II se potýkám také z vrzáním dveří (nejaké gumy) mám vyzkoušeno, že to asi dělá sklo, které el. motorek silou zavře na doraz, když je okno otevřené tak nic. Tak neví co dál při normální jízdě nic.
měl jsem Cmax od r.2004 bohužel v únoru měla žena totálku,nic se jí nestalo takže auto je opravdu bezpečné,vrzání dveří se mi projevily už po třech měsících od zakoupení,v servisu mi namazali těsnění a přestalo to akorát jsem to musel celkem často opakovat,potom mi při vyšší rychlosti drnčelo něco v levých dveřích,v servisu mi doporučili abych si dal víc nahlas rádio,jízdní vlastnosti skvělé auto sedí jak přibité(až na to ženino uklouznutí na námrazku :-),)palubní poč.průměrnou rychlost ukazoval pořád jenom kolem 50km/h ať jsem jel jak jsem jel,a chybějící čeština mi taky vadila vzhledem k ceně auta,za měsíc bych už měl mít nového focuse pětidvířko tak už se na něj těším
Skuste tesnenia okolo dveri a hlavne tie vrchné čo priliehaju ku karoserii namazat nejakym silikonovym olejom alebo niečim podobnym a vrzganie by malo zmiznut
u mňa asi 20 tis km vŕzgala zadná rada sedadiel. Teraz klepoce iba tá divná priehradka na vrchu prístrojovky (u faceliftu už nie je). A asi 5tis km povrzgávala sedačka vodiča. Nechápem prečo daktoré zvuky prestali?
Mám podobný problém. Vlastním C-Max po faceliftu 2.0 TDCI, výbava Ghia. V servisu po garanční prohlídce mi bylo řečeno, že při přejezdu nerovností je to možné, či běžné. Když to srovnám i s bl... fabií, tak po přejezdu tramvajových kolejí žádné plasty nevržou, nebo nevydávají podivné zvuky. U svého C-Maxu jsem trochu zklamán. Jinak na jizdní vlastnosti si nemohu ztěžovat.
tak to je snad úplně poprvé co slyším o vrzání u nového Fordu ... Něříkám , že to není možné ,ale moc se mi tomu nechce věřit ..Měl jsme 12 let starou fiestu , nikde nic nevrazalo , teď mám Focuse -najeto 122 000km a také nikde nic nevrže .... Pokud to auto skutečně vrže , tak jste asi kápl na páteční kus....
Pěkná recenze,chcu se ale zeptat.Nejmenuje se Ford roku výroby 2007 již jen C-Max?Jinak u nás v rodině máme v psdstatě samá starší(Š 130,135,Favorit,Felicia,GolfIII,Primera SRi)a dvě novější (P307Hdi.VolvoC70)a ani u blbý 130ky nic nevrže,to sem teda velice překvapen vzhledem k tomu že sousedka má ro kstaré Mondeo Combi v plné palbě a je precizně zpracované a výmluva že některé Fordy prostě vržou,bych brál jako o úvahu navrácení peněz či výměna výrobku(C-Maxu)na to myslím máte právo již po třetí reklamaci.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
K téme vŕzganie autor sa zjavne neviezol v Passate to je teda zážitok. Ale verím, že to musí byť otrava zvlášť ak je auto nové. Priznám sa, že v rodine máme momentálne dva Fordy C-Max, jeden Focus Combi I. a jeden II. ale podobné problémy sme nikdy nezaznamenali. Uvidíme ako prekvapí nové Mondeo.
29.03.2010 | 16:21:45 | Axar Reagovat
Datel: ..."dále vrže prístrojvka na pravé straně...",
od autora recenze...::)),
P.S. A aj som reagoval na nižšie uvedené príspevky.
10.03.2010 | 21:34:05 | ľuboš Reagovat
Luboši, vrzaly mu dveře a jiné karosářské spoje, nikoli přístrojovka. Tady snad nikdo nečte obsah recenze, jen rovnou žvaní....
10.03.2010 | 21:14:52 | Datel Reagovat
Oprava, aj pod dotyk plastu
na plast, nielen na plech. Plast na plast vrzga najviac... ľuboš
10.03.2010 | 21:09:14 | Reagovat
Ak vŕzga prístrojovka, pomôže
iba ju dať dole a pod každú matku a pod miesta, kde sa plast dotýka plechu dať tenkú širokú gumu. Je to síce babračka na 1 deň, ale zaručene pomáha.
C Max je VAN, takže veľkopriestorové autá obyčajne vzdychajú, doslova sa lámu. kto sa viezol v starších kombíkoch, tak ten to pozná. Na to by jedine pomohla vzpera vpredu nad motorom a nejaké do kufra....:)) Ale aj tá nad motorom pomôže v 99% prípadoch.
A ten pán,. ktorý tvrdil, že čím "lepšie" auto, tým viac vrzga, atk to bol nejaký srandista a urobil si z Vás srandu,
v takom Merc. S nepočuť nič, takže je to asi šunt.
P.S. Plasty sú čím ďalej, tým horšie. Ford aj Mazda ich majú naozaj zúfalé, keď si presadnem z nového Focusa do 18 ročnej Sierry, tak ten pokrok ide nejako dozadu....
To isté u Toyoty Auris, na staršiu Corollu sa nechytá a podobných príkladov je kopec...
10.03.2010 | 21:07:00 | ľuboš Reagovat
r
Ty jsi začal soudit mě, ale to je jedno, hlavně když jsme se dohodli. Ten miliónek mám jen jeden, ale doufám, že ještě stihnu další, pokud mě nějaká šílená kšiltovka nesestřelí :-)
10.03.2010 | 20:57:39 | Reagovat
Konečně
jsi mluvil k věci. Celkem asi nemůžeš vědět, kolik jsem toho najel já, takže pokud nejsi nějaký kmet nad hrobem, co zbrousil 20x Evropu a Asii na jeden zátah, těžko můžeš o někom soudit, že by nemohl mít najeto více než ty. Tak sorry za to blbej, jen jsi mě k tomu trochu dohnal svojí arogancí, to se pak nemůžeš divit:-) Přeji ti spoustu dobrých zkušeností s tvými všemi současnými a budoucími vozy všech značek(kromě Fordu, ty už si nekoupíš:-)) a hlavně dalších deset miliónů kilometrů bez nehody:-) Tak zatím
10.03.2010 | 20:30:20 | r Reagovat
Jirka a R
Že Passat taky vrže mě nějak ani nepřekvapuje. Ony ty kecy o jakési "nadkvalitě" koncernových vozů jsou už dávno pěkně nahnilé. Fordů jsem měl několik, od Fiesty po Tranzita, a sraly se všechny. Furt jsem si říkal, že to je dobrý a normální, že to dělají všechna auta (viď, zaslepený R), ale potom jsem prostě šel do změny a ejhle! Ona to není standartní situace u všech aut. Zlobilo mě řazení (tranzit), zámky dveří a kapot (všechny typy), řízení (fiesta), brzdy (fiesta, mondeo), klepání, vrzání a jiné pazvuky - normální u všech, koroze, a spousta drobných ale otravných závad, které už jsem zaplaťbůh pozapomínal, protože řídím jiná auta, u kterých toto neřeším. Jinak milý R, pakliže mám víc zkušeností a možná víc za sebou s různými auty a mám názor na fordy takový, jaký mi ho sami udělali, to neznamená, že jsem blbý. To znamená, že ty jsi zaslepený a bojíš se změny, nebo jsi měl nadpozemské štěstí (nevěřím, spíš ty trable považuješ za normální. ale věř, že to normální není). Po fordech jsem vystřídal Pežoty a Citroeny, ty tolik zatracované (a bezdůvodně!) značky, byly o 100% lepší jak do kvality a zpracování, tak komfortu. Nyní mám japonce a třeba si v budoucnu pořídím korejce :-)) ale forda už ne. Sorry.
10.03.2010 | 20:20:06 | Reagovat
Anonyme, ty vtipníku :-)
Já si tě tak představuju v nějakém pěkném Logánku, nejlépe kombi, jak si to šineš po naší vlasti. Ale nic proti této značce, jen mi k němu sedíš. Jsi prostě zamindrákovaný chudák, co se ani nedostal k tomu, vymyslet si přezdívku. A možná máš najeto víc, než já nebo někdo jiný, ale blbej jsi furt, to nevyjezdíš:-) Jinak chápu, že můžeš mít špatné zkušenosti, ale tak napiš jaké a neplácej jen tak do větru. Taky můžu říct, že Ford je šmejd, protože mi to povídal kámoš, že má bráchu a ten má tchána, kterého děda sloužil za první republiky u sedláka a ten měl Ford T, takovej pěknej černej a furt se na něm něco sr...lo :-) Já mám zatím s Fordy jenom dobré zkušenosti, celkem i s origo servisem. Mouchy má všechno, některá auta jsou spolehlivější, některá méně. Ale konkrétně a nešiř bludy:-) Když jsem na tento web začal chodit asi tak před třemi lety, zdálo se mi super, že si tu lidi mohou sdělit zkušenosti s auty a připadaly mi ty recenze dost smysluplné(většinou), ale stále více tu přibývá lidí, kteří si tady chtějí léčit nějaké svoje psychické problémy výkřiky do zdi. Proto už jsem zajdu jen občas a docela mě to mrzí, vypadalo to kdysi celkem slibně. Tak zatím
10.03.2010 | 19:38:19 | r Reagovat
Huba ti teda vrže pěkně,novej Passat taky vrže a neříká
nikdo,že VW jsou nejhorší auta na světě.Jakýho Forda jsi vlastnil a co ti na něm odcházelo popřípadě vrzalo?
10.03.2010 | 18:57:06 | Jirka Reagovat
r, a Vašek
Takže pro negramoty, kteří nemají ani tu pomocnou školu: Oprava nebyla provedena ani na pátý pokus, posléze vrzání kleslo o 50%. To k prvním kecům. A kde jsem přišel na tu cenu? Přece v recenzi, vole. Popros někoho ať ti ji přečte. Jste pitomci oba dva a hlavně že o mě víte všechno. Můj odpor k fordům je dán zkušenostmi, mám určitě najeto víc než vy oba dohromady a ojetinu teda fakt nemám. To možná ty, "r". Já už pár let kupuji auta nová, ale fordům se vyhýbám. A dobře dělám. Mimochodem, žádné moje auto nevrže. Asi není dost drahé.
10.03.2010 | 18:42:13 | Reagovat
:-)))
Jak jsi přišel na těch 780.000,- ? Zhodou okolností jsem vloni kupoval C-max 1,6 16v 100k, Gen-X 320.000 s DPH.
10.03.2010 | 17:22:29 | Vašek Reagovat
Pro předchozího anonyma
Přesný přízpěvek vola, co ničemu nerozumí, soused mu prozradil, že Ford je nejhorší auto na světě a protože je totálně bez vlastního názoru a nemá to ničím podloženo, protože se zmůže max. na nějakou smradlavou ojetinu v poločase rozpadu nula a protože ho mlátí doma manželka a pes by mu nevzal z ruky, trousí tu ničím nepodložené názory hodné zapšklého asolventa pomocné školy. Nic proti, každý jsme nějaký. Jestli umíš aspoň trochu číst(popřípadě popros někoho poblíž), tak si přečti, "závada byla odstraněna", negramoto :-) Zatím zdarec.
10.03.2010 | 15:30:18 | r Reagovat
No jasně, fordolízku, kvalitní auto se pozná tak, že vrže. Vrzání nám vpravdě napoví lecos o kvalitě. Čím víc vrže, tím víc je kvalitní. Ale jen u fordu. Jak si někdo může vůbec koupit takovej odpad, jako je ford?! Prej ford je v pohodě. jen si tak vrže.....za 780 000 Kč, fakt v pohodě. Kup si ještě jednoho a můžete si vrzat do rytmu :-))
10.03.2010 | 15:18:16 | Reagovat
| 09:27 | Anonym
...a bude vrzat ještě víc....
10.03.2010 | 11:31:18 | pozorovatel Reagovat
Když ti vrže auto,tak mu to oplať,a vrzni si v něm taky,nééé?????
10.03.2010 | 09:27:46 | Reagovat
Vrzání
Mně vrzalo sedadlo řidiče u Focus II, ale vyřešila to návštěva servisu v rámci záruky, jinak najeto 130.000 km vše OK, nic nevrže. Psát o Fordu (vztaženo k Focusu) že se šetří na materiálech, tak to pisatel vůbec neví o čem mluví, protože v něm nikdy neseděl. Nemůže být ošizené auto s tak excelentními jízdními vlastnosti, protože kdyby se šetřilo na konstrukci, určitě bych to v zatážkách poznal žvýkáním karosérie a to tedy v žádném případě neregistruju. A jestli myslí na ošizený interiér... Ten je taky OK a já preferuji dobré jízdí vlastnosti, řízení, řazení a ne ojíždění plastů v interiéru, ale i to provedení interiéru je u Focusu na srovnatelné úrovni s "premianty"(ha,ha dle SM) Golf + Octavie II(tyto dvě "sestry" se můžou jít zahrabat v serpentínách a ten hnusný, velký, blbě uchopitelný volant...:-)). I když anonym je milovník trabantů a Tater 815, takže o autech něco ví.
10.03.2010 | 08:32:17 | r Reagovat
Aušus seš ty.Ford je v pohodě :-)
10.03.2010 | 06:45:55 | Reagovat
Pokud něco vrže, znamená to, že se to pohybuje. Zcestné názory od magic a podobně patří do blázince. Je-li něco pevné, tak to ani nevrzne. Rozvrzané jsou věci, které se pohybují-takže dveře se pohybují. Mimochodem, opět se potvrdil můj názor že Ford je obyčejný odpad, aušus a spotřebák. Pro Magic: vrzal mi Trabant, takže je pevný jako závoďák? Nevrzala mi Tatra 815, takže má měkkou kabinu? Jdi se zastřelit, blbe.
14.02.2010 | 18:21:15 | Reagovat
haha-vrzání
Tak příspěvek "SKLO NEVRŽE" mě opravdu pobavil - čim lepší konstrukce tím víc to vrže - hahaha. Hlavní problém je v tom, že Ford na autech šetří kde může a výsledek je pak takovýhle. O Focusu jsem přemýšlel, ale když jsem viděl, jak je na tom autě všechno fórový a laciný, nechal jsem si zajít chuť. Kdyžtak se projeď třeba v GOLFU, kterej má karoserii o 100% tužší než Focus a vrzání nepřipadá v úvahu. A to že sklo má vliv na tuhost dveří je úplná demagogie - sklo jako nosný prvek? Asi ne.
14.02.2010 | 18:12:42 | Blaha Reagovat
SKLO NEVRŽE
Nevrže sklo, jde o to, že když je sklo stažené dolů, dveře nejsou tak tuhé a deformují se snadněji. Pokud sklo zavřeš, dveře jsou tužší a tím pádem začnou vrzat (to, co vrže je pohyb dveří v gumách vůči karoserii). Auta, která jsou z bláta a nemají žádnou torzní tuhost, nevržou (kmitání pohltí deformace karoserie). Čím lepší bude mít auto odpružení (tzn. čím víc bude celá plocha pneumatik ve 100% kontaktu s povrchem silnice), tím víc bude auto vrzat, čím bude mít tužší karoserii, tím víc bude vrzat. Nejvíc ze všech aut vržou závodní speciály.
Hodně nadneseně se dá říci, že vrzání je jakousi známkou dobré konstrukce.
Ve Škodě 120 nic nevrže, protože tam je hluk kolem 100 dB při 130 km/h, takže stejné pazvuky, jako u Focsus (72 dB při 130 km/h) nebo Mondea (70 dB při 130 km/h), tam prostě nejsou vůbec slyšet. Navíc se ta karoserie deformuje i podle větru, zvláště, je-li patřičeně rozložena mezikrystalickou korozí příšerně nekvalitního plechu z Martina.
19.01.2010 | 15:27:48 | magic Reagovat
vrzání
U FF II se potýkám také z vrzáním dveří (nejaké gumy) mám vyzkoušeno, že to asi dělá sklo, které el. motorek silou zavře na doraz, když je okno otevřené tak nic. Tak neví co dál při normální jízdě nic.
21.07.2008 | 21:46:42 | vevemafa Reagovat
vrzání
měl jsem Cmax od r.2004 bohužel v únoru měla žena totálku,nic se jí nestalo takže auto je opravdu bezpečné,vrzání dveří se mi projevily už po třech měsících od zakoupení,v servisu mi namazali těsnění a přestalo to akorát jsem to musel celkem často opakovat,potom mi při vyšší rychlosti drnčelo něco v levých dveřích,v servisu mi doporučili abych si dal víc nahlas rádio,jízdní vlastnosti skvělé auto sedí jak přibité(až na to ženino uklouznutí na námrazku :-),)palubní poč.průměrnou rychlost ukazoval pořád jenom kolem 50km/h ať jsem jel jak jsem jel,a chybějící čeština mi taky vadila vzhledem k ceně auta,za měsíc bych už měl mít nového focuse pětidvířko tak už se na něj těším
05.05.2008 | 08:45:04 | ahojpetr Reagovat
VRZGANIE
Skuste tesnenia okolo dveri a hlavne tie vrchné čo priliehaju ku karoserii namazat nejakym silikonovym olejom alebo niečim podobnym a vrzganie by malo zmiznut
03.04.2008 | 14:36:39 | MILAN Reagovat
vŕzganie
u mňa asi 20 tis km vŕzgala zadná rada sedadiel. Teraz klepoce iba tá divná priehradka na vrchu prístrojovky (u faceliftu už nie je). A asi 5tis km povrzgávala sedačka vodiča.
Nechápem prečo daktoré zvuky prestali?
26.01.2008 | 16:50:32 | Reagovat
vrzání
Mám podobný problém. Vlastním C-Max po faceliftu 2.0 TDCI, výbava Ghia. V servisu po garanční prohlídce mi bylo řečeno, že při přejezdu nerovností je to možné, či běžné. Když to srovnám i s bl... fabií, tak po přejezdu tramvajových kolejí žádné plasty nevržou, nebo nevydávají podivné zvuky. U svého C-Maxu jsem trochu zklamán. Jinak na jizdní vlastnosti si nemohu ztěžovat.
09.12.2007 | 19:57:49 | Radek Reagovat
vrže?
tak to je snad úplně poprvé co slyším o vrzání u nového Fordu ... Něříkám , že to není možné ,ale moc se mi tomu nechce věřit ..Měl jsme 12 let starou fiestu , nikde nic nevrazalo , teď mám Focuse -najeto 122 000km a také nikde nic nevrže .... Pokud to auto skutečně vrže , tak jste asi kápl na páteční kus....
26.10.2007 | 10:27:53 | NYPD Reagovat
Ford C-max
Pěkná recenze,chcu se ale zeptat.Nejmenuje se Ford roku výroby 2007 již jen C-Max?Jinak u nás v rodině máme v psdstatě samá starší(Š 130,135,Favorit,Felicia,GolfIII,Primera SRi)a dvě novější (P307Hdi.VolvoC70)a ani u blbý 130ky nic nevrže,to sem teda velice překvapen vzhledem k tomu že sousedka má ro kstaré Mondeo Combi v plné palbě a je precizně zpracované a výmluva že některé Fordy prostě vržou,bych brál jako o úvahu navrácení peněz či výměna výrobku(C-Maxu)na to myslím máte právo již po třetí reklamaci.
12.09.2007 | 21:51:42 | Standa Reagovat