Recenze Ford Focus Combi II
“Jediněčný podvozek a jízdní komfort.”

Autor recenze: STANKO (26 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,6 TDCi 66 kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:12 450 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 27. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 21 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Hyundai Getz

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Slabé stránky:

Menší kufr.

Málo masivní přední maska.

Málo úložného prostoru v interiéru.

Není kam dát velkou PET lahev.

Po pár tisících najetých km občas povrzává něco pod volantem, což mě otravuje.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Dobrá výbava, slušný komfort, výborný motor a dokonalý podvozek za akční cenu. Za něco málo pod půl milionu je k dispozici ABS, palubní počítač, 6 airbagů, el. ovládání předních oken a zpětných zrdcátek, manuální klimatizace, radio s CD. Hlavní devizou vozu jsou jízdní vlastnosti, které jsou nepřekonatelné vzhledem k ceně a užitné hodnotě.

Silné stránky:
Pružný a úsporný motor, dokonalý podvozek a dobré odhlučnění vozu při rychlostech do 160 km/h.

Každá jizda je radost. Zatáčky je možno projíždět o 20% rychleji oproti konkurenci. Zábavné je vidět na rovince dotírající majitelé golfů a starších passatů, kteří se ztratí z dohledu v zatáčkách. Vyzkoušeno na silnici z jestřebí do mělníka.

I přes poměrně malý počet koní (66kW) je auto svižné zásluhou vyokého točivého momentu motoru (250Nm) a tak není potřeba podřazovat při předjíždění.

Auto je dobře zpřevodované - při dálničních rychlostech točí pod 3000 otáček a tak je chod auta velmi tichý.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 21


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus

Vložit komentář

Fokus combi 1,8 TDCI

Ahoj mám Focuse combi 1,8 TDCI 85 kw 115 koní , auto je super a ta výbava ještě lepší, dovezl jsem si ho z Německa a výbava byla na přání takže dotyková navigace Denso, vyhřívané sedačky , komplet v eletrice, přední okna vyhřívané + deš.senzor atd. Ale co jsem vám chtěl říci. Nechal jsem si upravit řídící jednotku tzv. chiptuning a teď to teprve jede a ta spotřeba. Mám tam 103kw a 140 koní a kroutící moment 330 Nm. ( měřeno na brzdě ) No a když někdo provokuje třeba s octavkou 1,9 nebo s passatem 1,9 s motorem 97 kw tak mu ukážu jak fucus umí jít za plynem. A spotřeba ? po Praze mám 5,7 a dlouhé trasy mám 5,2 ale to auto jede .No prostě to nemááá chyybbuuuu

17.02.2011 | 15:56:05 |  Reagovat

Motor 1,6 TDCi 66 kW

Chtěl bych se zeptal autora recenze a samozřejmě i dalších, co mají auto s tímto motorem nebo 1,6 HDI 66 kW, jestli máte nějaké negativní zkušenosti s kvalitou tohoto motoru a popřípadě kolik máte dneska najeto? Díky :-)

30.04.2009 | 10:59:33 | r Reagovat

"lití" myšleno žrejmě listí, zě?

Tak jsem se po delší době mrknul na tuto stránku a nestačím se divit, amatérizmus nám opravdu kvete ve všech směrech. Milý "an-e", je vidět, že pravděpodobně vůbec nevíš, co znamená pojem recenze. Nevím, proč zrovna musíš zmiňovat, nebo se snad snažíš porovnat, něco tak nepovedeného, jako je vůz značky S - Fabia. Každý trochu rozumně uvažující a znalý motorista totiž ví, že zašpinění podvozku vozidla od bláta je něco tak samozřejmého, že se snad není nutné o tomto více zmiňovat (zde opravdu na značce téměř vůbec nezáleží). Problém ohledně hromadění listí jsem uvedl ve své recenzi zcela záměrně, protože se mi tento problém u mých předchozích značek aut téměř nevyskytnul. Prostě jednoduše stačilo vyvinout patřičnou rychlost a aerodynamika se postarala o "úklid listí" sama. Toto bohužel FF nedokáže ani při 150 km/h, což mi (narad se opět opakuji) opravdu vadí. Nicméně, jsme na stránkách autorecenze, takže bych radši přivítal opradové zhodnocení vozu od někoho povolanějšího a ne "hloupé a nic neříkající komentáře" od člověka, který zřejmě asi ani pořádné auto neměl ještě v rukou. Takže vzkaz všem ostatním: máte-li nějakou další zkušenost s FF, ať je pozitivní nebo negativní, pište pište pište ... tak, ať se my, co potřebujeme opravdu znát subjektivní nebo někdy i objektivní (ale hlavně nějaký) názor nebo zkušenosti, dozvíme opravdu něco podstatného a ne žádné a nicneříkajkící "bláto".

13.12.2008 | 23:37:06 |  Reagovat

lití

Jiří Jiří, píšeš o autě, tak sem netahej listí, to pak by někdo mohl napsat, že by si nekoupul novou fábiu, bo se mu špiní podvozek od bláta

13.11.2008 | 08:36:55 | an Reagovat

Ford Focus Combi II: 1,6 benzín

Rád bych se podělil s ostatními se svými zkušenostmi s Focusem vyrobeným v 06/2006. Mohu pouze kvitovat již zmíněné "problémy" s podsvícením kontrolky a také s menším množstvím odkládacích míst, hlavně v přední části u řidiče a spolujezdce. Kombinovanou spotřebu při svižné jízdě držím okolo 6,5 l/100 km, když "divočím" nedostal jsem se nad 6,9 l/100 km. Motor je prostě vynikající, na to že je to 1,6 (74 kW), auto prudce reaguje na plynový pedál a také s ohledem na to, že je to kombík, není problém rychle a bezpečně s rezervou předjíždět. Podvozek je rovněž skvělý, to co auto dovede v zatáčce jsem si dříve ani nedokázal představit - sedí úžasně. Problém je při přejíždění příčných nerovností, kdy se auto chová "tvrdě", zřejmě daň za vyšší stabilitu v otáčkách. Co mi také vadí je občasné povrzávání zadního víka a někdy i předních dveří (zřejmě plasty). Další postřeh - při jízdě v noci prosvítá osvětlení zadní SPZ skrz vnitřní plastový kryt pohonu stěrače a odráží se na zadním skle. Párkrát se mi také stalo, že při deštivém počasí a zastavení ve svahu nechce někdy motor naskočit hned napoprvé, zřejmě se někde ke kontaktům tlačí vlhkost. Poslední postřeh, v současném počasí se hromadí v přechodu mezi přední kapotou a sklem listí, které není při jízdě "odfouknuto" a musí se pracně vybrat, někdy při nutnosti otevřít kapotu. Nicméně na závěr musím říci, že výše uvedené "mouchy" jsou akceptovatelné v porovnání s ostatními vlastnostmi, které auto má. Pokud někdo zvažuje koupi Fokusu (ať je to kombi nebo krátká verze - o ní mám podobné informace od kolegy), mohu vřele doporučit.

12.11.2008 | 21:32:47 | --- Reagovat

Podsvícení informačního displeje

Já koupil auto 17/9/2008 (Ford Focus kombi 1,6 - nové) a jak jsem ho dával do garáže, tak mi stále svítilo podsvícení informačního displeje. Tak jsem ještě večer volal domů prodejci a ten mi sdělil, že to bude svítit pořád (asi tomu moc nerozuměl, protože jsem mu volal ráno znova - ráno bylo v garáži podsvícení vypnuto - a řekl mi, že se musí poradit s technikem a pak mi řekl, že se to vypne po 5-10 minutách). Tak jsem si to stopnul a opravdu - přesně po 10 minutách se to vypne.

19.09.2008 | 09:54:47 | Petr Reagovat

rozsvícená kontrolka

Té kontrolky, která ti svítí se nemusíš bát, ono to dlouho trvá než zhasne cca 15 minut, ale pak přeci jen zhasne. Taky jsem se zezačátku divil, že svítí tak dlouho, ale už jsem si zvyknul

01.09.2008 | 08:58:32 | Kabi Reagovat

No jo ...

Jezdím taky focusem combi s tímhle motorem. Fakt je, že motor je vyhovující, dynamika dostatečná, až se tomu nechce věřit, spotřebu držím při normálním ježdění na 5,4 l/100 km. Pokud jezdím jenom ve městě pak to dělá 6,5. Super. Závady? Občas klesnou otáčky, párkrát mi motor i zdechnul. Teď (cca 45 000 km) mi auto začalo nějak vrzat při náklonu, nebo když se o něj opřu. A pak mi vadí, že v nízkých otáčkách na moment motor rezonuje a ozývá se divný drnčivý zvuk, který rychle mizí. V servisu to opravovali, prý tam drnčí nějaký hadice, ale brzy se to vrtátilo.

06.12.2007 | 11:18:11 |  Reagovat

podsvícení informačního displeje

Také jsem měl problém s podsvícením displeje u C-Maxu, dle vyjádření Fordu a i jsem to kontroloval, displej zhasne cca po 1/2hodině, je to divné, ale je to tak.

28.11.2007 | 09:39:21 | c-max Reagovat

Podsvícení informačního displeje

I při zamknutí auta mi stále svítí podsvícení informačního displeje (km), dá se to nějak vypnout ?, je to normální ? či závada?

18.11.2007 | 18:18:57 | unb Reagovat

podvozok

Mne osobne však u Focusu vadí práve podvozok - keď je dobrá cesta OK ale na nerovnostiach a ešte keď je to v zátačke to sú obe ruky na volante a dosť tuho ho zvíjajú.

27.05.2007 | 22:26:24 | mtb Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Focus