Rok výroby:1999Typ motoru:1.8 TDDiStav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:197 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:12. 7. 2007
Při 170.000 km výměna čerpadla nafty (cca. 10-15 tis. Kč). Nefunguje otevírání zadních pátých dveří klíčem. Auto lze otevírat pouze z auta tlačítkem (zničený zadní zámek). Nefunkční dálkové ovládání.
Jinak běžné výměny tlumiče a přední kotouče (2x), rozvodový řemen. Značná koroze lemu zadních pátých dveří i zadních dveří. Rovněž za předními koly pokud nejsou osazeny zástěrky.
Nyní se v zatáčce začínají ozývat bouchvé zvuky (asi nutná výměna stabilizačních tyčí).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za celou dobu kromě poruchy čerpadla (zijištěno při startu) mě auto nenechalo nikde stát. Auto má dobré jízdní vlastnosti a je prostorné.
V zatáčkách se sice naklání, ale drží dobře stopu (zřejmě vlivem víceprvkové zadní nápravy). Sedačky dobře nastavitelné ani po 600 km nebolí záda. Na umístění prvků v interieru si chvilku musíte zvykat, ale vše je po ruce. Výbava slušná včetně rádia s CD changerem, 4x airbag a manuální klimatizace.
Co se týče spotřeby tu moc nesleduji. V porovnání se Škodou Octavia 66 kW se mi zdá i akcelerace téměř stejná. Motor je pravda trochu hlučnější a je nutno ho držet v otáčkách. Nejhorší chybou kvůli, které bych auto jako ojeté nedoporučil je koroze. Najít auto, které bude po šesti letech bez garážování zcela bez koroze bude podle mě problém.
Poměrně hodně se špiní i zadní okno, ale tuto vadu má více automobilů. Zanesený EGR ventil, o kterém jsem četl v recenzích se neprojevil.
auto ma ešte nikdy nikde nenechalo koupil sem ho ako ojete 154 000 km nini ma 210 000 mam ho 2 roky a ted jdu menit poloosi prejavuje sa to kmitanim celeho auta pri zešlapnuti plynu na podlahu nejvic pri jizde do kopcu na dalnici ze zarazenou 5 stupnem inak spolehlive auto spokojnos dobra
Tie buchotavé zvuky, to je zničený tzv. triangel na poloosi. Je to od strany prevodovky. Bohužiaľ nedá sa to asi kúpiť zvlášť, ale celá poloos vrátane homokinetického kľbu. Cena cca 5500 +7500 Sk(Ľ+P) + práca. Mám 1999 66kw - 1ks a 1999 55kW benzín. Na oboch odišli po cca 150000km.
Píši další zkušenosti se služebním Fordem. Auto mě pořád nikde nenechalo stát, přestože má najeto přes 210.000 km a začínají pomalu přibývat problémy. Záhadně nejdou po určitou dobu odemknout centrálem dveře u spolujezdce. Když se auto ohřeje, tak se po 5 minutách otevřou. Jednou nešla řadit zpátečka bylo nutno řešit poměrně levnou opravou. Bylo nutno vyměnit alternátor, baterii, poloosy (vše předchozí i s prací a olejem 17.000 Kč bez DPH) , tlumiče, několikrát přední kotouče (prý časté u Focuse), které se vlnily možná i vlivem špatných poloos. V autě opět v zatáčce něco bouchá a mechanik tvrdí, že všechny pryžové silentbloky a díly na podvozku jsou na hranici životnosti. Koroze po zatření asfaltem nijak výrazně nepokračuje. Jinak např. výfuk a klima jsou OK bez jakékoliv údržby. Na svůj věk a km auto odvádí řekl bych dobrou službu, přesto kdyby bylo moje asi by mi tyto častější výdaje začínaly vadit.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
Ford Focus 1,8TDDi
auto ma ešte nikdy nikde nenechalo koupil sem ho ako ojete 154 000 km nini ma 210 000 mam ho 2 roky a ted jdu menit poloosi prejavuje sa to kmitanim celeho auta pri zešlapnuti plynu na podlahu nejvic pri jizde do kopcu na dalnici ze zarazenou 5 stupnem inak spolehlive auto spokojnos dobra
10.05.2009 | 11:50:48 | Reagovat
poloosi
Tie buchotavé zvuky, to je zničený tzv. triangel na poloosi.
Je to od strany prevodovky.
Bohužiaľ nedá sa to asi kúpiť zvlášť, ale celá poloos vrátane homokinetického kľbu.
Cena cca 5500 +7500 Sk(Ľ+P) + práca.
Mám 1999 66kw - 1ks a 1999 55kW benzín.
Na oboch odišli po cca 150000km.
07.04.2009 | 18:41:49 | jozef Reagovat
Další info
Píši další zkušenosti se služebním Fordem. Auto mě pořád nikde nenechalo stát, přestože má najeto přes 210.000 km a začínají pomalu přibývat problémy. Záhadně nejdou po určitou dobu odemknout centrálem dveře u spolujezdce. Když se auto ohřeje, tak se po 5 minutách otevřou. Jednou nešla řadit zpátečka bylo nutno řešit poměrně levnou opravou. Bylo nutno vyměnit alternátor, baterii, poloosy (vše předchozí i s prací a olejem 17.000 Kč bez DPH) , tlumiče, několikrát přední kotouče (prý časté u Focuse), které se vlnily možná i vlivem špatných poloos. V autě opět v zatáčce něco bouchá a mechanik tvrdí, že všechny pryžové silentbloky a díly na podvozku jsou na hranici životnosti. Koroze po zatření asfaltem nijak výrazně nepokračuje. Jinak např. výfuk a klima jsou OK bez jakékoliv údržby. Na svůj věk a km auto odvádí řekl bych dobrou službu, přesto kdyby bylo moje asi by mi tyto častější výdaje začínaly vadit.
13.03.2008 | 13:54:20 | tatka Reagovat