Rok výroby:2000Typ motoru:1,6l/66kwStav km při koupi:101 000 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:18. 2. 2010
Nefunkční airbag. Vada nějaké součástky řídící jednotky (cena 8000,-)
Vada centrálu - neotvírali se pravé (přední i zadní) dveře. Diagnostika v servisu - vyměnit oba zámky za cca 5000. Nevyměnil jsem. Dva dny na to, začal centrál sám od sebe fungovat.
Teče voda z chladiče. Pomalu, takže ani v servisu nezjistili kde. Než měnit vše za několik tisíc, tak radši občas doleju.
Nedávno přestala fungovat klima. Budu řešit na jaro.
Rez. Není to nejhorší, ale oboje zadní dveře už jsou kitované, jeden prah vyměněný, druhý to čeká. A výfuk začíná mít sportovní zvuk.
Z auta nejsem vyloženě nadšený, ani zklamaný. Vybíral jsem narychlo - rozhodlo to, že předchozí majitel byl ochotný, doložil všechny doklady ze servisu, vše vysvětlil atd... A taky že se mi Focus líbí a 1,6 benzín mi vyhovoval.
Bohužel jsem nezvážil fakt, že předchozích majitelů bylo více - auto, jak jsem později zjistil, bylo v minulosti bouráno a o najetých 100t km, také pochybuju. Tomu zřejmě stav a závady výše uvedené.
Motor: 1,6 - jede dobře i v nižších otáčkách, naopak výkon ve vyšších jsem čekal lepší.
Spotřeba: V průměru 7,2l - jezdím velmi klidně, 50% město, 50% okresky.
Komfort: Přiměřený. Po přesednutí z Fiesty oceňuji více prostoru, hlavně vzadu. Sedačky jsou ale nepohodlné, po 150km už nevím jak si sednout. Uvítal bych více odkládaho prostoru nebo přihrádek (kastlík je malý).
Tak jsem si po letech vzpomněl na recenzi a doplňuji ji. S časem ubylo závad a přibývá nutného servisu. Loni jsem musel vyměnit rozvody a brzdy což mě přišlo na 8000,-. Předpokládám, že zanedlouho přijde i na spojku. (Tyhle částky jsem předpokládal a auto chtěl loni vyměnit. Ale nedaří se mi našetřit na novější...) Ze závad přetrvávají problémy s klimou - 3 servisy, několik oprav a reklamací, mnoho chytrých rad a dost peněz. Přesto mi náplň zase vytekla. S čím jsem spokojený je těsnost motoru - za rok a půl neubude ani deci. Jen kufr se mi zdá čím dál menší, takže na výměnu stejně dřív nebo později přijde (Mondeo kombi by to mohlo být).
Do Fordu Focus se opravdu od uvedení na trh od r.1998 vč.r.v. 2000 nemontoval jiný motor o obsahu 1,6 benzín než 74 kw.Pisatel zřejmě neví ani co má za motor.Možná že má 66kw naftu a ani o tom neví a leje do toho benzín.I taková jelita se vyskytují. Motor 1,6 16V 74kw je velice podařený pohon.Má lineární průbeh tahu.Nezklame v nízkých otáčkách,nezklame ve vyšších.Ideální motor pro naprostou většinu uživatelů netoužících po turbo tahu a možných problémů s tím spojených.Nakonec to bude 1,8 tddi 66 kw ten má tah jak píše recenzista v nižších otáčkách.Nakonec se možná podívá do velkého TP a zjistí co napsal za kravinu.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
Doplnění recenze při 136000
Tak jsem si po letech vzpomněl na recenzi a doplňuji ji. S časem ubylo závad a přibývá nutného servisu. Loni jsem musel vyměnit rozvody a brzdy což mě přišlo na 8000,-. Předpokládám, že zanedlouho přijde i na spojku. (Tyhle částky jsem předpokládal a auto chtěl loni vyměnit. Ale nedaří se mi našetřit na novější...)
Ze závad přetrvávají problémy s klimou - 3 servisy, několik oprav a reklamací, mnoho chytrých rad a dost peněz. Přesto mi náplň zase vytekla.
S čím jsem spokojený je těsnost motoru - za rok a půl neubude ani deci.
Jen kufr se mi zdá čím dál menší, takže na výměnu stejně dřív nebo později přijde (Mondeo kombi by to mohlo být).
24.03.2013 | 10:08:50 | Hawkey | 31.192.72.* Reagovat
RE: Doplnění recenze při 136000
Pokud se nepletu tak Focus 1,6 benzín se dělal v r.2000 jen s výkonem 74kw.Předchůdce Escort měl 66kw.Jestli to není dovoz z Indie.
24.03.2013 | 17:27:03 | | 90.180.75.* Reagovat
RE: Doplnění recenze při 136000
Do Fordu Focus se opravdu od uvedení na trh od r.1998 vč.r.v. 2000 nemontoval jiný motor o obsahu 1,6 benzín než 74 kw.Pisatel zřejmě neví ani co má za motor.Možná že má 66kw naftu a ani o tom neví a leje do toho benzín.I taková jelita se vyskytují. Motor 1,6 16V 74kw je velice podařený pohon.Má lineární průbeh tahu.Nezklame v nízkých otáčkách,nezklame ve vyšších.Ideální motor pro naprostou většinu uživatelů netoužících po turbo tahu a možných problémů s tím spojených.Nakonec to bude 1,8 tddi 66 kw ten má tah jak píše recenzista v nižších otáčkách.Nakonec se možná podívá do velkého TP a zjistí co napsal za kravinu.
25.03.2013 | 18:13:00 | | 90.180.75.* Reagovat