Rok výroby:2007Typ motoru:1.8TDCiStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,4 l/100 kmVloženo:30. 6. 2013
Zatim jsem je menil zarovky a menil olej, rozvody meneny pri koupi. Ale asi to bude horsi.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdravim vsechny. Auto se super podvozkem a vykonny motor s nizkou spotrebou, docela prostorne. Trochu tvrdy podvozek, ale zase sedi vyborne. Auto mam chvili najeto jen cca 10.000 km. Z pocatku jen spokojenost. Ted mi ale motor netahne, zejmena do kopce ci pri razantnejsim seslapnuti plynu je motor uplne hluchy, naopak jakoby silne brzdi motorem, doslova se dusi za "kviliveho huceni" asi turba. Obcas pak najednou zabere a zivelne akceleruje. Pri sundani nohy z plynu ci proslapnuti spojky se casto (ne vzdy) motor "probudi" a jede zase chvili docela normalne. Skratka chvili jede uplne bez poblemu a nekdy hur nez Skoda 120. Momentalne jsem v Norsku a kvalita zdejsich servismanu je udajne otresna. Na diagnostice autorizovaneho norskeho servisu mi rekli, ze je to naftove cerpadlo. To mi vzhledem k najetym km. temer vyloucil cesky servis-konzultovano jen telefonicky-s tim, ze je to nejspis necistota v nadrzi ci trubkach privodu nafty. Ty byly nasledne procisteny. Ujeto cca 2000km zcela bez problemu a ted stejny problem znovu. Opetovne procisteni trubek nepomohlo. Mozna vycistit i celou nadrz? Nebo je to cerpadlo? EGR ventil? Spojka? Mete-li nekdo podobnou zkusenost ci muzete poradit, budu vdecny.
Souseda asi taky přestalo jezdit vlakem :D za dva roky co měl Mondeo odhadem tak ročník 2006-2008 ho za dva roky jednou dovezla odtahová služba a dvakrát odvážela od domu a dneska už tam raději stojí něco jinýho a na Fordy začínám slyšet více nadávat a vtipkovat na jako na Francouze nebo Taliány asi už to nejsou ty starý Sierry a podobně zase na druhou stranu co problém to naftový motor pod kapotou takže bych to více viděl na ne zrovna ideální zacházení s těmito motory a pak to tak možná dopadá.
Hlavně je myslím mimo mísu, že lidi hodnotí ojetiny (a to napříč značkami), pokud to auto má někdo ze salonu a najede řekněme alespoň 100 tkm, tak je to dejme tomu objektivní (i když vyjímky a nepodárky se jistě najdou všude), ale koupit vyhrkanou herku o které nikdo neví, co má za sebou a pak ji hodnotit (spolehlivost a poruchovost zejména) je kapku mimo mísu....
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahoj,dik za reakci. Dojet domu me samozrejme napadlo,ale je to 3000km a nevim, jestli bych s tim dojel. Palivovy filtr mi menili pri te prvni prohlidce v servisu, je celkem zanovni. A ze km nemusi odpovidat je mi bohuzel jasne. Diky a mej se.
02.07.2013 | 22:17:28 | Ondrej
| 46.67.44.*Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ech, fakt Ti nezávidím...:(
Bez srandy, pomodli sa a opatrne domov, ked Ti to niekde po ceste "zbrechne", čím bližšie k domovu, tým lacnejšia odťahovka.
Servis v Norsku môže prevýšiť cenu auta...,majú tam neskutočné ceny všetkého, hlavne práca je drahá.
hlavne ísť nejakým pokojným tempom, 90-100 km, zarovno s kamionmi, aby Ta niekto nezoťal v rýchlom pruhu a najmä budeš mať čas zatiahnuť na kraj diaľnice.
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahojte vsichni, tak auto nakonec skoncilo v norskem servise,ale neautorizovanem. Popravde, skoro jsem byl rad, ze jsem tam dojel. Servis se jmenuje Mekonomen, maji asi 1000 provozoven po cele Skandinavii. Nasli pouze 2 chyby v elekronice a to v rizeni turba a rizeni tlaku paliva. Vcetne diagnostiky a preprogramovani to meli hotove asi za hodinu stalo me to na norke pomery naprosto luxusnich cca 4000czk. Zda se, ze auto zase slape jako nove, zitra to pujdu poradne projet. (V autorizovanem servisu mi tvrdili umirajici palivove cerpadlo-nutna vymena vcetne kdejakych tesneni a filtru a opravu odhadli asi na 100.000czk-uz me tam neuvidi.) Diky za rady a podporu. At vam to jezdi!
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahojte, s autem jsem jezdil spokojene asi jen tyden, pak se totozne prblemy vratily, takze jsem opet skoncil v servise Mekonomen. Tam si s autem nevedeli vubec rady. Po napovede, ze by to mohl byt EGR ventil, zkonstatovali, ze mohl,ale ze to nejde zjistit, leda vymenit (za 30000Kc). Za kontrolu jsem dal 3000 Alespon poradily jeste jiny servis, tak jsem jel jeste tam. Tam zdiagnostikovali vadne pomocne cerpadlo. Na 100%! Tak jsem si ho teda nechal obednat a pote, co prislo, tak vyndali palivovy filtr, coz je pri tom potreba a ejhle, zjistiili, ze dana soucastka (cerpadlo) v mem aute vubec neni!!! Nicmene palivovy filtr, ktery mel byt menen asi 3000km zpatky, byl udajne uplne zasrany. Dali novy a ejhle auto jede skoro jako nove. Trochu porad huci turbo, kdyz se tomu trochu slapne na krk, ale jede. Tahne i do kopce. Spotreba nizsi o litr na sto. No a jelikoz s tim meli dost prace, tak ta posledni oprava(vymena filtru) me vysla na 13000Kc-3000 filtr s dani a 10000 prace s dani. Co si o nich ma clovek myslet?! Doufam, ze to vydrzi,ale mam chut to dovest do CR na komplet prohlidku. Jen ta cesta...uff. Mejte se.
06.10.2013 | 16:26:34 | Ondrej
| 46.15.192.*Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Normálne dobrodružstvo....:)), ale za drahé a čo je najhoršie, Tvoje peniaze.
Ale ako vidím, aj Nori majú mizerné servisy, lebo neskontrolovať PRED výmenou hocičoho v aute všetky filtre....čistý amatérizmus.
Aspoň, že tušáka som mal na ten filter, tak nejako sa mi správal aj Mann, ked bol filter upchatý špinou a ešte aj voda k tomu.
Stastnú cestu, ešte raz by som preventívne vymenil filter, alebo prepláchol nádrž, či tam nemáš nejaký bordel.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
Ford tdci
Fordem tam, zpátky vlakem.
13.12.2015 | 15:18:26 | bretis | 109.80.125.* Reagovat
RE: Ford tdci
V hospodě se toho natlachá.
13.12.2015 | 19:16:22 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Ford tdci
A s fordem zažije...
13.12.2015 | 20:53:47 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Ford tdci
Souseda asi taky přestalo jezdit vlakem :D za dva roky co měl Mondeo odhadem tak ročník 2006-2008 ho za dva roky jednou dovezla odtahová služba a dvakrát odvážela od domu a dneska už tam raději stojí něco jinýho a na Fordy začínám slyšet více nadávat a vtipkovat na jako na Francouze nebo Taliány asi už to nejsou ty starý Sierry a podobně zase na druhou stranu co problém to naftový motor pod kapotou takže bych to více viděl na ne zrovna ideální zacházení s těmito motory a pak to tak možná dopadá.
13.12.2015 | 23:11:46 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Ford tdci
Hlavně je myslím mimo mísu, že lidi hodnotí ojetiny (a to napříč značkami), pokud to auto má někdo ze salonu a najede řekněme alespoň 100 tkm, tak je to dejme tomu objektivní (i když vyjímky a nepodárky se jistě najdou všude), ale koupit vyhrkanou herku o které nikdo neví, co má za sebou a pak ji hodnotit (spolehlivost a poruchovost zejména) je kapku mimo mísu....
14.12.2015 | 07:43:36 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Pokiaľ môžeš, dostaň sa domov, lebo Norsko je sakra draha krajina na opravu, nalej nejaké OK aditívum do nafty.
Pozerali Ti aj palivový filter, ci tam nie sú šponky, resp.voda?
KM veľmi never, pokojne tam môžeš mať 300.000, snaž sa dostať domov a tuto nejako polepíš.
môže to byť x vecí, ale aj úplna banalita.
Veľa šťastia.
30.06.2013 | 21:40:17 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahoj,dik za reakci. Dojet domu me samozrejme napadlo,ale je to 3000km a nevim, jestli bych s tim dojel. Palivovy filtr mi menili pri te prvni prohlidce v servisu, je celkem zanovni. A ze km nemusi odpovidat je mi bohuzel jasne. Diky a mej se.
02.07.2013 | 22:17:28 | Ondrej | 46.67.44.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ech, fakt Ti nezávidím...:(
Bez srandy, pomodli sa a opatrne domov, ked Ti to niekde po ceste "zbrechne", čím bližšie k domovu, tým lacnejšia odťahovka.
Servis v Norsku môže prevýšiť cenu auta...,majú tam neskutočné ceny všetkého, hlavne práca je drahá.
hlavne ísť nejakým pokojným tempom, 90-100 km, zarovno s kamionmi, aby Ta niekto nezoťal v rýchlom pruhu a najmä budeš mať čas zatiahnuť na kraj diaľnice.
Veľa šťastia a hlavne šťastne domov.
02.07.2013 | 23:43:13 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahojte vsichni, tak auto nakonec skoncilo v norskem servise,ale neautorizovanem. Popravde, skoro jsem byl rad, ze jsem tam dojel. Servis se jmenuje Mekonomen, maji asi 1000 provozoven po cele Skandinavii. Nasli pouze 2 chyby v elekronice a to v rizeni turba a rizeni tlaku paliva. Vcetne diagnostiky a preprogramovani to meli hotove asi za hodinu stalo me to na norke pomery naprosto luxusnich cca 4000czk. Zda se, ze auto zase slape jako nove, zitra to pujdu poradne projet.
(V autorizovanem servisu mi tvrdili umirajici palivove cerpadlo-nutna vymena vcetne kdejakych tesneni a filtru a opravu odhadli asi na 100.000czk-uz me tam neuvidi.)
Diky za rady a podporu. At vam to jezdi!
31.07.2013 | 21:19:04 | Ondřej | 2.149.58.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Super!! Som rád, že si sa ozval ako si dopadol. Si narodený pod šťastnou hviezdou..:), ten servis je normálna charita...
Už len aby to aj fungovalo. Šťastnú jazdu.
31.07.2013 | 22:26:54 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Ahojte, s autem jsem jezdil spokojene asi jen tyden, pak se totozne prblemy vratily, takze jsem opet skoncil v servise Mekonomen. Tam si s autem nevedeli vubec rady. Po napovede, ze by to mohl byt EGR ventil, zkonstatovali, ze mohl,ale ze to nejde zjistit, leda vymenit (za 30000Kc). Za kontrolu jsem dal 3000 Alespon poradily jeste jiny servis, tak jsem jel jeste tam. Tam zdiagnostikovali vadne pomocne cerpadlo. Na 100%! Tak jsem si ho teda nechal obednat a pote, co prislo, tak vyndali palivovy filtr, coz je pri tom potreba a ejhle, zjistiili, ze dana soucastka (cerpadlo) v mem aute vubec neni!!! Nicmene palivovy filtr, ktery mel byt menen asi 3000km zpatky, byl udajne uplne zasrany. Dali novy a ejhle auto jede skoro jako nove. Trochu porad huci turbo, kdyz se tomu trochu slapne na krk, ale jede. Tahne i do kopce. Spotreba nizsi o litr na sto. No a jelikoz s tim meli dost prace, tak ta posledni oprava(vymena filtru) me vysla na 13000Kc-3000 filtr s dani a 10000 prace s dani. Co si o nich ma clovek myslet?! Doufam, ze to vydrzi,ale mam chut to dovest do CR na komplet prohlidku. Jen ta cesta...uff. Mejte se.
06.10.2013 | 16:26:34 | Ondrej | 46.15.192.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Normálne dobrodružstvo....:)), ale za drahé a čo je najhoršie, Tvoje peniaze.
Ale ako vidím, aj Nori majú mizerné servisy, lebo neskontrolovať PRED výmenou hocičoho v aute všetky filtre....čistý amatérizmus.
Aspoň, že tušáka som mal na ten filter, tak nejako sa mi správal aj Mann, ked bol filter upchatý špinou a ešte aj voda k tomu.
Stastnú cestu, ešte raz by som preventívne vymenil filter, alebo prepláchol nádrž, či tam nemáš nejaký bordel.
06.10.2013 | 16:53:53 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nemyslím si, že by Nori nevedeli rozoznať chybnu súčiastku....
Dik za komentare a podporu. Prozatim jezdime bez problemu. Snad to vydrzi.
28.10.2013 | 22:12:56 | Ondrej | 46.15.199.* Reagovat
Zajeď do nějakého dieselservisu
... tam si s tím určitě poradí líp než třeba v autorizáku.
30.06.2013 | 10:52:41 | Michal | 212.158.129.* Reagovat