Recenze Ford Focus 1,8TDCI
“dobrý vůz”

Autor recenze: zahrádka (41 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,8 FFDA Stav km při koupi:67 000 km Stav km nyní:88 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 6. 4. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

vadné ložisko poloosy pravého předního kola, únik chladicí kapaliny skříně termostatu, rozlomený krycí plech planet převodu starteru, jinak spolehlivé.


Hodnocení a zkušenosti s autem

chtěl bych vidět tu spotřebu pod 5 litrů, u mého focuse při mém stylu jízdy-/krátké vzdálenosti, časté starty/ dosahuji spotřeby běžně přes 7 litrů , přičemž motor nekouří, táhne obdivuhodně, hodnota emisí slušná. Tak mi někdo poradte, jak na lepší výsledky. Jinak auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi, dobrou užitnou hodnotou. Kritiky si zaslouží k provedení karoserie jako např. zvuk zavíraných dveří, koroze dveří- to už v té době konstruktéři zaspali, to je položí už i podřadná francouzská auta např. Peugeot. Trochu kritiky si zaslouží absence palubního počítače, otevírání zavaz. prostoru tím, že nejde přímo zvenku tlačítkem v zámku a v neposlední řadě i otvírání kapoty zevnitř kabiny- je ve znaku klíčem zapalování. Jinak jen chvála.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus

Vložit komentář

Spotřeba

Se spotřebou udávanou recenzentem souhlasím. Mám stejné auto a spotřebu mám stejnou. Není to auto na krátké vzdálenosti do městských kolon.

01.10.2014 | 20:23:38 | KAREL  | 78.136.150.* Reagovat

Nechápu Vaši spotřebu

Mám Focuse 1.8 TDCI 85 kw a jezdím s ním za 4,7 l nafty na 100 km. Nejezdím jako důchodce, ale nemám ani zbytečně rozjezdy na akceleraci. Maximální spotřeba, na kterou jsem se dostala bylo 5,3 l na 100 km a to jsem měla naložený kufr a 5 lidí v autě. Ono asi záleží jak se o auto člověk stará, jak se často mění olej, který naleju a to samé množství vyleju.

23.05.2011 | 14:50:13 | Cardová Reagovat

RE: Nechápu Vaši spotřebu

Trepeš, taká spotreba s týmto autom a motorom je absolútne nereálna!

05.01.2012 | 09:33:28 | Ivan  | 193.87.86.* Reagovat

RE: Nechápu Vaši spotřebu

Netrepe, měl jsem 5 let Focus combi 1,8 TDDI a celoroční spotřeba vypočtená z tankování a ujetých km (ne palubní PC) se pobybovala okolo 5 l/100km

05.01.2012 | 10:21:39 | Macek  | 193.165.74.* Reagovat

2.0i mozno sa da jazdit za 8 litru ale mimo mesto a nie po meste, ked pujdes ty za 8, tak focus pujde za 4.5L rozdiel 3.5 litra neh je cena paliva 1 euro/liter, rozdiel celkom 3.5 eura na 100km. na 10000 km to mas 350 euro. a nehovorim o tom ze dvojlitroveho benzinaka dalej nikomu nepredas

07.04.2009 | 17:30:55 |  Reagovat

Jen pro upřesnění:
Polycyklické aromatické uhlovodíky – PAH (PAU)
Výskyt jako skupina látek, převážně sorbované na prachu.
Původ – hoření fosilních paliv, benzinu a nafty, nedokonalé spalování org.
materiálů (pyrolýza), saze, kamenouhelný dehet.
Mnohé PAU karcinogenní – benzo(a)pyren aj.
Jinými slovy: pevné částice se navazují na prach, ktery vdechujeme. PAU karcinogenní se neodbouratelne usazuji v nasem organismu, nasledek: rakovinove onemocneni, dusledek: smrt.
PS: v cele zapadni evrope auto na naftu bez filtru pevnych castic nekoupite.

07.04.2009 | 08:49:49 | Honza Reagovat

Spotřeba

Přesně tak, naftové auto se již dnes nevyplatí, mnoho lidí si to však neumí spočítat. Kdybych najel 50 tis. km/rok tak neřeknu....a zapomeňte na 5L spotřeby, všechno to má dnes filtry pevných částic a jiné homologční brzdy...ani legendární VW má mnohem vyšší spotřebu než staré TDi. jinak s 2.0i se dá bez problémů jezdit za průměrných 8L.

06.04.2009 | 21:06:23 | Pavel Reagovat

skus zaslepit egr ventil.

06.04.2009 | 18:44:55 |  Reagovat

Nechápu

No krátké vzdálenosti a časté starty to je to pravé pro TDCi, jsem zvědav za jak dlouho se s vámi rozloučí třeba turbo. S ročním nájezdem cca 10500Km kupovat naftové auto je p*čovina jako kráva. Každý vidí onu papírovou spotřebu 5 litrů a hned se vidí jak za tolik jezdí, ale realita je trochu jiná. S vašim stylem jízdy se pod těch cca 7 litrů asi nedostanete, měl jste si koupit benzínovou 1,6 a udělal by jste 100x líp, spotřebově by jste na tom byl asi o litr výše ale časem poznáte že ve finále jste na té naftové verzi jen prodělal.

06.04.2009 | 17:48:17 | Michy007 Reagovat

:D

rada uživateľo nečíta ako sa boduje ;)
on to dával ako v škole ;)

06.04.2009 | 16:31:08 | OVCA Reagovat

Text si s tabulkou poněkud protiřečí ...

06.04.2009 | 11:36:42 |  Reagovat