Rok výroby:2004Typ motoru:tdciStav km při koupi:62 500 kmStav km nyní:181 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:DieselVloženo:9. 5. 2012
do 120000 jen drobnosti pak to zacalo... 125000-spojka+setrvacnik 125000-doted neustale problemy s turbem nejdriv repas pak vymena 130000-doted casto praska hadice od turba 150000-zaneseny egr ventil 165000-prozmenu katalyzator 172000-vymena cerpadla,vstriku,cisteni palivove soustavy,novy filtr 178000-vymeneny drzaky motoru ale stale se to klepe jak ratlik
Hodnocení a zkušenosti s autem
auto jsem kupoval v nejmenovanem autobazaru jako 5 let starou ojetinu se servisni knizkou a cca 60 000 na tachometru zpocatku jezdilo dobre spotreba dobra vcelku to jezdilo ale od tech 120 000 to je jeden problem za druhym uz si ani sam s nim nevim rady za tri roky jsem do nej nainvestoval 100 tisic a jak se zda neni to konecna suma auto je naprosto bez vykonu a opet blbne naklapeni lopatek tzn ze nejde do otacek a je naprosto mrtvy a co se tyce spotreby do vymeny vstriku cerpadla a tehlech nesmyslu jsem jezdil kombinovanou 6 litru ted sem rad kdyz se dostanu na necelych 8.
Asi budu mít podobnou zkušenost, auto má zběsilé vibrace při akceleraci nad 80 km/hod , držák motoru vyměněn, poloosy zkušebně taky a příští týden se bude rozdělávat setrvačník, tak uvidíme. Svezení je sice pěkné, ale po 150 000 km se nějak začal sypat.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
vibrace motoru
Asi budu mít podobnou zkušenost, auto má zběsilé vibrace při akceleraci nad 80 km/hod , držák motoru vyměněn, poloosy zkušebně taky a příští týden se bude rozdělávat setrvačník, tak uvidíme. Svezení je sice pěkné, ale po 150 000 km se nějak začal sypat.
11.05.2012 | 14:29:08 | majitel 1,6 TDI | 194.228.71.* Reagovat