Auto vlastním od ledna 2009, celkem jsem s ním po jízdní stránce spokojen, podvozek dobrý, motor není žádný dravec, ale ani já nejsem žádný závodník. Jen mi připadá velmi slabý výkon klimatizace oproti jiným vozům z tohoto segmentu(servis po měření říká v pořádku). Co mi ovšem vyrazilo dech je dílenské zpracování, což porovnávám se Škodou Fabia r.v 2003, kterou jsem vlastnil a byl sní velmi spokojen.Vnější plasty se uvolňují, to že chybí kryt pod motorem začalo dělat také své , v motorovém prostoru je bláta, jako kdybych jezdil s tankem po Boleticích, dnes jsem měnil kola a co nevidím, ucycení čepů u kol jsou rezavá jako kdybych to auto měl 15 let a ne 10 měsíců!! Prasklý svár na podvozku mě posadil dnes na pr.... Protikorozní ochrana spodku docela bída. Tak jsem zvědav, co mi řeknou odborníci v servisu? Když to porovnám s Fabií, která je velice precizně oproti Fusionu zhotovena, tak lituji, že jsem nešel opět do nové Fabie, ale nechal jsem se zlákat cenou Fusiona. Inu, uvidíme co nám s Fusionem přinese budoucnost.
Fusion r. v. 2009 a mám úplně shnilý práh u zadních kol. Během jednoho roku to šlo úplně do kytek. Tolik k antikorozní úpravě. Ano, auto stojí venku, ale i tak.
První majitel,auto garážované,hýčkané mytím-rezavění podvozku-katastrofa,všechny hrany rezaví,všechny díly náprav rezaví,pravidelná oprava podvozku odrezením a nátěry věčný kolotoč,bohužel se koroze objevila v motorovém prostoru pod úchyty motoru,již nikdy víc forda
Ale kuš ty brepto, které 10 let staré auto není na podvozku rezavé....renaulty dovážené kdysi do USA byly rezavé už nové, dtto japončíci, povrchová rez na podvozkových dílech je běžná a ničemu nevadící záležitost...
Renaulti je dneska jedna z nejlepších automobilek,která nemá odfláklou antikorozní úpravu.Taková laciná Thalia od kdy se dělá a rezavou nepotkáš žádnou.Ford na ochraně podvozku hodně šetří.Jenom slabá vrstva laku bez ochrany proti odlítajícím kamínkům mluví za vše a nápravy máš po jedný zimě rezavý jak liška.Třeba Volvo je na stejný platformě a ze spodu je to po letech pořád jak nový.
Milý renaulti…………..taková Thalia (jednu jsem omylem vlastnil) má spodek stejně orezlý jako Ford, blatníky ne, protože jsou plastové, zato zcela zrezivělou hauptnu na motoru okolo úchytů...….tož asi tak...
AA dalších 80 let bude trvat než haubna upadne,kdežto na fordu ti po deseti letech upadne kolo,protože ti uhnije nápravnice:-)Je vidět,že si ty auta zespodu nikdy neviděl.Co oko nevidí...
Milý hochu, Thalii jsem měl (a tudíž viděl i ze spodu) 7 let, s nájezdem 140tkm se prakticky rozpadala za pochodu, fakt je, že rez byl až ten poslední problém (jako u jiných aut), teď mám Forda 10.rokem, krom kapalin,kotoučů,filtrů,gum, koberečků a pístů 5.dveří neřeším NIC...takže asi tak.
Aha, už to chápu, oba vozy jsem měl dohromady 17 let a nikdy jsem je ze spodu neviděl...………..to snad ani nejde. Na rozdíl od tebe si ještě spoustu věcí dovedu opravit sám a nejezdím s nimi do servisu, takže viděl, zejména u té Thalie u Maxe k tomu není důvod, tam vidím spodek jedině na STK nebo, když přezouvám a kámoš mi ho zvedne....
Mám přesně tu samou zkušenost, když jsem měnil zimní pneumatiky tak jsem se zhrozil jak je závit a matice pro uchycení čepů rezavá (skoro by se to loupalo). Koupil jsem auto rok staré (vyrobeno 2008), jezdím s ním od června. Budu to muset zřejmě natřít Hamerlitem, protože kdyby r to mělo pokračovat dál tak závir se úplně rozpadne.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Hnilej prah u zadních dveří
Fusion r. v. 2009 a mám úplně shnilý práh u zadních kol. Během jednoho roku to šlo úplně do kytek. Tolik k antikorozní úpravě. Ano, auto stojí venku, ale i tak.
27.04.2024 | 19:32:50 | Arny | 185.5.70.* Reagovat
RE: Hnilej prah u zadních dveří
C-Max r. v. 2009 275tkm....prahy jako nové, auto stojí celoročně venku...
04.05.2024 | 14:47:19 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
rezavění spodku
První majitel,auto garážované,hýčkané mytím-rezavění podvozku-katastrofa,všechny hrany rezaví,všechny díly náprav rezaví,pravidelná oprava podvozku odrezením a nátěry věčný kolotoč,bohužel se koroze objevila v motorovém prostoru pod úchyty motoru,již nikdy víc forda
28.10.2018 | 19:21:48 | OGI | 77.111.247.* Reagovat
RE: rezavění spodku
Ale kuš ty brepto, které 10 let staré auto není na podvozku rezavé....renaulty dovážené kdysi do USA byly rezavé už nové, dtto japončíci, povrchová rez na podvozkových dílech je běžná a ničemu nevadící záležitost...
29.10.2018 | 10:43:11 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: rezavění spodku
Renaulti je dneska jedna z nejlepších automobilek,která nemá odfláklou antikorozní úpravu.Taková laciná Thalia od kdy se dělá a rezavou nepotkáš žádnou.Ford na ochraně podvozku hodně šetří.Jenom slabá vrstva laku bez ochrany proti odlítajícím kamínkům mluví za vše a nápravy máš po jedný zimě rezavý jak liška.Třeba Volvo je na stejný platformě a ze spodu je to po letech pořád jak nový.
29.10.2018 | 19:22:59 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: rezavění spodku
Milý renaulti…………..taková Thalia (jednu jsem omylem vlastnil) má spodek stejně orezlý jako Ford, blatníky ne, protože jsou plastové, zato zcela zrezivělou hauptnu na motoru okolo úchytů...….tož asi tak...
30.10.2018 | 08:06:25 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: rezavění spodku
AA dalších 80 let bude trvat než haubna upadne,kdežto na fordu ti po deseti letech upadne kolo,protože ti uhnije nápravnice:-)Je vidět,že si ty auta zespodu nikdy neviděl.Co oko nevidí...
30.10.2018 | 12:23:20 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: rezavění spodku
Milý hochu, Thalii jsem měl (a tudíž viděl i ze spodu) 7 let, s nájezdem 140tkm se prakticky rozpadala za pochodu, fakt je, že rez byl až ten poslední problém (jako u jiných aut), teď mám Forda 10.rokem, krom kapalin,kotoučů,filtrů,gum, koberečků a pístů 5.dveří neřeším NIC...takže asi tak.
31.10.2018 | 08:52:27 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: rezavění spodku
No to my víme.Nemusíš to furt omýlat dokola,nicméně to nic nemění na faktu,že si obě auta zespodu neviděl a že ford rezne.
31.10.2018 | 18:01:20 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: rezavění spodku
Aha, už to chápu, oba vozy jsem měl dohromady 17 let a nikdy jsem je ze spodu neviděl...………..to snad ani nejde.
Na rozdíl od tebe si ještě spoustu věcí dovedu opravit sám a nejezdím s nimi do servisu, takže viděl, zejména u té Thalie u Maxe k tomu není důvod, tam vidím spodek jedině na STK nebo, když přezouvám a kámoš mi ho zvedne....
01.11.2018 | 17:12:13 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Itall
je vidět, že jsi odborník akorát na P107 http://www.novinky.cz/auto/187207-nejmene-zavad-pri-technickych-kontrolach-mely-porsche-911-a-mazda-2.html
18.12.2009 | 20:51:49 | Reagovat
Když EBONY - tak že by nějaká levnější verze pro černochy s "levnější" kvalitou? :-) Pokus o vtip :c))
04.12.2009 | 15:54:56 | Itall Reagovat
Reakce
Mám přesně tu samou zkušenost, když jsem měnil zimní pneumatiky tak jsem se zhrozil jak je závit a matice pro uchycení čepů rezavá (skoro by se to loupalo). Koupil jsem auto rok staré (vyrobeno 2008), jezdím s ním od června. Budu to muset zřejmě natřít Hamerlitem, protože kdyby r to mělo pokračovat dál tak závir se úplně rozpadne.
04.12.2009 | 15:33:44 | Honza Reagovat