Rok výroby:2005Typ motoru:1.4 duratecStav km při koupi:0 kmStav km nyní:11 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:12. 9. 2006
Jsem špatně se pohybující invalidní důchodce, ale díky výšce se mi dobře nastupuje a vystupuje. Auto se mi dobře ovládá, řízení jde příjemně ztuha, ale při parkování by mohlo jít volněji.
Poloautomatická převodovka funguje dobře, při jízdě po dálnici je lepší přepnout na manuál, aby se při přidání plynu zbytečně nepodřazovalo.
Výkon motoru 59kw by mohl být o něco větší a průměrná spotřeba asi 7,5l/100km menší. Schází mi kontrolka na zapnutí tlumených světel.
Barva pěkná, ale nekvalinní, zblízka jako pomeranč. Překvapila mi hlučnost motoru při menších rychlostech, při vyšších zase aerodynamická.
Tak a máme tu další problém, svítí mi kontrolka airbagu, v servisu přišli na špatný předepínač bezpečnostního pasu, nová součástka stojí 2500-3000 kč, tak jezdim se svítící, někdy blikající kontrolkou.Prej to je způsobeno častým posouváním sedadla, že tam jsou nějaký kontakty a ty jsou ošoupaný.Naštěstí to je pravá strana a stará má airbagy vlastní a dost velký.Najeto mam 50000 a přestal jsem jezdit do značkovýho servisu, nemínim dávat za výměnu oleje 3500 kč.S lepším olejem než mi tam dávají, mi to u kamárada v dílně vyjde o polovinu levněji.Jinak žádný jiný problém, žádné vrzání ani něco podobného.
Tak už se objevil první problém, auto začalo jít při rozjezdu nebo předjíždění na tři válce, chvilku na to se chyt čtvrtý, myslel jsem, že je to špatným benzinem, ale po vyjetí několika nádrží pořád stejné, někdy jsem měl pocit, že je to horší, nakonec ve značkovém servisu přišli na to, že je špatná cívka zapalování.Oprava stála 2600 kč i s výměnou žárovky v brzdovém světle, toho jsem si všiml, když mechanik zajížďěl do dílny.Snad to byla na dlouhou dobu dopředu ojedinělá závada, první po ujetí 37000 km.
po dalším roce užívání žádný problém, jen jsem vlastní blbostí poškodil benzínové vedení, oprava 4500 kč.Spotřeba se ustálila na zhruba 7,2 , ale jsou to většinou pojížďky, nedávno, při cestě do Mnichova mi vyšla na 6,6l, ale moc jsem to nešetřil, docela mi vylekalo chvění kapoty pod předním sklem při vyšší rychlosti, jinak ani prasklá žárovka.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Tak a máme tu další problém, svítí mi kontrolka airbagu, v servisu přišli na špatný předepínač bezpečnostního pasu, nová součástka stojí 2500-3000 kč, tak jezdim se svítící, někdy blikající kontrolkou.Prej to je způsobeno častým posouváním sedadla, že tam jsou nějaký kontakty a ty jsou ošoupaný.Naštěstí to je pravá strana a stará má airbagy vlastní a dost velký.Najeto mam 50000 a přestal jsem jezdit do značkovýho servisu, nemínim dávat za výměnu oleje 3500 kč.S lepším olejem než mi tam dávají, mi to u kamárada v dílně vyjde o polovinu levněji.Jinak žádný jiný problém, žádné vrzání ani něco podobného.
10.06.2008 | 17:03:24 | venca Reagovat
RE:
jinj problém není.
25.12.2016 | 12:40:16 | | 176.97.9.* Reagovat
Tak už se objevil první problém, auto začalo jít při rozjezdu nebo předjíždění na tři válce, chvilku na to se chyt čtvrtý, myslel jsem, že je to špatným benzinem, ale po vyjetí několika nádrží pořád stejné, někdy jsem měl pocit, že je to horší, nakonec ve značkovém servisu přišli na to, že je špatná cívka zapalování.Oprava stála 2600 kč i s výměnou žárovky v brzdovém světle, toho jsem si všiml, když mechanik zajížďěl do dílny.Snad to byla na dlouhou dobu dopředu ojedinělá závada, první po ujetí 37000 km.
03.03.2008 | 21:45:17 | Reagovat
Ahoj
po dalším roce užívání žádný problém, jen jsem vlastní blbostí poškodil benzínové vedení, oprava 4500 kč.Spotřeba se ustálila na zhruba 7,2 , ale jsou to většinou pojížďky, nedávno, při cestě do Mnichova mi vyšla na 6,6l, ale moc jsem to nešetřil, docela mi vylekalo chvění kapoty pod předním sklem při vyšší rychlosti, jinak ani prasklá žárovka.
07.09.2007 | 14:26:56 | venca Reagovat