Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 / benzínStav km při koupi:6 kmStav km nyní:3 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:17. 3. 2009
Na nové auto jsme se hodně těšili, původně jsme chtěli koupit Dacii, pak Renaulta, ale jednak po naprosto tristních zkušenostech s brněnskými autosalóny firmy Renault (na otázku "Jaký je rozdíl mezi 1,2 65k a 1,2 75k motorem?" jsem dostal odpověď "Nevím.". O bružurce jsem si mohl nechat jen zdát.......atd.). A také nás celkem odradila zkušební jízda v nové Thalii, žena seděla vzadu a neměla dostatek prostoru na hlavu a ani prostor na předních sedadlech nás moc neoslovil (hlavně do šířky). Fusiona jsme ze začátku moc nechtěli, pokukovali jsme po Chevroletu Aveo sedan, byl za super cenu. Pro Fusiona nakonec mluvila výborná bezpečnost, spolehlivost a v neposlední řadě naprosto bezkonkurenční výbava. Fusionem jezdím necelé tři měsíce, které zajisté nemohli plně prověřit kvality vozu, nicméně auto zatím šlape a jsem s ním velmi spokojen.¨
Nejdříve bych uvedl drobné výtky:
1) plast pod předním oknem odstává, je to estetická záležitost
2) hlasité vrzání předních stěračů o sklo když déšť není dost intenzivní a zpětné setření jde praktický po suchém okně
3) přeci jen trošku horší řazení zpátečky, než by člověk od nového vozu čekal
A co mě překvapilo:
1) MOTOR - 1,4 litru, 16 ventilů, 58 kW o kterém tady kdosi píše, že nepředjede ani starou Škodovku, je pro mě největší překvapení na voze. Je pružný a poměrně výkonný, s autem hýbe pěkně a na normální provoz je naprosto dostačující. Denně s ním jezdím po dálnici do práce cca 50km a musím říct, že i na dálnici se neztratí..... na masírování ega to není, ale pro normální lidi v pohodě. Spotřeba od 7 - 8.5 litrů a to je asi největší slabina - byť uznávám, že auto celkem honím.
2) PODVOZEK - normální, je to nové auto, kam chcete jet tam jede, jediná výhoda je přeci jen trošku vyšší stavba, díky které nemáte problémy vyjet na pankejt, či se projet po nějaké polňačce.
3) INTERIÉR - relativně prostorný, příjemný, vybavený (kožený volant, automatická klima, rádio s CD, vyhřívané čelní sklo..... a spousty dalších ptákovin, které řidiči zpříjemní život)
4) OSTATNÍ - brzdy brzdí, světla svítí (dálkové jsou fakt zvláštní, chvilku jsem si na ně musel dělat názor - za cenu maximálního rozptylu svítí trošku míň než by člověk čekal, ale zase vidíte i do zatáček a celou šířku silnice), atd..
SHRNUTÍ: - s Fusionem jsem zatím spokojen, jsem zvědavej jak na tom budu za rok. Budu se snažit recenzi aktualizovat.
Zdravíčko :) tak jsem přišel do diskuze, že se tady něco dozvím, a ona tady z 90% převládá diskuze o nesmyslném žvatlání a honění ega nad tím, jaký kdo je řidič a jakým autem jezdí.. byl jsem v půlce a mám dost, zkusím si dočíst i tu druhou půlku a možná se i něco dozvím )
musím sem vložit ještě jeden postřeh z provozu tohoto auta. Na zadních sedačkách nám při jízdě delší než hodinu pravidelně blijou děcka (slabší povahy tam nevydrží ani 10 minut) - řekl bych, že je to způsobeno jednoduchou zadní nápravou, která s velkou pečlivostí přenáší všechny rázy na zadní sedačky - na předních to není až tak cítit. Takže pozor, pokud plánujete Fusiona jako rodinné auto, tak se radši podívejte, zda by se nevyplatilo připlatit a pořídit Focuse.
Během léta stoupala teplota chladící kapaliny do nebeských výšin, tak jsem s tím zajel do servisu a tam mi řekli, že je špatná vodní pumpa a že pokud se bude měnit, tak zároveň se musí vyměnit i rozvoďák a klíňák a nějaké kladky - cca 10 000,- no takže jsem to nechal vyměnit. Po 55000 km měnit pumpu a rozvody mi přijde dost brzy a doufám, že se to nebude opakovat i s dalšími díly.......
Měli byste tu také napsat, když hodnotíte servisy a jejich ceny, kdo z vás má auto na firmu. Pak se tyto náklady posuzují jaksi jiným zorným úhlem, než u zaměstnance, který má auto jako soukromá osoba a jestliže zaplatí XY, tak to pro něj znamená pouze - minus XY.
Mame po druhe garancce. Stala cca 4500,- a snad udelali vse co meli. Pilovy filtr, nebo co to je, byl pekne spinavej. Auto stale jezdi zda se ze bez problemu, mame najeto cca 39 000 a na aute jsme delali: - praskle celni okno od kaminku - vrele doporucuji pripojisteni celniho okna aspon na 20000,- (vyhrivane celni okno) - odchlipnuta ochranna lista zadnich dveri - v zaruce - zpetne zrcatko, ktere spatne drzelo - v zaruce Ceka nas oprava venkovniho zpetneho zrcatka, kde nefunguje ohrev a reklamace klice na matice kol a heveru, ktere jsou slusne receno k nicemu. Z heveru me auto dokonce spadlo. Auto servisuji v Rasinu.
Ahoj , Elanius, zajímalo by mne, co je to za servis a kde je . Taky jsem chtěl Chevrolet původně, ale přístup servisu mne úplně odradil (jeden blízko Frýdku Místku). Lidský faktor (aroganci a zlatokopectví) považuji za velmi významný při výběru servisu.
Jinak mám také Forda (Focuse) , najel jsem za 8 měsíců 27 tis km , nic neřeším , je to zatím to nejlepší, co jsem řídil (v relevantní kategorii). Tím nechválím celého Forda a ani neodsuzuji všechno ostatní . Měl jsem Opla , byl to zmetek, ale tím opět neodsoudím celého výrobce (!) . V současné době si výrobci různých značek dodávají mnohé komponenty navzájem . A ze strany technologie , tytéž CNC stroje na lince v BMW se používají na lince v Hyundai . Opravdu přestávám rozumět "značkovosti". Vyzkoušejte to na ponožkách . Ty od Versaceho po použití smrdí stejně jako běžné bavlněné. A na závěr bych rád řekl , že do autobazaru mne už nikdo nedostane . Vlastní zkušenost mi velí "pokud nebudu mít na nové - s fleetovou slevou - a nenajdu schopné lidi v blízkém servisu , budu jezdit radši vlakem / busem / letadlem "
Tak to tě ta garnačka vyšla ještě přiměřeně,pro srovnání-Chevrolet Aveo,sedan,1,4 16V,rok výroby 2009,garanční prohlídka po 15ti tisících (teda i s olejem,filtrama-bez kontroli klimy-což mě překvapilo,tak cena-předběžná 4600,skutečná 6490,-kč).Nakopal bych je do výfuku,blby z originál servisu Chevrolet!!
Garančka nás došla na cca 3500,- i s olejem. Oproti sumě co nám byla sdělena při prodeji je to o 1000,- víc. No ale nenechte si zkontrolovat lak, dokonce tak levně.
Jelikož se blíží 30 000km tak jsem se rozhodl dát drobné upřesnění co se týče závad. Při první garančce (20 000km) jsem uvedl pár závad (Odstávající lišta předního skla, nefunkční vyhřívání zpětného zrcátka, upadávající vnitřní zpětné zrcátko, jakási guma lezoucí z téměř nepoužívaného klikotoče na zadní okénko ve dveřích) z nichž si mistr napišdoprotokolu vybral jen dvě a to lištu a vyhřívání.... z nichž my v jednom zatím nejmenovaném super servisu opravili jen jednu a to tu lištu. Zrcátko jako ND neměli a čekal jsem na něj více než týden.... a to už jsem se k výměně nedostal. Faktura za garanční prohlídku obsahovala i úsměvné položky..... vizuální kontrola poškození laku vozu - 300,- aniž by mě upozornili na odřeniny o kterých vím. Celkově auto pořád hodnotím dobře. Jak dopadne hodnocení servisu se rozhodnu až po odstranění další závady a to je prasklá ochranná lišta zadních dveří.
je pravda ,že ve firmě máme jenom fordy(fiesty a focusy),shodou okolností ho mám i doma(DĚDEČKA ESCORTA).Zkušenosti z firmy 2x focus 2003,2004 s oběma jsem najel 100000km a žádné větší problémy jednou cívka a jednou chladič. teď uvažuji o koupi nového auta a akce fordu mě docela oslovila,zdá se fusion jako dobrá koupě poměr cena výbava
Vlastním Fusion 1 rok. Předtím jsem měl několik škodovek a renaulta, v zaměstnání několik fordů. Každé auto má svoje specifické vlastnosti. Co se týká těch klíčů, tak odcházely zhruba po 5 letech ( bez centrálu ). S Fusionem jsem zatím spokojen. Na dálnici je uvnitř opravdu větší hluk ale je to dáno stavbou auta, odhlučněním podběhů a pneumatikami. Auto jsem koupil s pneu Hancook a po přezutí na lepší gumy se hluk zmenšil. Jinak zatím funguje vše jak má. Čím víc má motor najeto, tím je živější. V létě zapínám klima po nastartování. Při zapnutí při jízdě je patrné zpomalení. Řazení funguje výborně, pouze ze začátku, jak píše autor recenze zpátečka zadrhávala a musel jsem řazení opakovat. Při podrobnějším čtení návodu k autu jsem se ale dočetl, že před zařazením zpátečky je nutná asi třísekundová prodleva. Od té doby zpátečku řadím lehce a bez problémů. Přeji hodně najetých kilimetrů.
Nestacim se divit, co se to tu rozbehlo za diskuzi.... jen na okraj nejsem slepy obdivovatel jedne znacky (a pokud jo tak to neni Ford ale Alfa Romeo), sli jsem pouze po nejvyhodnejsi nabidce na trhu a tou se nam jevila nabidka Fordu. Pokud by podobnou nabidku mel Renault, Skoda nebo treba KIA nemam problem a koupim auto od kohokoliv. Podotykam, ze jsme hodonotili i nabidky financovani.
Mam uz 2. ojeteho Forda a jsem spokojen. Mam totiz dobry a spolechlivi servis a o to tady jde kdyz clovek ma ojety vuz. Pokud je vuz novy tak by to chtelo akorad overit pokazde kdy se dela ukon nebo serviska ze ho neosidili s olejem, filtrem atd... Manzelka ma Renaulta Clia noveho a vim o cem mluvim... Hodne stesti ve Fusionu a pri pravidelnem servisu a bezne peci by se Vam mel odmenit i celkem dobry spolehlicvosti.
Seřídit řazení? To nechápu. Co tam chceš seřizovat? Pokud vyskakují kvalty, je to především věc opotřebení nebo špatného zacházení. Můžeš upřesnit model a motor? Dík.
Nebyl starej, neměl nalítáno, to řazení bylo o nemožnosti to pořádně seřídit - konstrukční nebo výrobní vada. Kupoval jsem ho jako lehce ojetý, OK, problémy přišly asi po 2 letech. Jako časovaná bomba. Bylo to jako když se na povel začalo srát jedno za druhým. Proto tvrdím už nikdy a trvám si na tom. Je to MŮJ názor. A že tady někdo přiveze novýho Forda z autosalonu a začne ho vychvalovat, to by mě jeblo. Ať se ozve po pár letech a připraví si účty ze servisů.
Jistě, ale dost podstatný je napsat, co služební Ford byl zač, jestli jsi ho měl od nova nebo po někom s 400.000km na krku, o koupi v bazaru asi nemluvě. Protože problémy s převodovkou svědčí především o problematickém řidiči, vysokém počtu najetých kilometrů, než o nekvalitě vozu. Fordy hnijí, to je opravdu smutný fakt. Ovšem co dál? Vstřikovače CR? Ano, ale tak po 200.000km a hlavně díky ultranekvalitním palivům u našich pump a to umírají i u jiných značek.
To nebyla kritika, ale vyvracení faktů někým, kdo s uvedeným neměl zkušenost. Kritika není říkat o někom že je tragéd, protože dělá to či ono, nebo že auto pro čtyři není pro čtyři. To bylo dohadování o ničem. Ale pokud uvedu fakta a jsou záporná, nemusí to ještě znamenat že jsem debil, kokot, apod.
Své argumenty jsem uvedl. Vadný jseš ty s tvýma kecama o ničem. ,5 po dálnici a 4 ve městě jsou tvé ničím nepodložené kecy, protože nemáš argument. Tak jen kecáš blbosti. HŃup jsi ty, protože neuznáš jiný názor. Co tady píšeš, ty blbečku, že jem jezdil na autě s nalítaným mega? To auto bylo nové, ale to ty nevíš co je. A tvými slovy: Když jsem Forda měl, a byl to sráč, proč bych ho tady chválil???? Jo a kté pro tebe neuvěřitelné spotřebě: Ty ji samozřejmě v životě díky Fordu nepoznáš, o tom si majitelé těchto pleček můžou jen nechat zdát ve snu.
Lezu sem právě proto, že o Fordu něco vím a mám s ním zkušenosti. Je potřeba, aby se zájemce o trnto vůz nedozvídal jen samou smetanu a šlehačku z těch sladkých keců, co se tady rozplýváte, ale aby taky viděl druhou stranu mince. Že totiž Ford není žádný zázrak. Jo a ty zkurvený mrzácký zámky montují pořád. Nehoňte si tady trika a neoblbujte veřejnost. Musíte unést i kritiku. Jinak to není diskuze ale jen mazání medu kolem huby.
tak ale predca len vidite ze je vadny, nema zadny argument a keca apsolutne nezmisle ze jazdi na dialnici za 4.5l a po meste za 5l . Ine co sme sa tu od hnupa dozvedeli ze jezdil na nejakej starej sunke , ktora mohla mat aj pol mega nabehane. Nic konkretne. Tak ocom sa tu bavime. Ja tu tiez napisem ze po dilanici jazdim za 3.5l a v meste ta 4l . Ale kto mi to uveri ,deti v skolke?Je pravda ze v davnejsich rokoch nebol na tom ford co sa tyka kvality tak dobre ako teraz. nevychvalujem ford do neba ale mam snim skusenosti a som ozaj spokojny, nic sa nekazi, tak preco by som mal nadavat?
Nechápu proč si tady chodí honit ego lidi, kteří Ford Fusion nemají ani by si ho nekoupili a Ford nesnáší. Proč jsem vlastně lezete? Když se mi nějaká značka nelíbí, tak nebudu vyhledávat diskuze o ní, ne? To bych musel být vadný!
Ano, najezdil, a taky vytrpěl. proto vím, že stojí za h...o! Mimochodem, mé další auto mám 4 roky, najel jsem s ním totéž co s předešlým Fordem, ale bez JEDINÉ závady. U Forda nepředstavitelné. Howg.
Mám Fusion 1.4 benzin 6 let, a kromě oleje, benzinu, filtrů a jednou doplněné klimatizaci jsem žádnou investici nepotřeboval. Auto šlape jak má a najelo 65 tisíc.
nikto tu ne webe nemoze zato ze ti dali vo firme do ruk stary kram, asi vedeli preco... ta tvoja usporna "raketa" ani tolko nenabeha ako ten tvoj sluzobny ford ...nakoniec si to napisal sam "s fordem jsem najezdil spoustu km"
:-) Teď mám druhého, první ojetá Sirka, netuším po kolikátém majiteli , přitažená původně z venku, s nedohledatelným počtem km - super auto, největší problém koroze (jenže ročník 89!), teď mám C maxe najeto 140tkm, bez jediného problému (vlastně jo, musím ten zatracenej benzín kupovat :-) ).............Takže za mne pokud auto, tak Ford, naopak zoufalou zkušenost mám s Renckem....
Si myslíš, že jsi nejchytřejší? Myslíš, že nepotřebuješ k autu klíče? Ti přeju, aby tě to tvé všemocné centrální zamykání s dálkovým ovladačem vypeklo a rychle zjistíš, na co jsou klíče. Ty třetí ruko A spínací skříňku máš taky bez klíčku?
Ono 80-90 léta ještě šla ale od momentu kdy se do aut začala hojně cpát různá elektrická udělátka tak to stojí za nic a to zejména u Frantíků a Renault to odnesl nejvíce.
A jako majitel vozu PSA musím uznat že to tak prostě je a kolikrát se ani nedivím protože s nějakou ochranou kabelů,snímačů a podobně si moc nelámou hlavu pak to tak dopadá.
@karel : to si mal preboha čo za auto že si k tomu potreboval kliče ? sa spamätaj a nepiš tu preboha veci z tretieho počutia a plati to aj pre ostatných
S fordem jsem najezdil spoustu km, měl jem služebáka. Pravda je, že byl každou chvíli v servisu. A to jsem ho nijak nehonil. Problémy byly neustále. Například: Vyskakovala jednička - na křižovatkách trapas. Tak to opravili. Začala vyskakovat dvojka, občas nešla ani zařadit. Oprava znovu. Chvíli dobrý, potom zase vyskakovala jednička. Klíčky se neustále zasekávaly a zámky nešly odemykat. Vyrobené nové klíče, šly o něco líp. ale ne ve všech zámcích. Vybíjení baterie u stojícího vozu. Výměna zámku ve dveřích - několik tisíc Kč, protože se měnil celý kus i s mechanismem. A závady a závady. Nikdy bych auto této značky nechtěl. Navíc motor líný, spotřeba naopak vyšší, než by odpovídalo výkonu. Už nikdy více!
Pohoda, co jiného? Trapný auto a trapní majitelé. Potrefený husy. Mě nemůžete nasrat, já mám své auto, které zná servis jen z výměny olejů a jinak jezdí a jezdí a jezdí (a po dálnici za 4,5 po městě za 5,2) a je to raketa. Jaké že to mám auto? Neřeknu, ať se žerete a perete. Ale Ford to už není a už NIKDY nebude. Jo už se naučili u Forda vyrábět klíčky a zámky, nebo tam pořád cpou ty vyjebaný poruchový srágory?
Ako sa hovorí,na veľku dieru veľká záplata a chujovi rada v slovníku,ktorému azda porozumie.Nekaz recenzie,neotravuj čitateľov a choď si honiť ten svoj k...t niekde inde.
Anonyme chováš se jako typickej burgon selskej,bojíš se napsat co máš za auto,zřejmě řídíš svůj vůz ještě opratěma a ...... Fusion je dost dobrá kvalita - bohužel inženýre z chlíva.
Čest práci soudruhu. Chápu, že Ti chybí cenzura, a že nejsi zvyklý z tvého režimu na to, aby někdo říkal svobodně svůj názor, ale bohužel, musíš se smířit s tím, že tvůj komunismus už je v prdeli. A proto sem patří i můj názor na Fordy, a to ten, že jsou to plečky. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš o tom polemizovat, ale to je tak vše. Pokud se ti to nelíbí, vem ten revolver, co máš schovaný z dob kdy jsi byl milicionářem, a odstřel sám sebe. Nebylo by správné, tvrdit tady jak je Ford fantastický, když já vím, že není ani náhodou. Je to odpad, na kterém výrobce šetří a potom vydělávají servisy.
No vidíte páni, bolo vám to treba? Tento súdruh komisár vám to s revolverom v ruke jasne vysvetlil a ak zabudnete na heslo "Iba podľa mňa a nikdy inak" tak skončíte v špecializovanom zdravotnom ústave, a to môžete byť ešte radi ....
Já mám Forda a nemůžu si ztěžovat na nic. Motor od Němců šlape jak hodinky. Najezdila jsem půl milionu km s různými auty. Ale škoda jde do kelu. Jsem prodejce koncernu škoda VW a jsou to plečky přečíslovaný a přečipovaný pro namachrovaný blbce bez IQ kteří hodlají měnit auto co pět let.
17.12.2018 | 23:18:39 | Milli
| 62.84.135.*Reagovat
Anonym z SK
Ty blbej slovenskej anonyme, neřeš tady co mám já za auto, problém je v tom, že Ford je prostě sračka, je to spotřebák, po použití zahoďte. A na základě čeho to tvrdím? Z prstu jsem si to nevycucal! Samozřejmě jsem několik let Fordem jezdil. Horší sračku jsem nikdy neměl. Byl servisovaný ve značkovém servisu a stál tam každý měsíc! Jedna závada za druhou! A servis na hovno. Je to blbý auto. Už nikdy ford!
Ja mám najazdených 20 tis. km a spotreba mi šla o 1l dolu. Fusion je fajn auto a len neznalý veci môže napísať, že je to poruchové auto. Práve naopak. Keď si ho kúpiš verím, že sa Ti odvďačí dlhou spoľahlivosťou. Ak sa Ti zdá motor slabý, zvoľ 1.6.
Jak mozes byt takto jebnuty? A nepovedal si na zaklade coho nadavas na znacku ford? Ale ty nemas konkretne argumenty, si uplny chudak a nepis sem, zbytocne zavadzas inych ludi.Maximalne co muozes mat tak novu daciu
Hnilý tragač je tvoje stará, když už urážíš, blbe. Mám nové auto, ne nějaký olítaný sráč. A nepiš už nesmysly. I kdyby tě km živily (jako mne), tak tolik jich prostě nenalítáš. Přivlastňuješ si kilometry, které před tebou na těch ojetinách najeli jiní.
mna tie auta a kilometre zivia, jasne ze sa nebudes zpovidat, lebo sa za seba hanbis na jakej hnilem tragaci jazdis a zbytecne kidas na znacku ktera si to nezasuzi. Ked nic o fordoch nevies tak ich nespin.
Podle žebříčku spolehlivosti TUV je Fusion 3. nejspohlivější auto společně s Porse 911 ve stří 2-3 let. Např. Fabia je 59. Ve stáří 4-5 je 11. společně s VW Touareg. Např. Renault Clio je 98... TOŤ VŠE!
A ty jsi debil, který neumí psát, ani počítat. Tobě se zpovídat nebudu. Vrať se do školy, třeba ve svém čtvrtém životě (tři jsi vyčerpal najížděním km).
to na zaklade coho tvrdis ze predstihuju renaulty v klavite? mal som dva renaulty a mam v sucastnosti dva fordy. Je to nebe a dudy. A nechapem este proc si myslis ze korejcou su na tem spatne, si debil ktory ani ziadne auto nema. Ja mam na fordoch natocene na jednom 130000 focus 2006 a mondeo 160000 2005 a nebola jednina zavada.
Tiež som uvažoval o Fusione s rovnakým motorom,no po skúšobnej jazde som to vzdal.Dôvody : "tupý" motor - trvalo strašne dlho,kým som mal na tachometri 100km/hod.Okrem toho som mal stále pocit,že mám niekde otvorené okno.Do kabíny sa dostávalo akosi veľa vonkajšieho hluku.Samotné auto sa mi páči,interiér tiež,no skúšobná jazda rozhodla.Rozhodnutie neľutujem,kúpil to známy a plače nad spotrebou.Ak by som to náhodou bral,tak len v nafte.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Informace
Zdravíčko :) tak jsem přišel do diskuze, že se tady něco dozvím, a ona tady z 90% převládá diskuze o nesmyslném žvatlání a honění ega nad tím, jaký kdo je řidič a jakým autem jezdí.. byl jsem v půlce a mám dost, zkusím si dočíst i tu druhou půlku a možná se i něco dozvím )
14.03.2018 | 12:35:15 | AutorFusion | 185.61.84.* Reagovat
Děcka
musím sem vložit ještě jeden postřeh z provozu tohoto auta. Na zadních sedačkách nám při jízdě delší než hodinu pravidelně blijou děcka (slabší povahy tam nevydrží ani 10 minut) - řekl bych, že je to způsobeno jednoduchou zadní nápravou, která s velkou pečlivostí přenáší všechny rázy na zadní sedačky - na předních to není až tak cítit. Takže pozor, pokud plánujete Fusiona jako rodinné auto, tak se radši podívejte, zda by se nevyplatilo připlatit a pořídit Focuse.
23.01.2012 | 08:56:56 | elanius | 88.102.2.* Reagovat
PRVNÍ VĚTŠÍ PROBLÉM
Během léta stoupala teplota chladící kapaliny do nebeských výšin, tak jsem s tím zajel do servisu a tam mi řekli, že je špatná vodní pumpa a že pokud se bude měnit, tak zároveň se musí vyměnit i rozvoďák a klíňák a nějaké kladky - cca 10 000,- no takže jsem to nechal vyměnit. Po 55000 km měnit pumpu a rozvody mi přijde dost brzy a doufám, že se to nebude opakovat i s dalšími díly.......
02.11.2011 | 12:23:42 | elanius | 88.102.2.* Reagovat
RE: PRVNÍ VĚTŠÍ PROBLÉM
Úplně stejný problém, při stejném počtu km u Thálie.......
02.11.2011 | 14:48:54 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
Měli byste tu také napsat, když hodnotíte servisy a jejich ceny, kdo z vás má auto na firmu. Pak se tyto náklady posuzují jaksi jiným zorným úhlem, než u zaměstnance, který má auto jako soukromá osoba a jestliže zaplatí XY, tak to pro něj znamená pouze - minus XY.
24.11.2010 | 16:43:02 | Itall Reagovat
2. garancka
Mame po druhe garancce. Stala cca 4500,- a snad udelali vse co meli. Pilovy filtr, nebo co to je, byl pekne spinavej. Auto stale jezdi zda se ze bez problemu, mame najeto cca 39 000 a na aute jsme delali:
- praskle celni okno od kaminku - vrele doporucuji pripojisteni celniho okna aspon na 20000,- (vyhrivane celni okno)
- odchlipnuta ochranna lista zadnich dveri - v zaruce
- zpetne zrcatko, ktere spatne drzelo - v zaruce
Ceka nas oprava venkovniho zpetneho zrcatka, kde nefunguje ohrev a reklamace klice na matice kol a heveru, ktere jsou slusne receno k nicemu. Z heveru me auto dokonce spadlo. Auto servisuji v Rasinu.
24.11.2010 | 10:00:49 | elanius Reagovat
(elanius)
Ahoj , Elanius, zajímalo by mne, co je to za servis a kde je .
Taky jsem chtěl Chevrolet původně, ale přístup servisu mne úplně odradil (jeden blízko Frýdku Místku). Lidský faktor (aroganci a zlatokopectví) považuji za velmi významný při výběru servisu.
Jinak mám také Forda (Focuse) , najel jsem za 8 měsíců 27 tis km , nic neřeším , je to zatím to nejlepší, co jsem řídil (v relevantní kategorii). Tím nechválím celého Forda a ani neodsuzuji všechno ostatní .
Měl jsem Opla , byl to zmetek, ale tím opět neodsoudím celého výrobce (!) . V současné době si výrobci různých značek dodávají mnohé komponenty navzájem . A ze strany technologie , tytéž CNC stroje na lince v BMW se používají na lince v Hyundai . Opravdu přestávám rozumět "značkovosti".
Vyzkoušejte to na ponožkách . Ty od Versaceho po použití smrdí stejně jako běžné bavlněné.
A na závěr bych rád řekl , že do autobazaru mne už nikdo nedostane . Vlastní zkušenost mi velí "pokud nebudu mít na nové - s fleetovou slevou - a nenajdu schopné lidi v blízkém servisu , budu jezdit radši vlakem / busem / letadlem "
30.08.2010 | 10:15:51 | bobika Reagovat
6. května 2010 | 15:49 | elanius |
Tak to tě ta garnačka vyšla ještě přiměřeně,pro srovnání-Chevrolet Aveo,sedan,1,4 16V,rok výroby 2009,garanční prohlídka po 15ti tisících (teda i s olejem,filtrama-bez kontroli klimy-což mě překvapilo,tak cena-předběžná 4600,skutečná 6490,-kč).Nakopal bych je do výfuku,blby z originál servisu Chevrolet!!
06.05.2010 | 16:19:13 | Reagovat
garancka
Garančka nás došla na cca 3500,- i s olejem. Oproti sumě co nám byla sdělena při prodeji je to o 1000,- víc. No ale nenechte si zkontrolovat lak, dokonce tak levně.
06.05.2010 | 15:49:32 | elanius Reagovat
elanius
No a na kolik tě ta první garančka přišla i s olejem ?
04.05.2010 | 16:45:15 | pepa 63 Reagovat
30 000 km na dohled
Jelikož se blíží 30 000km tak jsem se rozhodl dát drobné upřesnění co se týče závad. Při první garančce (20 000km) jsem uvedl pár závad (Odstávající lišta předního skla, nefunkční vyhřívání zpětného zrcátka, upadávající vnitřní zpětné zrcátko, jakási guma lezoucí z téměř nepoužívaného klikotoče na zadní okénko ve dveřích) z nichž si mistr napišdoprotokolu vybral jen dvě a to lištu a vyhřívání.... z nichž my v jednom zatím nejmenovaném super servisu opravili jen jednu a to tu lištu. Zrcátko jako ND neměli a čekal jsem na něj více než týden.... a to už jsem se k výměně nedostal. Faktura za garanční prohlídku obsahovala i úsměvné položky..... vizuální kontrola poškození laku vozu - 300,- aniž by mě upozornili na odřeniny o kterých vím. Celkově auto pořád hodnotím dobře. Jak dopadne hodnocení servisu se rozhodnu až po odstranění další závady a to je prasklá ochranná lišta zadních dveří.
04.05.2010 | 15:30:30 | elanius Reagovat
Konečne
Konečne rozumné príspevky a ešte tomu k téme. Ďakujem vám bratia.
13.05.2009 | 10:16:10 | jonel Reagovat
ford
je pravda ,že ve firmě máme jenom fordy(fiesty a focusy),shodou okolností ho mám i doma(DĚDEČKA ESCORTA).Zkušenosti z firmy 2x focus 2003,2004 s oběma jsem najel 100000km a žádné větší problémy jednou cívka a jednou chladič.
teď uvažuji o koupi nového auta a akce fordu mě docela oslovila,zdá se fusion jako dobrá koupě poměr cena výbava
02.05.2009 | 20:46:36 | maty Reagovat
Zkušenosti
Vlastním Fusion 1 rok. Předtím jsem měl několik škodovek a renaulta, v zaměstnání několik fordů. Každé auto má svoje specifické vlastnosti. Co se týká těch klíčů, tak odcházely zhruba po 5 letech ( bez centrálu ). S Fusionem jsem zatím spokojen. Na dálnici je uvnitř opravdu větší hluk ale je to dáno stavbou auta, odhlučněním podběhů a pneumatikami. Auto jsem koupil s pneu Hancook a po přezutí na lepší gumy se hluk zmenšil. Jinak zatím funguje vše jak má. Čím víc má motor najeto, tím je živější. V létě zapínám klima po nastartování. Při zapnutí při jízdě je patrné zpomalení. Řazení funguje výborně, pouze ze začátku, jak píše autor recenze zpátečka zadrhávala a musel jsem řazení opakovat. Při podrobnějším čtení návodu k autu jsem se ale dočetl, že před zařazením zpátečky je nutná asi třísekundová prodleva. Od té doby zpátečku řadím lehce a bez problémů. Přeji hodně najetých kilimetrů.
03.04.2009 | 11:25:09 | Jirka Reagovat
JEJDA
Nestacim se divit, co se to tu rozbehlo za diskuzi.... jen na okraj nejsem slepy obdivovatel jedne znacky (a pokud jo tak to neni Ford ale Alfa Romeo), sli jsem pouze po nejvyhodnejsi nabidce na trhu a tou se nam jevila nabidka Fordu. Pokud by podobnou nabidku mel Renault, Skoda nebo treba KIA nemam problem a koupim auto od kohokoliv. Podotykam, ze jsme hodonotili i nabidky financovani.
27.03.2009 | 09:38:21 | elanius - Autor Reagovat
Ford, proc ne?
Mam uz 2. ojeteho Forda a jsem spokojen. Mam totiz dobry a spolechlivi servis a o to tady jde kdyz clovek ma ojety vuz. Pokud je vuz novy tak by to chtelo akorad overit pokazde kdy se dela ukon nebo serviska ze ho neosidili s olejem, filtrem atd... Manzelka ma Renaulta Clia noveho a vim o cem mluvim... Hodne stesti ve Fusionu a pri pravidelnem servisu a bezne peci by se Vam mel odmenit i celkem dobry spolehlicvosti.
20.03.2009 | 14:40:01 | cuma Reagovat
Sin
Ve Fordu Fusion? O něm se bavíme.
20.03.2009 | 08:18:04 | Reagovat
@anonym
Vidiš ma nenapadlo že aj na štartovanie sa použiva kliček, asi preto že ho nepotrebujem
20.03.2009 | 07:30:55 | sin Reagovat
Seřídit řazení? To nechápu. Co tam chceš seřizovat? Pokud vyskakují kvalty, je to především věc opotřebení nebo špatného zacházení. Můžeš upřesnit model a motor? Dík.
19.03.2009 | 20:15:47 | Radek Reagovat
Radek
Nebyl starej, neměl nalítáno, to řazení bylo o nemožnosti to pořádně seřídit - konstrukční nebo výrobní vada. Kupoval jsem ho jako lehce ojetý, OK, problémy přišly asi po 2 letech. Jako časovaná bomba. Bylo to jako když se na povel začalo srát jedno za druhým. Proto tvrdím už nikdy a trvám si na tom. Je to MŮJ názor. A že tady někdo přiveze novýho Forda z autosalonu a začne ho vychvalovat, to by mě jeblo. Ať se ozve po pár letech a připraví si účty ze servisů.
19.03.2009 | 20:10:50 | Karel Reagovat
To Karel
Jistě, ale dost podstatný je napsat, co služební Ford byl zač, jestli jsi ho měl od nova nebo po někom s 400.000km na krku, o koupi v bazaru asi nemluvě. Protože problémy s převodovkou svědčí především o problematickém řidiči, vysokém počtu najetých kilometrů, než o nekvalitě vozu. Fordy hnijí, to je opravdu smutný fakt. Ovšem co dál? Vstřikovače CR? Ano, ale tak po 200.000km a hlavně díky ultranekvalitním palivům u našich pump a to umírají i u jiných značek.
19.03.2009 | 19:55:43 | Radek Reagovat
Radek
To nebyla kritika, ale vyvracení faktů někým, kdo s uvedeným neměl zkušenost. Kritika není říkat o někom že je tragéd, protože dělá to či ono, nebo že auto pro čtyři není pro čtyři. To bylo dohadování o ničem. Ale pokud uvedu fakta a jsou záporná, nemusí to ještě znamenat že jsem debil, kokot, apod.
19.03.2009 | 19:38:12 | Karel Reagovat
To Karel
"Musíte unést i kritiku." - To si budu pamatovat, především v tvým případě, protože tu kritiku jsi docela často neunášel.:-))
19.03.2009 | 19:26:27 | Radek Reagovat
Anonym 18.51
Své argumenty jsem uvedl. Vadný jseš ty s tvýma kecama o ničem. ,5 po dálnici a 4 ve městě jsou tvé ničím nepodložené kecy, protože nemáš argument. Tak jen kecáš blbosti. HŃup jsi ty, protože neuznáš jiný názor. Co tady píšeš, ty blbečku, že jem jezdil na autě s nalítaným mega? To auto bylo nové, ale to ty nevíš co je. A tvými slovy: Když jsem Forda měl, a byl to sráč, proč bych ho tady chválil???? Jo a kté pro tebe neuvěřitelné spotřebě: Ty ji samozřejmě v životě díky Fordu nepoznáš, o tom si majitelé těchto pleček můžou jen nechat zdát ve snu.
19.03.2009 | 19:24:08 | Reagovat
Driver:
Lezu sem právě proto, že o Fordu něco vím a mám s ním zkušenosti. Je potřeba, aby se zájemce o trnto vůz nedozvídal jen samou smetanu a šlehačku z těch sladkých keců, co se tady rozplýváte, ale aby taky viděl druhou stranu mince. Že totiž Ford není žádný zázrak. Jo a ty zkurvený mrzácký zámky montují pořád. Nehoňte si tady trika a neoblbujte veřejnost. Musíte unést i kritiku. Jinak to není diskuze ale jen mazání medu kolem huby.
19.03.2009 | 19:19:04 | Karel Reagovat
tak ale predca len vidite ze je vadny, nema zadny argument a keca apsolutne nezmisle ze jazdi na dialnici za 4.5l a po meste za 5l . Ine co sme sa tu od hnupa dozvedeli ze jezdil na nejakej starej sunke , ktora mohla mat aj pol mega nabehane. Nic konkretne. Tak ocom sa tu bavime. Ja tu tiez napisem ze po dilanici jazdim za 3.5l a v meste ta 4l . Ale kto mi to uveri ,deti v skolke?Je pravda ze v davnejsich rokoch nebol na tom ford co sa tyka kvality tak dobre ako teraz. nevychvalujem ford do neba ale mam snim skusenosti a som ozaj spokojny, nic sa nekazi, tak preco by som mal nadavat?
19.03.2009 | 18:51:56 | Reagovat
Ford plečka?
Nechápu proč si tady chodí honit ego lidi, kteří Ford Fusion nemají ani by si ho nekoupili a Ford nesnáší. Proč jsem vlastně lezete? Když se mi nějaká značka nelíbí, tak nebudu vyhledávat diskuze o ní, ne? To bych musel být vadný!
19.03.2009 | 16:07:10 | driver Reagovat
Ano, najezdil, a taky vytrpěl. proto vím, že stojí za h...o! Mimochodem, mé další auto mám 4 roky, najel jsem s ním totéž co s předešlým Fordem, ale bez JEDINÉ závady. U Forda nepředstavitelné. Howg.
19.03.2009 | 14:44:13 | Karel Reagovat
RE:
Mám Fusion 1.4 benzin 6 let, a kromě oleje, benzinu, filtrů a jednou doplněné klimatizaci jsem žádnou investici nepotřeboval. Auto šlape jak má a najelo 65 tisíc.
26.06.2016 | 11:01:09 | | 109.81.211.* Reagovat
kaja,
nikto tu ne webe nemoze zato ze ti dali vo firme do ruk stary kram, asi vedeli preco... ta tvoja usporna "raketa" ani tolko nenabeha ako ten tvoj sluzobny ford ...nakoniec si to napisal sam "s fordem jsem najezdil spoustu km"
19.03.2009 | 14:29:39 | Reagovat
to Sin
Další blbeček. Co to tady kecáš? To je nějaký argument do diskuse? To má změnit názor, že Ford je plečka?
19.03.2009 | 13:46:20 | Karel Reagovat
RE: to Sin
:-) Teď mám druhého, první ojetá Sirka, netuším po kolikátém majiteli , přitažená původně z venku, s nedohledatelným počtem km - super auto, největší problém koroze (jenže ročník 89!), teď mám C maxe najeto 140tkm, bez jediného problému (vlastně jo, musím ten zatracenej benzín kupovat :-) ).............Takže za mne pokud auto, tak Ford, naopak zoufalou zkušenost mám s Renckem....
27.06.2016 | 07:46:27 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Sin
Si myslíš, že jsi nejchytřejší? Myslíš, že nepotřebuješ k autu klíče? Ti přeju, aby tě to tvé všemocné centrální zamykání s dálkovým ovladačem vypeklo a rychle zjistíš, na co jsou klíče. Ty třetí ruko A spínací skříňku máš taky bez klíčku?
19.03.2009 | 13:44:52 | Reagovat
RE: Sin
Pokud to nevíš, tak některé ,,luxusnější" renaulty měly místo klíče kartu, a s tou se taky startovaly, tlačítkem. Klíče fakt nebyly potřeba.
26.06.2016 | 11:24:10 | | 109.81.211.* Reagovat
RE: Sin
Horší že z velké většiny u Rendla karta nereagovala člověk nenastartoval...:D hlavně Laguny II.
26.06.2016 | 19:49:57 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Sin
Vyloučeno ! Renaulty jsou nejlepčí auta na svjetě............:-))))
27.06.2016 | 07:39:43 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Sin
Ono 80-90 léta ještě šla ale od momentu kdy se do aut začala hojně cpát různá elektrická udělátka tak to stojí za nic a to zejména u Frantíků a Renault to odnesl nejvíce.
A jako majitel vozu PSA musím uznat že to tak prostě je a kolikrát se ani nedivím protože s nějakou ochranou kabelů,snímačů a podobně si moc nelámou hlavu pak to tak dopadá.
29.06.2016 | 16:42:02 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Sin
No nevím, já měl u rendla problémy hlavně s mechanikou a naopak C max maká bez keců (140tkm), ale třeba je to náhoda.
30.06.2016 | 07:40:49 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
@karel : to si mal preboha čo za auto že si k tomu potreboval kliče ? sa spamätaj a nepiš tu preboha veci z tretieho počutia a plati to aj pre ostatných
19.03.2009 | 13:16:32 | sin Reagovat
Dokud je budeš chválit, tak jsi OK. Ale pokud dáš najevo jiný názor, už jsi za blbce. Super ! Zvláštní kasta lidí .
19.03.2009 | 12:58:25 | Standa Reagovat
S fordem jsem najezdil spoustu km, měl jem služebáka. Pravda je, že byl každou chvíli v servisu. A to jsem ho nijak nehonil. Problémy byly neustále. Například: Vyskakovala jednička - na křižovatkách trapas. Tak to opravili. Začala vyskakovat dvojka, občas nešla ani zařadit. Oprava znovu. Chvíli dobrý, potom zase vyskakovala jednička. Klíčky se neustále zasekávaly a zámky nešly odemykat. Vyrobené nové klíče, šly o něco líp. ale ne ve všech zámcích. Vybíjení baterie u stojícího vozu. Výměna zámku ve dveřích - několik tisíc Kč, protože se měnil celý kus i s mechanismem. A závady a závady. Nikdy bych auto této značky nechtěl. Navíc motor líný, spotřeba naopak vyšší, než by odpovídalo výkonu. Už nikdy více!
19.03.2009 | 12:56:16 | Karel Reagovat
úchylní forďáci
Pohoda, co jiného? Trapný auto a trapní majitelé. Potrefený husy. Mě nemůžete nasrat, já mám své auto, které zná servis jen z výměny olejů a jinak jezdí a jezdí a jezdí (a po dálnici za 4,5 po městě za 5,2) a je to raketa. Jaké že to mám auto? Neřeknu, ať se žerete a perete. Ale Ford to už není a už NIKDY nebude. Jo už se naučili u Forda vyrábět klíčky a zámky, nebo tam pořád cpou ty vyjebaný poruchový srágory?
19.03.2009 | 12:47:06 | Reagovat
Zdravím
Zdravím všechny onanisty, co nemohou přežít, že je někdo nespokojenej s jejich jediným nejlepším Fordem. Chce se mi z vás zvracet!
19.03.2009 | 12:43:05 | Hans Reagovat
Pre anonýma
Ako sa hovorí,na veľku dieru veľká záplata a chujovi rada v slovníku,ktorému azda porozumie.Nekaz recenzie,neotravuj čitateľov a choď si honiť ten svoj k...t niekde inde.
19.03.2009 | 12:27:42 | mike Reagovat
Anonyme
Anonyme chováš se jako typickej burgon selskej,bojíš se napsat co máš za auto,zřejmě řídíš svůj vůz ještě opratěma a ......
Fusion je dost dobrá kvalita - bohužel inženýre z chlíva.
19.03.2009 | 10:11:31 | Reagovat
Jonel
Čest práci soudruhu. Chápu, že Ti chybí cenzura, a že nejsi zvyklý z tvého režimu na to, aby někdo říkal svobodně svůj názor, ale bohužel, musíš se smířit s tím, že tvůj komunismus už je v prdeli. A proto sem patří i můj názor na Fordy, a to ten, že jsou to plečky. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš o tom polemizovat, ale to je tak vše. Pokud se ti to nelíbí, vem ten revolver, co máš schovaný z dob kdy jsi byl milicionářem, a odstřel sám sebe. Nebylo by správné, tvrdit tady jak je Ford fantastický, když já vím, že není ani náhodou. Je to odpad, na kterém výrobce šetří a potom vydělávají servisy.
19.03.2009 | 09:36:02 | Reagovat
No vidíte
No vidíte páni, bolo vám to treba? Tento súdruh komisár vám to s revolverom v ruke jasne vysvetlil a ak zabudnete na heslo "Iba podľa mňa a nikdy inak" tak skončíte v špecializovanom zdravotnom ústave, a to môžete byť ešte radi ....
19.03.2009 | 09:18:20 | jonel Reagovat
RE: No vidíte
Já mám Forda a nemůžu si ztěžovat na nic. Motor od Němců šlape jak hodinky. Najezdila jsem půl milionu km s různými auty. Ale škoda jde do kelu. Jsem prodejce koncernu škoda VW a jsou to plečky přečíslovaný a přečipovaný pro namachrovaný blbce bez IQ kteří hodlají měnit auto co pět let.
17.12.2018 | 23:18:39 | Milli | 62.84.135.* Reagovat
Anonym z SK
Ty blbej slovenskej anonyme, neřeš tady co mám já za auto, problém je v tom, že Ford je prostě sračka, je to spotřebák, po použití zahoďte. A na základě čeho to tvrdím? Z prstu jsem si to nevycucal! Samozřejmě jsem několik let Fordem jezdil. Horší sračku jsem nikdy neměl. Byl servisovaný ve značkovém servisu a stál tam každý měsíc! Jedna závada za druhou! A servis na hovno. Je to blbý auto. Už nikdy ford!
18.03.2009 | 22:55:22 | Reagovat
Ja mám najazdených 20 tis. km a spotreba mi šla o 1l dolu. Fusion je fajn auto a len neznalý veci môže napísať, že je to poruchové auto. Práve naopak. Keď si ho kúpiš verím, že sa Ti odvďačí dlhou spoľahlivosťou. Ak sa Ti zdá motor slabý, zvoľ 1.6.
18.03.2009 | 21:45:49 | axel Reagovat
Jak mozes byt takto jebnuty? A nepovedal si na zaklade coho nadavas na znacku ford? Ale ty nemas konkretne argumenty, si uplny chudak a nepis sem, zbytocne zavadzas inych ludi.Maximalne co muozes mat tak novu daciu
18.03.2009 | 15:34:19 | Reagovat
Hnilý tragač je tvoje stará, když už urážíš, blbe. Mám nové auto, ne nějaký olítaný sráč. A nepiš už nesmysly. I kdyby tě km živily (jako mne), tak tolik jich prostě nenalítáš. Přivlastňuješ si kilometry, které před tebou na těch ojetinách najeli jiní.
17.03.2009 | 22:00:08 | Reagovat
mna tie auta a kilometre zivia, jasne ze sa nebudes zpovidat, lebo sa za seba hanbis na jakej hnilem tragaci jazdis a zbytecne kidas na znacku ktera si to nezasuzi. Ked nic o fordoch nevies tak ich nespin.
17.03.2009 | 21:39:28 | Reagovat
fusion
Podle žebříčku spolehlivosti TUV je Fusion 3. nejspohlivější auto společně s Porse 911 ve stří 2-3 let. Např. Fabia je 59. Ve stáří 4-5 je 11. společně s VW Touareg. Např. Renault Clio je 98... TOŤ VŠE!
17.03.2009 | 18:50:09 | driver Reagovat
A ty jsi debil, který neumí psát, ani počítat. Tobě se zpovídat nebudu. Vrať se do školy, třeba ve svém čtvrtém životě (tři jsi vyčerpal najížděním km).
17.03.2009 | 17:23:00 | Reagovat
to na zaklade coho tvrdis ze predstihuju renaulty v klavite? mal som dva renaulty a mam v sucastnosti dva fordy. Je to nebe a dudy. A nechapem este proc si myslis ze korejcou su na tem spatne, si debil ktory ani ziadne auto nema. Ja mam na fordoch natocene na jednom 130000 focus 2006 a mondeo 160000 2005 a nebola jednina zavada.
17.03.2009 | 14:53:49 | Reagovat
Ford je fuj
Fordy statečně dohání a možná už předstihují Renaulty ve "kvalitě". Jsou to strašný auta, nebojím se tvrdit, že v současnosti na úrovni korejců.
17.03.2009 | 14:40:59 | Kája Reagovat
Fusion
Tiež som uvažoval o Fusione s rovnakým motorom,no po skúšobnej jazde som to vzdal.Dôvody : "tupý" motor - trvalo strašne dlho,kým som mal na tachometri 100km/hod.Okrem toho som mal stále pocit,že mám niekde otvorené okno.Do kabíny sa dostávalo akosi veľa vonkajšieho hluku.Samotné auto sa mi páči,interiér tiež,no skúšobná jazda rozhodla.Rozhodnutie neľutujem,kúpil to známy a plače nad spotrebou.Ak by som to náhodou bral,tak len v nafte.
17.03.2009 | 14:31:13 | mike Reagovat