Rok výroby:2005Typ motoru:1,6 TDCI - 66 kwStav km při koupi:8 kmStav km nyní:41 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:17. 2. 2007
Měl jsem malý problemek s nějakým dilem v motoru, ale asi to zpusobil jeden komplikovany odtah kamaradova auta - slo to na záručni opravu,stačilo vyměnit vadný dil, super. Pak problemek s aretaci levých přednich dveří, spravna podložka šroubu to spravila. Jinak zatim spolehlivy jak Svycarský hodinky. Možna jsou nějake vyjimky, jak tady pišete, ale u mně to
Mimochodem-ted nedavno jsem četl NOVE testy TUV a Fusion byl v rubrice 1-4 roky 2 nejspolehlivějši auto-bomba, lepši než japonci.1 je Opel Meriva. Psali tam, že je to pry velke překvapeni, že zrovna tyto nenapadna auta jsou tak spolehliva.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Předem se omlovam za hačky,čárky, ale mam Nouzovy notebook,tak to takhle vypada.
Zkušenosti s Fusionem (Jeans Blue) po ujeti 40 000 km jsou same dobre. Na silnici sedi jak přikovany.Samozřejmě musite přihlednout k tomu, že to neni sportak a že je to takove mini SUVečko.V zatačkach je hodně neutralni, člověk nevi jestli se smykne nebo ne, ale při razantnějšim průjezdu vam da vědět, že opravdu se nemusite bat,okamžitě citite ja sedi na asfaltu a perfekne to zvlada.
Podvozek je prostě super. Kdyby měl nezavisle uložení zadnich kol, tak by to bylo ještě dokonalejši, ale co se da dělat, asi to ma sve pro i proti.Jinak to,že ma vyšši světlou výšku nema chybu, žadne obavy z vysokych obrubniku, či nějake hupy, výmoly, vjezdy do dvoru, garaži atd., prostě No problem.
Znate naše silnice, občas je to fakt tankodrom.Co tprve někde do lehčiho terenu, polni nebo lesni cesta nebo v zimě na hory(se psem, nebo na houby), nebo někde na stavbě, k nezaplaceni. Jinak jelikož mám nový motor 1.6 TDCI, 66 kw, (i když nechapu proč ho tak udusili, pežoti ho maj s 80 kw, i C-Max ho ma s 80kw,nerozumim).
Motor je spoluprace Ford a PSA, tak si Fusikem uživam, krasny zátah, zrychleni, jizda po dalnici i ve městě, prostě to nema chybu.Krasne povinne ručeni za takový motor a spotřeba, to je něco, 5 litru neni problem, někdy se da dosahnout i 4,což je neuvěřitelne. Na dalnici se neztratite,kolikrat nechate za sebou i mnohel lepši auta,to je něco.Fakt zatahuje i na 5. Moje spotřeba po dalnicích se pohybuje kolem 7 litru, i když kolikrat uhanitm 180,190 (v Německu) tak prostě 7, což je fakt dokonaly.
To s benzinem si to mužete nechat zdat.Když jsem to přepočitaval, tak jsem tomu něvěřil.Převodovka dle mně je fakt skvěla, dobře spolupracuje s motorem, jedině snad kdyby měla 6, tak by to bylo bezkonkurenčni. Ohledně praktičnosti, tady asi neni co dodat, koupil jsem si i original loketni opěrku,da se koupit vyhřivane předni sklo, vyhřivana zrcatka ve standardu, sklopne opěradlo spolujezdce, nizka nakladaci hrana kufru, hluboky kufr, rovna podlaha po sklopeni sedaček a NIC nemusite sundavat,vyndavat, i plnohodnotna rezerva se tam vejde a ta světla výška! Co jsem to prozkoumaval, tak v dane třidě mini jeepku ma největši kufr, ani nove Suzuki SX4 takovy kufr nema,co je jeho přimy konkurent,i když ma 4x4.
Par věci, co mi hodně vadi na Fusiku je to že nemá venkovni teploměr (v zimě k nezaplaceni) a palubni počitač, aby mi to ukazovalo spotřebu, několik cest a nějake dalši udaje, co to většinou umi. Ale vyřešil jsem to hodně dobrym teploměrem s hodinami a datumem za 800, i na palubce vypada dobře a spotřebu a cesty si bohužel budu muset pořad přepočitavat, ale to je to nejmenši.Samožřejmě ten nový Fusion už ma venkovni teploměr a za připlatek i palubni počitač, ale u toho meho to neexistovalo ani za připlatek (který je ted docela tučny).Dalši věc je, že stabilizačni systém ESP je taky dost drahy a i ty bočni a stropni airbegy a vyhřivane předni sklo nestoji malo (nevzal jsem ho kvuli navigaci - pry by to vyhřivani mohlo rušit signal, ale nevyzkoušel jsem to). Cena toho meho dle mně fakt odpovida!
Co ještě dodat, prostě jsem s Fusikem spokojeny!!!
Té nosnosti střechy bych se ani moc nebál. Jasný, že s těma kolama to, s ohledem na velikost, resp. těžiště auta, člověk nesmí moc hnát, ale to by se i tak nemělo ;-) Já o tom autu taky uvažuji, sice se mi nikdy moc nelibilo, ale ta současná akce (cca -100tis. dolů) je fakt lákavá. Známí to auto má a 3. kola (klasické horáče: 12-14 kg/kus) na střeše v pohodě vozí (ESP nemá). Taky jsem se na to ptal u prodejce a řekli mi to samé co uvádíte. Prostě výrobce se "jen" jistí, že kdyby to někdo přetížil a pak jel jak *****, tak aby byl výrobce z obliga.
Je to týden, co jsem si Ford Fusion 1.4 objednal, ale bohužel už nyní mám rozpaky. Ač jsem si na autě vše prohlédnul a moc se mi líbí, unikla mi informace o tom, že se dá na střechu naložit pouze 25kg (s ESP až 50kg) Budu mít model bez stabilizace a tudíž jen těch 25kg nosnosti.Problém je v tom, že párkrát za rok jedeme na dovolenou se 4 koly ( 60kg ). V autosalónu mi ubezpečili, že střecha to konstrukčně vydrží, že je tam těch 25kg pouze z důvodu vyššího těžiště vozu a tedy možného překlopení auta při prudkém průjezdu zatáčkou.Máte s tímto nějakou zkušenost. V červnu máme jet na kola do Alp a já mám z toho už teď hrůzu, že se auto někde převrátí...
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Té nosnosti střechy bych se ani moc nebál. Jasný, že s těma kolama to, s ohledem na velikost, resp. těžiště auta, člověk nesmí moc hnát, ale to by se i tak nemělo ;-) Já o tom autu taky uvažuji, sice se mi nikdy moc nelibilo, ale ta současná akce (cca -100tis. dolů) je fakt lákavá. Známí to auto má a 3. kola (klasické horáče: 12-14 kg/kus) na střeše v pohodě vozí (ESP nemá). Taky jsem se na to ptal u prodejce a řekli mi to samé co uvádíte. Prostě výrobce se "jen" jistí, že kdyby to někdo přetížil a pak jel jak *****, tak aby byl výrobce z obliga.
13.09.2007 | 08:47:22 | Reagovat
NOSNOST STŘECHY?
Je to týden, co jsem si Ford Fusion 1.4 objednal, ale bohužel už nyní mám rozpaky. Ač jsem si na autě vše prohlédnul a moc se mi líbí, unikla mi informace o tom, že se dá na střechu naložit pouze 25kg (s ESP až 50kg) Budu mít model bez stabilizace a tudíž jen těch 25kg nosnosti.Problém je v tom, že párkrát za rok jedeme na dovolenou se 4 koly ( 60kg ). V autosalónu mi ubezpečili, že střecha to konstrukčně vydrží, že je tam těch 25kg pouze z důvodu vyššího těžiště vozu a tedy možného překlopení auta při prudkém průjezdu zatáčkou.Máte s tímto nějakou zkušenost. V červnu máme jet na kola do Alp a já mám z toho už teď hrůzu, že se auto někde převrátí...
11.04.2007 | 11:55:49 | Stulda Reagovat