Rok výroby:2010Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:21 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:1. 5. 2011
Po 9000km se začal loupat volant.Vyměněn v záruce.O něco dříve se uvolnil plastové těsnění pod sklem. Opraveno v záruce. Při cca 12.OOOkm jsem zaregistrova nízkou hladinu chladící kapaliny,vyditelný únik jsem nezaznamenal. V servisu bylo doplněno a natlakováno a nic zjištěno.Prý málo z výroby,zatím neuniká.Poslední závadu jsem objevil minulý týden.Do obou zadnich světlometů pronikla vlhkost. Jsem objednaný do servisu.Bude se vysušovat a přetěsňovat.Tak uvidíme.
Hodnocení a zkušenosti s autem
V celku jsem spokojený,ale připadá mě těch malých závad trohu moc.Zatím vše vyřešeno v reklamaci,ale až skončí záruka??????Jinak jizdní vlastosti a vybavení a použié materialy odpovídají ceně auta.Najezdim za rok cca 17.000km a dovolená k moři není žádný problém.A v zimě hory taky v pohodě a hlavně Fusion hodně rychle dokáže topit.Letos se chystám se třemi koly na střeše na dovolenou tak jsem taky zvědaví na spotřebu a chováni auta.Přeji všem hodně klidných kilometrů v našich Fusionech.
Mám Ford Fusion, 1,4 benzín. Koupeno 2012 s najetými 16 000km.Rok výroby 2010. Mám 13 let a zatím žádná závada, žádný problém. Loni výměna klimatizace - koroze. Kupováno kvůli malému počtu najetých km a vyhřívanému čelnímu sklu. Maximální spokojenost s tímto vozem. Bez poruch, jezdí spolehlivě po městě i na kratší vzdálenosti (do 400km), není poruchové=alespoň můj vůz. Jsem s volbou spokojena.
Ford Fusion 1,4, benzín, zakoupen v roce 2011, najeto 41 000 km. Spotřeba 5,6 - 6,2 l/100km. Spolehlivý, bez závad. Supr auto. A vyrábělo se v Kolíně nad Rýnem v SRN. Karel.
28.10.2015 | 19:21:46 | Karel
| 37.48.35.*Reagovat
dotaz
Ford fusion 2007,najeto 240 000 km bez závady mimo toho,že to občas chodí do nozového režimu. Vypne se klíčekm vytahne,nastartuje a jede dál.Počítač nic nenačetl.V servisech taky moc neví. Nemáte někdo zkušenost .Díky MR
Rád se připojuji k věcné a poučné diskusi.Vše co zde čtu je v zásáadě pravda.Sám jsem právě vyměnil svůj dosavadní fusion 1,4 benzin,r,v, 2005, najeto 98tis. km za nový,identický, včetně stříbrné barvy,ale přesně o 100 tis.Kč levnější.Domnívám se že důležiá je i osobnost majitele a jeho požadavky na užitnou hodnotu auta. Já jsem důchodce 67 let. Fusion ná s manželkou-jezdíme oba sloužil k naprosté spokojenosti a vrchovatě naplňuje naši představu o levném"plnohodnotném" autě, které nás bezpropblémově přepravuje za denními nákupy, pravidelnými cetami do Maďarských termálů,občasnými cyklistickými výlety i na běžky na Šumavu.Ano,spotřeba je vyšší než bych si představoval, odhaduji dlouhodobě cca 6,5 litru/100 km.Problémy jako u ostatních- časem hlučnější,občas zavrzaly plasty v interiéru. Zpátečka se někdy dala zařadit až na opakovaný pokus. Nicméně vše v mezích očekávání v této kategorii.Přesto jsem než avizovaný futuristický B-max raději vzal znovu jeden z posledních Fusionů.
06.09.2012 | 10:47:19 | Vladimir Handl
| 90.180.114.*Reagovat
spotřeba
Fusion mam měsíc,spotřeba je dost hrozna o proti jiným značkám s 1.4 motorem a podobnou váhou např. Fabia jezdí do 5.5 litru nebo Seat Leon do 6.5 litru a to mají najeto přes 100 000km,máme je v rodině tak vím o čem píšu.velká chyba tahle koupě
08.08.2012 | 20:01:34 | David
| 90.180.203.*Reagovat
RE: spotřeba
A napadlo tě ty Einsteine, že má asi Fusion kapku jiné Cx, když je to vlastně takové malé SUV, vlastně taková hranatá pojízdná krabice od bot ? Auto si musíš kupovat podle toho, na co jej potřebuješ a ne podle barvy :-)
mám model 2010 koupeno v listopadu 2009, dělám v autech celý život, jsem zaměstnancem BMW PRAHA. Mohu říci že to není žádný trhák ale na české poměry idealní a super auto, nekrade se, díly jsou za dobrou cenu, je spolehlivé a je z něj super výhled,když vidím české silnice-myslím ty polní cesty a díry+k tomu zavist českých lidí/myslím když nemají na pěkné auto tak ho alespon poškrábu,tak je to asi jedno z nejlepších kupu co může být, me,á, s ním žádné problemy,nyní najeto 51 tis km a žádná reklamace, když vidím ty lidi v drahych autech jak brečí že zase něco svití!!! dejte mě pokoj, zlaty ford fusion
26.07.2012 | 17:21:39 | ROMAN
| 212.71.179.*Reagovat
co je na tom nepochopitelne ze mu to v meste zere viac ako na dialnici ? Ja mam spotrebu priblizne rovnaku ako autor recenzie, tiez mam 1,4 benzin (nie ford) podla mna je to uplne normalne ze v meste pri stovkach semaforov a krizovatiek ti auto bude zrat viac a ko pri ustalenej rychlosti na dialnici. Ja jazdim po dialnici 110 - 120 km/hod a uplne to staci. Dlhodoba cestovna rychlost 120 km/hod s 1,4 kou je uplne postacujuca, samozrejme ak si take kopyto ako tí co jazdia 150 -160 km/hod s tymi utahanymi maloobjemovymi benzinakmi tak je jasne ze ti to bude zrat viac na dialnici ako v meste, ale normalnemu soferovi to vyjde vzdy menej na dialnici. Najradsej mam tych tupcov co sa na dialnici s tymi svojimi prdimoturkama snazia drzat tempo s 2-3 litrovymi korabami a potom nadavaju ze jak im to moc zere.
Jestli ti po dálnici žere míň než ve městě, tak by mě zajímalo, jak rychle po tý dálnici jezdíš. Protože auto tak lehký a s obsahem 1,4 není dvoutunovej dvoulitr, aby měl ve městě větší spotřebu než na dálnici. Leda bys po dálnici jezdil 90, v tom případě vítej v klubu kopyt.
Fusion z Turecka-hochu ty máš vymalováno.Tento evropský fusion se vyrábí "pouze"v Kolíně nad R. ,ty sis to splet,někde si slyšel že to vyrábí turkove a hned je fáma že v Turecku,vNěmecku je asi 2 mil.turků a hodně jich v té fabrice maká totˇ vše.Pak tady čtu -vyhřívaní čelního skla,mám pochyby že ten člověk co to tu napsal píše o fusionu protože vyhřívaná plocha je mimo krajů cca8cm od shora až dolů a tam až pod gumou se ty vyhřívací spirálky spojují.Jestli si někdo myslel že zapne čudlik a při -10 stupních za minutu odjede tak to blázen.Příjdu -nastartuju-zapnu ohřev předního a zadního okna +topení-oškrábu boční okna teda 4ks cca5min-sednu do auta a pouze setřu stěračema takhle to mám vyzkoušeno přes tuto zimu asi 20-30krát.Ten ohřev se dá použít i v létě,třeba celá rodina zmokne na výletě prudká změna teploty a zamlží se sklo-zapnu a za 30 vteřin není po zamlžení ani památky.
Mám Ford Fusion dva a půl roku. Koupil jsem ho mj. i kvůli vyhřívanému čenímu sklu. Ovšem to je trochu zklamáním - stěrače leží pod vyhřívanou zónou - musejí se pracně odsekávat.Spotřeba: 7,5 l - město, 6,2 l - dálnice. Kladně hodnotím malý poloměr otáčení, pohodlné nastupování/vystupování. Závady - senzor zadních dveří, vlhkost (resp centimetry vody) v zadní svítilně. Obtěžuje mě rovněž vrzající plast pod předním sklem při přejezdech nerovností.
že se tam Fusion vyrábí, jen nevím jestli i pro náš trh, ale vyrábí je koncern Arcelik, největší firma v zemi. Že se tam vyrábí renault je všeobecně známo, ale já Fusiona nemám, takže se není kam podívat :-) . Měl jsem kdysi Thalii a ta byla skutečně vyrobená v Turecku.
Fusion sa vyraba v Nemecku, aj sa tam vzdy vyrabal (Kolin nad Rynom), Ford ma este v Nemecku fabriku v Saarlouis (niektore diely). Ine fordy sa robia aj v Spanielsku, ... Ale Fusion je made in Germany (kolko % nemeckych Turkov v tej fabrike robi, neviem, ale aj tak je to punktlich)
12.09.2011 | 22:26:40 | Laci D.
| 188.167.32.*Reagovat
RE:Samozřejmě,
Že to nevíš - není moje chyba. Jo a "punktlich" znamená přesně ne putna ty jazykovědče.........
Hluboce si vážím toho,že ač Forda Fusion nemáte a nevíte, snažíte se k tématu něco říci. Nedejte se odradit škarohlídy a pište a pište..........
03.04.2012 | 12:14:01 | Karel N.
| 80.188.226.*Reagovat
Hankook jsou dobrý kola,je to korejská odnoš Michelinu jeden z největších výrobců pneumatik na světě a dodávaj i pro jiný automobilky-Volvo,Mitsubishi,Vw atd.
Má tu někdo zušenosti i s 1.6 duratec u FOFU. Jen chci srovnat případné mouchy, zda mám jen já problem se startováním - hlavně v létě - nechápu, když je moturek studenej jede lépe i lépe startuje:-)) Jinak občas po nastratování zdechne - a nastartuje až na poněkolikáté...v servisu si nevedeli rady ...a to to udelalo i technikovy pri prepravě do servisní garáže:-))) Jinak se spotřebou to podle VTP je v rozdílu 1l -1.5l do plusu. Možná je to divné, ale v zimě na zimních Klépbrech HP2 185/70 r14 je spotřeba 7.0 v průměru a na těch šitech Hankok 195/65 r15 to je okolo 7,8 l na sto no a na dalnici podle stavu teploty vzduchu a povaze vozovky i 8,5L což si myslim, že je dost...šity Hankok nebrat, dojedu a koupim asi Continentaly nebo poradte pac sem neveril, ale asi vazne plati lepsi guma, lepsi spořeba...Jinak sem FOFU spokojen až na pocit velkého náklonu do zatáček a malých bočních zrcátek....Jinak dobrý auto...no Fabii asi ne:-)))
opakujem ako vyssie, Fusion sa vyrabal a vyraba v nemeckom Koline nad Rynom (cast dielov v Saarlouis), nikdy v Turecku
12.09.2011 | 22:28:39 | Laci D.
| 188.167.32.*Reagovat
s Fusionem jsem zatím spokojen
Moje zkušenost s Fusionem je zatím vynikající. Mám jej necelý rok a bez problémů. Koupil jsem si 1,4 v akci v plné výbavě + vyhřívané přední sklo k tomu a lepší rádio Sony. V porovnání cena/výkon jsem nemohl volit lépe. Podle mě určitě lepší volba než fabia 1,2 se kterou jezdím v práci. Motor sice není stavěný na nějaké závodění, ale na běžné ježdění to bohatě stačí. Jediným mínusem je asi spotřeba, ta by mohla být trochu nižší. Počítadlo vynuluju vždy po 5.000 km,ne pro každou jízdu extra- prvních 5.000 km za 6,6 druhých rovněž, třetí pětitisícovka za 6,4. Nyní tankuju natural 98 a spotřeba kolísá mezi 6 - 6,1 l. Při jízdě na dálnici spotřeba moc nevyskočí, ale běda když jezdím po velkém městě. Spotřeba okamžitě vyletí.. Doufám že pozitivní dojmy přetrvají i nadále...
Taky se mi u Fusiona srážela vlhkost ve svítilnách a v servisu jsem pochodil úplně stejně. Prý se na to záruka nevztahuje, nicméně mi to zdarma opravili. Prý jde o jakési špatně nasazené těsnění.
Souhlasím, ale chce to jednat hlavně s Ford CZ. Mně začla převodovka vydávat po 17 tis. km na neutrál takové pazvuky. Po různých diskuzích na Fusion clubu atd. jsem poznal, že to začne dělat každý FOFU. V servisu z vás udělají elegantně vola, Ford CZ taky, že je vlastně vše v pořádku. Hlavní je nedat se, sepsal jsem, co je vlastně fusion za sráče(nedodělky, dílenské zpracování, hluk z převodovky) a že tyto zkušenosti zveřejním atd. Najednou byli všichni ochotní a poskytli mi 5 letou záruku na převodovku zdarma a v servisu se ke mně začli chovat, jako kdybych tam dával 30 aut na opravu ne 1 obyč. Fofu a už mi přestali srá. na hlavu. Hlavně se nedejte, oni moc o těch problémech vědí, akorát nevím, jestli už se na to nevykašlou, když bude v brzké době nástupce. Závěrem můj názor - Fofu není za ty peníze špatné auto, ale kdyby se dělníci v Kolíně zlepšili v kvalitě práce+ výstupní kontrola, tak by se na to auto pohlíželo kvalitativně jinak. Zatím ho beru jako trochu lepší alternativu k Dacii
To z těma světlama na tebe dělali jenom BU BU BU moc si nevyskakuj , tato závada je na fusionech běžná a jinde normálně uznaná reklamace, napiš zde název toho servisu a sídlo at si to tu všichni přečtou kam nemají jezdit a jak to opravili -povolí šroubky , vyndaj světlo ,naserou pod něj silikon připlácnou přitáhnou šroubky ,hotovo-mezi světlem a karoserií je z výroby těsnění a to je u některých fusionů shrnutý tak to netěsní a sráží se tam voda i fest zatéká pak to vypadá že si vozíš malý aqaria.:-)...
ale říct mi technik v servise, že vlhkost ve svítilnách je normál - nedožije rána :-) . To přece není normální, aby byla voda v lampách, jak správně říkáš může to hnít, nemluvě o faktu, že to prostě jiné vozy nedělají a rozhodně to není vlastnost vozu, mít ve světlech vodu.
Tak jsem byl v tom servisu s tou vlhkostí v zadních svítilnách.Prej na to Ford neuznává záruku jelikož to nemá vliv na svítivost a je to způsobeno rozdílnýmy teplotamy,ale že vyhnijou patice tak to mechanikům od Fordu nevadí.Ale přesto opraveno zdarma na náklady servisu,ale co s tím dělali jsem z nich nedostal.Mají na to prý svoje fígle.
Mám ho taky rok najeto 12000km za týden jdu na servisku ještě že zafixovali ceny servisní kontroly na fusiona to je 3900kč tak to ještě jde.Jsem absolutně bez závad,ta chladící kapalina byla na spodní rysce už při koupi ale jak se zahřeje tak trochu přibyde, volant mám kožený tak se neloupe jinak ty závady jsou u všech zde i jinde psaných recenzí stejný a já se pořád dívám běhám kolem auta a zatím vše OK.Spotřeba 6.8l dle dotankování ale čím kratší jízda tím větší spotřeba,do rachoty jedu ráno 15km a večer 15km zpět,když jedem na výlet tak i 6.4l , tato atmosferická čtrnáctistovka je svým projevem absolutně nejlepší ,táhne i od spodu otáček(2000 a více),samozdřejmě ted do všeho cpou turbo tak ty výkony a spotřeba budou úplně někde jinde. Já jsem zatím velice spokojen do práce a jednou nebo dvakrát do roka na dovolenou mi to stačí,ta cena a výbava před rokem byla taky super.Závady co mívá toto auto jsou nepříjemné ale spíše malicherného charakteru oproti jiným značkám co pozoruji ze svého okolí i desetitisíce kč záruka nezáruka.Přeji taktéž hodně kilometrů ve Fusionech bez závad a havárií.
Mám ho od roku 2008 (24000km).Jízda převážně ve městě.Můj názor nyní ve stručnosti -Auto to je za dobré hodně dobré peníze !Je prostorné. Závady zatim nemám , ale občas zazlobí nějaké drobnosti- lišta pod oknem se mi uvolnila už několikrát ! Volant se mi neloupe, ale držák bočních dveří.(ze vnitř) a odlepuje se zde také ochranná lišta(venkovní)Spotřeba město 8-9l.Dálky 7l.Tužší řazení zejména zpátečka.Motor 1.4 do města a okresky dostačující.Na delší cestování a zatížení zavazadly motor značně protestuje leností a neochotou.Na cestování do hor s prudkým stoupáním je dobré se připravit na totální stávkování motoru v podobě skoro zastavení.Na svižné a rychlé předjíždění radši zapomenout.Ne jednou se vám pak může stát, že se budete muset vratít zpět do svého pruhu aniž by se podařilo dokončit předjížděcí manévr....
koupen v 2007,letos bude 1.stk,najeto 32t.poruchy žádné,hlučnost by mohla být menší,prům.spotřeba dle počítače je 7,2,což by mohlo být také menší,2x v Chorvatsku,většina trasy po dálnici,nebyl problém.Lehce se ovládá,motor 1,4 je přiměřený,pneu Hankook,údajně Michelin je tišší.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Naprostá spokojenost
Mám Ford Fusion, 1,4 benzín. Koupeno 2012 s najetými 16 000km.Rok výroby 2010. Mám 13 let a zatím žádná závada, žádný problém. Loni výměna klimatizace - koroze. Kupováno kvůli malému počtu najetých km a vyhřívanému čelnímu sklu. Maximální spokojenost s tímto vozem. Bez poruch, jezdí spolehlivě po městě i na kratší vzdálenosti (do 400km), není poruchové=alespoň můj vůz. Jsem s volbou spokojena.
21.01.2024 | 21:36:02 | Bianca | 84.115.230.* Reagovat
RE: Naprostá spokojenost
Njn...s tím nájezdem to snad ani nemůže mít poruchu ne?
22.01.2024 | 08:06:57 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
Zlatý Ford Fusion
Ford Fusion 1,4, benzín, zakoupen v roce 2011, najeto 41 000 km.
Spotřeba 5,6 - 6,2 l/100km.
Spolehlivý, bez závad. Supr auto. A vyrábělo se v Kolíně nad Rýnem v SRN. Karel.
28.10.2015 | 19:21:46 | Karel | 37.48.35.* Reagovat
dotaz
Ford fusion 2007,najeto 240 000 km bez závady mimo toho,že to občas chodí do nozového režimu. Vypne se klíčekm vytahne,nastartuje a jede dál.Počítač nic nenačetl.V servisech taky moc neví. Nemáte někdo zkušenost .Díky MR
29.09.2015 | 12:41:05 | MIkeška | 37.188.229.* Reagovat
RE: dotaz
Tak že dojedete v "nouzáku" do servisu ford tam to napíchnou na diagnostiku a ta jim nic neukáže?To se mi moc nezdá...
30.09.2015 | 08:50:20 | pavel e36 | 37.48.48.* Reagovat
RE: dotaz
Hlavní je připojit diagnostiku v momentu projevu závady pokud ne tak je jasné že nic neukáže.
30.09.2015 | 16:49:53 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: dotaz
Chyby se ukládají do bafru...
22.01.2024 | 08:07:46 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
Fusion podruhé!
Rád se připojuji k věcné a poučné diskusi.Vše co zde čtu je v zásáadě pravda.Sám jsem právě vyměnil svůj dosavadní fusion 1,4 benzin,r,v, 2005, najeto 98tis. km za nový,identický, včetně stříbrné barvy,ale přesně o 100 tis.Kč levnější.Domnívám se že důležiá je i osobnost majitele a jeho požadavky na užitnou hodnotu auta. Já jsem důchodce 67 let. Fusion ná s manželkou-jezdíme oba sloužil k naprosté spokojenosti a vrchovatě naplňuje naši představu o levném"plnohodnotném" autě, které nás bezpropblémově přepravuje za denními nákupy, pravidelnými cetami do Maďarských termálů,občasnými cyklistickými výlety i na běžky na Šumavu.Ano,spotřeba je vyšší než bych si představoval, odhaduji dlouhodobě cca 6,5 litru/100 km.Problémy jako u ostatních- časem hlučnější,občas zavrzaly plasty v interiéru. Zpátečka se někdy dala zařadit až na opakovaný pokus. Nicméně vše v mezích očekávání v této kategorii.Přesto jsem než avizovaný futuristický B-max raději vzal znovu jeden z posledních Fusionů.
06.09.2012 | 10:47:19 | Vladimir Handl | 90.180.114.* Reagovat
spotřeba
Fusion mam měsíc,spotřeba je dost hrozna o proti jiným značkám s 1.4 motorem a podobnou váhou např. Fabia jezdí do 5.5 litru nebo Seat Leon do 6.5 litru a to mají najeto přes 100 000km,máme je v rodině tak vím o čem píšu.velká chyba tahle koupě
08.08.2012 | 20:01:34 | David | 90.180.203.* Reagovat
RE: spotřeba
A napadlo tě ty Einsteine, že má asi Fusion kapku jiné Cx, když je to vlastně takové malé SUV, vlastně taková hranatá pojízdná krabice od bot ? Auto si musíš kupovat podle toho, na co jej potřebuješ a ne podle barvy :-)
09.08.2012 | 10:50:58 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
FORD FUSION 1,4
mám model 2010 koupeno v listopadu 2009, dělám v autech celý život, jsem zaměstnancem BMW PRAHA. Mohu říci že to není žádný trhák ale na české poměry idealní a super auto, nekrade se, díly jsou za dobrou cenu, je spolehlivé a je z něj super výhled,když vidím české silnice-myslím ty polní cesty a díry+k tomu zavist českých lidí/myslím když nemají na pěkné auto tak ho alespon poškrábu,tak je to asi jedno z nejlepších kupu co může být, me,á, s ním žádné problemy,nyní najeto 51 tis km a žádná reklamace, když vidím ty lidi v drahych autech jak brečí že zase něco svití!!! dejte mě pokoj, zlaty ford fusion
26.07.2012 | 17:21:39 | ROMAN | 212.71.179.* Reagovat
co je na tom nepochopitelne ze mu to v meste zere viac ako na dialnici ? Ja mam spotrebu priblizne rovnaku ako autor recenzie, tiez mam 1,4 benzin (nie ford) podla mna je to uplne normalne ze v meste pri stovkach semaforov a krizovatiek ti auto bude zrat viac a ko pri ustalenej rychlosti na dialnici. Ja jazdim po dialnici 110 - 120 km/hod a uplne to staci. Dlhodoba cestovna rychlost 120 km/hod s 1,4 kou je uplne postacujuca, samozrejme ak si take kopyto ako tí co jazdia 150 -160 km/hod s tymi utahanymi maloobjemovymi benzinakmi tak je jasne ze ti to bude zrat viac na dialnici ako v meste, ale normalnemu soferovi to vyjde vzdy menej na dialnici. Najradsej mam tych tupcov co sa na dialnici s tymi svojimi prdimoturkama snazia drzat tempo s 2-3 litrovymi korabami a potom nadavaju ze jak im to moc zere.
10.07.2011 | 09:50:00 | visna Reagovat
anonym 8:19
Jestli ti po dálnici žere míň než ve městě, tak by mě zajímalo, jak rychle po tý dálnici jezdíš. Protože auto tak lehký a s obsahem 1,4 není dvoutunovej dvoulitr, aby měl ve městě větší spotřebu než na dálnici. Leda bys po dálnici jezdil 90, v tom případě vítej v klubu kopyt.
10.07.2011 | 09:22:14 | Reagovat
Fusion z Turecka-hochu ty máš vymalováno.Tento evropský fusion se vyrábí "pouze"v Kolíně nad R. ,ty sis to splet,někde si slyšel že to vyrábí turkove a hned je fáma že v Turecku,vNěmecku je asi 2 mil.turků a hodně jich v té fabrice maká totˇ vše.Pak tady čtu -vyhřívaní čelního skla,mám pochyby že ten člověk co to tu napsal píše o fusionu protože vyhřívaná plocha je mimo krajů cca8cm od shora až dolů a tam až pod gumou se ty vyhřívací spirálky spojují.Jestli si někdo myslel že zapne čudlik a při -10 stupních za minutu odjede tak to blázen.Příjdu -nastartuju-zapnu ohřev předního a zadního okna +topení-oškrábu boční okna teda 4ks cca5min-sednu do auta a pouze setřu stěračema takhle to mám vyzkoušeno přes tuto zimu asi 20-30krát.Ten ohřev se dá použít i v létě,třeba celá rodina zmokne na výletě prudká změna teploty a zamlží se sklo-zapnu a za 30 vteřin není po zamlžení ani památky.
09.07.2011 | 23:05:15 | Reagovat
Mám Ford Fusion dva a půl roku. Koupil jsem ho mj. i kvůli vyhřívanému čenímu sklu. Ovšem to je trochu zklamáním - stěrače leží pod vyhřívanou zónou - musejí se pracně odsekávat.Spotřeba: 7,5 l - město, 6,2 l - dálnice. Kladně hodnotím malý poloměr otáčení, pohodlné nastupování/vystupování. Závady - senzor zadních dveří, vlhkost (resp centimetry vody) v zadní svítilně. Obtěžuje mě rovněž vrzající plast pod předním sklem při přejezdech nerovností.
09.07.2011 | 08:19:34 | Reagovat
Samozřejmě,
že se tam Fusion vyrábí, jen nevím jestli i pro náš trh, ale vyrábí je koncern Arcelik, největší firma v zemi. Že se tam vyrábí renault je všeobecně známo, ale já Fusiona nemám, takže se není kam podívat :-) .
Měl jsem kdysi Thalii a ta byla skutečně vyrobená v Turecku.
05.06.2011 | 12:52:35 | Vašek Reagovat
RE:Samozřejmě,
Fusion sa vyraba v Nemecku, aj sa tam vzdy vyrabal (Kolin nad Rynom), Ford ma este v Nemecku fabriku v Saarlouis (niektore diely). Ine fordy sa robia aj v Spanielsku, ... Ale Fusion je made in Germany (kolko % nemeckych Turkov v tej fabrike robi, neviem, ale aj tak je to punktlich)
12.09.2011 | 22:26:40 | Laci D. | 188.167.32.* Reagovat
RE:Samozřejmě,
Že to nevíš - není moje chyba. Jo a "punktlich" znamená přesně ne putna ty jazykovědče.........
09.08.2012 | 10:57:28 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Fusiony se v Turecku v životě nevyráběly, jestli máš v techničáku napsáno Turecko, tak to máš asi Renaulta. -:)
05.06.2011 | 11:04:46 | albert Reagovat
RE: F.Fusion nemám
Hluboce si vážím toho,že ač Forda Fusion nemáte a nevíte, snažíte se k tématu něco říci. Nedejte se odradit škarohlídy a pište a pište..........
03.04.2012 | 12:14:01 | Karel N. | 80.188.226.* Reagovat
Hankook jsou dobrý kola,je to korejská odnoš Michelinu jeden z největších výrobců pneumatik na světě a dodávaj i pro jiný automobilky-Volvo,Mitsubishi,Vw atd.
05.06.2011 | 06:44:26 | Jirka Reagovat
Fusion 1.6
Má tu někdo zušenosti i s 1.6 duratec u FOFU. Jen chci srovnat případné mouchy, zda mám jen já problem se startováním - hlavně v létě - nechápu, když je moturek studenej jede lépe i lépe startuje:-)) Jinak občas po nastratování zdechne - a nastartuje až na poněkolikáté...v servisu si nevedeli rady ...a to to udelalo i technikovy pri prepravě do servisní garáže:-))) Jinak se spotřebou to podle VTP je v rozdílu 1l -1.5l do plusu. Možná je to divné, ale v zimě na zimních Klépbrech HP2 185/70 r14 je spotřeba 7.0 v průměru a na těch šitech Hankok 195/65 r15 to je okolo 7,8 l na sto no a na dalnici podle stavu teploty vzduchu a povaze vozovky i 8,5L což si myslim, že je dost...šity Hankok nebrat, dojedu a koupim asi Continentaly nebo poradte pac sem neveril, ale asi vazne plati lepsi guma, lepsi spořeba...Jinak sem FOFU spokojen až na pocit velkého náklonu do zatáček a malých bočních zrcátek....Jinak dobrý auto...no Fabii asi ne:-)))
04.06.2011 | 22:03:45 | PetrBretr Reagovat
Tak pokud vím,
Fusiony se vyrábějí v Turecku, možná i jinde, ale tam určitě....
03.06.2011 | 10:07:30 | Vašek Reagovat
RE:Tak pokud vím,
opakujem ako vyssie, Fusion sa vyrabal a vyraba v nemeckom Koline nad Rynom (cast dielov v Saarlouis), nikdy v Turecku
12.09.2011 | 22:28:39 | Laci D. | 188.167.32.* Reagovat
s Fusionem jsem zatím spokojen
Moje zkušenost s Fusionem je zatím vynikající. Mám jej necelý rok a bez problémů. Koupil jsem si 1,4 v akci v plné výbavě + vyhřívané přední sklo k tomu a lepší rádio Sony. V porovnání cena/výkon jsem nemohl volit lépe. Podle mě určitě lepší volba než fabia 1,2 se kterou jezdím v práci. Motor sice není stavěný na nějaké závodění, ale na běžné ježdění to bohatě stačí. Jediným mínusem je asi spotřeba, ta by mohla být trochu nižší. Počítadlo vynuluju vždy po 5.000 km,ne pro každou jízdu extra- prvních 5.000 km za 6,6 druhých rovněž, třetí pětitisícovka za 6,4. Nyní tankuju natural 98 a spotřeba kolísá mezi 6 - 6,1 l. Při jízdě na dálnici spotřeba moc nevyskočí, ale běda když jezdím po velkém městě. Spotřeba okamžitě vyletí.. Doufám že pozitivní dojmy přetrvají i nadále...
03.06.2011 | 09:32:40 | I Reagovat
Myslím, že se tady bavíme o Fusionech a ne o Focusech. Tak tedy Kolínem bylo myšleno Kolínem nad Rýnem v Německu, kde se Fusiony vyrábí.
18.05.2011 | 11:19:00 | Hum Reagovat
Hum,
odkdy se Focusy vyrábějí v Kolíně ? :-)
18.05.2011 | 10:16:33 | Vašek Reagovat
vlhkost ve světlech
Taky se mi u Fusiona srážela vlhkost ve svítilnách a v servisu jsem pochodil úplně stejně. Prý se na to záruka nevztahuje, nicméně mi to zdarma opravili. Prý jde o jakési špatně nasazené těsnění.
18.05.2011 | 09:35:49 | L Reagovat
Souhlasím, ale chce to jednat hlavně s Ford CZ. Mně začla převodovka vydávat po 17 tis. km na neutrál takové pazvuky. Po různých diskuzích na Fusion clubu atd. jsem poznal, že to začne dělat každý FOFU. V servisu z vás udělají elegantně vola, Ford CZ taky, že je vlastně vše v pořádku. Hlavní je nedat se, sepsal jsem, co je vlastně fusion za sráče(nedodělky, dílenské zpracování, hluk z převodovky) a že tyto zkušenosti zveřejním atd. Najednou byli všichni ochotní a poskytli mi 5 letou záruku na převodovku zdarma a v servisu se ke mně začli chovat, jako kdybych tam dával 30 aut na opravu ne 1 obyč. Fofu a už mi přestali srá. na hlavu. Hlavně se nedejte, oni moc o těch problémech vědí, akorát nevím, jestli už se na to nevykašlou, když bude v brzké době nástupce. Závěrem můj názor - Fofu není za ty peníze špatné auto, ale kdyby se dělníci v Kolíně zlepšili v kvalitě práce+ výstupní kontrola, tak by se na to auto pohlíželo kvalitativně jinak. Zatím ho beru jako trochu lepší alternativu k Dacii
17.05.2011 | 11:20:58 | Hum Reagovat
To z těma světlama na tebe dělali jenom BU BU BU moc si nevyskakuj , tato závada je na fusionech běžná a jinde normálně uznaná reklamace, napiš zde název toho servisu a sídlo at si to tu všichni přečtou kam nemají jezdit a jak to opravili -povolí šroubky , vyndaj světlo ,naserou pod něj silikon připlácnou přitáhnou šroubky ,hotovo-mezi světlem a karoserií je z výroby těsnění a to je u některých fusionů shrnutý tak to netěsní a sráží se tam voda i fest zatéká pak to vypadá že si vozíš malý aqaria.:-)...
17.05.2011 | 00:09:12 | Reagovat
Ford je moje oblíbená značka,
ale říct mi technik v servise, že vlhkost ve svítilnách je normál - nedožije rána :-) . To přece není normální, aby byla voda v lampách, jak správně říkáš může to hnít, nemluvě o faktu, že to prostě jiné vozy nedělají a rozhodně to není vlastnost vozu, mít ve světlech vodu.
16.05.2011 | 10:58:19 | Vašek Reagovat
Tak jsem byl v tom servisu s tou vlhkostí v zadních svítilnách.Prej na to Ford neuznává záruku jelikož to nemá vliv na svítivost a je to způsobeno rozdílnýmy teplotamy,ale že vyhnijou patice tak to mechanikům od Fordu nevadí.Ale přesto opraveno zdarma na náklady servisu,ale co s tím dělali jsem z nich nedostal.Mají na to prý svoje fígle.
16.05.2011 | 08:42:33 | caganice Reagovat
Mám ho taky rok najeto 12000km za týden jdu na servisku ještě že zafixovali ceny servisní kontroly na fusiona to je 3900kč tak to ještě jde.Jsem absolutně bez závad,ta chladící kapalina byla na spodní rysce už při koupi ale jak se zahřeje tak trochu přibyde, volant mám kožený tak se neloupe jinak ty závady jsou u všech zde i jinde psaných recenzí stejný a já se pořád dívám běhám kolem auta a zatím vše OK.Spotřeba 6.8l dle dotankování ale čím kratší jízda tím větší spotřeba,do rachoty jedu ráno 15km a večer 15km zpět,když jedem na výlet tak i 6.4l , tato atmosferická čtrnáctistovka je svým projevem absolutně nejlepší ,táhne i od spodu otáček(2000 a více),samozdřejmě ted do všeho cpou turbo tak ty výkony a spotřeba budou úplně někde jinde. Já jsem zatím velice spokojen do práce a jednou nebo dvakrát do roka na dovolenou mi to stačí,ta cena a výbava před rokem byla taky super.Závady co mívá toto auto jsou nepříjemné ale spíše malicherného charakteru oproti jiným značkám co pozoruji ze svého okolí i desetitisíce kč záruka nezáruka.Přeji taktéž hodně kilometrů ve Fusionech bez závad a havárií.
09.05.2011 | 23:22:45 | Reagovat
Mám ho od roku 2008 (24000km).Jízda převážně ve městě.Můj názor nyní ve stručnosti -Auto to je za dobré hodně dobré peníze !Je prostorné. Závady zatim nemám , ale občas zazlobí nějaké drobnosti- lišta pod oknem se mi uvolnila už několikrát ! Volant se mi neloupe, ale držák bočních dveří.(ze vnitř) a odlepuje se zde také ochranná lišta(venkovní)Spotřeba město 8-9l.Dálky 7l.Tužší řazení zejména zpátečka.Motor 1.4 do města a okresky dostačující.Na delší cestování a zatížení zavazadly motor značně protestuje leností a neochotou.Na cestování do hor s prudkým stoupáním je dobré se připravit na totální stávkování motoru v podobě skoro zastavení.Na svižné a rychlé předjíždění radši zapomenout.Ne jednou se vám pak může stát, že se budete muset vratít zpět do svého pruhu aniž by se podařilo dokončit předjížděcí manévr....
09.05.2011 | 15:55:38 | Mahler Reagovat
Závad by mohlo být méně ( a co po záruce????), hlučnost by mohla být menší, spotřeba nižší, .....ale jsem spokojen..... Hahaha :-)))
05.05.2011 | 19:08:45 | Reagovat
podobná zkušenost
Vlastním Fusiona 2008, 1,4 benzín, najeto 22 tisíc. Odstávající plast pod čelním sklem mám taky, rosící se zadní světlomet rovněž. Dlouhodobá spotřeba 7,2
03.05.2011 | 09:33:02 | L Reagovat
fusion
koupen v 2007,letos bude 1.stk,najeto 32t.poruchy žádné,hlučnost by mohla být menší,prům.spotřeba dle počítače je 7,2,což by mohlo být také menší,2x v Chorvatsku,většina trasy po dálnici,nebyl problém.Lehce se ovládá,motor 1,4 je přiměřený,pneu Hankook,údajně Michelin je tišší.
01.05.2011 | 21:05:15 | franta Reagovat