Rok výroby:2007Typ motoru:1,25Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:4 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:5. 1. 2008
Ford Fusion jsem si vybral kvůli výborné akční ceně , přístupu do kufru automobilu a vyššímu posezu.Jsem po operaci páteře a tak se vyšší posez hodí.
Navíc máme malé ditě a tak se mi mnohem lépe manipuluje při dávání kočárku do kufru auta kvůli absenci nákladové hrany. Paráda!!Na vyšší posez jsem si zvykl tak,že když sedám do jiného auta, tak si připadám jako když spadnu někam do díry! Co se týče motoru, šlape jak hodiny.
Zpočátku byl hlučnější , ale s přibývajícími kilometry jde hluk značně dolů. Aerodinamický hluk karoserie je nad sto kilometrů za hodinu vyšší, je znát ta hranatost, ale mě to nevadí, po dálnicích moc nejezdím. Touto cestou bych se chtěl zeptat jak je to s osvětlením u tohoto auta. Já když přepnu na dálkové světla , tak u žárovky zhasne vlákno na tlumená světla.
Je to normální, nebo mám někde nějaký problém? Vadí mi to proto, protože těsně před autem vzniká takové tři,čtyři metry špatně osvětlená vozovka. Zatím jsem se s tím u žádného jiného auta nesetkal. Tak pokud s tím má někdo nějaké zkušenosti byl bych rád kdyby mi to napsal
Tak už Fusiona používám 2,5 roku a bez sebemenších problémů.Mám najeto 42000 km a auto se pěkně rozvolnilo a jede lépe.Na motor jsem si musel zvykat,nesmí se ho člověk bát vytočit.Při předjíždění ho klidně vytočím i na pět tisíc a pak to jede ,do třech tisíc se toho moc neděje .Samozřejmě ,že to nejde pořád pak by šla spotřeba dost nahoru.Nyní jezdím i na zimních pneu kolem 6,5 litru.Spotřeba v zimě a v létě se mi moc neliší.S pozdravem Petr
Dnes jsem se stal majitelem Ford Fusion 1,4 TDCi a reknu Vam,je o nadhera.Prumerna spotreba je udavana 4,4.
Ted k tematu.Mam 2. forda a v praci mame transita a pri prepinani svetel z potkavacich na dalkove je normalni,ze se svetla ,,prepnou".Velkou vyhodu v tom sice nevidim,ale kazdy vuz je necim vyjimecny :-)
To že po přepnutí na dálková zhasnou tlumená je asi normální. Mně spíš vadí - jak píše "anonym" 10. ledna - dlouhá doba potřebná ke ztlumení, kdy několik vteřin právě svítí obě vlákna zároveň (něco jako světelná houkačka).
Původně jsme si se ženskou šli pro Fiestu. Jezdila s ní 7 let. Jednou ji půjčila našemu mladýmu a bylo po Fiestě. Na roomu stál vedle Fiesty i Fusion. Původně ten krabicoid byl přehlížen a já jen tak ze srandy povídám, "nechceš tohle SUV? Je jen o 30tis dražší." Pak si do něj sedla a bylo rozhodnuto. Výbava Ebony a užitná hodnota nesrovnatelná. Držte mi palce, v úterý ho jdeme potvrdit. PS: mladík bude mít po ptákách.
ylam.m@seznam.cz: Ja som v septembri 2007 kúpil fusion 1.4 benzín FlairX kvôli tomu, že sme 4 členná rodina, deti podrástli a potrebujeme miesto jak na sedenie, tak aj pre batožinu. Cestujeme na krátke a často aj na dlhšie vzdialenosti, žiaden problém, čo sa týka pohodlia. Výbava a pohodlie je úmerné cene a pre nás postačujúce. Je fakt, že vo Fábii to už začínalo byť kritické s priestorom a po 5 rokoch prevádzky sa začala častejšie kaziť. Posledný rok oprava každé 3 mesiace, 110 tis. na tachometri. Na Fusione 1.4 benzín sa často kritizuje spotreba a dynamika motora. Ja mám priemernú spotrebu 7.45L, motor je ešte surový a manželka chodí do práce a z práce krátke trasy (8.5L na 100 km) v dopravných špičkách. Dlhšie trasy robím za 6.4L. Dynamika motora nie je na športovú jazdu, na predbiehanie po okreskách úplne v pohode. Samozrejme pre svižnejšie obiehanie je niekedy treba podradiť, radím štvorku príp. trojku (kamióny) a to potom ide jak gula. Od Astry Classic ma odrad*** doplácanie pomaly aj za úsmev, a P307 predvádzacie vozidlo malo najazdených 19500 km, ale ten motor bol hluchý aj na trojke. Nová Fabia, vozil som sa po Blave a sedel som vzadu, veľmi ma bolel chrbát to ma úplne odradilo + čo bolo vo Fábii 1 štandard, tu bolo treba priplácať, napr. dvierka na skrinke pred spolujazdcom, atď. Pre Fusion rozhodla, výbava, cena, recenzie a tak isto zverejnenie, že FF je 2. najmenej poruchové auto do 3 rokov v Európe. Je to síce krabicoid, ale sám som sa čudoval, koľko ľudí mi za ten krátky čas povedalo, že sa im Fusion páči. Veľa šťastných kilometrov
....přečtení všeho možného o Fusionu včetně recenzí pozitiv.i negativních. ,protože jsem doposud ani nevěděl ,že nějaký Fus. vůbec existuje.A myslim,že závěr je jasný za ty penize myslim neni co řešit .Fabie Combi v té samé výbavě o 100tis.dražší a o Roomsteru ani nemluvě.Takže ted zbývá Petře jen doufat ,že nám Fusionek bude i přes některé mínusy dobře sloužit a skryté závady se během 4let.záruky snad projevý!
Brzy se stanu asi po 2.měs.čekání také majitelem Fusiona sic 1.4.Nikdy by mě nenapadlo ,že budu kupovat Forda a navíc tuhle hranatou krabici.Ale cíl byl jasný nové auto z 80% město a okresky s cenou max.do 400tis.No co se mi honilo hlavou pro a proti u různých značek tady nemá cenu ani rozepisovat.Nakonec to vyhrála nová fabie combík.Ale co čert nechtěl při náhodném zastavení ve Fordu mi bylo řečeno o Akci Fusion.No pravda následovala zkuš.jízda a zasednutí k internetu ......
Prepinanie dialkovych na tlmene svetla funguje podobne aj na mojom Forde Fusion. Aj mne to dost vadilo, ale postupne som si zvykol. Okrem toho, treba vynalozit znacne usilie, aby sa dialkove svetla skutocne prepli na tlmene v kratkom casovom intervale, co je zvlast neprijemne, ak sa oproti nahle objavi vozidlo spoza zakruty alebo horizontu.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
po 2 a půl letech
Tak už Fusiona používám 2,5 roku a bez sebemenších problémů.Mám najeto 42000 km a auto se pěkně rozvolnilo a jede lépe.Na motor jsem si musel zvykat,nesmí se ho člověk bát vytočit.Při předjíždění ho klidně vytočím i na pět tisíc a pak to jede ,do třech tisíc se toho moc neděje .Samozřejmě ,že to nejde pořád pak by šla spotřeba dost nahoru.Nyní jezdím i na zimních pneu kolem 6,5 litru.Spotřeba v zimě a v létě se mi moc neliší.S pozdravem Petr
11.03.2010 | 21:14:31 | petr Reagovat
Fusion
Dnes jsem se stal majitelem Ford Fusion 1,4 TDCi a reknu Vam,je o nadhera.Prumerna spotreba je udavana 4,4.
Ted k tematu.Mam 2. forda a v praci mame transita a pri prepinani svetel z potkavacich na dalkove je normalni,ze se svetla ,,prepnou".Velkou vyhodu v tom sice nevidim,ale kazdy vuz je necim vyjimecny :-)
20.02.2008 | 20:33:03 | Michal Ullmann Reagovat
Přepínání světel
To že po přepnutí na dálková zhasnou tlumená je asi normální. Mně spíš vadí - jak píše "anonym" 10. ledna - dlouhá doba potřebná ke ztlumení, kdy několik vteřin právě svítí obě vlákna zároveň (něco jako světelná houkačka).
07.02.2008 | 11:09:55 | milan Reagovat
Překvapení
Původně jsme si se ženskou šli pro Fiestu. Jezdila s ní 7 let. Jednou ji půjčila našemu mladýmu a bylo po Fiestě. Na roomu stál vedle Fiesty i Fusion. Původně ten krabicoid byl přehlížen a já jen tak ze srandy povídám, "nechceš tohle SUV? Je jen o 30tis dražší." Pak si do něj sedla a bylo rozhodnuto. Výbava Ebony a užitná hodnota nesrovnatelná. Držte mi palce, v úterý ho jdeme potvrdit.
PS: mladík bude mít po ptákách.
25.01.2008 | 16:59:56 | Milda Reagovat
Fusion 1.4 Duratec
ylam.m@seznam.cz: Ja som v septembri 2007 kúpil fusion 1.4 benzín FlairX kvôli tomu, že sme 4 členná rodina, deti podrástli a potrebujeme miesto jak na sedenie, tak aj pre batožinu. Cestujeme na krátke a často aj na dlhšie vzdialenosti, žiaden problém, čo sa týka pohodlia. Výbava a pohodlie je úmerné cene a pre nás postačujúce. Je fakt, že vo Fábii to už začínalo byť kritické s priestorom a po 5 rokoch prevádzky sa začala častejšie kaziť. Posledný rok oprava každé 3 mesiace, 110 tis. na tachometri.
Na Fusione 1.4 benzín sa často kritizuje spotreba a dynamika motora. Ja mám priemernú spotrebu 7.45L, motor je ešte surový a manželka chodí do práce a z práce krátke trasy (8.5L na 100 km) v dopravných špičkách. Dlhšie trasy robím za 6.4L.
Dynamika motora nie je na športovú jazdu, na predbiehanie po okreskách úplne v pohode. Samozrejme pre svižnejšie obiehanie je niekedy treba podradiť, radím štvorku príp. trojku (kamióny) a to potom ide jak gula.
Od Astry Classic ma odrad*** doplácanie pomaly aj za úsmev, a P307 predvádzacie vozidlo malo najazdených 19500 km, ale ten motor bol hluchý aj na trojke. Nová Fabia, vozil som sa po Blave a sedel som vzadu, veľmi ma bolel chrbát to ma úplne odradilo + čo bolo vo Fábii 1 štandard, tu bolo treba priplácať, napr. dvierka na skrinke pred spolujazdcom, atď.
Pre Fusion rozhodla, výbava, cena, recenzie a tak isto zverejnenie, že FF je 2. najmenej poruchové auto do 3 rokov v Európe.
Je to síce krabicoid, ale sám som sa čudoval, koľko ľudí mi za ten krátky čas povedalo, že sa im Fusion páči.
Veľa šťastných kilometrov
12.01.2008 | 20:35:32 | axel Reagovat
Pokračování
....přečtení všeho možného o Fusionu včetně recenzí pozitiv.i negativních. ,protože jsem doposud ani nevěděl ,že nějaký Fus. vůbec existuje.A myslim,že závěr je jasný za ty penize myslim neni co řešit .Fabie Combi v té samé výbavě o 100tis.dražší a o Roomsteru ani nemluvě.Takže ted zbývá Petře jen doufat ,že nám Fusionek bude i přes některé mínusy dobře sloužit a skryté závady se během 4let.záruky snad projevý!
10.01.2008 | 20:38:42 | Mahler Reagovat
Zdravim
Brzy se stanu asi po 2.měs.čekání také majitelem Fusiona sic 1.4.Nikdy by mě nenapadlo ,že budu kupovat Forda a navíc tuhle hranatou krabici.Ale cíl byl jasný nové auto z 80% město a okresky s cenou max.do 400tis.No co se mi honilo hlavou pro a proti u různých značek tady nemá cenu ani rozepisovat.Nakonec to vyhrála nová fabie combík.Ale co čert nechtěl při náhodném zastavení ve Fordu mi bylo řečeno o Akci Fusion.No pravda následovala zkuš.jízda a zasednutí k internetu ......
10.01.2008 | 20:28:52 | Mahler Reagovat
Prepinanie dialkovych na tlmene svetla funguje podobne aj na mojom Forde Fusion. Aj mne to dost vadilo, ale postupne som si zvykol. Okrem toho, treba vynalozit znacne usilie, aby sa dialkove svetla skutocne prepli na tlmene v kratkom casovom intervale, co je zvlast neprijemne, ak sa oproti nahle objavi vozidlo spoza zakruty alebo horizontu.
10.01.2008 | 08:02:49 | Reagovat