Rok výroby:2008Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:3 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 8. 2008
Ford Fusion 1,4 benzín mám pouze dva měsíce, nicméně se chci podělit o počáteční dojmy. Auto jsem koupil v základní nabídce, pouze popelník tvoří výbavu navíc. Doposud jsem jezdil ve Favoritu a Fabii, takže Fusion vybavený vyhřívaným předním sklem, vyhřívanými a elektricky ovládanými zpětnými zrcátky, elektrickými stahovanými okny, centrálním dálkovým zamykáním, CD přehrávačem, mlhovkami, elektrony a klimatizací, pro mě představuje téměř luxus.
Mám za sebou zhruba 3000 kilometrů. Letos jsem s ním absolvoval letní dovolenou. Denně jezdím služební Fabkou, takže mohu srovnávat jízdní vlastnosti na určitých úsecích silnic a dálnic. Na dálnici, tam kde má Fabka v zatáčce na špatném povrch co dělat aby zůstala v přímém směru, Fusion sedí jak přilepený.
Co se týká spotřeby výrobce uvádí kombinovanou spotřebu 6,5 l na 100 km. Na dovolenou jsme jeli ve dvou, vzadu naložené 4 ( opravdu čtyři ) horská kola a bagáž. Vzhledem k počtu najetých kilometrů, stále zapnuté klimatizaci, jízdě po dálnici a po horách byla spotřeba 8,5 l na 100 km. Po ujetí asi 1500 km spotřeba klesla na 7,2 l. V současné době se dostává pod 7 l na 100 km.
Co se týká dílenského zpracování nemám žádné připomínky. Z auta je výborný výhled a díky vyššímu posazu má řidič dobrý přehled. Aerodynamický hluk mi nepřipadá nijak výrazný, hluk od kol je větší než by musel být. To je zřejmě daň za pneu Hancook.
Občas jsem četl o nepohodlných sedadlech. Sedadla jsou menší, takže vyšším a statnějším řidičům mohou být nepohodlná. Já měřím 170 cm a ani po několika stech kilometrech jsem se necítil nepohodlně. Kufr má dostatečnou velikost a hlavně rovnou nákladovou plochu, která se ocení při větších a těžších břemenech.
Za cenu 300 000 Kč se jedná o velmi kvalitní vůz s velkou užitnou hodnotou.
Mne nevrzgalo nič. Potom som nahodil deflektory a tie pri stiahnutom okne v určitej polohe mierne vrzgajú. Nie je to nič hrozné a ich nahodenie malo určite viac pozitív, ako negatív.
Jsem také šťastným majitelem fusiona, najeto zatím pouze 6100km, ale už teď slyším silné vrzání sedačky řidiče a při nerovnostech vydává hluk také dekl od zavazadlového prostoru. Nijak to ale neřeším, protože jsem s FoFu velice spokojen :)
Napríkla ja vôbec nie som starý. Chceli sme rodinné auto, tak sme si kúpili Fusion. Samozrejme, že to nie je auto na pretekanie, ale na pohodlné vozenie sa 2 dospelých a 2 puberťákov úplne vyhovuje. Dlhšie cesty absolútne bez problémov, slušný batožinový priestor a to, že je to krabicoid? To mi abso****tne nevadí, potrpím si na spoľahlivosť a v tom je Fusion dobrý. Viď posledné testy spoľahlivosti TUV. Pretekať s 18 - 25 ročnými "majstrami sveta" masírujúcimi si ego v jazdenkách nepotrebujem. Čo chcem obehnúť, bez problémov obehnem. Fusion je slušná voľba.
Vyhřívané čelní sklo je super věc a není to kvůli zamlžujícím se oknům. Okna se mlží v jakémkoliv voze. Na vině je více faktorů. Kabinový filtr apod. Fusion není vůbec špatný vůz. Ocení jej lidé kteří nezávodí, chtějí prostorné auto v této kategorii. Podvozek není špatný, jen se auto více naklání, ale drží. Kufr boží protože nemá žádnou nakládací hranu. užívejte si jej.
Vyhřívané čelní sklo Fordy musí mít, protože se jim mlží čelní skla. Jiná auta to nepotřebují. Už dávno je pryč doba, kdy Ford byla značka a něco znamenala. Stačí se podívat na slevy, které prodejci poskytují na nové vozy. Proč asi?
Fusiona mám rok a nič nevŕzga. Spolahlivo funguje. Spotreba 6,8L od kúpy auta. Recenziu napíšem neskôr, zatiaľ má iba 15000 km. Mám aj Astru H r.v. 2007, tam vŕzga kryt popolníka, niečo od zadných pravých dverí a musel som meniť CIM modul. Inak na ňu nedám tiež dopustiť, prešiel som s ňou Európu krížom až k atlantiku veliká spokojnosť.
Jsem také majitelem Fusiona (1.25) už rok a rozhodně v něm vždy bude něco vrzat. Ale mín než nám vrže ve tři roky staré Fiestě. Minimálně se ozívají páté dveře ale to se dá očekávat vzhledem k jejich velikosti. Jinak k ceně 1.4 Ebony v součastnosti 264 990.-! Před roke jem za tu cenu měl 1.25 v základní výbavě.(ABS,2AB,Centrál,VSŘ,)
Uvnitř vozu opravdu nic nerezonuje a plasty sedí dobře. Měl jsem obavy z sestavení jednotlivých dílů, protože v autosalonu měli vystaveného Fusiona, který měl evidentní nedostatky. Dokonce bylo vidět odřený blatník u nárazníku, který byl pouze zalakován bezbarvým lakem. Při přejímce jsem si dal pozor na nedostatky. Ono to chce při jednání dát najevo, že člověk o tom něco ví a nenechá si vše líbit.
Koncom minulého roka som aj ja uvažoval nad kúpou Fusiona. Nakoniec som kúpil Astru Classic II v rovnakej výbave a dokonca lacnejšie ako vtedy ponúkali Fusion. V prvom rade ma odradila veľkosť vnútorného priestoru. Nedávno som bol opäť v showroome Forda a sadol som si do Fusiona. Zdalo sa mi, že plasty v interiéri sú nejaké rozhegané, napr. plast okolo radiacej páky som normálne rukou hýbal. Nerezonuje Ti nič v interiéri ? Fusion sa mi však stále páči a je za veľmi dobrú cenu v dobrej výbave. Veľa šťastných km.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
autor recenze se pomatl
Fusion v zatackach sedi lepe nez Fabia to muze napsat jenom vul.
08.12.2009 | 19:31:42 | laky Reagovat
vrzanie
Mne nevrzgalo nič. Potom som nahodil deflektory a tie pri stiahnutom okne v určitej polohe mierne vrzgajú. Nie je to nič hrozné a ich nahodenie malo určite viac pozitív, ako negatív.
13.06.2009 | 00:11:21 | Reagovat
vrzání
Jsem také šťastným majitelem fusiona, najeto zatím pouze 6100km, ale už teď slyším silné vrzání sedačky řidiče a při nerovnostech vydává hluk také dekl od zavazadlového prostoru. Nijak to ale neřeším, protože jsem s FoFu velice spokojen :)
30.08.2008 | 09:18:10 | breit Reagovat
Auto pre dôchodcov a nie pre mladých ľudí?
Napríkla ja vôbec nie som starý. Chceli sme rodinné auto, tak sme si kúpili Fusion. Samozrejme, že to nie je auto na pretekanie, ale na pohodlné vozenie sa 2 dospelých a 2 puberťákov úplne vyhovuje. Dlhšie cesty absolútne bez problémov, slušný batožinový priestor a to, že je to krabicoid? To mi abso****tne nevadí, potrpím si na spoľahlivosť a v tom je Fusion dobrý. Viď posledné testy spoľahlivosti TUV. Pretekať s 18 - 25 ročnými "majstrami sveta" masírujúcimi si ego v jazdenkách nepotrebujem. Čo chcem obehnúť, bez problémov obehnem. Fusion je slušná voľba.
21.08.2008 | 21:03:59 | axel Reagovat
vyhřívané čelní sklo mají nejen fordy.mám to na staré laguně z r. 97 otec na meganu z 2000 a je to fajn věc
21.08.2008 | 16:38:56 | Reagovat
Frank se mýlí
Vyhřívané čelní sklo je super věc a není to kvůli zamlžujícím se oknům. Okna se mlží v jakémkoliv voze. Na vině je více faktorů. Kabinový filtr apod. Fusion není vůbec špatný vůz. Ocení jej lidé kteří nezávodí, chtějí prostorné auto v této kategorii. Podvozek není špatný, jen se auto více naklání, ale drží. Kufr boží protože nemá žádnou nakládací hranu.
užívejte si jej.
21.08.2008 | 15:36:37 | Radd Reagovat
Fordem tam a vlakem zpátky.
Vyhřívané čelní sklo Fordy musí mít, protože se jim mlží čelní skla. Jiná auta to nepotřebují. Už dávno je pryč doba, kdy Ford byla značka a něco znamenala. Stačí se podívat na slevy, které prodejci poskytují na nové vozy. Proč asi?
21.08.2008 | 15:16:20 | Frank Reagovat
Fusiona mám rok a nič nevŕzga. Spolahlivo funguje. Spotreba 6,8L od kúpy auta. Recenziu napíšem neskôr, zatiaľ má iba 15000 km. Mám aj Astru H r.v. 2007, tam vŕzga kryt popolníka, niečo od zadných pravých dverí a musel som meniť CIM modul. Inak na ňu nedám tiež dopustiť, prešiel som s ňou Európu krížom až k atlantiku veliká spokojnosť.
19.08.2008 | 21:53:12 | axel Reagovat
Fusion
Jsem také majitelem Fusiona (1.25) už rok a rozhodně v něm vždy bude něco vrzat. Ale mín než nám vrže ve tři roky staré Fiestě. Minimálně se ozívají páté dveře ale to se dá očekávat vzhledem k jejich velikosti. Jinak k ceně 1.4 Ebony v součastnosti 264 990.-! Před roke jem za tu cenu měl 1.25 v základní výbavě.(ABS,2AB,Centrál,VSŘ,)
19.08.2008 | 14:54:00 | Petr Reagovat
Miluju anonymy.
18.08.2008 | 13:57:10 | Jirka Reagovat
bože, dyť je to morálně zastaralé auto, furt ten stejný krabicový vzhled..pro důchodce možná, ale pro mladé lidi vůbec..
18.08.2008 | 13:49:36 | Reagovat
Uvnitř vozu opravdu nic nerezonuje a plasty sedí dobře. Měl jsem obavy z sestavení jednotlivých dílů, protože v autosalonu měli vystaveného Fusiona, který měl evidentní nedostatky. Dokonce bylo vidět odřený blatník u nárazníku, který byl pouze zalakován bezbarvým lakem. Při přejímce jsem si dal pozor na nedostatky. Ono to chce při jednání dát najevo, že člověk o tom něco ví a nenechá si vše líbit.
18.08.2008 | 12:07:54 | Jirka Reagovat
Fusion
Koncom minulého roka som aj ja uvažoval nad kúpou Fusiona. Nakoniec som kúpil Astru Classic II v rovnakej výbave a dokonca lacnejšie ako vtedy ponúkali Fusion. V prvom rade ma odradila veľkosť vnútorného priestoru.
Nedávno som bol opäť v showroome Forda a sadol som si do Fusiona. Zdalo sa mi, že plasty v interiéri sú nejaké rozhegané, napr. plast okolo radiacej páky som normálne rukou hýbal. Nerezonuje Ti nič v interiéri ?
Fusion sa mi však stále páči a je za veľmi dobrú cenu v dobrej výbave. Veľa šťastných km.
17.08.2008 | 13:14:54 | Sven Reagovat