Rok výroby:1992Typ motoru:2.0iStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:21. 4. 2008
Mám již třetí Sierru a jsem do těchto aut asi blázen. Mým snem je Cosworth a doufám, že si ho brzo splním.
Kdo tady píše o velké poruchovosti, tak má asi smůlu, protože podle mých zkušeností jsou to maximálně bezproblémová auta. Jen je škoda, že v top stavu jich jezdí už málo. Já měl štěstí a sehnal venku 92 v max výbavě, úprava RS, kůže, klima, 4x el. okna, el. šíbr a navíc v super stavu.
Ale je to už bohužel skoro 5 let. Jinak s autem super zážitky, vždy mě pohodlně dovezlo kam jsem potřeboval, takže nemám důvod nadávat. Jestliže někdo tvrdí, že je to jinak, potom to svědčí o špatném přístupu předchozího nebo součastného majitele. A to přtom nechce tak moc. Dost záleží na kvalitě oleje, stačí bohatě 10W40 ale od kvalitního výrobce a pravidelná výměna.
Osobně bych doporučil každých 10.000km. Motor se vám za to odvděčí kultivovaným chodem i při najetých 450.000 km, které jsem měl najeto na předchozím autě, motor DOHC. A osobně znám pár lidí co měli najeto přes 600.000km. Nedám na toto auto dopustil, byl to poslední kvalitní Ford. Bohužel......
pro mě nejlepší nadčasový forďas všech dob,vlastním 8let.krásný pohled na řidiče audin a bavoráků jak s nimi holka drží krok ve 220km/h!!! a odpich z křižovatek se zadním náhonem a úžasnou dynamikou je prostě famózní! ať žije SIERRA....
Napadá mě takový R25 baccara z té doby- ten měl výbavy tolik, že i dnes by mu mohla lecjaká nová auta závidět - el. sedačky s dofukováním, vyhříváním, pamětěmi, tempomat, kompletně elektrika, digiklima, PC, origo rádio s ovl. pod volantem............
Například i Renault 19 nebo 21.Měly v plné výbavě El.okna ,El zrcátka,palub PC,Servo,ABS,El.šibr.Dálkoví centrál.některé verze i Klimatizaci.A dokonce když byly opotřebované brzdové deštičky tak to ukazovalo na tachometru.To jsem měl i já u průměrné výbavy.Jen sem měl ustřižený kabel který to snímal:D:) jinak to ta bylo.
Nevím proč by neměla mít Sierra el.šibr ,mělo to i více aut v plné výbavě ,jen naše stroje tímto nedisponovali.Taková Croma 1989 v plné palbě ,měla taky el.šibr.Klima ,el okna zrcátka ,Palub PC samozřejmě s možnostmi dané doby,el nastavění sedadla ,centrál ABS.
No jasně, zelený nad rádiem s tím volantem tedy páčkou pod volantem si nejsem až tak jistý. Vlevo obrázek autíčka, kontrola dveří a kufru a světla. V pravo ukazatel, vnitřní teplota, hodiny a palivoměr. Ještě nebyl propojen s řídící jednotkou co se týká závad brzd atd. Šíbr byl elektrický s dojezdem při delším podržení tlačítka.
na svou dobu, já měl 2.0 EFi DOHC-kombajn GL, dotaženo z venku, r.89 mezityp, ABS,pal.poč.(před spolujezdcem v místě pozdějších airbagů),šíbr mechanickej, ale el. jsem taky viděl,vyhřívané přední sklo (super),recaro sedadla,centrál,el. nastavení světlometů,5-kvalt manuál. Super kára, kdyby ji vyráběli dnes, snad to koupím.....
Taky jsem měl Ford Sierru a nemůžu na ni dopustit, byla to limitovaná edice Ghia s motorem 2.3 ze švýcar, ale benzín. Problematické opravovat, nesehnání dílů. Tenkrát Ghia verze to byla na ty roky opravu luxus výbava. Elektrika kam se podíváš, vzadu v předu spoustu světýlek asi na čtení, všechno ve dřevě a sedačky velice pohodlné a krásně čalouněné. Alarm na dotek, centrál DO, palubní počítač z volantu, hudba kazeťák a snad více než 10 repráků v autě, dětská pojistka, el.šíbr, po zamknutí se vše otevřené včetně oken a šíbru zavře. A na ten rok 87, je to pro mě udivující. Protože dnešní Ghia výbava má pořád to samé. Žádné senzory navíc třeba při parkování, žádné roletky oken, nebo handsfree třeba vzadu, Ghia verze zaostala od 90. let a člověk si do roku 2004 koupí snad stejnou výbavu Ghia jak tehdy v Sieře krom CD rádia. :/
Jojo, já měl sirku 2,0 DOHC combi 89, pak sedan 89 už s ABS a klimou, oboje v modré metalíze, pak černý sedan Cosworth 2,0 162kW. Bohužel, mě bylo 19 let, a prodal jsem jej za 67 tisíc- a koupil za to novější auto- R19 1,8 81kw. Dnes bych tu sierrku chtěl zpátky, ale za blbost se platí :(
Jj starý auta mají v sobě něco co ty nový nemají a asi pro nás mít nebudou.Nebo ale spon pro mě.Navíc každé auto bylo sví ted je vše skoro stejný.Až na výjimky některých značek.
Jj starý auta mají v sobě něco co ty nový nemají a asi pro nás mít nebudou.Nebo ale spon pro mě.Navíc každé auto bylo sví ted je vše skoro stejný.Až na výjimky některých značek.
Poslední kvalitní Ford měl sem 2.3 d ročník 88 liftbacka a super vuz, sice l¨poměrně línej, ale nesmírně houževnatej, ještě ted jedzí má najeto 530 000 a jezdí pořád solidně, je to dotažený z německa v roce 96 a furt super............ Bohužel poslední výbornej Ford, kterej za něco stál.....:D
Poslední kvalitní Ford měl sem 2.3 d ročník 88 liftbacka a super vuz, sice l¨poměrně línej, ale nesmírně houževnatej, ještě ted jedzí má najeto 530 000 a jezdí pořád solidně, je to dotažený z německa v roce 96 a furt super............ Bohužel poslední výbornej Ford, kterej za něco stál.....:D
Zdravim jmenuji se Tomas a mam taky sieru 4x4 2,0 dohc ,černou prakticky tu samou jako je tady na fotce. Sem s ni taky velice spokojen. Mam ,ale problem se shanenim nahradnich dilu. A je fakt ,ze je par veci co je nutny nejlepe vymenit. Je to rok 90.,poradil by mi tu nekdo nejakej odkaz? předem díky.
Mam uz par rokov sierry a som z nimi max spokojny teraz chodim na combi 2.0 dohc 4x4. No rozpravka.Je este ostrejsia ako sierra z pohonom zadnych kolies.Ide to ako tank v sade hocikedy moze byt sneh lad toje jedno samozrejme ma svoje hranice.Len by som chcel upozornit nato ze 4x4 ma ma haklive poloosi predne ak ich majtel aspon raz za cas nepremaze.verte alebo nie.Ak chodite z autom pravidelne alebo vela ak ich nebudete mazat urcite sa ozve skripanie klbov.Kym som to zistil skoro som znicil dva pary klbov len tak tak sa dali zachranit.Dalsia vec ak chce menit na 4x4 spojku nikdy tam nedavajte spojku za 1500-2000sk alebo Kc je to strata penazi casu atd.Ak vyuzivate vsetky 4 kolesa ta lacna spojka tu silu motora a vahy auta neunesie a zhori po par stovak mozno tisickach kilometroch.Ak mozem odporucit jedine spojka Sa..s. alebo nejaku kovokeramicku a potom vas spojka prezije.Ak niekoho nieco zaujima pripadne niekto ma skusenosti mozme pokecat cez mail.
Z mého pohledu tahle auta, a i jiná z této doby, opravdu měla něco do sebe - rozumné množství elektroniky, spolehlivé plnění svého primárního účelu (přeprava osob z místa na místo), vcelku pohodové a pohodlné ježdění... Myslím, že řada z vás rozumí tomu, co myslím.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra
ford sierra 2.0 dohc
pro mě nejlepší nadčasový forďas všech dob,vlastním 8let.krásný pohled na řidiče audin a bavoráků jak s nimi holka drží krok ve 220km/h!!! a odpich z křižovatek se zadním náhonem a úžasnou dynamikou je prostě famózní! ať žije SIERRA....
04.09.2016 | 18:37:18 | batdrescher | 188.175.31.* Reagovat
Posledny kvalitny Ford bol escort :)
30.12.2015 | 16:24:49 | Vlado | 85.237.234.* Reagovat
Super auto
Joo Sierra to byl kočár já mněl 2.0 DOHC v RS úpravě suprové auto na které nedám dopustit.
02.03.2012 | 18:51:22 | Pepin | 85.135.91.* Reagovat
Napadá mě takový R25 baccara z té doby- ten měl výbavy tolik, že i dnes by mu mohla lecjaká nová auta závidět - el. sedačky s dofukováním, vyhříváním, pamětěmi, tempomat, kompletně elektrika, digiklima, PC, origo rádio s ovl. pod volantem............
14.04.2011 | 17:31:27 | Reagovat
Například i Renault 19 nebo 21.Měly v plné výbavě El.okna ,El zrcátka,palub PC,Servo,ABS,El.šibr.Dálkoví centrál.některé verze i Klimatizaci.A dokonce když byly opotřebované brzdové deštičky tak to ukazovalo na tachometru.To jsem měl i já u průměrné výbavy.Jen sem měl ustřižený kabel který to snímal:D:) jinak to ta bylo.
14.04.2011 | 15:58:44 | luke20 Reagovat
Nevím proč by neměla mít Sierra el.šibr ,mělo to i více aut v plné výbavě ,jen naše stroje tímto nedisponovali.Taková Croma 1989 v plné palbě ,měla taky el.šibr.Klima ,el okna zrcátka ,Palub PC samozřejmě s možnostmi dané doby,el nastavění sedadla ,centrál ABS.
14.04.2011 | 15:48:10 | luke20 Reagovat
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ford/sierra/8769972
Tato má el.šíbr
14.04.2011 | 15:18:07 | Reagovat
Luboši
taky se připojuji - já měl klimu + elektrický šíbr na sirce.
14.04.2011 | 13:56:37 | Reagovat
BC a šíbr
No jasně, zelený nad rádiem s tím volantem tedy páčkou pod volantem si nejsem až tak jistý. Vlevo obrázek autíčka, kontrola dveří a kufru a světla. V pravo ukazatel, vnitřní teplota, hodiny a palivoměr. Ještě nebyl propojen s řídící jednotkou co se týká závad brzd atd. Šíbr byl elektrický s dojezdem při delším podržení tlačítka.
14.04.2011 | 13:40:31 | svlastik Reagovat
Byly slušně vybavené
na svou dobu, já měl 2.0 EFi DOHC-kombajn GL, dotaženo z venku, r.89 mezityp, ABS,pal.poč.(před spolujezdcem v místě pozdějších airbagů),šíbr mechanickej, ale el. jsem taky viděl,vyhřívané přední sklo (super),recaro sedadla,centrál,el. nastavení světlometů,5-kvalt manuál.
Super kára, kdyby ji vyráběli dnes, snad to koupím.....
14.04.2011 | 13:28:23 | Vašek Reagovat
maL, samozrejme:)), ale dodnes jazdí a je ako nová, ľuboš
14.04.2011 | 12:44:51 | Reagovat
svlastik: v 87.... a už mala počítač?:)) Nelakuješ nás náhodou? Tak poriadne?
Šíber mali Sierry na kľučku. Svokor ma 1,8 TD Ghiu, 1992...
14.04.2011 | 12:44:11 | ľuboš Reagovat
Sierra
Taky jsem měl Ford Sierru a nemůžu na ni dopustit, byla to limitovaná edice Ghia s motorem 2.3 ze švýcar, ale benzín. Problematické opravovat, nesehnání dílů. Tenkrát Ghia verze to byla na ty roky opravu luxus výbava. Elektrika kam se podíváš, vzadu v předu spoustu světýlek asi na čtení, všechno ve dřevě a sedačky velice pohodlné a krásně čalouněné. Alarm na dotek, centrál DO, palubní počítač z volantu, hudba kazeťák a snad více než 10 repráků v autě, dětská pojistka, el.šíbr, po zamknutí se vše otevřené včetně oken a šíbru zavře. A na ten rok 87, je to pro mě udivující. Protože dnešní Ghia výbava má pořád to samé. Žádné senzory navíc třeba při parkování, žádné roletky oken, nebo handsfree třeba vzadu, Ghia verze zaostala od 90. let a člověk si do roku 2004 koupí snad stejnou výbavu Ghia jak tehdy v Sieře krom CD rádia. :/
14.04.2011 | 06:44:57 | svlastik Reagovat
nostalgie
Jojo, já měl sirku 2,0 DOHC combi 89, pak sedan 89 už s ABS a klimou, oboje v modré metalíze, pak černý sedan Cosworth 2,0 162kW. Bohužel, mě bylo 19 let, a prodal jsem jej za 67 tisíc- a koupil za to novější auto- R19 1,8 81kw. Dnes bych tu sierrku chtěl zpátky, ale za blbost se platí :(
13.04.2011 | 23:47:58 | Reagovat
Kuba
Jj starý auta mají v sobě něco co ty nový nemají a asi pro nás mít nebudou.Nebo ale spon pro mě.Navíc každé auto bylo sví ted je vše skoro stejný.Až na výjimky některých značek.
13.04.2011 | 22:00:26 | luke20 Reagovat
Kuba
Jj starý auta mají v sobě něco co ty nový nemají a asi pro nás mít nebudou.Nebo ale spon pro mě.Navíc každé auto bylo sví ted je vše skoro stejný.Až na výjimky některých značek.
13.04.2011 | 22:00:23 | luke20 Reagovat
Poctivá sierra
Poslední kvalitní Ford měl sem 2.3 d ročník 88 liftbacka a super vuz, sice l¨poměrně línej, ale nesmírně houževnatej, ještě ted jedzí má najeto 530 000 a jezdí pořád solidně, je to dotažený z německa v roce 96 a furt super............ Bohužel poslední výbornej Ford, kterej za něco stál.....:D
13.04.2011 | 21:36:52 | Kamil Reagovat
Poctivá sierra
Poslední kvalitní Ford měl sem 2.3 d ročník 88 liftbacka a super vuz, sice l¨poměrně línej, ale nesmírně houževnatej, ještě ted jedzí má najeto 530 000 a jezdí pořád solidně, je to dotažený z německa v roce 96 a furt super............ Bohužel poslední výbornej Ford, kterej za něco stál.....:D
13.04.2011 | 21:36:47 | Kamil Reagovat
Zdravim jmenuji se Tomas a mam taky sieru 4x4 2,0 dohc ,černou prakticky tu samou jako je tady na fotce. Sem s ni taky velice spokojen. Mam ,ale problem se shanenim nahradnich dilu. A je fakt ,ze je par veci co je nutny nejlepe vymenit. Je to rok 90.,poradil by mi tu nekdo nejakej odkaz? předem díky.
19.06.2010 | 03:57:14 | Reagovat
sierra DOHC 4x4
Mam uz par rokov sierry a som z nimi max spokojny teraz chodim na combi 2.0 dohc 4x4. No rozpravka.Je este ostrejsia ako sierra z pohonom zadnych kolies.Ide to ako tank v sade hocikedy moze byt sneh lad toje jedno samozrejme ma svoje hranice.Len by som chcel upozornit nato ze 4x4 ma ma haklive poloosi predne ak ich majtel aspon raz za cas nepremaze.verte alebo nie.Ak chodite z autom pravidelne alebo vela ak ich nebudete mazat urcite sa ozve skripanie klbov.Kym som to zistil skoro som znicil dva pary klbov len tak tak sa dali zachranit.Dalsia vec ak chce menit na 4x4 spojku nikdy tam nedavajte spojku za 1500-2000sk alebo Kc je to strata penazi casu atd.Ak vyuzivate vsetky 4 kolesa ta lacna spojka tu silu motora a vahy auta neunesie a zhori po par stovak mozno tisickach kilometroch.Ak mozem odporucit jedine spojka Sa..s. alebo nejaku kovokeramicku a potom vas spojka prezije.Ak niekoho nieco zaujima pripadne niekto ma skusenosti mozme pokecat cez mail.
24.08.2008 | 09:15:22 | chopin82 Reagovat
Zkrátka držák
Je to pravda, taky jsem ji měl (kombi 2.0 DOHC) a bylo to super auto pohodlné ,spolehlivé a hlavně auto s podvozkem.
23.04.2008 | 10:30:19 | Vašek Reagovat
Sirka je holt sirka... Tradicni kvalita prelomu 80. a 90. let. Mel jsem combi 2.0 DOHC. Bezproblemovy vuz..
22.04.2008 | 18:48:38 | koks Reagovat
...
Z mého pohledu tahle auta, a i jiná z této doby, opravdu měla něco do sebe - rozumné množství elektroniky, spolehlivé plnění svého primárního účelu (přeprava osob z místa na místo), vcelku pohodové a pohodlné ježdění...
Myslím, že řada z vás rozumí tomu, co myslím.
22.04.2008 | 17:44:31 | Kuba Reagovat
pekna
pekny kusok tato cierna
22.04.2008 | 09:41:26 | Reagovat
RE: pekna
Je nádherná, bez komentáře.
27.02.2012 | 19:02:22 | David | 94.112.220.* Reagovat