Rok výroby:2003Typ motoru:2.0 TDDIStav km při koupi:25 kmStav km nyní:95 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 6. 2007
Absolutně bezkonkurenční vůz na našem trhu. BEZ ZÁVAD OD DOVOZU ZE SRN DO DNEŠNÍHO DNE !
Hodnocení a zkušenosti s autem
Minibusy na naší firmě ujedou ročně tak 30 - 40 tisíc km a dává se jim pouze palivo a výměna oleje . Vše stále funguje jako jako nové ( bezproblémové auto ) . Velmi pohodlné, spousta místa ,jak do stran t,tak i na nohy.Perfektní sezení pro spolucestující - každý má svoji sedačku a nemusí se s nikým přetlačovat o místo a vynucovat si prostor.
Zavazadlový prostor je taktéž velký ,nadá se ani využít pokud se nepřepravují jízdní kola či motorky. Pro všechny je místa dost.Obě dvě řady zadních sedaček se dají buď sklopit - pro rozšíření zavazadlového prostoru a nebo jednoduše vyjmout.Výkon 85k dostačující , startování například v zimě bez problémů ,na otočení klíče.
Karoserie nás přežije pokud dáme okamžitě nástřik spodku a vystříkáme dutiny.Jízdní vlastnosti jsou výborné, absolutně spolehlivé ,spotřeba po městě 8 litrů při plném zatížení vozu. Na dálnicích spotřeba klesá o 1-1,5 litru/100 km.Výhodou je , že se nemusí dělat rozvody jako u jiných značek - Ford je vybaven řetězovým převodem rozvodů .
tady se na transity moc nereaguje protože ti internetoví kecalové těmto autům nerozumí a nezajímají je, ale i tak, co se zde dočítám, jsou teda nesmysly na n-tou...
To jsou mi bláboly, benziňák v dodávce...Transit 2.0i má motor který se dával ještě do sierr..A nenádávej na spotřebu, když chceš benziňáka..2,5i V5 v Caravelle má taky pouhých 85 kw, a VR6 sice až 150kW, ale nechci vidět tu spotřebu.A jelikož se používá jako užitkový vůz, tak o to přece jde...A co je teda za mýtus že má diesel menší náklady na provoz než diesel??
Já mám benzínovou verzi, 2,0DOHC, a výkon nic moc..Tišší motor než diesel ale jede průměrně.Jak asi potom může jet auto o stejném obsahu v naftě...A je to teda rozežraný jak kráva, asi 12 l naturalu/100km.Kdybych na to měl tak zvolim radši VW Caravelle ale jedině v benzínu spíš než 2,5 bych asi volil optimálnější VR6, naftu jsem nikdy neměl je to drahé na provoz a nejede to.
Na takém taky jezdím, ale výkon teda nic moc...Máme ještě ve firmě 2.4 TDCi, ten má 137 kobyl a to už je teda jiný kafe...To se průměrný osobáky nechytaj...
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit
tady se na transity moc nereaguje protože ti internetoví kecalové těmto autům nerozumí a nezajímají je, ale i tak, co se zde dočítám, jsou teda nesmysly na n-tou...
08.02.2008 | 12:13:11 | Reagovat
to Roman!!Bláboly
To jsou mi bláboly, benziňák v dodávce...Transit 2.0i má motor který se dával ještě do sierr..A nenádávej na spotřebu, když chceš benziňáka..2,5i V5 v Caravelle má taky pouhých 85 kw, a VR6 sice až 150kW, ale nechci vidět tu spotřebu.A jelikož se používá jako užitkový vůz, tak o to přece jde...A co je teda za mýtus že má diesel menší náklady na provoz než diesel??
07.02.2008 | 14:17:51 | jasin Reagovat
výkon dobrý????
Já mám benzínovou verzi, 2,0DOHC, a výkon nic moc..Tišší motor než diesel ale jede průměrně.Jak asi potom může jet auto o stejném obsahu v naftě...A je to teda rozežraný jak kráva, asi 12 l naturalu/100km.Kdybych na to měl tak zvolim radši VW Caravelle ale jedině v benzínu spíš než 2,5 bych asi volil optimálnější VR6, naftu jsem nikdy neměl je to drahé na provoz a nejede to.
07.02.2008 | 13:08:06 | Roman Reagovat
jo já mám ,,pouze" verzi 2,0 TDCI 125k ale výkonově je to teda paráda...
07.02.2008 | 12:47:18 | Reagovat
Na takém taky jezdím, ale výkon teda nic moc...Máme ještě ve firmě 2.4 TDCi, ten má 137 kobyl a to už je teda jiný kafe...To se průměrný osobáky nechytaj...
15.06.2007 | 16:24:31 | Reagovat