Rok výroby:1991Typ motoru:2,5 DStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:1 100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?17 letPrůměrná spotřeba:7,00 l/100 kmVloženo:5. 12. 2010
Předchozí auto: SKODA,Fiat,lada,volkswagen golf,atď
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto má cca.20 rokov a 1,1 mil.km v podstate bez vážnejšej poruchy.Vymenujem: ložiská v predných kolesách 3x menené,prasknutá trubka k tryske 2x,pri asi 950 000 prasknuté rameno,výmena ramien,tlmičov,tyče riadenia,čapov. Výmena kardánového kríža asi pri 500 000.Výmena chladiča,svetiel a pár porozbíjaných čelných skiel. Na počet km je to podla mňa úctihodný výkon.Pred 2 rokmi bola povyváraná karoséria.Motor,trysky,čerpadlo ,prevodovka,diferák nedotknuté,v štartéri a alternátore vymenené uhlíky. Terajší stav: Na odpočinku,1x týždenne prejde 50 km a dosť.Pod -3 stupne už nechce naštartovať,tak mu pridám nabíjačku. Dúfam že ho ešte niekomu predám za pár peńazí,šrot si nezaslúži.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Myslím že na tú dobu to bolo auto bezúdržbové z dobrými užitkovými vlastnosťami.Vždy som došiel kam bolo treba,nikdy nebolo v servise okrem výmeny rozvodového remeňa a ramien,raz chcelo ísť do servisu v Paríži,začali sa ozýva´t divné zvuky s kardánu,ráno v servise zahlásili že za dva dni a pár desiatok tisíc korún sa dohodneme,pri čakaní som z nudy na kardan striekol Wdéčko a ford behá tak dodnes. Nevýhoda-zadný náhon prázdne auto v zime sa dalo ako tak pohnúť na rovine na poľadovici len s najkvalitnejšími zimnými pneumatikami a zručným vodičom. Verte,neverte,nie je to rozprávka.
je to opravdu nesmrtelné auto, pokud s tím jezdí normální člověk věřím že se dá udělat i víc jak dvě mega....chyba - výrobce : kardan kde nejdou mazat kříže a středové ložisko a výměna křížů velice špatný systém,potřebujete k tomu mnoho speciálního nářadí a zručného mechoša, diferák nemá výpustný šroub oleje,málo odhlučněný motorový prostor,nedostatečně osvětlené palubní přístroje,nedostatečné protikorozní opatření
27.11.2019 | 05:32:07 | nesmrtelné auto
| 85.163.22.*Reagovat
RE: ford 2.5d
A špatné, často nefunkční zámky a klíčky dveří a kapoty. A časté poruchy řazení (neustálé seřizování lanovodů řazení).
pokud by se tohle auto vyrábělo celou dobu tak servisy FORD musely zkrachovat..........nebylo by co opravovat......to už bohužel z daleka nejde říct o tranzitech po roce 94......kastla se musela hned po koupi ošetřit jinak za pár let to byl zhnilý šrot.......to platí po roce 94
17.10.2018 | 23:58:11 | ford servis
| 85.163.22.*Reagovat
RE: nesmrtelný motor
bohužel je to pravda.......celkově ty nové auta skoro všechno sám šmejd, řidiči čím dál větší dementi a ty auta jsou záměrně dělané aby se co nejvíc sra.....vemte si ty přeskakující rozvody u škodovek a folcošů, to je ostuda nejhrubšího zrna, ty konstruktéry okamžitě do smrti k lopatě a všechno uhradit zákazníkům,u dalších škodovek se zase ochechlává šestihran na olejovém čerpadle motoru a také se to tají aby nemuseli nic platit....je to banda špinavců..nejlepší auto vyrobené je oktávka 1 motor 1.9tdi najede lehce 1,500 000km pokud s ní jezdí normální člověk a spotřeba méně jak 5litrů, kde jsou ti konstruktéři co ji navrhli??? škoda se rozčilovat.........
je to pravda, člověk byl rád že má místo řemene řetěz a přitom takový aušus vyrobený v dnešní době, to se ani věřit nechce...konstruktéry hnát k plné odpovědnosti, všechno uhradit! je fakt že ta jedničková oktávka je nezmar,milion najeto pro ni nic neznamená a tá neuvěřitelná spotřeba!takové auto už nechcou vyrobit, je to záměrně co by dělaly serv. a výrobci dílů....konstruktéři vymýšlejí kazítka aby bylo co opravovat a prodávat...................ve všem je dneska podvod......
jezdím od roku 64 se vším možným, autobus, kamion, různé bagry atd........projetou celou evropu ani nevím kolikrát, aut osobních jsem měl ani nevím kolik a můžu potvrdit jedno - škoda oktávka tdi 1.9 jedničkové řady, nejlepší auto co bylo vyrobeno.................
14.01.2020 | 10:17:59 | gerhard
| 85.163.22.*Reagovat
RE: nesmrtelný motor
Nejlepší auto co bylo vyrobeno? Opravdu? Proč?
15.01.2020 | 03:34:03 | Pavel e36
| 185.137.124.*Reagovat
RE: nesmrtelný motor
proč? seš analfabet a neumíš číst? znáš jiné auto co najede dvě mega a nejezdí pořád po dílnách, mění jen olej , obložení, rozvody a má spotřebu pod 5litrů?
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit
ford 2.5d
je to opravdu nesmrtelné auto, pokud s tím jezdí normální člověk věřím že se dá udělat i víc jak dvě mega....chyba - výrobce : kardan kde nejdou mazat kříže a středové ložisko a výměna křížů velice špatný systém,potřebujete k tomu mnoho speciálního nářadí a zručného mechoša, diferák nemá výpustný šroub oleje,málo odhlučněný motorový prostor,nedostatečně osvětlené palubní přístroje,nedostatečné protikorozní opatření
27.11.2019 | 05:32:07 | nesmrtelné auto | 85.163.22.* Reagovat
RE: ford 2.5d
A špatné, často nefunkční zámky a klíčky dveří a kapoty. A časté poruchy řazení (neustálé seřizování lanovodů řazení).
27.11.2019 | 11:19:29 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: ford 2.5d
jaké seřizování lanovodů,ford 2.5d žádné nemá............
10.01.2020 | 10:33:32 | nové auta sám šmejd! | 85.163.22.* Reagovat
RE: ford 2.5d
Ale jdi ty brepto. Povídej si raději sám se sebou. To ti jde dobře. A nemusíš měnit Nicky...ty cypě
10.01.2020 | 14:41:54 | | 89.176.46.* Reagovat
nesmrtelný motor
pokud by se tohle auto vyrábělo celou dobu tak servisy FORD musely zkrachovat..........nebylo by co opravovat......to už bohužel z daleka nejde říct o tranzitech po roce 94......kastla se musela hned po koupi ošetřit jinak za pár let to byl zhnilý šrot.......to platí po roce 94
17.10.2018 | 23:58:11 | ford servis | 85.163.22.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
bohužel je to pravda.......celkově ty nové auta skoro všechno sám šmejd, řidiči čím dál větší dementi a ty auta jsou záměrně dělané aby se co nejvíc sra.....vemte si ty přeskakující rozvody u škodovek a folcošů, to je ostuda nejhrubšího zrna, ty konstruktéry okamžitě do smrti k lopatě a všechno uhradit zákazníkům,u dalších škodovek se zase ochechlává šestihran na olejovém čerpadle motoru a také se to tají aby nemuseli nic platit....je to banda špinavců..nejlepší auto vyrobené je oktávka 1 motor 1.9tdi najede lehce 1,500 000km pokud s ní jezdí normální člověk a spotřeba méně jak 5litrů, kde jsou ti konstruktéři co ji navrhli??? škoda se rozčilovat.........
10.01.2020 | 10:28:00 | vypráskejte kostruktéry bičem ze škodovky!!! | 85.163.22.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
je to pravda, člověk byl rád že má místo řemene řetěz a přitom takový aušus vyrobený v dnešní době, to se ani věřit nechce...konstruktéry hnát k plné odpovědnosti, všechno uhradit! je fakt že ta jedničková oktávka je nezmar,milion najeto pro ni nic neznamená a tá neuvěřitelná spotřeba!takové auto už nechcou vyrobit, je to záměrně co by dělaly serv. a výrobci dílů....konstruktéři vymýšlejí kazítka aby bylo co opravovat a prodávat...................ve všem je dneska podvod......
10.01.2020 | 10:49:26 | oktávia jedničková 1.9tdi | 85.163.22.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
jezdím od roku 64 se vším možným, autobus, kamion, různé bagry atd........projetou celou evropu ani nevím kolikrát, aut osobních jsem měl ani nevím kolik a můžu potvrdit jedno - škoda oktávka tdi 1.9 jedničkové řady, nejlepší auto co bylo vyrobeno.................
14.01.2020 | 10:17:59 | gerhard | 85.163.22.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
Nejlepší auto co bylo vyrobeno? Opravdu?
Proč?
15.01.2020 | 03:34:03 | Pavel e36 | 185.137.124.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
proč? seš analfabet a neumíš číst? znáš jiné auto co najede dvě mega a nejezdí pořád po dílnách, mění jen olej , obložení, rozvody a má spotřebu pod 5litrů?
22.03.2020 | 13:05:24 | profesionál | 85.163.22.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
...aha to je ten pán co si tady píše sám se sebou,tak prosím nereagujte na můj dotaz a skočte si raději k doktorovi.
15.01.2020 | 03:38:05 | Pavel e36 | 185.137.124.* Reagovat
RE: nesmrtelný motor
a ty se tetelíš - bohnice, kroměříš nebo opava?
22.03.2020 | 13:08:40 | štastný | 85.163.22.* Reagovat