Rok výroby:2006Typ motoru:2.4 TDCI 140 kStav km při koupi:0 kmStav km nyní:57 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:9. 6. 2008
1/ 0 km - odjezd od dealera - rozsvítila se kontrolka čerpadla: vyjádření Fordu: to nic, to projedeme diagnostikou.
2/ 2 km - 2. pokus o odjezd od dealera - opět kontrolka čerpadla - Ford: asi špatný olejový senzor + opět diagnostika (kontrolka už dala pokoj, takže se nic neměnilo).
3/ 2.000 km - začlo hvízdat turbo - vyjádření Fordu: prý je to normální u těchto silných motorů.
4/ 3.000 km - přestalo fungovat vyhřívání čelního skla: Ford v rámci záruky vyměnil relátko.
5/ 3.001 km - sklo vyhřívalo, ale jen 2/3 spirál, takže opět nástup se škrabkou :-( Konec zimy, nebudu to teď řešit.
6/ 20.000 km - umřelo dálkové ovládání centrálu - Ford: v rámci záruky výměna.
7/ 35.000 km - umřelo hands-free, no nic, to budu řešit při garančce (na 50tis.).
8/ 50.000 km - garanční prohlídka, nahlášené nespokojenosti: ztrácí se fridex a motor. olej (přetěsněno, vše OK), turbo hvízdá jak sanitka (neřešeno, normálka), nehřeje 1/3 spirál v čelním skle (sklo vyměněno), nefunguje hands-free (během 3 měsíců odhalena závada a modul HF vyměněn) + nějaké drobnosti, např. rezaté nerezové nášlapy vpředu apod.
9/ 50.010 km - vyměněným čel. sklem teče do kabiny: Ford uznal reklamaci reklamace a sklo přetěsnil.
10/ 52.000 km (tj. necelý měsíc po garančce), duben 2008, při přezouvání na letní pneu zjištěna hrůza na předních pneu: zcela nepravidelně nepopsatelně oskákaný vzorek, mimo jiné jedno kolo podstatně více ojeté zvenku a druhé zas zevnitř ?!? K tomu při posledních 10tis. km vibrace do volantu při rychlosti vyšší jak 60 km/h - že by zimáky? Bohužel ne, ani sebemenší zlepšení po přezutí. Co na to Ford: co se týká opotřebení pneu, tak mám prý nekvalitní pneumatiky (doplňuji, že to jsou po dobrých zkušenostech opět vybrané PIRELLI) ale na dotaz, proč to neudělali už vloni, nenašli odpověď... A ty vibrace? : "No jo, to není jako osobák, to musíte něco zkousnout". Tato záležitost je stále otevřená...
Tímto se omlouvám za časté návštěvy jistého autorizovaného servisu Ford, ale snad nezůstane s podivem, že si toho za 3/4 milionu Kč nenechám moc líbit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
1. kilometry fakt luxusní svezení: 140koní + 6-ti stupňová převodovka, klimatizace, vyhřívané čelní sklo, elektr. okna, el. vyhř. zrcátka, rádio CD + handsfree,... nic nechybí
Po 50.000 km: že já trdlo nemám radši Sprintera byť v základním provedení. Nebaví mě stále nahánět techniky a co až skončí záruka... to bude peněz :-(.
Mám Forda Tranzita rok výroby 2004 najeto 700 000km bez větších oprav teda až na přední žárovky ty přímo žere
13.10.2017 | 17:52:32 | ford tranzit
| 89.102.74.*Reagovat
RE: spokojenost
Autožárovky odcházejí kvůli alernátoru. Stačí do série diodu a paralelně kondík. Dioda min o 0,7V sníží napětí a kondík cca 10mikro faradů odstraní špičky napětí. Měl jsem stejný problém s H7 u Passata a 100% pomohlo.
15.08.2018 | 20:38:45 | Roman
| 94.229.90.*Reagovat
ford nestesti
mam 2 140 tdci padly mne us 2 motory 3 turba 4 krat loziska v diferaku atd skvela auta
Transita mám právě 22 měsíců a ještě v době, kdy mě odtahovali do servisu v mém bydlišti (cca 130 km) tak mi přišlo peněz za odtah líto. Jak říká známý "zařehtal mi motor" a při opravě se nalézali další a další závadičky a já se jen modlil, aby se cena za opravu nepřehoupla přes 80´000.-. Dnes (je 29.12) jsem telefonem ze servisu obdržel info, že je to na výměnu celého motoru a stanovený limit přeskočíme "jako prd" :-( Resumé: chceš-li Forda s tímto motorem a na dopravě zboží jsi závislý, buď zadobře s PPL !!!
tansita mám 10 měsíců a už podruhé vyhasnul. je sice ojetý r.v.2006,má najeto pouhých 82000km ale podruhé odešel motor. neví náhodou někdo o motoru 2,4 tdci 137ps? Díky
Nemám problém konkrétně jmenovat, ale fakt je, že ti lidé tam za to nemůžou. Auto bylo koupeno a je servisováno u Auto In Pardubice. Myslíš, že Ford XYZ má lepší auta ...?
Proč "jistý servis"???Proč nepíšeš konkretně,od toho snad tyhle recnze jsou,když si člověk vyřadí vtipné puberťáky nebo neumělě skryté reklamy.Nebo máš radost,že se spálí někdo další ?
Hm, je to tak - bez zaváhání to vyrál Transit, protože předchozí - 1993 (2.5 TD) - byl fakt úžasný, měl najeto ca. 350.000 km, když šel do světa a investice do něj byly 20.000 Kč repase čerpadla a 15.000 Kč nové turbo, jinak zanebatelné položky (čepy, ložiska, ...).
Kua s tou kvalitou je to vazne zle, vsak co poznam stare transity tam sa zivotnost ratala na 500 000km, kludne nabehali aj 700-800 000 bez nejakej vaznej zavady...
Jako vlastník již 4 Transita, všechny modelové roky měly svá slabá místa, starejm odcházeli ložiska v kolech a kardankách, praskali ráčny pedálu, trhali se rozvodové řemeny a tím potkávali motory ,odcházeli vývěvy s altiky, těm před 2000 padali vstřiky do motoru, 2000-2006 vcelku dobré mimo TDCI, pogrom začal 2006 a to pán zatim brečí nad ptákovinama. Protože u Euro 4 padj hlavně motory a vstřiky. A až si někdo koupí Euro 5 s Pdf tak už chudák bude jenom pracovat aby na opravy vydělal a je jedno jestli Ford,Mercedes nebo Fiat se svými klony.
Mám v současné době ve firmě 2 vozy FORD Transit. Co se týká kvality velmi ale velmi pokulhává. Jen pro příklad : Motor 2,4 TDCI 103 kW. Výměna turba 4x (naštěstí v záruce), Na 190.000 km výměna převodovky, spojka a balanceru. Vše za 80.000,- Kč bez DPH. Nefunkční centrál 2x oprava, nefunkšní spínač oken u spolujezdce, který snad nebyl nikdy používaný atd.. Ford již NIKDY nekoupím.
15.11.2011 | 15:26:06 | Tomáš
| 213.29.224.*Reagovat
RE: Je to tak.
Před rokem jsem koupil Ford Transit 2,4 TDCI, r.v. 2006. Kromě toho, že jsem vyměnil zadní nápravu ( závada na soukolí ), se nenyní po vypnutí motoru ( motor v klidu ), ozývají nějaké zvuky, Není to pískání. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuji.
21.04.2012 | 16:02:30 | igor
| 88.83.239.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit
spokojenost
Mám Forda Tranzita rok výroby 2004 najeto 700 000km bez větších oprav teda až na přední žárovky ty přímo žere
13.10.2017 | 17:52:32 | ford tranzit | 89.102.74.* Reagovat
RE: spokojenost
Autožárovky odcházejí kvůli alernátoru. Stačí do série diodu a paralelně kondík. Dioda min o 0,7V sníží napětí a kondík cca 10mikro faradů odstraní špičky napětí. Měl jsem stejný problém s H7 u Passata a 100% pomohlo.
15.08.2018 | 20:38:45 | Roman | 94.229.90.* Reagovat
ford nestesti
mam 2 140 tdci padly mne us 2 motory 3 turba 4 krat loziska v diferaku atd skvela auta
10.12.2011 | 22:53:55 | zdrnek | 82.100.48.* Reagovat
Transit 2.4 TDCi
Transita mám právě 22 měsíců a ještě v době, kdy mě odtahovali do servisu v mém bydlišti (cca 130 km) tak mi přišlo peněz za odtah líto. Jak říká známý "zařehtal mi motor" a při opravě se nalézali další a další závadičky a já se jen modlil, aby se cena za opravu nepřehoupla přes 80´000.-. Dnes (je 29.12) jsem telefonem ze servisu obdržel info, že je to na výměnu celého motoru a stanovený limit přeskočíme "jako prd" :-(
Resumé: chceš-li Forda s tímto motorem a na dopravě zboží jsi závislý, buď zadobře s PPL !!!
29.12.2009 | 21:43:35 | Honza Reagovat
tansita mám 10 měsíců a už podruhé vyhasnul. je sice ojetý r.v.2006,má najeto pouhých 82000km ale podruhé odešel motor. neví náhodou někdo o motoru 2,4 tdci 137ps? Díky
15.10.2009 | 22:07:56 | Reagovat
Nemám problém konkrétně jmenovat, ale fakt je, že ti lidé tam za to nemůžou. Auto bylo koupeno a je servisováno u Auto In Pardubice. Myslíš, že Ford XYZ má lepší auta ...?
10.06.2008 | 17:56:38 | Ally Reagovat
co to je ?
Proč "jistý servis"???Proč nepíšeš konkretně,od toho snad tyhle recnze jsou,když si člověk vyřadí vtipné puberťáky nebo neumělě skryté reklamy.Nebo máš radost,že se spálí někdo další ?
10.06.2008 | 17:39:13 | zima24 Reagovat
Hm, je to tak - bez zaváhání to vyrál Transit, protože předchozí - 1993 (2.5 TD) - byl fakt úžasný, měl najeto ca. 350.000 km, když šel do světa a investice do něj byly 20.000 Kč repase čerpadla a 15.000 Kč nové turbo, jinak zanebatelné položky (čepy, ložiska, ...).
10.06.2008 | 13:35:26 | Ally Reagovat
Kua s tou kvalitou je to vazne zle, vsak co poznam stare transity tam sa zivotnost ratala na 500 000km, kludne nabehali aj 700-800 000 bez nejakej vaznej zavady...
10.06.2008 | 13:04:14 | misso Reagovat
jojo
FORD, co se týče kvality dohání frantíky. Ale ruku na srdce, kdo je dneska nedohání :-))))))) .
09.06.2008 | 21:04:18 | Bobeš Reagovat
RE: Je to tak.
Jako vlastník již 4 Transita, všechny modelové roky měly svá slabá místa, starejm odcházeli ložiska v kolech a kardankách, praskali ráčny pedálu, trhali se rozvodové řemeny a tím potkávali motory ,odcházeli vývěvy s altiky, těm před 2000 padali vstřiky do motoru, 2000-2006 vcelku dobré mimo TDCI, pogrom začal 2006 a to pán zatim brečí nad ptákovinama. Protože u Euro 4 padj hlavně motory a vstřiky. A až si někdo koupí Euro 5 s Pdf tak už chudák bude jenom pracovat aby na opravy vydělal a je jedno jestli Ford,Mercedes nebo Fiat se svými klony.
09.11.2011 | 02:03:23 | eo | 83.208.85.* Reagovat
RE: Je to tak.
Mám v současné době ve firmě 2 vozy FORD Transit. Co se týká kvality velmi ale velmi pokulhává. Jen pro příklad : Motor 2,4 TDCI 103 kW. Výměna turba 4x (naštěstí v záruce), Na 190.000 km výměna převodovky, spojka a balanceru. Vše za 80.000,- Kč bez DPH. Nefunkční centrál 2x oprava, nefunkšní spínač oken u spolujezdce, který snad nebyl nikdy používaný atd.. Ford již NIKDY nekoupím.
15.11.2011 | 15:26:06 | Tomáš | 213.29.224.* Reagovat
RE: Je to tak.
Před rokem jsem koupil Ford Transit 2,4 TDCI, r.v. 2006. Kromě toho, že jsem vyměnil zadní nápravu ( závada na soukolí ), se nenyní po vypnutí motoru ( motor v klidu ), ozývají nějaké zvuky, Není to pískání. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuji.
21.04.2012 | 16:02:30 | igor | 88.83.239.* Reagovat
RE: Je to tak.
asi mys
11.08.2017 | 09:12:52 | klokan | 217.197.154.* Reagovat