Recenze Ford Transit 2.4 TDCi 140k
“Po 50tis. km mi spadl úsměv a umřela radost.”

Autor recenze: Ally (27 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2.4 TDCI 140 k Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:57 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 9. 6. 2008

Hodnocení inzerátu: 25 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Transit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

1/ 0 km - odjezd od dealera - rozsvítila se kontrolka čerpadla: vyjádření Fordu: to nic, to projedeme diagnostikou.

2/ 2 km - 2. pokus o odjezd od dealera - opět kontrolka čerpadla - Ford: asi špatný olejový senzor + opět diagnostika (kontrolka už dala pokoj, takže se nic neměnilo).

3/ 2.000 km - začlo hvízdat turbo - vyjádření Fordu: prý je to normální u těchto silných motorů.

4/ 3.000 km - přestalo fungovat vyhřívání čelního skla: Ford v rámci záruky vyměnil relátko.

5/ 3.001 km - sklo vyhřívalo, ale jen 2/3 spirál, takže opět nástup se škrabkou :-( Konec zimy, nebudu to teď řešit.

6/ 20.000 km - umřelo dálkové ovládání centrálu - Ford: v rámci záruky výměna.

7/ 35.000 km - umřelo hands-free, no nic, to budu řešit při garančce (na 50tis.).

8/ 50.000 km - garanční prohlídka, nahlášené nespokojenosti: ztrácí se fridex a motor. olej (přetěsněno, vše OK), turbo hvízdá jak sanitka (neřešeno, normálka), nehřeje 1/3 spirál v čelním skle (sklo vyměněno), nefunguje hands-free (během 3 měsíců odhalena závada a modul HF vyměněn) + nějaké drobnosti, např. rezaté nerezové nášlapy vpředu apod.

9/ 50.010 km - vyměněným čel. sklem teče do kabiny: Ford uznal reklamaci reklamace a sklo přetěsnil.

10/ 52.000 km (tj. necelý měsíc po garančce), duben 2008, při přezouvání na letní pneu zjištěna hrůza na předních pneu: zcela nepravidelně nepopsatelně oskákaný vzorek, mimo jiné jedno kolo podstatně více ojeté zvenku a druhé zas zevnitř ?!? K tomu při posledních 10tis. km vibrace do volantu při rychlosti vyšší jak 60 km/h - že by zimáky? Bohužel ne, ani sebemenší zlepšení po přezutí. Co na to Ford: co se týká opotřebení pneu, tak mám prý nekvalitní pneumatiky (doplňuji, že to jsou po dobrých zkušenostech opět vybrané PIRELLI) ale na dotaz, proč to neudělali už vloni, nenašli odpověď... A ty vibrace? : "No jo, to není jako osobák, to musíte něco zkousnout".
Tato záležitost je stále otevřená...

Tímto se omlouvám za časté návštěvy jistého autorizovaného servisu Ford, ale snad nezůstane s podivem, že si toho za 3/4 milionu Kč nenechám moc líbit.


Hodnocení a zkušenosti s autem

1. kilometry fakt luxusní svezení: 140koní + 6-ti stupňová převodovka, klimatizace, vyhřívané čelní sklo, elektr. okna, el. vyhř. zrcátka, rádio CD + handsfree,... nic nechybí

Po 50.000 km: že já trdlo nemám radši Sprintera byť v základním provedení. Nebaví mě stále nahánět techniky a co až skončí záruka... to bude peněz :-(.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 25


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit

Vložit komentář

spokojenost

Mám Forda Tranzita rok výroby 2004 najeto 700 000km bez větších oprav teda až na přední žárovky ty přímo žere

13.10.2017 | 17:52:32 | ford tranzit  | 89.102.74.* Reagovat

RE: spokojenost

Autožárovky odcházejí kvůli alernátoru. Stačí do série diodu a paralelně kondík. Dioda min o 0,7V sníží napětí a kondík cca 10mikro faradů odstraní špičky napětí. Měl jsem stejný problém s H7 u Passata a 100% pomohlo.

15.08.2018 | 20:38:45 | Roman  | 94.229.90.* Reagovat

ford nestesti

mam 2 140 tdci padly mne us 2 motory 3 turba 4 krat loziska v diferaku atd skvela auta

10.12.2011 | 22:53:55 | zdrnek  | 82.100.48.* Reagovat

Transit 2.4 TDCi

Transita mám právě 22 měsíců a ještě v době, kdy mě odtahovali do servisu v mém bydlišti (cca 130 km) tak mi přišlo peněz za odtah líto. Jak říká známý "zařehtal mi motor" a při opravě se nalézali další a další závadičky a já se jen modlil, aby se cena za opravu nepřehoupla přes 80´000.-. Dnes (je 29.12) jsem telefonem ze servisu obdržel info, že je to na výměnu celého motoru a stanovený limit přeskočíme "jako prd" :-(
Resumé: chceš-li Forda s tímto motorem a na dopravě zboží jsi závislý, buď zadobře s PPL !!!

29.12.2009 | 21:43:35 | Honza Reagovat

tansita mám 10 měsíců a už podruhé vyhasnul. je sice ojetý r.v.2006,má najeto pouhých 82000km ale podruhé odešel motor. neví náhodou někdo o motoru 2,4 tdci 137ps? Díky

15.10.2009 | 22:07:56 |  Reagovat

Nemám problém konkrétně jmenovat, ale fakt je, že ti lidé tam za to nemůžou. Auto bylo koupeno a je servisováno u Auto In Pardubice. Myslíš, že Ford XYZ má lepší auta ...?

10.06.2008 | 17:56:38 | Ally Reagovat

co to je ?

Proč "jistý servis"???Proč nepíšeš konkretně,od toho snad tyhle recnze jsou,když si člověk vyřadí vtipné puberťáky nebo neumělě skryté reklamy.Nebo máš radost,že se spálí někdo další ?

10.06.2008 | 17:39:13 | zima24 Reagovat

Hm, je to tak - bez zaváhání to vyrál Transit, protože předchozí - 1993 (2.5 TD) - byl fakt úžasný, měl najeto ca. 350.000 km, když šel do světa a investice do něj byly 20.000 Kč repase čerpadla a 15.000 Kč nové turbo, jinak zanebatelné položky (čepy, ložiska, ...).

10.06.2008 | 13:35:26 | Ally Reagovat

Kua s tou kvalitou je to vazne zle, vsak co poznam stare transity tam sa zivotnost ratala na 500 000km, kludne nabehali aj 700-800 000 bez nejakej vaznej zavady...

10.06.2008 | 13:04:14 | misso Reagovat

jojo

FORD, co se týče kvality dohání frantíky. Ale ruku na srdce, kdo je dneska nedohání :-))))))) .

09.06.2008 | 21:04:18 | Bobeš Reagovat

RE: Je to tak.

Jako vlastník již 4 Transita, všechny modelové roky měly svá slabá místa, starejm odcházeli ložiska v kolech a kardankách, praskali ráčny pedálu, trhali se rozvodové řemeny a tím potkávali motory ,odcházeli vývěvy s altiky, těm před 2000 padali vstřiky do motoru, 2000-2006 vcelku dobré mimo TDCI, pogrom začal 2006 a to pán zatim brečí nad ptákovinama. Protože u Euro 4 padj hlavně motory a vstřiky. A až si někdo koupí Euro 5 s Pdf tak už chudák bude jenom pracovat aby na opravy vydělal a je jedno jestli Ford,Mercedes nebo Fiat se svými klony.

09.11.2011 | 02:03:23 | eo  | 83.208.85.* Reagovat

RE: Je to tak.

Mám v současné době ve firmě 2 vozy FORD Transit. Co se týká kvality velmi ale velmi pokulhává. Jen pro příklad : Motor 2,4 TDCI 103 kW. Výměna turba 4x (naštěstí v záruce), Na 190.000 km výměna převodovky, spojka a balanceru. Vše za 80.000,- Kč bez DPH. Nefunkční centrál 2x oprava, nefunkšní spínač oken u spolujezdce, který snad nebyl nikdy používaný atd.. Ford již NIKDY nekoupím.

15.11.2011 | 15:26:06 | Tomáš  | 213.29.224.* Reagovat

RE: Je to tak.

Před rokem jsem koupil Ford Transit 2,4 TDCI, r.v. 2006. Kromě toho, že jsem vyměnil zadní nápravu ( závada na soukolí ), se nenyní po vypnutí motoru ( motor v klidu ), ozývají nějaké zvuky, Není to pískání. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuji.

21.04.2012 | 16:02:30 | igor  | 88.83.239.* Reagovat

RE: Je to tak.

asi mys

11.08.2017 | 09:12:52 | klokan  | 217.197.154.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Transit