Rok výroby:2007Typ motoru:1,8 TDCIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:61 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:19. 10. 2010
- nízká životnost podvozku - nadměrné opotřebení částí interiéru - opakované praskání manžet u mezichladiče stlačeného vzduchu - rozpadnutí lanovodů řazení - únik oleje z hydrauliky řízení - úniky oleje z motoru - časté praskání žárovek hlavních světlometů bez ohledu na výrobce žárovky - velká vůle hřebenu řízení - neopravitelné
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spolehlivot tohoto Fordu je evidentně velice dobře spočítána. Po dobu záruky (tj. první 2 roky a cca 50 000km) jsme řešili lehčí závady - pravidelně každách 10 - 13 tis. km praskla manžeta u mezichladiče stlačeného vzduchu, motor měl malý výkon a vysokou spotřebu a kouřivost. Po 27 tis. km se odporoučely tyčky předního stabizátoru. Žárovky v hlavních světlometech se železnou pravidelností praskaly 4x do roka v každém světle bez ohledu a výrobce žárovky. Značkový servis Ford tyto závady bez problémů odstranil v rámci záruky (kromě žárovek). Zlom nastal po cca měsíc a půl po vypršení záruky, při 54 000km popraskaly lanovody u řadicí páky, zařadit šel jen 3. a 5. převodový stupeň a s trochou šikovnosti i zpátečka. Cena opravy cca 10 000,-Kč. Po dalších dvou měsících, při 57 000km se začal ozývat hukot od ložisek předních kol, výměna obou ložisek 15 000,- Kč. Při opravě servis zjistil opotřebení ložiska vloženého hřídele v převodovce - další 3000,- Kč a opět se měnily tyčky předního stabilizátoru. Podotýkám, že vozidlo nikdy nevozilo těžký náklad a je provozováno výhradně na zpevněných komunikacích! Momentálně, 2 měsíce po poslední opravě má vozidlo najeto 61 000km, opět stojí v servisu, kvůli úniku oleje z hydrauliky řízení, verdikt servisu - opotřebované uložení hřebenu řízení a gufer, oprava není možná - nutná výměna celého řízení, cena předběžně stanovena na 25 000,- Kč. Kromě již zmíněných poruch má vozidlo silně opotřebované a roztřepené bezpečnostní pásy, rozpadá se koženkový pytel kolem řadicí páky, nefunguje elektrické stahování okna spolujezdce a kolem těsnění vany a víka ventilů motoru uniká olej. Doufám, že si tyto naše zkušenosti přečte každý, kdo uvažuje o koupi Fordu Transit Connect. Naše zkušenosti jsou velice nepovzbudivé a po těchto zkušenostech už v naší společnosti NIKDY ŽÁDNÝ Ford sloužit nebude. A kdo má všech 5 pohromadě nám musí dát za pravdu, že Ford vyrobený v turecku je naprosto odstrašujícím příkadem selhání kontoly kvality a důvěry ve značku jako takovou.
Na 400 000 tis.km.a 10 let provozu převážně na D1 zásadně nesouhlasím s autorem recenze.Prostě,Jumbo nebude to rukama?
11.09.2013 | 22:15:03 | Karel
| 62.240.166.*Reagovat
RE: Transit Conect 1,8 TDCI rok výroby 2003
Taky nesouhlasím s autorem. Mám Rv.2007 nalítáno 430000, na motoru vše původní včetně turba a vstřiků. Řízení, převodovka, podvozek - vše O.K., jede pořád, trochu úniky oleje kolem hadic či těsnění.
Já měl sieru 1988 2.0 benzin karburátor. Šla jak jsem šláp. Nebylo na ní co rozbít. Spotřeba kolem osmi. Komfort z obýváku. Pak někdo přišel na to že se musí šetřit a tak se začli vyrábět levný věci.A máme tu auta, pračky, televize, vysavače,dokonce domy, který nic nevydrží. Kdo udělal ten špatný krok, kdo to nabídl, nebo kdo to vyžadoval. Jsem rád za recenze ať se začne vyrábět zboží jaké opravdu chceme a dáme jim to najevo svou peněženkou. Čus.
Jezdím služebním najeto zatím 105000 km. Nešetřím ho a jsem plně spokojen. Výměna pouze předních ložisek v kolech a jednou tlakové hadice od intelcoleru v záruce. Proti Berlingu které jsem měl předtím supr auto jak jízdou , pohodlím tak i výkonem motoru. Nemůžu si stěžovat , ale chápu že každý kus se nepovede ani u nás velice přechválené a předražené škodovce.
Manžety u mezichladiče praskají proto,že lidi dávají motoru plnou nálož,mám najeto s Tourneo Connect 198 000 a manžety originál.Žárovky používám orig. ford-motorcraft a poslední výměna před cca 2 lety.Kosti stabilizátoru bohužel vzhledem k našim cestám cca 40-50tis/km výměna.Jinak se musím forda zastat,spotřeba 6-7 L.r.v.2007 1.8 TDCi 90k
Vážení přátelé, mám Forda Transita rok výroby 1994,2,5 D atmosférický.To co to auto najezdilo a co vydrží se nedá ani popsat.Až budou škodovky ve dvaceti pod nulou startovat jako můj dědeček,tak můžou majitelé hovořit o tom,že mají dobrá auta.Většina problémů s dodávkami je v tom,že řidiči dieselů v čechách jezdí jako prasata.Pozná se to na první pohled. Kdo jezdil s velkým dieselem,tak nemá problémy,Kdo ale léta dráždil Š 105 ap.tak problémy má.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit
Transit Conect 1,8 TDCI rok výroby 2003
Na 400 000 tis.km.a 10 let provozu převážně na D1 zásadně nesouhlasím s autorem recenze.Prostě,Jumbo nebude to rukama?
11.09.2013 | 22:15:03 | Karel | 62.240.166.* Reagovat
RE: Transit Conect 1,8 TDCI rok výroby 2003
Taky nesouhlasím s autorem. Mám Rv.2007 nalítáno 430000, na motoru vše původní včetně turba a vstřiků. Řízení, převodovka, podvozek - vše O.K., jede pořád, trochu úniky oleje kolem hadic či těsnění.
25.01.2022 | 18:29:05 | Jirka | 178.209.145.* Reagovat
taky ford
Já měl sieru 1988 2.0 benzin karburátor. Šla jak jsem šláp. Nebylo na ní co rozbít. Spotřeba kolem osmi. Komfort z obýváku. Pak někdo přišel na to že se musí šetřit a tak se začli vyrábět levný věci.A máme tu auta, pračky, televize, vysavače,dokonce domy, který nic nevydrží. Kdo udělal ten špatný krok, kdo to nabídl, nebo kdo to vyžadoval. Jsem rád za recenze ať se začne vyrábět zboží jaké opravdu chceme a dáme jim to najevo svou peněženkou. Čus.
22.06.2012 | 22:29:01 | kamil | 93.99.35.* Reagovat
RE: taky ford
Připojuji podpis, já měl r.89 2.0 DOHC EFi kombajn.
12.09.2013 | 07:33:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Jezdím služebním najeto zatím 105000 km. Nešetřím ho a jsem plně spokojen. Výměna pouze předních ložisek v kolech a jednou tlakové hadice od intelcoleru v záruce. Proti Berlingu které jsem měl předtím supr auto jak jízdou , pohodlím tak i výkonem motoru. Nemůžu si stěžovat , ale chápu že každý kus se nepovede ani u nás velice přechválené a předražené škodovce.
04.11.2010 | 18:17:47 | Reagovat
Manžety u mezichladiče praskají proto,že lidi dávají motoru plnou nálož,mám najeto s Tourneo Connect 198 000 a manžety originál.Žárovky používám orig. ford-motorcraft a poslední výměna před cca 2 lety.Kosti stabilizátoru bohužel vzhledem k našim cestám cca 40-50tis/km výměna.Jinak se musím forda zastat,spotřeba 6-7 L.r.v.2007 1.8 TDCi 90k
30.10.2010 | 18:19:45 | Reagovat
Zlatá ložiska
Ty ložiska za 15000 to byly asi ze zlata za tu cenu,nebo Vás pěkně okradli.Prostě Ford je sráč cenově i kvalitou.
23.10.2010 | 08:55:36 | pol Reagovat
Ford Transit
Vážení přátelé,
mám Forda Transita rok výroby 1994,2,5 D atmosférický.To co to auto najezdilo a co vydrží se nedá ani popsat.Až budou škodovky ve dvaceti pod nulou startovat jako můj dědeček,tak můžou majitelé hovořit o tom,že mají dobrá auta.Většina problémů s dodávkami je v tom,že řidiči dieselů v čechách jezdí jako prasata.Pozná se to na první pohled. Kdo jezdil s velkým dieselem,tak nemá problémy,Kdo ale léta dráždil Š 105 ap.tak problémy má.
03.07.2013 | 10:18:09 | Sibyla | 193.86.243.* Reagovat
Jojo
Lidi si nedají říct. A furt to kupujou ty americké sračky a kupujou a kupujou. Jo marketing mají dobrý ,ale auta za hov..
21.10.2010 | 09:28:48 | Reagovat
RE: Jojo
Měl jsem spoustu aut a taky Ford (Escort), jednak je to EVROPA, ale aby z toho tekl olej a hnilo jak škodovka nebo moskvič to jsem si nevšimnul
24.05.2012 | 12:16:13 | neJOJO | 46.254.70.* Reagovat