Recenze Ford Transit Kombi Van
“Za tu cenu odpovídající kvalita.”

Autor recenze: Demo (23 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2.2 TDCi Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:56 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9-12 l/100 km Vloženo: 31. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Transit Scorpion Mondeo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po 1,5 roce provozu a najetých cca 56 tkm se na voze neobjevily závady. Výměna předních žarovek se nepočíta.

Proběhla jedna svolávací akce - kontrola a výměna šroubů předních ramen.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Transita jsme zvolili po zkušenostech s předešlým Transitem (rv. 95 - 2.5 TD).
Rozhodnutí pro koupi nového Transitu vžešlo v březnu 2006, bohužel v tu dobu Ford končil s výrobou předcházejícího modelu a Transity nebylo možné objednat. Nakonec náš "vyšněný" Transit byl dodán v srpnu 06 - jedná se model Kombi Van 300 2.2 TDCi 81 kW.
Výbava - tento Transit byl skládán na objednávku (žádná soc výbava se nekoná). Tudíž má skoro vše co šlo dodat.

Obrovské zklamáni ze sedadel - nejsou odpruženy!!! tudíž jízda po dálnici D1 v pravém pruhu téměr němožná (vyřešeno lehce nafouklou duší z koleček pod zadnici)

Brzdy - na všech kolech jsou kotoučové brzdy, vpědu chlazené. Účinost brzd proti modelu z roku 95 je obrovská, skvěle funguje i ruční brzda, která ovšem nemá kontrolku na přístrojové desce.

Motor - jedná se o agregát z francouzské provenience, objem motoru je 2198 ccm, výkon 81 kW (max 280 Nm). Rozvod řetězem.
Silnější motor nemá smysl objednávat (u pohonu přední nápravy), už nyní je problém přenést výkon na silnici.
Výtky mám k 5. stupňové převodovce, do města je špatne odstupňována - při 50 km/h na 3.q je motor příliš v záběru a na 4.q je podtáčen.

Spotřeba je kapitola sama pro sebe. S tímto transitem se nedá dostat pod spotřebu 8 litrů/100 km. Průměrná spotřeba je cca 10 litrů. Při spěchavém tempu není problém dosáhnout spotřeby 12 litrů. Při používání tempomatu spotřeba vzroste o 1,5 litru.

Jak jsem psal výše, za 1,5 roku se nevyskytly poruchy. Občasné skřípnutí v interiéru se dá zkousnout. Ne nadarmo se říká, že francouzský vůz je konstruován na teplotu, že když mrzne, tak je +5 °C (bohužel nové Transity vychází z dodávek Master, Jumper) Občas se na palubním počítači objeví hláška Engine Malfunction, atd...
Přednosti dodávky snad ani není zapotřebí připomínat.

Osobně mám jednu výtku k předním světlometům. Světla mají značnou velikost, ale jsou osazeny pouze žárovkou H4, hodily by se přídavná dálková světla.

Prodejce - Ford Rašino Brno, skvělé zkušenosti s prodejním oddělením, hrozné zkušenosti se servisem - už od jednání mladého přijmacího technika, který s človekem jedná jako s totálním vágusem až po provedenou práci.

Nový Transit není špatná volba, ale musíme si uvědomit, že tam, kde cenově končí plně vybavený Transit, tak tam žačínají "holátka" u MB :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit

Vložit komentář

spokojenost zákazníků

Společnost RAŠINO a.s. si velmi váží všech komentářů. Zvláště negativní nám umožňují věnovat se zlepšení kvality našich služeb. Vítáme Vaše konkrétní podněty, stížnosti i chválu. Pokud nám chcete pomoci dále zlepšovat kvalitu služeb, napiště prosím na ford@rasino.cz .
Přejeme Vám příjemné Vánoce s Fordem
oddělení služeb zákazníkům

29.11.2013 | 15:18:39 | RAŠINO a.s.  | 89.24.242.* Reagovat

servis

Když jsem s transitem jezdil do servisu ve Fordu Rašíno, byla to katastrofa. Nejsem sám, kdo si na přijímacího technika stěžoval. S opravami to bylo podobné. Jezdil jsem servisní práce reklamovat snad po týdnu. Teď když jsem přešel k Ford Atoma, konečně můžu jezdit s Transitem kam potřebuji a ne jen do servisu. S autem jsem konečně spokojený.

03.09.2013 | 11:49:50 | Zdenek  | 185.5.225.* Reagovat

RE: servis

Ten zmíněný přijímací technik je chuj nad chuje největší a jeho příjmení začíná na R..., ať si každy dosadí sám, jeho nejproslulejší akce jsou ceny za servis bez DPH vydávané za ceny s DPH, takže se pak dost divíte, když platíte a ještě si je cucá z prstu a nakonec Vás dorazí jeho nekompetentní keci a samotná vyzáž slimáka-slizáka:-)

03.09.2013 | 14:13:40 | rostic  | 192.168.99.* Reagovat

Re - spotřeba

Cau, tak teď má transit najeto cca 120 tkm...
Už umřely zadní ložiska a také "DRV" ventil.

Jinak spotřeba dle stylu jízdy. Minimum bylo 7,94 l / 100 km. Jinak průměr mezi 10-11 litry. Dálnice při tachometrových 130 km/h (122 km/h dle GPS) 3000 ot/min.

31.01.2010 | 17:11:14 | Demo Reagovat

spotřeba

To fakt ten transit papá 9-12 litrů ?? Já mám transit 97 a uvažuj o novym, ale spotřebu mám tak 8 litrů. Po dálnici jezdím sice jen kilem. Jak stím jezdíš ty ? Kolik otáček to má na pětku při 120-130

25.01.2010 | 22:51:21 | Petr Reagovat

Zaujalo mne to s tím příjmacím technikem mám s ním totožné zkušenosti.Tak arogantního a namyšleného člověka bych si ve své firmě nikdy nezaměstnal.Chová se jako majitel celého Rašína.Jinak mechoši jsou v pohodě.

06.12.2008 | 09:25:59 | klasik Reagovat

:-)

citace 1 : (ale motor comman rail je HDI prejmenovano na TDCi )
Motor je jak napsal Mrtin společná spolupráce Fordu a PSA . Ford ho nabízí pod označením TDCI a PSA pod HDY. Nejsou to ale klasicky Citroňácký HáDéIčka.
citace 2 : ( Transit vychazi z dodavak od Peugeotu a Citroenu)
Pozor pouze motor je společný . :-)) .

03.04.2008 | 20:40:40 | Bobeš Reagovat

2 zdenek

Ten servis si clovek moc nevybere, jedzdime do Atomy (obcas na ni nadavam a rikam si ze to chce zmenu), ale kam?
Carent - tam na opravovali stareho Transita (potize s brzdama), rekli, ze je to spraveny a pustili nas s prasklym mechem na posilovaci brzd a navic odmitli prevzit Scorpio do opravy
Rasino - technik, ktery vi vsechno a clovek ho hrozne otravuje jen tim, ze tam vkroci a da si to odporny kafe, ale trosku jiny pristup je v servise Ford Rasino v Kurimi...
Pro me vitezi Atoma

03.04.2008 | 07:12:17 | Demo Reagovat

2 pisalkove

Martin - diky, kdyz se na to divam, tak bych to mohl napsat lepe

Bobes - ja te o nicem presvedcovat nemusim, ja vim a ty si klidne mysli co chces...

03.04.2008 | 07:03:53 | Demo Reagovat

Motory?

To povídání o motorech už skoro 2 roky neplatí. Motor o objemu 1998 cm3 už od druhý poloviny roku 2006 v Transitu nenajdeš. Jak píše pisatel, má 2,2 TDCi Duratorq neboli motor 2.2 HDI od PSA jako je třeba v Jumperu, Boxeru nebo základní verzi Ducata a výkony u této motorizace má Ford nastaveny na 85, 110 a nově 140 koní. I motory 2.4 TDCi jsou už v poslední generaci naladěny jinak - 100, 115 a 140 koní.
Jinak ta recenze mi nepřijde vůbec špatná ve srovnání s mnohými jinými.

02.04.2008 | 23:11:42 | Martin Reagovat

motory

ford ma

2.0 Turbo Diesel 63 kW (85 k) 1998 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Prepĺňaný turbodúchadlom, počítačom riadené vstrekovanie paliva / Katalyzátor 63 kW (85 k) pri 4000 min-1 230 Nm pri 1800-2300 min-1
2.0 Turbo Diesel s medzichladičom 74 kW (100 k) 1998 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Prepĺňaný turbodúchadlom, počítačom riadené vstrekovanie paliva / Medzichladič / Katalyzátor 74 kW (100 k) pri 4000 min-1 250 Nm pri 2000-2500 min-1
2.0 Turbo Diesel Common-rail s medzichladičom 92 kW (125 k) 1998 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Prepĺňaný turbodúchadlom, počítačom riadené vstrekovanie paliva / Medzichladič / Katalyzátor 92 kW (125 k) pri 3800 min-1 285 Nm pri 1500-2200 min-1
2.4 Di Turbo Diesel s medzichladičom 66 kW (90 k) 2402 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Prepĺňaný turbodúchadlom, počítačom riadené vstrekovanie paliva / Medzichladič / Katalyzátor 66 kW (90 k) pri 4000 min-1 220 Nm pri 2000-2200 min-1
2.4 Di Turbo Diesel s medzichladičom 92 kW (125 k) 2402 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Prepĺňaný turbodúchadlom, počítačom riadené vstrekovanie paliva / Medzichladič / Katalyzátor 92 kW (125 k) pri 3800 min-1 285 Nm pri 2300 min-1
2.3 EFi DOHC Petrol 107 kW (145 k) 2295 cm3 Vznetový radový štvorvalcový / 16 ventilov, 4 na každý valec / Počítačom riadené vstrekovanie paliva / Elektronické bezkontaktné zapaľovanie / Katalyzátor 107 kW (145 k) pri 5500 min-1 200 Nm pri 2500 min-1



a citroen ma 2.2 hdi 100 a 120 koni, a 3.0 hdi 157 konikov do jumpera


no neviem kukol som to na ofic. stranke

02.04.2008 | 20:41:08 |  Reagovat

Bélbosti

Jo motor to má z felicie, podvozek je Lexus a kastle celej Rencek s Pažoutem a Citrónem dohromady . Jak jsi na to přišel Ty vědátore ??? :-)) .

02.04.2008 | 20:33:15 | Bobeš Reagovat

Ford Rašino Brno-Měl jsem tu čest se také setkat s mladým panem přijímacím technikem no prostě hrůza už mě tam neuvidí.Nové auto jsem obědnal u konkurence jak mě otrávil.

02.04.2008 | 20:28:20 | zdněk Reagovat

Re: Co?

Myslete si co chcete ( kdyz rikate, ze je to blbost, tak bych chtel vedet proc), ale motor comman rail je HDI prejmenovano na TDCi, elektrika je ryze francouzska (bohuzel videt nejen na Transitech). Co je opravdu origo Ford, tak to je 23 cm velky znacek.

02.04.2008 | 08:04:04 | Demo Reagovat

Co ?

No, tak to je ještě lepší ptákovina.

01.04.2008 | 17:23:09 | Bobeš Reagovat

Transit má motor z PSA ?

Mám 2 transity z roku 2000 a přemýšlím o výměně za novější, mám klasiku se zadním pohonem najeto 500tis zatím bez větších oprav - spotřeba se pohybuje kolem 8litru a vozím v tom kolem 2 tun. Teď ale fakt nevim co si mám vybrat nový transity se vyráběj v Turecku a dávaj do toho motory z Francie to teda asi ještě pár let vydržím... Taky jsem slyšel několik lidí na nový transity nadávat něco podobnýho jako na španělský mercedes vito. Je to smutný, že takhle kazej slušný auto a dodávky jsou ted asi všechny na prd.. Jestli má někdo dobrou zkušenost s nějaku dodávkou tak dejte vědět.
Díky moc.

09.04.2012 | 11:35:27 | jcopak@quick.cz  | 85.70.94.* Reagovat

Re: Co?

Omluva chyba - Transit vychazi z dodavak od Peugeotu a Citroenu.

01.04.2008 | 07:13:13 | Demo Reagovat

Co ?

FORD má něco společného s RENAULTEM ???

31.03.2008 | 22:51:00 | Bobeš Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Transit