Rok výroby:1990Typ motoru:D16Z5Stav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:29. 2. 2008
Ani ne-e, kromě klepajícího motoru na klice. Drobnosti: koroze zadních lemů a koncového tlumiče vyfuku, špatné čepy na přední nápravě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdravím všechny "Honďáky" !!! S CRXem jezdím již druhým rokem, ale již mé první auto byla Honda Civic ED 6, 1,5i, 90 koní. (nic-moc)... Mé druhé auto byla Honda Civic 1, 6 16v, 110 koní a to bylo už jiné svezení.
Proti 1,5 šla pěkně za plynem a celkově motor byl živější a úplně o něčem jiném, než 1,5. Bohužel to ale byla americká verze a já stále toužil po CRX, takže jsem Civica prodal, nějaké peníze dodal a koupil CRXo. Mé první Céro mělo žlutou barvu, brutálně vytuněné, dovoz Švýcarsko. Mělo klasické závady, jako vybouchané čepy, koroze zadních lemů a podběhů. Takže šlo do světa. Jako druhé následovalo Céro se stejným motorem 91 kw, údajně po GO motoru a dříve jemně "ťuklé" na pravou stranu. Po zakoupení jsem ale zjistil, že auto bylo dříve hodně bourané a později začal motor klepat na klice. Takže jeden ZMRD z JH, pan Hrneček, si zamnul rukama. Auto mi zůstalo na ND a já dovezl za hodně slušné peníze CRX od Opavy.
Důležité pro mne bylo, že auto nebylo bourané a motor bez tuningových zásahů měl skvělý tah. I když je barva vybledlá a auto celkově jemně oťukané, tak se teď stává mým MAZLÍKEM. Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! Přední i zadní náprava vyžaduje repasi. Brzdové kotouče vč. destiček jsou origoš Honda a nedají se s náhraškama vůbec srovnat.
Je na nich najeto 10 000 km a jsou jako nové. Na závěr příjde auto do bílé barvy, přední kapota do černa. Když to tak celkově zhrnu, je důležité, než autu začnete dávat, aby bylo alespoň 3 minuty zahřáté a nedávat mu za studena. Jinak to, že si motor bere olej je vcelku normální u 16-ti ventilových japonských aut. Je fakt, že je v Céru brutální svezení!!! Auto jde za plynem, krásně tlačí do sedaček, drží v zatáčkách jako žádné jiné auto a nízký posed nenajdete jen tak v nějakém autě. Auto mi učarovalo a nedám na něj dopustit!
To nebylo na tebe, ale na autora recenze, ktery se tak strasne rozciluje, ze ho nekdo z JH napalil, i kdyz to byla jeho chyba, ze si to nezkontroloval. Tot vse, jinak nic proti tobe!
CRX se ceni bez vetsich tuningovych zasahu. Lehky styling neuskodi, ale laminatove secesni oplastovani je naprosto mimo misu. Fandim vsem, co maji k tomuto autu vztah.
Nikto Ti tu nenadáva, tak sa kontroluj. Písal som to kvôli tomuto: Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! To mi o aute nič nepovedalo. A mimochodom CRX je krásna taká ako keď vyšla z výrobnej linky. Kašlem na tuning. Chcel som Ti len napísať, aby si to trošku rozvynul. Lebo jediné čo som sa dozvedel, je že ide za plynom a drží na ceste. Tak sa trochu kontroluj.
Zmrd jsi spis ty, ze sis to nezkontroloval...muzes nadavat jen sam sobe!!! Zase dalsi kokot, co si mysli, ze kdyz to poradne nevotuni, tak to nebude ono...omg :)
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CRX
pro Anonyma 2.3.08 14:52
To nebylo na tebe, ale na autora recenze, ktery se tak strasne rozciluje, ze ho nekdo z JH napalil, i kdyz to byla jeho chyba, ze si to nezkontroloval. Tot vse, jinak nic proti tobe!
04.03.2008 | 08:56:52 | Zdenda Reagovat
CRX se ceni bez vetsich tuningovych zasahu. Lehky styling neuskodi, ale laminatove secesni oplastovani je naprosto mimo misu. Fandim vsem, co maji k tomuto autu vztah.
03.03.2008 | 21:58:39 | KV Represent Reagovat
Nikto Ti tu nenadáva, tak sa kontroluj. Písal som to kvôli tomuto: Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! To mi o aute nič nepovedalo. A mimochodom CRX je krásna taká ako keď vyšla z výrobnej linky. Kašlem na tuning. Chcel som Ti len napísať, aby si to trošku rozvynul. Lebo jediné čo som sa dozvedel, je že ide za plynom a drží na ceste. Tak sa trochu kontroluj.
02.03.2008 | 14:52:35 | Reagovat
Zmrd jsi spis ty, ze sis to nezkontroloval...muzes nadavat jen sam sobe!!! Zase dalsi kokot, co si mysli, ze kdyz to poradne nevotuni, tak to nebude ono...omg :)
02.03.2008 | 12:21:08 | Zdenda Reagovat
To je čo, návod na tuning CRX? Toto je vhodné tak do diskusie na Hondaclube, od recenzie to má teda veľmi ďaleko.
02.03.2008 | 07:35:28 | Reagovat