Rok výroby:1994Typ motoru:1590 ccm / D16Z6 SOHC VStav km při koupi:44 459 kmStav km nyní:86 085 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:4. 1. 2011
Vzhled: - podle mého názoru je to nadčasově designované vozidlo. I v dnešní době se mě lidé ptají jaký je to ročník. Jediné co se dá vyměnit a opravdu vozidlo opticky omladit jsou světla vpředu a vzadu. Bohužel kvalita těchto "tuning" výrobků je někde dost mizerná.
Komfort: - originální sedačky dokonale vedou tělo. sedí se v nich pohodlně a ani po delších kilometrových orgiích se necítíte ani jako na trní. Vozidlo je koncipováno jako 2-místný roadster, takže prostoru pro 2 lidi je dostatek.
Zavazadlový prostor: - objem 300 litrů (u verze bez el. střechy) je celkem dostačující. Odvezl jsem v tom celkem v pohodě věci na dovolenou. Po sundání a uložení střechy do kufru (kufr obsahuje rám na uložení střechy) se objem kufru zmenší na 237 litrů - i to je však dostačující na výlety ve dvou.
Výbava: - mé vozidlo bylo tak trochu Social Edition, takže obsahovalo pouze 2 reproduktory, kazetové rádio, manuální anténu a manuální střechu. Díky dobré dostupnosti náhradních dílů se však poměrně snadno dá vozidlo dovybavit.
Účinnost brzd: - brzdy jsem měl vpředu kotoučové a vzadu bubnové. Po instalaci nových kotoučů a destiček a vzadu nových čelistí jsem byl docela překvapen. Bohužel brzdy při větší námaza poměrně vadnou, což se dá ovšem vylepšit pancéřovými hadicemi.
Motor: - vlastnil jsem slabší motorizaci - 92kW. Motor byl překvapivě pružný. Do 4500 ot./min. byl celkem nehlučný. Po sepnutí VTEC systému se však změnil na hrubší. Zároveň bylo cítit další silné zatáhnutí, které ručičku otáčkoměru neúprosně hnalo k omezovači v 7400 ot./min. Startování bylo vždycky v pohodě a pokud se motoru věnovala dobrá péče a servis, nebyl s ním nikdy problém. Výkon si dokáže hravě poradit s tunovým autem.
Podvozek: - sériový podvozek je poměrně vysoký, při rychlejším projetí vlásenky má tendenci se trochu naklánět. Ovšem s bravurou a jistotou vás vždy podrží na silnici. Má poměrně vysoko nastavený limit smyku.
Koroze: - koroze se na těchto vozidlech objevuje především na zadních lemech.
Spolehlivost: - říká se, že kdo si koupí Hondu už nikdy nebude chtít jinou značku. Já mohu Hondu jen a jen doporučit. Nečekal jsem, že při těchto výkonech nebudou žádné problémy. Vše je o správném dodržování servisních pokynů.
Spotřeba: - dlouhodobou spotřebu jsem měl okolo 6,5l/100km. Pokud se šlo někam zajezdit bez ohledu na spotřebu, pohybovala se okolo 7,4ĺ/100km. Dálkovou jízdou jsem dosáhl spotřeby 6,2l/100km. Myslím, že tyto údaje mluví za sebe.
Cena: - vozidlo jsem koupil po prvním majiteli v Německu. Celkem mě vyšlo na 160 000,- v roce 2007. Cena je to vysoká za auto z roku 1994. Pokud ovšem objevíte kouzlo tohoto vozu a trefíte na skvělý stav, jako já, nebude vám to příliš vadit. V dnešní době se dá sehnat se slušným stavem tak okolo 75 000,-.
Resumé: Toto vozidlo bych doporučil všem lidem, kteří nemají rodinu nebo mají druhé vozidlo. Je škoda ho trápit v solných lázních zimních silnic. Vozidlo je při pečlivém servisu doslova nezničitelné. Tento motor je dobrý v poměru výkon / spotřeba. Honda v sobě kombinuje skvělý prožitek z jízdy bez střechy s celkem slušnou dostupností náhradních dílů a zároveň poměrně malými náklady na provoz.
Zdravím všechny, kteří čtou tyto recenze. Po pár letech mi kamarád zaslal link s mou recenzí a tak po x-letech provozu přináším čestvé informace. Vozidlo je stále u mne a stále je bez větších problémů. Motor je jak hodinky a i podvozkově nepřišlo o nic, co mělo v době mé koupě. Snad jen ta koroze je věc, které se vyhne málokterý kousek.
Pokud chcete auto na zábavu a přitom nechcete, aby Vás spolklo i s peněženkou, tak věřím, že tenhle vůz vás nadchne.
Děkuji za vaše reakce. Na tomto vozidle jsem opravdu nenašel nic, co by mi vadilo. Jsem rád, že jsem ho měl. Za pár měsíců by se tady mohla objevit další recenze na Hondu CR-X del Sol VTi, kterou vlastním nyní. Jsem zvědav, zda budu moct také zhodnotit, tak pozitivně jako její méně výkonnou sestřičku ESi. :-)
zdravim, chci se zeptat co rikas na novou Hondici (Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC ), prave o ni premyslim a tak by mi pomohl nejakej posudek (od povozovatele). diky
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CRX
Po pár letech...
Zdravím všechny, kteří čtou tyto recenze. Po pár letech mi kamarád zaslal link s mou recenzí a tak po x-letech provozu přináším čestvé informace. Vozidlo je stále u mne a stále je bez větších problémů. Motor je jak hodinky a i podvozkově nepřišlo o nic, co mělo v době mé koupě. Snad jen ta koroze je věc, které se vyhne málokterý kousek.
Pokud chcete auto na zábavu a přitom nechcete, aby Vás spolklo i s peněženkou, tak věřím, že tenhle vůz vás nadchne.
01.07.2013 | 14:52:14 | SpaceMan | 90.182.118.* Reagovat
Vlastním prelude 98 2.0 16v 1998.Na to že má o 6kw víc tak žere poměrně dost přemýšlím o Crx Targa.
27.09.2011 | 13:11:02 | Remin | 62.240.184.* Reagovat
Honda - The Power of Dreams
Děkuji za vaše reakce. Na tomto vozidle jsem opravdu nenašel nic, co by mi vadilo. Jsem rád, že jsem ho měl. Za pár měsíců by se tady mohla objevit další recenze na Hondu CR-X del Sol VTi, kterou vlastním nyní. Jsem zvědav, zda budu moct také zhodnotit, tak pozitivně jako její méně výkonnou sestřičku ESi. :-)
11.01.2011 | 13:12:56 | SpaceMan Reagovat
RE:Honda - The Power of Dreams
zdravim, chci se zeptat co rikas na novou Hondici (Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC ), prave o ni premyslim a tak by mi pomohl nejakej posudek (od povozovatele). diky
03.10.2011 | 16:31:30 | laďous | 90.182.11.* Reagovat
pekne auto. tak trochu pripomina americke auta.konecne dobra recenzia ktora sa citat
05.01.2011 | 16:25:31 | Reagovat
Moc pěkné auto.
05.01.2011 | 14:40:32 | Adam Reagovat