Recenze Honda CRX 1.6 ESi Targa Del Sol
“Výborný sportovec”

Autor recenze: Dave (21 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:1600 Stav km při koupi:44 500 km Stav km nyní:51 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 - 9 l/100 km Vloženo: 23. 10. 2007

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Rapid 1.6 D

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při koupy žádné poruchy
Momentálně poškozený centrál (elektronická závada)
Opotřebované gumové těsnění střechy (stáří)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem si dovezl z Mnichova po starém pánovi. Je to výborné auto nejen pro mladé jezdce. Málo kdy najdete toto auto v neupravené podobě. Mé je sériové, což je pro mě obrovskou výhodou. Není to špatné auto a při troše "něžnosti" a slušném zacházení je v podstatě nezničitelné. Doporučuji dodržovat servisem stanovené výměny oleje a filtrů a další podobné úkony.

Jízdní vlastnosti:
Auto se v zatáčkách chová neutrálně. U starších modelů se při razantnější jízdě bez střechy může projevovat krut vozidla, což se odstraní rozpěrou na přední, popř. i na zadní nápravě. Ve 4500 se ozve V-TEC (proměnné časování ventilů) a motor znovu mohutně zatáhne a vadne až za hranicí 7200 ot./min.. Spotřeba při normální jízdě, kdy točíte do 4000 je přibližně kolem 7 litrů na 100 kilometrů.

Tech. údaje verze ESi:
92kW/125HP / 6500 ot./min.
5-rychlostí
Max. podle tech. pr. : 190km/h (jede i víc)

Tech. údaje verze VTi:
110kW/160HP / 7800/ot.m
5-rychlostí
Max. podle tech. pr. : 210km/h

Při koupy zkontrolujtě zvuk motoru, olej, popřípadě se v tom projeďte. Dále bych zkontroloval při té příležitosti spodek auta (nápravy a čtyřprvkouvé zavěšení kol). Hodně prozradí o zacházení s vozidlem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Honda CRX

Vložit komentář

jednou Honda

Na vždy Honda, mám Civica 5g a neměnil bych za žádného skopčáka!! A právě zvažuji koupi crx tagra. A vzkaz pro anonyma je: jsi manták a nevíš co ti z huby leze!!

27.03.2010 | 20:40:27 | meca Reagovat

targa the best

2 neri+anonym: kuciii koukam, ze jste trosku mimo, takze se, prosim, vratte ke svym udejchanym strojum a nechte tento car napokoji, protoze nevite ktera packa... Zdravim timto vsechny fandy jizdy beze strechy :))

21.08.2009 | 16:23:34 | karas Reagovat

Tech. údaje verze VTi:
110kW/160HP / 7800/ot.m ?????? Asi nějak jinak u hondy přepočítávají kW/HP, ne?? udělat ze 110kW 160 koní je fakt paráda, to uměj jen šikmoočka:-))

09.07.2009 | 23:23:15 | Jirka Reagovat

Já zase nechápu jak někdo může kupovat předražený kraksny z "Dojčlandu".

09.07.2009 | 22:29:42 | Neri Reagovat

Dobry den nechapu ty lidi jak muzou tak starou kraksnu prodavat za takove penize to je drzost a ješte k tomu Hondu.Meli by si sahnout hluboko do svedomi.Pochopil bych,kdyby to bylo nemecke auto,ale japonec ANI ZADARMO!!!

09.07.2009 | 21:43:55 |  Reagovat

a mas vsech 5 po hromade?

Jak tohle muzes rict? cim jezdis to bych moc rad videl?

24.08.2011 | 22:21:13 | crx targa  | 109.183.2.* Reagovat

RE:

japonci su prvi v rebrucku citaj recenzie odbornikov

08.03.2012 | 14:09:43 |   | 10.35.13.* Reagovat

RE: no dalsi kvok

tak tebe bach chtel experte videt az nejakeho japonce budes mit tak se pak ozvi s takovou kravinou co jsi tu vypotil autor sice spatne uvedl KW VTI ma 118KW 110 ma VTI v predesle generaci CRX mam od novoty a zatim jen brzdove oblozeni naplne a filtry az ted prijdou podle servisky rozvody apod ale dalsi auto bude jedine honda a s usmevem na tvari ale nikoli s TD od rovru.

27.08.2012 | 18:59:12 | Furian  | 85.161.206.* Reagovat

P: Honda CRX Targa 1.6 ESi

Rok výroby: 1994
Objem a typ motoru: 1590 ccm, D16Z6 (SOHC VTEC)
Výkon: 92kW v 6500 ot./min.

x Stav tachometru:
74 130 km (v 77 000km se bude měnit olej dle štítku)

x Stav kastle:
lehká "koroze" zadních lemů - jsou tam bublinky
neslícovaný zadní nárazník a pochroumaný pravý bok (vinou parkujících džípařek na parkovišti )

x Stav motoru:
naprosto v pořádku
pravidelně kontrolovaný stav oleje (olej mezi výměnami nedolévám!)
byl měněn středový tlumič výfuku ( duben 08 )
po kontrole rozvodů a rozvodových kladek, seřízených ventilech, měněném oleji v motoru i převodovce (před 5000km)
jede skvěle
chladící kapalina do -40°C

x Stav podvozku:
nikde nic nehučí
sériový
bezproblémový
14" Barum Polaris2 - jednu sezonu jeté, nové ventilky, nově nazuté

x Stav interiéru:
sériový, bez jakýchkoliv úprav
sedačky i koberečky neprodřené
interiér celkově ve velmi dobré kondici (neodřený, nezničený)

x Výbava:
manuální převodovka, centrální zamykání (na klíč), el. ovládání zrcátek, lité disky (14" Borbet - MS Design), kódování skel, 4x repro, nastavitelná sedadla, nastavitelný volant, vyhřívaná zrcátka, el. ovládání oken, příprava pro autorádio (ISO konektor), manuální sundavací hardtop, sportovní sedadla, plní EURO I, otáčkoměr, křídlo (z VTi), stavitelná výška světel, servisní knížka, něměcký manuál od auta

- dle dohody bych mohl přidat další věci

x Důvod prodeje:
Jak jsem již jednou uvedl, chtěl bych něco trochu svižnějšího...

x Původ a info:
Auto bylo koupeno v roce 1994 starším pánem pro svou manželku v Německu. Ta se v tom párkrát projela a řekla, že to nechce, protože je to na ní moc silné. Posléze to pán používal jako druhé auto pro víkendové vyjížďky na chatu v sézóně. Přes zimu nebyla jetá. Koupil jsem jí v roce 2007 v Mnichově kde jsem k ní dostal výše uvedené info přímo z úst majitele (odhadem mu bylo okolo 60ti). Cestou domů se neobjevili žádné problémy. Po kontrole a základní údržbě se bezproblémově jezdilo. Za dobu provozu se nestala sebemenší chybička. Auto mě vždy odvezlo, kam jsem potřeboval. Bohužel musel jsem ji používat i v loňské zimě a proto ty "bublinky" na zadních lemech. Auto je nevylítané a opečovávané. Byl a je to můj koníček a tak se o to i starám. Myto a voskováno převážně ručně (v myčce jsem byl asi 3x za celou dobu co ho mám).

x Kde je k vidění:
Momentálně stojí na 14" alu ve vytápěné hale v Chabeřicích u Zruče nad Sázavou. K vidění je po dohodě.

x Cena:
cca 115 000,-, pokud si jí někdo vezme do Vánoc, tak 110 000,- a přidám ještě nenamontované xenony H4 8000k.

x Kontakt:
Email: space-man@seznam.cz
ICQ: 200 48 6663 - nickname: Dolli

28.11.2008 | 14:01:29 | Dave Reagovat

Prodám...

Zdravím všech, rozhodl jsem se toto auto prodat. Pokud by měl někdo zájem, tak ať se podívá zde. http://new.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=173101#173101

26.11.2008 | 16:02:04 | Dave Reagovat

Re: Na co si dát pozor

Tak gumové těsnění okolo dvěří a střechy je po více jak 10ti letech opotřebované. Však si zkuste dát gumu někam, kde na ní bude pršet, sněžit, sluníčko pražit. Uvidíme co z ní zbyde po 10ti letech.. ovšem musím přiznat, že gumové obložení je věc, která u tohoto auta je ve směs spotřební zboží a určitě by mě to neodradilo od koupě. Co se týče spojky, nemám zatím ponětí o tom, že bych měl já nebo někdo z mých přátel se stejným autem problémy. Jediné, co ve směs všechny spojky od Hondy vyžadují je nechat je při rozjíždění víc klouzat. Stává se, že když tohle někdo nedělá, tak se mylně domnívá, že mu odchází spojka a bůh ví co ještě, protože auto sebou začne tak trochu nervozně škubat.

Závěr:
ano gumové obložení po více jak 10ti letech nemusí již dobře těsnit - neberu jako vadu

na spojku to chce být trochu hrubší. Kamarád ani po 190 000 spojku neměnil a slouží stále dobře...

08.05.2008 | 11:41:07 | Dave Reagovat

Na co si dat pozor?

Chcem si tuto karu v buducnosti kupit, na co si mam davat najviac pozor pri kupe? Cital som niekde, ze casto byva spatna spojka a gumove tesnenie okolo dveri a strechy...

18.03.2008 | 20:06:19 | Masorad Reagovat

Pro milovníky

Mám novinku, která zase není tak moc žhavá. Pro milovníky Hondy a zejména pak CRX a NSX mám dobrou zprávu. V USA se testovala nová NSX, která má přijít do výroby v roce 2009 a rok na to by měla dorazit na trh i 4. generace CRX. Uvidíme jak vysoko nasadí cenu, už při prvnich obrázcích se mi rozklepali kolena a moje prasátko s úspory začalo rapidně kvičet...

23.11.2007 | 09:07:24 | Dave Reagovat

Chcete CRX Targu??

Zdárek lidi, pokud by někdo opravdu stál o Hondu CRX Targa Del Sol, ať už ve verzi ESi či VTi a v podstatě jakoukoliv výbavou za zajímavé ceny, tak se mrkněte na tuhle webovku: http://www.autoscout24.de/ ... Já tam našel svého mazlíka a zavítal bych do Německa klíďo znova.

05.11.2007 | 11:51:34 | Dave Reagovat

RE: Diego

Zdárek, ano, měl jsme to komplet překontrolované od kvalitního servisu... Odpovídá to i stavu vozidla. Navíc je tam originál serviska a starý pán - mluvil jsem s ním - se k tomu choval opravdu skvěle.

29.10.2007 | 15:34:00 | Dave Reagovat

Soper kara

cau chlapy mam toto auto a je super mam ho skoro rok po Rakučákovi a nemuzu si stezovat jedine co bylo tak jsem sel seridit ventily a to doslova za pakatel jinak je to supr kara da se s ni jezdit i na spotrebu kde jsem se vesel do 5,5l/100km ale da se taky jezdit za 12l mohu ji vrele doporucit a maximalku jse jel z Olomouce do Brna a jel jsem kolem 240km/h coz je parada a bez strechy zatim cao

26.10.2007 | 23:17:59 | Barbone Reagovat

km

Nazdarek, zaujaly me ty kilometry.. veris ze jsou odpovidajici? Mel jsi napichlou i ECU? Pokud je to po dedovi z Nemecka, kterej to mel jen jako lestenku, tak bych tomu i veril. A pokud je to skutecne tak, mas v podstate novy auto ;-) Navic je to paradicka, moc se nevidi.. Tak at dobre slouzi..

24.10.2007 | 12:36:12 | diego Reagovat

Omluva

Omlouvám se za špatné hodnocení tohoto vozidla. Bral jsem to jako ve škole 1 nejlepší a 10 nejhorší (kromě dostupnosti a ceny náhradních dílu tam je 8čka dobře). Ještě jednou se omlouvám. Díky za pochopení Dave

24.10.2007 | 11:54:36 | Dave Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda CRX