Rok výroby:1989Typ motoru:1.6 benzínStav km při koupi:107 000 kmStav km nyní:142 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,0 l/100 kmVloženo:24. 2. 2004
Během doby, co jsem CRX měl, jsem měnil jen spotřební věci - olej, filtry, brzd. destičky, pneu a dolíval benzín.
Po čase bylo nutno vyměnit prostřední díl výfuku. Občas zničehonic začal "blbnout" dálkový centrál (dodatečně montovaný) s alarmem a tak jsem zamykal klíčkem. Jinak se žádné závady neobjevily.
Pozor na korozi. Objevuje se zejména na výfukovém potrubí a dalším "oblíbeným" místem jsou i lemy blatníků a prahy. Doporučuji zkontrolovat plechy pod plastovými kryty, protože ty leccos zamaskují.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Atraktivní vzhled - nízké a široké. Skvělé auto na "vyblbnutí".
Výkonný, úsporný a spolehlivý motor. Výborně sedí na vozovce. Perfektní zrychlení. Velmi pěkný zvuk motoru při vytáčení budí pozornost.
Je mrštné, lehce ovladatelné. Brzdy jsou slabším místem, po několika ostrých zabržděních se jim už moc nechce a je cítit vadnutí. V běžném autě by ušly, ale přecejen je CRX sporťák a tak bych čekal trochu lepší a ostřejší brzdy, ale není to zas tak hrozné.
Rovněž díky krátkému rozvoru náprav je auto při vysokých rychlostech lehce "nervózní" a nestabilní v podélném směru.
Interiér je pěkný, ale poměrně těsný. Vzhledem k elektricky ovládanému střešnímu dílu se zmenšila výška nad předními sedadly a tak už každý, kdo měří nad 180cm "hladí" hlavou strop. Výborné jsou kožené sportovní sedačky, které perfektně podpírají tělo v zatáčkách a jsou i pohodlné. Bohužel v parném létě na nich zažijete díky kůži a chybějící klimatizaci potnou kůru. Volant padne dobře do ruky. Řazení je rychlé a přesné. Zadní sedadla jsou opravdu více než nouzová a přeprava na nich znamená značné uskrovnění celé posádky. Dopravu vzadu doporučuji v co nejmenším rozsahu, nebo lépe úplně vypustit.
Prostor pro zavazadla je poměrně velký, subjektivně o něco málo větší než ve Favoritu.
Spotřeba záleží na stylu jízdy, ale já v průměru jezdil kolem 7 l/100km. Při dálkové jízdě se dá jet vcelku rychle i za 6l. Při opravdu sportovní jízdě brzda-plyn se musí počítat s 10-12l/100km.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CRX