Rok výroby:2005Typ motoru:1341Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:94 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:10. 1. 2011
Koupil jsem auto nové v roce 2005 a najel jsem s ním necelých 100 000 km a jsem s ním spokojený. Závady byly následující: 2008: výměna výfuku, oprava stěračů, výměna vyjížděcí antény 2010: výměna termostatu
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jezdím na pravidelné garanční prohlídky. Záruka byla 3 roky, což obsáhlo všechny dosavadní problémy s vyjímkou výměny termostatu (1500 Kč). Zdá se mi že u auta praskají žárovky časteji než jinde. Za 5 let jsem měnil 4x žárovky v hlavních světlometech, 2x třetí brzdové světlo, 2x osvětlení SPZ, ale jsou to korunové záležitosti.
Během prvních dvou let nebyl problém vůbec žádný až třetí rok, takže jsem ocenil zmíněnou 3 letou záruku. Za stálý problém bych považoval anténu. Občas se zasekne a nezajede celá. Pomáhá mazání WD 40. V servisu to označili za stálý problém tohoto modelu.
Co se mi na autě líbilo byla výbava na tehdejší dobu velmi pestrá při ceně vozu do 300 tis. Kč. Jízdní vlastnosti jsou ok. Výhrady bych měl k dodaným pneu Kumho, které na vodě velmi kloužou.
Dlouhodobá spotřeba je 6,4l/ 100 km při jízdě ve dvou lidech. Po Praze 7,2l /100 km. Za drobnou nevýhodu bych označil servisní interval po 15000 km.
Výkon motoru 86 koní je dostačující, s vozem se dá jet dlouhodobě 160 km/h. při rychlostech okolo 180 km/h autu dochází dech a je nepříjemně hlučné. Při cestách do 500 km/den člověk není z auta unavený. Sedáky jsou celkem pohodlné.
Ocenil jsem dlouhé rychlostní stupně. Dvojka jde do 90km/h, trojka do 120km/h.
Auto není pro vyšší osoby. Pokud za volantem jede větší člověk je málo místa na zadních sedadlech. Takže auto beru spíš jako pro 3 osoby než pro 5. Ve 4 lidech je pocit v autě stísněný.
Včera jsem auto prodal. Za necelých 8 let co jsem ho měl, jsem s ním byl naprosto spokojený. Důvod prodeje byl, že jsem hledal něco většího rodinného kam se dají dát jízdní kola, stan a další věci (Santa Fe, Smax či podobně). Auto jezdilo krásně a nevyžadovalo téměř žádné investice. Poslední co jsem letos dělal byl výfuk, kde byl děravý pletenec. Po skoro 8 letech fakt slušné. Na auto budu rád vzpomínat. Bylo to moje první nové. Letos se toho sešlo na autě víc co by potřebovalo vyměnit běžným opotřebením (původní letní pneumatiky, brzdové destičky, možná brzdové kotouče, olej, olej filtr, svíčky, původní akumulátor, technická a emise...), což mi vyšlo dost přes 10000 Kč. Do toho se mi nechtělo moc investovat jelikož jak jsem psal hledám něco většího. Věřím ale, že pokud by to člověk udělal auto jezdí dalších 8 let bez problémů. Takže ať slouží novému majiteli.
Aktualizace mé recenze nahoře - nyní 7 let/130 000 km
Tak auto má najeto skoro 130 000 km. Žádné nové závady se neprojevily. Auto je velmi nízkonákladové. V poslední době měním akorát olej, filtry (olej, vzduch, klima) a pohoda. Stále se občas zasekává anténa, stačí prostříkat WD40 a chodí zase půl roku jak nová. Do auta dodělán centrál na dálku a je to super. Co bych doporučil je denní svícení. Stále občas praskne nějaká žárovka na přístrojovce. Kdyby to nesvítilo pořád, tak to déle vydrží. Výměna vyjde na 10 Kč/ks, ale rozebrat středový panel je práce na dlouho, jelikož se musí odpojit táhla topení, směru vzduchu a táhlo přívodu vzduchu do kabiny a pak asi 10 konektorů (klima, rádio, ventilace, blinkry, přední mlha, zadní mlha, vyhřívání zrcátek ...). Výměna žárovky tak lehce zabere hodinu času i když už člověk ví jak na to. Jezdím teď s lehčí nohou na plynu díky drahým pohonným hmotám a spotřeba klesla na průměr 5,9 l /100km. Výlet Praha - Salzburg - Praha byl celkový průměr 5.3 l/100km. Město nyní 6,2l/100km okresky nyní 5,7 l/100km. Znamená to na dálnici držet 3000 ot/m tedy 110 km/h. Při 130 km/h se člověk dostane na původní hodnoty okolo 6,4 l /100km. Na čase je to znát méně než si člověk myslí. V autě je taky menší hluk a není to vyloženě courání. Kamarád jezdí dálnice 90 km/h aby ušetřil, ale já na to nemám nervy. Celkově i po 7mi letech jsem rád, že jsem si to auto koupil a musím zaťukat, bez jakýchkoliv problémů
Měl jsem accenta v dieselu a byl jsem s ním velmi spokojen, dnes vlastním elantru. Auto se může měřit v fabií I. V lecčems zaostává (např. jízdní vlastnosti, použité materiály, image), v lecčems vítězí (motory, spolehlivost, cena). Pneu kloužou, ale vydrží 100 tisíc km. Servisní interval je normální.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Najeto 135 000km - auto prodáno
Včera jsem auto prodal. Za necelých 8 let co jsem ho měl, jsem s ním byl naprosto spokojený. Důvod prodeje byl, že jsem hledal něco většího rodinného kam se dají dát jízdní kola, stan a další věci (Santa Fe, Smax či podobně). Auto jezdilo krásně a nevyžadovalo téměř žádné investice. Poslední co jsem letos dělal byl výfuk, kde byl děravý pletenec. Po skoro 8 letech fakt slušné. Na auto budu rád vzpomínat. Bylo to moje první nové. Letos se toho sešlo na autě víc co by potřebovalo vyměnit běžným opotřebením (původní letní pneumatiky, brzdové destičky, možná brzdové kotouče, olej, olej filtr, svíčky, původní akumulátor, technická a emise...), což mi vyšlo dost přes 10000 Kč. Do toho se mi nechtělo moc investovat jelikož jak jsem psal hledám něco většího. Věřím ale, že pokud by to člověk udělal auto jezdí dalších 8 let bez problémů. Takže ať slouží novému majiteli.
02.04.2013 | 11:54:12 | Aktualizace recenze 2013 | 94.112.193.* Reagovat
Aktualizace mé recenze nahoře - nyní 7 let/130 000 km
Tak auto má najeto skoro 130 000 km. Žádné nové závady se neprojevily. Auto je velmi nízkonákladové. V poslední době měním akorát olej, filtry (olej, vzduch, klima) a pohoda. Stále se občas zasekává anténa, stačí prostříkat WD40 a chodí zase půl roku jak nová. Do auta dodělán centrál na dálku a je to super. Co bych doporučil je denní svícení. Stále občas praskne nějaká žárovka na přístrojovce. Kdyby to nesvítilo pořád, tak to déle vydrží. Výměna vyjde na 10 Kč/ks, ale rozebrat středový panel je práce na dlouho, jelikož se musí odpojit táhla topení, směru vzduchu a táhlo přívodu vzduchu do kabiny a pak asi 10 konektorů (klima, rádio, ventilace, blinkry, přední mlha, zadní mlha, vyhřívání zrcátek ...). Výměna žárovky tak lehce zabere hodinu času i když už člověk ví jak na to. Jezdím teď s lehčí nohou na plynu díky drahým pohonným hmotám a spotřeba klesla na průměr 5,9 l /100km. Výlet Praha - Salzburg - Praha byl celkový průměr 5.3 l/100km. Město nyní 6,2l/100km okresky nyní 5,7 l/100km. Znamená to na dálnici držet 3000 ot/m tedy 110 km/h. Při 130 km/h se člověk dostane na původní hodnoty okolo 6,4 l /100km. Na čase je to znát méně než si člověk myslí. V autě je taky menší hluk a není to vyloženě courání. Kamarád jezdí dálnice 90 km/h aby ušetřil, ale já na to nemám nervy. Celkově i po 7mi letech jsem rád, že jsem si to auto koupil a musím zaťukat, bez jakýchkoliv problémů
03.10.2012 | 14:16:44 | Jirka | 213.220.247.* Reagovat
Proboha kdy už někteří konečně pochopí, že tato kategorie aut není stavěna na vysoké rychlosti, o rychl. limitech v ČR ani nemluvě.
11.01.2011 | 15:15:01 | marne Reagovat
ano, dobré auto
Měl jsem accenta v dieselu a byl jsem s ním velmi spokojen, dnes vlastním elantru. Auto se může měřit v fabií I. V lecčems zaostává (např. jízdní vlastnosti, použité materiály, image), v lecčems vítězí (motory, spolehlivost, cena). Pneu kloužou, ale vydrží 100 tisíc km. Servisní interval je normální.
11.01.2011 | 10:27:35 | donald Reagovat