Rok výroby:2005Typ motoru:Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:86 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:20. 11. 2011
Předchozí auto:Mazda 323 1.5 16v F BaAudi 100 2.2 benzinOpel Kadett 1.6 GtOpel Omega 2.4i Ford Escort 1.6 carbVolkswagen Golf 1.6 carb 1.Gen typ 17Fiat 128 1.1
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Spolehlivost Spotřeba LPG
Slabé stránky
Podvozek
Závady a opravy na autě
Těsnění výfuku mezi stř. a posledním dílem. 70kč jinak nic. Jen olej a filtry a palivo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Accenta jsem kupoval po zhruba 3 měsíčním zkoumání vozů, které jsem zahrnul do užšího výběru. Škoda Fabia, Ford Fiesta, Hyundai Accent, Opel Astra G Classic.
Proč Accent: Fabia ve stejné výbavě v tu dobu cca 330 000 Kč, z mého pohledu méně prostoru uvnitř a na můj vkus příliž tvrdá.Design vozu (naši tá své říkají prase). Jinak s Fabčou se mi jezdí celkem fajn.
Astra v základu s motorem 1.4i 8v a totální holota.Ve výbavě jako měl Accent by byla kolem 320 000. Arogance a přístup prodejce, který se se mnou nechtěl moc zabývat, asi že si jdu jen pro starou Astru G a ještě otravuju s rozpočtem v případě koupě na úvěr a nebo leasing. Astra velmi příjemné vozítko s nejhezčím interiérem v dané třídě v tu dobu dle mého názoru. Chtělo to aspoň 1.4 16v, ale to už cenově jinde jsme.
Fiesta za stejnou cenu 1.3i 8v pružnost žádná, kufr mrňavej ve výbavě cena 285 000.
Vozidlo disponovalo: Servem, Abs, Klima 2x Airbag, Centrál, 4x el. okna, zrcátka el. s výhřevem, pal Pc, mlhovky.
Podvozek ve srovnání z výše uvedenými vozy zcela odlišný. Měkký, komfortní leč ne na ostrou jízdu. Nečekané situace něco mi vběhlo do silnice a hodím tak rychle myšku bylo jak manévr s přežranou kachnou...extrémní náklon a nejistota podvozku. Dá se na to zvyknout,je třeba si s ním někde na prostranství zařádit, aby člověk věděl jak se chová a co je moc a tak.
Motor 1.3 12V 86k- nebyl žádný závoďák, ale prohánět uměl i 66kw Tdi, takže na 13ku výkon slušný se spotřebou v Praze do 7.5 l benzínu. Po montáži Lpg a přestěhování za Prahu jsem měl kombinovanou 8.5 l LPG. Tachometrově uměl 200. Olej od výměny do výměny bez úbytku.
Řízení - trochu přeposilované, ale mě tohle nevadí.
Převodovka - řazení přesné, jen by to chtělo kratší dráhy.
Interiér - jednoduchý, ale funkční a dle mého docela prostorný (nejsem trpaslík, mám 187 cm). Vytkl bych sedačky, boční vedení žádné, když jedete ostřeji, tak vám jezdí prd@l, jak po klouzačce. Škoda že nebyly k dispozici i jiné barvy interiéru.
Kufr - super prostorný, s položenými sedačkami jsem odvezl 35 tvárnic dvacítky Ytongu.
Celkově jsme byly s Accentíkem velmi spokojení a vzpomínáme na něj moc rádi. Byl to prostě služebníček a nedám na něj dopustit. Prodali jsme ho, jelikož se nám naskytla možnost koupit velký rodinný sedan za dobrou cenu.
Tohle jsou mé zkušenosti s tímto vozem. Koupi klidně doporučím a jestli nékdo koupil tento model v nějakém zanedbaném stavu, tak za to nemůžu ani já a ani tento model.
koupil jsem toto auto při 54xxx km mám najeto 60xxx km a zatím bez žádných problémů každý řekne Hyundai to není auto ale jak by řekl za málo peněz hodně muziky
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Přesně jak píšeš
koupil jsem toto auto při 54xxx km mám najeto 60xxx km a zatím bez žádných problémů každý řekne Hyundai to není auto ale jak by řekl za málo peněz hodně muziky
31.05.2013 | 20:21:47 | mirra99 | 88.83.251.* Reagovat