Rok výroby:2007Typ motoru:1,4Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:24. 12. 2007
Poruchy se vyskytovaly jedna za druhou. Závada na alternátoru, dobíjení, zámcích dveří, řazení, únik oleje, na klimatizaci. Nechce se mě všechno vypisovat, protože ještě teď mám z tohoto auta husí kůži na celém těle. Když vidím jak toto auto někteří vychvalují tak buď jsem měl smůlu nebo lžou jako když tiskne.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem si koupil na doporučení kamaráda. Nejsem nijak této značce nahnutý ale zlákala mě cena a výbava. Posléze jsem zjistil, proč je vozidlo tak laciné. Auto bylo v záruce a závady drobné i vážné se vyskytovaly jedna za druhou. Nechce se mě o tom vůbec psát, protože něco tak hrozného v 21. století se už nevidí. Plasty, které jsou použity vržou víc než ve Škodovce 120.
Celkově je vozidlo velmi špatně vyrobené, nekvalita čiší z každého dílu.Vozidlo jsem nakonec vrátil a koupil fabii 1,4. Je to úplně o něčem jiném. Když vidím Hyundai tak se raději otočím abych si nemusel připomínat tu hroznou dobu, kdy jsem toto vozidlo vlastnil. Toto je auto pro lidi, kteří velmi málo jezdí. Já který potřebuji auto každý den a ujedu s ním víc jak 100 km.
Často jsem si musel auto půjčovat a dostával jsem se do problémů ne svojí vinou. Hyundai už prostě u mě nikdy nebude.
Ještě bych měl doplnit, že vůz byl vyroben v Istambulu v roce 2007 - koupil jsem ho v AAAčkách po 1. majiteli a jezdím většinou na prémiová paliva, za dlouhodobý průměr 6,3 l/100km!
Když jsem narazil na hodnocení plné nářků až vlastně znechucení, jen zírám. Já jsem koupil accenta v plné výbavě v roce 2012 s najetými 80.000km. Dodnes už mám skoro 200.000 a kromě výměny akumulátoru po desetiletém provozu a na sto tisících rozvodový řemen vlastně jen pro jistotu ,na auto nikdo nesáhl. Spolehlivé, žádné vrzání a podobné nepříjemnosti jsem dosud nepoznal. Tak že by opravdu smůla? Taková snad ani není možná.
Takže pane kolego, mám najeto 190 000 km, r. výr. 2008. Za celou dobu žádná porucha, jezdím denně kvůli práci 80 km a každý rok Chorvatsko. Nedám na toto vozidlo dopustit. Za celá léta se měnil pouze přední tlumič ještě v záruce a v mrazu mi zůstala v ruce plastová klika u řidiče. Toť všechny poruchy za 6 roků........
Teraz mám model z roku 2007 a z uvedeným automobilom som maximálne spokojný. Má najazdených 68000 km a jediné čo som dal tento rok vymeniť boli brzdové platničky.Predtým som mal Accenta starší model a ten som predal keď mal najazdených 280000 km. Po 14 rokoch prevádzky už boli chytené zadné lemy, ale po mechanickej stránke bol vinikajúci. To sú moje skúsenosti z autom Hyunday Accent.
25.07.2014 | 13:29:07 | Fapšo Stanislav
| 95.103.254.*Reagovat
Nechápu kritiky.
Tak jsem si tady početl...většina hodnocení je pozitivní a je zvláštní, jak jsou kritické hlasy agresivní. Asi to něco o těch, kterým Accent nevoní, vypovídá. Já mám Accenta 2007ičku koupenou jako ojetinu, teď po sedmi letech provozu krom běžného servisu jsem na to auto nesáhl. Mám 198 cm,12O Kg a vejdu se bez problému. Spotřeba je trochu vyšší - kolem 6,5 - 7l/100km, ale na 1,4 atmosférický motor to ujde při skoro 100 koních.
Rodiče měli fungl nový Hyundai Getz, v plné výbavě. Po najetí cca 30 000 km se utrhl šroub na řemenici motoru. První oprava, kdy táta ztratil důvěru ke značce Hyundai. Řekli mu v servise Hyundai, že se to občas stává. Když se potom ptal na nádrž paliva (už nevím v jaké souvislosti), tak jsme zjistili, že Hyundai vůbec nádrž jako náhradní díl nedodává - neexistuje. Tak šel milej novej Hyundai z baráku a už k nám nesmí. Tak třeba vzniká odpor ke konkrétní značce.
Jestli existuje palivová nádrž jako náhradní díl na jakékoliv auto mi může být srdečně jedno.Nevidím jediný důvod k čemu bych ji potřeboval.A k vůli tomu se zbavovat milého nového Hyundaie?Divné.V Golfu Tsi se kolegovi při zhruba 26 000 km začal ozývat při raním startu rachot z motoru jak ve starém burdaku,naštěstí se nic nestalo tak šup s tím v záruce na výměnu rozv.řetězu.Všechno o.k. auto si chválí ale bohužel už má po záruce a zvuky nastupují znova.I přes to se ho nechce zbavit,vyhovuje mu,jezdí to dobře.Co je proti tomu šroub na řemenici? Prkotina.
Moc nevím,co si o tom myslet, nádrž se může třeba prorazit (opravovat se nesmí), ale nějak se mi nezdá, že by nebyla jako náhradní díl.........,ovšem ztrátu důvěry chápu, a je fuk o jakou značku jde, někdo už si v životě nekoupí mercedes,který ho zklamal, rozdíl je ovšem v tom, kolik takových "přátel" která značka má a zda šlo o nový vůz (u ojetiny člověk nikdy neví, kdo co s autem vyváděl před vámi).
Bylo to nový auto. Ta nádrž byla jen taková kuriozitka. Ale když se ti ustřihne šroub na řemenici motoru (na výstupu z klikovky - ta hlavní) a zůstaneš někde na dálnici 200 km od domova a je ti 70 roků, a je tam s tebou akorát babička, tak se nediv, že tatík řekl "už mu nemůžu věřit, už ho nechci". A nádrž fakt není jako ND u tohoto typu vozu. tatík byl do korejců úplný blázen, ale teď už mu nesmí domů.
Hele nevím, korejce jsem nikdy neměl, ale to je nádrž součástí skeletu? Dříve běžně zloději kvůli benzinu dělali do nádží díry. Neříkej mi, že pak musíš kupit nový Hjondééé. :-)
S tou nádrží jako náhradní díl se to tady někdy dříve už probíralo.Tak to vypadá že si na to někdo vzpomněl a hodil to do placu.Budu mít nové auto a v servise se budu zajímat o palivovou nádrž,nesmysl.Dalo by se to zpětně vyhledat ,ale proč .Tatík znovu šáhl do polštáře a šel pro další auto kterému může věřit,taky řešení.To už bude to pravé.Jestli je někdo do něčeho blázen (nedej bože do auta) doporučuji navštívit lékaře specialistu.Vždyť jsou to jen plechové krabice na kolech.Úsměvné mi připadají výroky"už mi nesmí domů".To vám to tam někdo chce někdo násilím zatlačit?,nebo nutí znovu koupit?,nebo jak.Jestli si tady někdo trošku nevymýšlí.
Tak kvůli takovým závadám i když člověka naštvou mě přijde trochu absurdní začít nenávidět určitou značku.S tím šroubem to sice zrovna nepotěší na druhou stranu už se to nikdy nemusí opakovat a co se týče té nádrže trochu úsměvné..:)
Jak moje auto tak znám více případů kdy došlo po pár tisících kilometrů na mnohem závažnější závady! a to například 6000Km odešlo počítadlo KM,25000Km palivové čerpadlo, sotva 1000 KM potřeba seštelování lanovodů řadící páky dále nefunkční okna, zatékání, problémy se elektrikou a to zejména u značek kde by to člověka ani nečekal apod.ovšem v tomto případě od výměny u těch určitých aut uplynulo 6 až dokonce 15 let a ani jedno už se nikdy nepotýkalo se stejnou závadou jako po pár KM co vyjelo z tepla a čistého prostředí prodejny..:D takže dělat ukvapené závěry navíc kvůli kravině jako je nádrž která se stejně běžně nemění mě přijde nějak zbytečný a trochu divný:)
Táta, no ale sám nevíš. To jsou povídačky. Šroub na řemenici se poškodí dvěma způsoby. 5% velmi silný otřes motoru, náraz zepředu zespodu z boku prostě do motoru. 95% pokus Ichtila povolit šroub na řemenici. Nebo pokus protáčet šroubem kvůli posunu řemenu, ventily, nebo nevím co. Ten pokus povolit šroubem na řemenici, to je na ostřel! Lidi vy to nechápete, k té řemenici a to může být běžně ve většině motorů je napojen klikový mechanismus a ta řemenice se NESMÍ POVOLOVAT ANI SE S NÍ NESMÍ MANIPULOVAT! Jednou se povolí a máte PO PRDELI, ve vnitř za těmi prsy tam je takový klíneček, který drží polohu a ten URVETE jakmile se povolí šroub, urve se a ten klíneček pohání OLEJOVÉ ČERPADLO. Takže je otázka času, kdy vám ten motor ZADŘE! Oprava znamená, že klíneček koupíte za pět korun a aby jste ho tam vyměnil, MUSÍTE SUNDAT SKORO CELÝ MOTOR až po klikovku! Takže za demontáž a montáž si naúčtují desítku nejméně, k tomu připočtěte různá těsnění a kapaliny! To jestli to musí nebo nemusí být každý motor, nevím, ale je to typický mechanismus u motorů snad od 90.let po dejme tomu 2005.
Ano přesně nový auto, řek jsem Ti možnosti jak se poškodí ten šroub, on nemá ŽÁDNOU námahu, je tam od toho aby se neprotáčela právě ta řemenice na klikovce, o který se celou dobu bavím a zároven s ní i olejové čerpadlo, pokud se protáčí, tak to není šroubem, ale Tím servaným klínkem, který tam nejspíše u toho vašeho případu zůstal, takže je to jen otázka estetiky. Řekni proboha proč by zastavoval někde na dálnici, když ani nepozná že se něco stalo! To co tu vymýšlíš za bludy to je naprosto nepochopitelné!
Panebože, ty jsi debil jako vrata!!! Samozřejmě že to poznal, když to začalo bouchat, ty kreténe, ty máš motor z getzu doma na stole? Co mi tady píšeš za píčoviny, ty orangutane!
Ty jsi orangutan, nemáš žádné znalosti o motoru a kydáš sem hnoje. Ani nevíš k čemu ten šroub je ty chudáku! Ten ŠROUB ty demente ubohej tam je od NEPAMĚTI. Slouží už od začátku existence motoru na to ABY SE S NÍM STARTOVAL MOTOR. Už dřív než vznikl startér chudáku, který neví vůbec nic! A má ho KAŽDÝ MOTOR! Fuknce startování na kličku skončila po 80.letech, ale šroub tam zůstal nejen z estetických důvodů, ale pro odborníky na štelování ventilů, štelování horní úvrati, vstřikování, čerpadel atd. protože otáčením šroubu hýbeš celým ústrojím motoru. A tvůj fotr je totální dement, protože s tím šroubem protáček a neodborně, protože šroub není dělaný na tak velký záběr už od 90.let( v těchto dobách přestala být ve standartní výbavě startovací násada na ten šroub). Abys mohl hýbat tím šroubem, ty opice vylízaná tak musíš sundat svíčky, aby neměl motor kompres A TO ZVLÁŠŤ U NOVÉHO AUTA. a nějaké bouchání si nech pro stejného imbecila, který tomu nerozumí přesně jako jsi ty! HOWGH!
protože i Ty sám si pleteš šroub a matici. Na řemenici tohoto motoru jsou čtyři šrouby a jedna středová MATICE. To bys jako "skoromechanik" měl vědět. Sice nevím, jak bys startoval klikou motor uložený napříč, ale pokud byly motory uloženy podélně, tak ano, to šlo. Akorát klika se nenasazovala na tu matici.
COŽE, MATICE!? Tu si můžeš nasadit na hlavu místo koruny! :D Protože jsi druhý, musel jsem použít google, jestli něco neříkám blbě. Takže mistr si myslí jak je chytrej, když vygoogloval něco co kritizují odborníci ve wikipedii a to problém se šroubem na řemenici na motoru, ale příčiny co se přitom děje, to nemá ani ponětí. :( Já doufám, že to jste schopní přelouskat! Jestli né, šroub byl prostě hodně KRÁTKÝ a mohl se teoreticky uvolnit klínek! Žádný urvání nic podobnýho! Pokud se uvolní klínek, záleží na jakým motoru, tady je rozvod řemenem, takže člověk v tom nejhorším hororu mohl slyšet destrukci celého vrchu v pracovním prostoru zvaném POTKÁNÍ VENTILŮ. :D de.wikipedia.org/wiki/Hyundai_KIA_Epsilon www.kiasklep.pl/kia/pic/20-231pi.jpg?PHPSESSID=eae0a91402c25afae447bcd83522cd2e A s tím startováním už jsem psal, snad jestli neumíš číst, že to skončilo v době, kdy přestali dodávat startovací nástavec do výbavy(80.léta). Já nástavec na žigulíku ještě měl!
Také se omlouvám, přehnal jsem to s nadávkami. Zažil jsem si svoje s tímto problémem, jako mladý blbý s nutkavým pocitem mít super auto a skrytá past jako prase v týhle podobě a teď hrozně mě to vždycky vytočí. Já na takový auto narazil, hořce jsem si protrpěl s podobným problémem svoje. Hyundai a Kia dobrý, no uvidíme. Škoda, že nejsou náhradní motory a vůbec díly, jen origo! Ten šroub je těžce uvěřitelný, nebýt wikipedie. Uvěřil bych hodně vyrachtané řemenici, která ten šroub (hlavu šroubu) jednoduše vylomí, ale s najetím od 100tkm výš. Ony ty kladky nejsou zas tak závratně kvalitní, vibruje to s vůlí stejně jak od GM. Setkal jsem se s tím, vůle na kladkách, které se KROUTÍ a není to jen ta Korea, levné značky a jejich modely i na přelomu tísíciletí, jak to má něco nalítáno, tak to pod kapotou píská jak na myší farmě.
Jinak abych vás uvedl na pravou míru, problém, který jsem měl já a psal jsem to, že to mají jen některé auta, tedy nebyl to Hyundai, ale BMW 5. Jinak s tím šroubem, to je u jiných aut běžné, hodněkrát to bylo na různých autech, ale je to pouze neodborným zacházením… A jelikož tomu nerozumíte, tak uvedu to takhle. Každý rotující zařízení namáhané na pohyb NALISOVANÉ na té vysoustružené ploše klikovky má mít pojistku a to klínek. Takže pokud je tam pohon řemenem, stačí jeden klínek na řemenici a je to propojeno. Problém je jak je rozvod řetězem, druhý rozvod je schovaný pod prsy a ten taky má mít klínek, ale já jsem na začátku upozorňoval pro ty ZKUŠENÉ, kteří o tom něco vědí, což jsem si myslel i o vás, tak jsem měl na mysli ještě další a to klínek na ozubené kolečko pohánějící olejové čerpadlo, né klínek zajišťující pohyb řemenice či pohyb u rozvodu. A tento systém s olejovým čerpadlem může mít auto z technologie inovátorství 90.let a přelomu, které jsou stále ve výrobě. Dělávalo se to, protože pak mechanik, tedy pravý odborník, jak zjistil, že je u takového motoru povolený šroub na řemenici, tak ten motor může vyhodit, nebo ho zgenerálkovat. A náhodně urvat takový šroub nejde, to je nějaká 28násada na gola nástavec nevím přesně a průměr obrovský, a ten šroub nemá zátěž, pokud se jej někdo násilím nepokouší protočit nebo ten šroub dostane prudkou ránu od chladiče, či výztuhy a to už musí být bomba. Tak jen aby jste věděli, který auto jsem chtěl už od mládí. Těmto chybám se nevyhla ŽÁDNÁ automobilka, protože nešlo o značku, ale o vadu lidského faktoru!
Tady to je zase komix, sice nejsem "automekánik" a nemám "repráky hýr" jako ty vlastíku, ale co vím, že u nových aut už se jaksi svíčky nepoužívají (tedy nejdou ani sundat), ovšem ty tam možná máš vánoční...
Vánoční svíčky, tys mě pobavil. :D Jsem asi dost staromodní, pověz, které zařízení NENÍ demontovatelné a ve kterém novém motoru je to tvé tvrzení užito?
Kluci nechci se vám vměšovat do debaty,ale vy se tu sáhodlouze dokážete bavit o věcech,kterým vůbec nerozumíte,ale když už ne nic,tak se člověk alespoň zasměje.
Bouchat to asi nebouchalo, maximálně jednou silně a finito. :-) Klikovka, setrvačník a řemenice jsou vyvážené a absence několikagramového šroubu může ve vyšších otáčkách vyvolat vibrace motoru a třeba i postupnou destrukci.
Ty mu věříš? Ty jsi marný, ano jsi mladší než já asik a jde to dost poznat, ale podle znalostí jsi mladší o hodně nejméně o 10let. :D Jestli se na šroubu něco urve, tak hlava šroubu a závity zůstanou, Za závity je jištěn klínek, který to NEDRŽÍ pouze zajišťuje, aby se řemenice neprotáčela. Kdyby chyběl klínek, tak už je problém, OBROVSKÝ. Ale tady se mluví o šroubu na řemenici. Řemenici nedrží ten velký šroub, ale něco jiného. Buď je nalisovaný na další soukolí, nebo je přišroubován 4 menšími šrouby. Klasický 4 válcový motor je takhle montován. :D Není to RX7 nebo něco podobnýho...
Nevím, ale osobně si myslím, že jste měl hodně velkou smůlu a nejspíš jste trefil na nějaký obzvlášť nevydařený kousek. Jenže to se stává skoro u všech značek. Jeden známý si nedávno koupil Mercedes a nádává, kudy chodí, že tráví víc času v servisu, než na cestách. To ale nic nevypovídá o kvalitě této značky obecně. My máme Hyundai Accent z roku 2009 se stejným motorem jako vy a jsme maximálně spokojeni. Možná to chce i dobrý servis (doporučuji značkový servis Hyundai v Trutnově). Jinak mě velmi udivuje vulgárnost některých komentářů, ať už se Accenta zastávají a hrubě nadávají na jiné značky, nebo ať už Accent kritizují. Pochybuji, že by jejich rady za něco stály. Já vám radím: sežeňte si dobrý servis. Pak záleží na tom, jak s autem jezdíte, co do něj tankujete (nejlevnější benzín se může někdy krutě vymstít, my tankuje skoro výhradně na OMV nebo u Benziny+), jaký tam dáváte olej a podobné věci. A možná (tak trošku) záleží i na tom, jaký k tomu autu máte vztah. Nenávidět vlastní auto není dobré, i kdyby mělo závady, poněvadž auto bez závad se najde jen velmi vzácně a u žádného to nevydrží pořád. Podle toho, jaký máme k autu vztah, se k němu (často podvědomě) i chováme. Každé auto vyžaduje péči a slušné zacházení. Nám se to osvědčilo a náš Hunďa nám to bohatě vrátil.
Ludia, pindate tu na Hyundai ako keby to bolo najhorsie auto na svete. Znamy vymenil viac verzii tohto auta a nielen tak z rozmaru. Proste auto bolo a je spolahlive. Teda za tie peniaze. Ja uvazujem o kupe tohto modelu. Kedze nejazdim dlhe trasy a ani to neplanujem, chcem benzinovu verziu.
"Auto bolo a je sppolahlive. Teda za tie peniaze..." Tak tomu nerozumím. Za ty peníze spolehlivé je, avšak kdyby bylo dražší, bylo by spolehlivější? Není různá spolehlivost. Je jen spolehlivost, nebo nespolehlivost. Doprd.le tak je nebo není spolehlivé? Ty kecy některých tady mě fakt dovedou vytočit.
accent rok 2004 vlastním 2,5 roka,žiadne problémy som nemal,len bezny servis-olej,filtr,brzd.obloženie,jazdím celý rok mesto plus cca 2000 km dialnice s priem.spotrebou 7,1l benzínu natural,slušný kufor,pohodlné vozenie
06.01.2014 | 11:32:19 | ANDY
| 158.195.69.*Reagovat
accent
Je tu někdo kdo mi poradí kam s autem Hyundai Accent r.v.98.Startuje si jen když chce.Byla jsem u tří mechaniků a ani ti si neví rady.
Nevím zda jsi měl vůbec accenta. Jezdil jsem dva roky s accentem. Auto mělo najeto 136000 a najel jsem 62000.Neměl jsem vůbec žádnou poruchu, na auto se dalo spolehnout. Nehledě na pohodlnost a prostornost automobilu. Akorát jsem měnil vlnovec za 450,- Teď jezdím Fabií, měla najeto 76000, nyní 96000. Horší krumpl jsem neviděl. Každý měsíc musím řešit nějakou závady. Během 8 měsíců - 2x nový termostat, 1x vodní čerpadlo, 3x opravované zámky, 1x Chladič, 1x výměna těsnění motoru. 1x výměna nádobý chladící kapaliny 1x výměna koncovky výfuku, oprava zapalovače.
Nic proti spolehlivosti, ale H.Accent - pohodlné auto - ani náhodou. Snad musíte mít výšku tak do 1,70 m, jinak pro většího chlapa je to velmi nepohodlné. A sedačky měkké, opření zad nepřizpůsobivé.
Mam 2m a do Accenta sa vojdem :) Je síce trocha nízko položený k mojej výške. Jazdím na ňom 8 rokov skoro každý deň a s prevádzkou maximálna spokojnosť. Zatiaľ som menil len žiarovky, raz akumulátor, motorček na stierače (mojou vinou - zamrzol) a ďalej len klasické prevádzkové výmeny (olej, filter ...). Jediná výhrada je horšie (hrubšie) spracovanie karosérie čo je zohľadnené v jeho cene v roku 2005. Uvažujem o kúpe ďalšieho vozidla a bude to Hyundai.
18.03.2013 | 09:16:38 | Milan
| 62.152.231.*Reagovat
Ve které prodejně Hyundai pracuješ, že tak horlivě vychvaluješ to, co si chvály nezaslouží ! To si dělej srandu někde na pionýrském táboře. Já mám Hyundai DVA !! dny po záruce a čekám, kdy se mi ten krám rozsype. Servis na upozorňování na problémy neslyší a slyšet NECHCE !!! Jen si udělali další čárku, že odservisovali, (auto odjezdilo podle NICH bez problémů celou záruční dobu) - úspěšně a "bez problémů" další KUS.
Accent se kterým jezdím je 11 rok v provozu, bez koroze, bez závad, s rozumnou spotřebou kolem 6 litrů. Jezdí na původní baterii, startuje v zimě bez problémů. Za dobu provozu byla měněna vodní pumpa a klínový řemen,tedy spotřební věci. V minulosti jsem nikdy nejezdil spolehlivějším autem, pro běžného uživatele naprosto dostačující. Auto je v provozu minimálně 3x týdně. Osobně mohu tuto značku doporučit, i na základě zkušeností z rodiny, kde také vlastní automobily zn.Hyundai.
Je fakt, že na Hyundai moc stížností není, kromě spotřeby paliva - že se těžko dá dosáhnout té uváděné. Nevím, ale v příbuzenstvu jeden Getz 1,4 jezdí spolehlivě a spotřeba není sledována nějak přesně, ale bere dost :c) U Fábie se dá jezdit pod udávanou průměrnou spotřebou, i s HTP, pokud se nejezdí po městě a dálnici. Ovšem spolehlivost je daleko cennější vlastnost. Spotřeba je hodně na řidiči.
Já mám s Fábií I osobně zkušenost celkem špatnou, ale znám i Fábii II, která má zatím 55000 km najeto a kromě dotažení šroubu omezovače otvírání dveří a jedné výměny žárovky koncového světla se neřešilo zatím nic. Škoda má nevyrovnanou kvalitu, stejně jako většina ostatních značek.
Ja mam accenta od 2007 a mam najazdene 110000 km ale zatial si nestazujem ku plastom mne obcas nieco v aute vrzne ale oproti segrinej oktavke to je hov... a to nevravim ze jej odislo turbo cerpadlo tycka na stabilizatore atd. a bolo to nove auto kolega zasa na fabii mal nakrivo osadenu prednu napravu tieklo mu cez predne okno cize potom by sme tu mali chodit vsetci otoceny okolo steny aby sme sa nepovracali
Souhlasím s Pavlem.Škodovce to Korejci fakt hodně natíraj.Kdo by si taky takovou hrůzu,jako je nová fabie kupoval? Já mám Getze (už pět let) a nemůžu na to auto říct žádnou kritiku.Spokojenost.Korejci FOREVER!
Tuto "recenzi" beru jako zoufalý způsob marketingového oddělení MB, jak zvýšit prodej těch hnusných Fábií. Není žádným tajemstvím, že právě Accent, Getz, Rio atd. dávají Fábii pěkně na frak.
Ty co tady pindaji na kvalitu spracovani, vedi ho*no o accentu. V zivote v novem modelu nesedeli, ne to se jeste vezli. A jedou tady poucovat... Sou to len hlupe predsudky.
V praci mi sef dal moznost vybrat si nove sluzobny auto, a ze mi dava k dispozici 400 000 SK , bylo to ve februari 2008. Tak sem projel ponuky, a jednoznacne nejlepsi v te cene byl Accent, moc sem mu neveril, no zajel sem na skusebku, od te doby sem se do nej zabouch. Za 399 900Sk sem dostal Hyundai Accent, 1,5 CRDI VGT 16V 81KW /110PS, vybava premium, manualni klima, 4x ele okna, ele zrkadla, hmlovky predek + zadek, abs , ebd, airbagy, radio cd/mp3/aux/usb origo hyundai, 8x repro, vyskovo stavitene sedadlo, metaliza (ta zlata) , elektrony s letnimi pneu, plechace ze zimakama, central + alarm s DO, bezovy interier,laktova opierka vpredu aj vzadu. To auto je jedna basen, mam komfor jaky bych u skodovky nesehnal.
Pro info, konkurence v podoben skoda Fabia ponukala v cene 450 000Sk 1.4 TDI coz je hnusny dieslovy 3 valec ktery hrkoce jak kdyby byl suci na GO, s vykonem 51 KW a jeste vetsi spotrebou... Samozrejme, model mal jenom predni okna v elektrike, o klime nemnel ani zdani...
S hyundaiem sem neni este ani rok, a uz mame za sebou 58 000 km, stale jezdim TT-BA-ZV-KE a casto do CZ. Vetsinou jezdim s plnym kufrem a s kolegou nebo sam. Auto pouzivam i na soukrome uceli, chaty a podobne. Auto je jako sluzebka, vubec ho nesetrim, neni totiz moje. Do dnes den zadna zavada, aute jede jak hodinky.
Motor je jedna basen, je tichsi, vykonnejsi a ma mensiu spotrebu nez 1.6 HDI, 1.6 TDCI, 1.7 DTI nebo 1.4 TDI ... Novou 2 jkouvou octavii s 1.9 TDI dam an dalnici ze ani nestihne mrknout, a to myslim scela vazne.
Po dalnici jezdim zhruba 140 km/h stale, spotrebu mam do 6 litru . Kdyz vynuluju palubak a jedu 130km/h s nalozenym kufrem, tak se dostanu na 4,8 litru / 100, kdyz jedu se zaplou klimou tak to mam za 5,5 litru na 100 km/h...
Hned po par mesicich s tymhle autem sme ho doporucili, a kupili si ho i rodicia. Ty maju teda podstatne menej km. Tam byla porucha jedna, svitila kontrolka airbagu. A bylo to proto, jak nasi jeli na ryby, mama napchala pod sedacku topanky, a vyrvala jeden senzor co je zospodu sedacky. A uz to bylo. Ale oprava i kdyz to bylo nasi vynou byla zdarma...
A to se musim jeste pochlubit original prislusenstvim. Vsetci co mate accenta, a byl by treba stresni nosic, kupte jej origo, stoji 3860 Sk s DPH. A skuste se projit do skodovky, a optat se co stoji tam, typuji ze pod 7 litru to nebude...
Osobne si myslim, ze pan co psal tuhle recenzi, si koupil fabii, a nejaky jeho kolega koupil za mene penez accenta, a ted pan s fabii slinta, a nadava si do debilu, jak mohl koupit takovou sra*ku...
Jo hyundai ma tvrde plasty, ale i kdyby sem po 100 000km dal vymenit celou palubku, tak me to vyjde stale mene, nez fobie s vyhrkanou 1.4 TDI, ktere se navic kradou ...
A dalsi vec.. Musim upozrnit, ze Sandero je od Francouzu, a jim to v posledne dobe nejede, takze bacha na sandero. Mozna dacia je vynimkou, ale to bych klamal. Muze to byt taky supr vozitko.
PS; Jeste dodam. Ja sem mnel ve firme Hyundai prvni, ted muj sef ma Santa Fe 2.2 CRDI v plne nalozy, koza, dvd, navi pioneer, 4x4 vsechno a do firmy pribuli dalsi 2 accenti. Tento rok na leto, kdyz uz bud mit tak cca 100 000km mam auto prenechat mladsimu kolegovi, a presedlavam do Kia Ceed Sw 1.6 CRDI 85 KW, takze se moc tesim :)
Mám 1,3-on air r.výroby 2006. Najeto 42000km, lítá kombinovaně (každý den do práce, v práci město, 1x měsíčně nákupy v SRN po dálnici, dovolená v ITA a HUN) za luxus průměr 7l/100km. Proběhla výměna žárovek hl. světlometů a po zahřátí mi teď v létě pískaly brzdy, takže proběhla kontrola v servisu, kde odstranily nečistoty a teď na garančce budou muset vyměnit destičky a zřejmě prej i kotouče=vícenáklad :-( Já jsem ale moc spokojen, protože za ty prachy jsem vzhledem k poměru výkon/výbava/cena pořídil PERFECT vozidlo a po leasingu už uvažuju nad i20 nebo dokonce i30 combiwagon :-)
Mám Accenta 1měsíc, nového, 1,4 v automatu, krásné celadon blue barvě. Na pohled je velice hezký - zvenku i zevnitř. Ale jen pokud neprší. Po dešti mi totiž z mezidveřního prostoru vytečou tak 2dcl vody, takže po otevření dveří musíme nejdříve počkat, až vyteče voda a pak nastoupit. U prodejce jsem byla již 3x, prý je to normální, ale já už nějaké auto viděla, a nikdy z něj voda netekla. Prý to dělá všem accentům, je to pravda?
doma mame od novoty accenta 1.3 12v {m.r. 2003}. az na vadny snimac centralu ziadna zavada {ak neratam 3x vymenu ziaroviek}. auto chodi len na pravidelne servisne prehliadky a lejeme don benzin a vodu do ostrekovaca. teraz ma nabehanych cca 62 000km. takze u mna hyundai ma len plusove body.
Mám Akika 2006 a jsem spokojen se vším. Normální pohodové autíčko jen si myslím že 1.4 motor je trošku málo na váhu auta.Ale dá se na to zvyknout .Jinak jezdím v průměru za 7.0l paliva což taky není špatné.najeto 30000 km a bez poruchy.
Accenta mám od 1/06 mám za sebou 45 000 km, takže třetí servisní prohlídku. zatím jezdí ok, bez sebemenší závazy, což na auto do 300.000,- kč za nové v plné výbavě je super. Spotřeba do 8 l ve městě, ale při dovolených (Francie, Chorvatsko) při plynulé jízdě za 5,6 a s kolama na střeše do 7l.
Zřejmě šlo nešťastně vyrobený kus, protože já mám jiné zkušenosti. Hyundai Accent (r.v. 2007) jsem si koupil na začátku února 2007. Jezdím s ním každý den do práce, v letním období o víkendech na chatu. Používám ho na nákupy. Jezdím s ním na dovolenou...apod. Týdně najezdím v průměru 400 - 500 km. Hodnotím ho jako velice spolehlivé auto. Od koupě prakticky žádné opravy. Menší závady se vyskytli ale nic hrozivého. Cca po půl roce mi začalo špatně svítit jedno světlo, oprava byla napočkání a protože auto bylo v záruce, nic jsem neplatil. Na garanční prohlídce po roce provozu vozidla, obačas auto nastartovalo až na druhý nebo třetí pokus. Vyklubala se z toho chyba imobilizéru. Oprava bezplatná a také na počkání. Jinak nic. Nevrže, velice stabilní, celkem pohodlné. Záleží zřejmě i navýbavě - mám nejvyšší výbavu. Jinak pro auto jsem se rozhodl kvůli poměru cena / výkon, resp. výbava. Ideální pro lidi co chtějí slušné auto (a to jak z pohledu vzhledu, tak i užitných vlastností - např. spotřeba paliva, objemu kufru...apod.) za rozumnou cenu.
Fakt padlí na hlavu,nesrovnávejte Hyundaie z 95 a z r.2007!!Jinak platí zde pořekadlo:" nejsem tak bohatý,abych si mohl kupovat levné věci" Já osobně mám kamaráda,který si koupil v akci Accenta v 1,5 naftě, a problémů měl relativně dost.Je fakt,že auto je velmi líbivé a člověka zláká nízká cena,ale kvalita je poněkud jinde,nejem příznivcem Škody,ale Fabie je oproti Hundaju král mezi kvalitou a prověřeností...
Úniky oleja? Vlastnil som Hyundai Accent 1.5 r.v. 95. Keď išiel z domu mal 150 000 km. Ale čo ma na ňom zaskočilo keď som vliezol pod neho meniť olej bolo to, že mi hrdzavie olejová vaňa!! A viete prečo? Lebo z toho auta nekvapla kvapka oleja. To nemôžem povedať o škodovke a tak isto o Peugeote. Accent bol motoricky živý a spoľahlivý, problém som mal s brzdami a elektrikou. To sa odstránilo a pohoda. V pohode sme jazdili (2 dospelí + 2 deti) do Chorvátska, Poľska, Česka a vôbec som nemal pocit, že auto má aj s niekoľko sto kilometrovými trasami problém. Manželka dodnes na Accent spomína v dobrom a to sa teraz vozí na novom Forde. Pôvodne sme chceli ďalšieho Accenta alebo i30, nakoniec som sa rozhodol pre Ford. Po mojich skúsenostiach s Accentom nemám vôbec žiaden problém si ho v budúcnosti zasa kúpiť.
Mozno ten vas voz nebol zrovna vydareny, ale ak si chcete vyskusat naozaj nepodarok, doporucujem kupit Peugeot 307 SW HDI - najlepsie z roku 2003. To bude este len zazitok. Uzijete si tyzdenne vylety do servisu a postupne vymeny vsetkeho co sa vymenit da. Ale podstatne je , ze bez ocakavaneho vysledku. Nakoniec som to tiez vzdal. Teraz mam Accent a naozaj sa nemozem stazovat. Aj ked drobnosti sa najdu - ovladanie radia na volante sa opravuje uz niekolko mesiacov (nedari sa im). Horsie je to vsak s drobnymi vibraciami, ktore sa prenasaju z motora na volant (aj ked auto stoji). S tym si nevedia v servise poradit. Udajne je to u tohto auta normalne.
... no a ja som si kupil pred 2 rokmi getza, 30 000 km OK max spokojný a naučil som sa neplatiť viac než treba napr. za značku, makké plasty, orig. rádio a podobné hlúposti. Dnes sa nerobia vyslovene zlé alebo biedne autá, robia sa rozne autá pre rôzne veci a rôzne bohatých ľudí, každý si teda môže vybrať a je teda z čoho.
Taky bych to nebral až tak trgicky....prostě si měl smůlu, to se může stát u každé značky, ale faktem je že za kvalitu prostě připlatit musíš, gor když jezdíš 100km denně. Taky už sem z toho vyrostl kupovat laciné věci...to je naprd, holt korejci se musí ještě učit. Jo a pozdravuj kamaráda.
Auto jsem kupoval nové v roce 2004, má najeto 250 000 km a to téměř bez servisu, opravy - výměna 1 tlumiče, oprava alterátoru a olejové vany kterou jsem si prodřel ježděním přes vrata , jinak jen olej a destičky. takže maximální spokojenost!!!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Ještě dodatek k neuvěřitelné
Ještě bych měl doplnit, že vůz byl vyroben v Istambulu v roce 2007 - koupil jsem ho v AAAčkách po 1. majiteli a jezdím většinou na prémiová paliva, za dlouhodobý průměr 6,3 l/100km!
23.07.2017 | 15:45:55 | paya | 86.61.251.* Reagovat
Neuvěřitelné
Když jsem narazil na hodnocení plné nářků až vlastně znechucení, jen zírám. Já jsem koupil accenta v plné výbavě v roce 2012 s najetými 80.000km. Dodnes už mám skoro 200.000 a kromě výměny akumulátoru po desetiletém provozu a na sto tisících rozvodový řemen vlastně jen pro jistotu ,na auto nikdo nesáhl. Spolehlivé, žádné vrzání a podobné nepříjemnosti jsem dosud nepoznal. Tak že by opravdu smůla? Taková snad ani není možná.
23.07.2017 | 15:38:38 | Paya | 86.61.251.* Reagovat
kecy
Takže pane kolego, mám najeto 190 000 km, r. výr. 2008. Za celou dobu žádná porucha, jezdím denně kvůli práci 80 km a každý rok Chorvatsko. Nedám na toto vozidlo dopustit. Za celá léta se měnil pouze přední tlumič ještě v záruce a v mrazu mi zůstala v ruce plastová klika u řidiče. Toť všechny poruchy za 6 roků........
27.02.2015 | 11:46:14 | Mirek | 188.95.60.* Reagovat
Skúsenosti z Hyunday Accent
Teraz mám model z roku 2007 a z uvedeným automobilom som maximálne spokojný. Má najazdených 68000 km a jediné čo som dal tento rok vymeniť boli brzdové platničky.Predtým som mal Accenta starší model a ten som predal keď mal najazdených 280000 km. Po 14 rokoch prevádzky už boli chytené zadné lemy, ale po mechanickej stránke bol vinikajúci. To sú moje skúsenosti z autom Hyunday Accent.
25.07.2014 | 13:29:07 | Fapšo Stanislav | 95.103.254.* Reagovat
Nechápu kritiky.
Tak jsem si tady početl...většina hodnocení je pozitivní a je zvláštní, jak jsou kritické hlasy agresivní. Asi to něco o těch, kterým Accent nevoní, vypovídá. Já mám Accenta 2007ičku koupenou jako ojetinu, teď po sedmi letech provozu krom běžného servisu jsem na to auto nesáhl. Mám 198 cm,12O Kg a vejdu se bez problému. Spotřeba je trochu vyšší - kolem 6,5 - 7l/100km, ale na 1,4 atmosférický motor to ujde při skoro 100 koních.
22.01.2014 | 19:46:06 | Dědek | 77.236.200.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Rodiče měli fungl nový Hyundai Getz, v plné výbavě. Po najetí cca 30 000 km se utrhl šroub na řemenici motoru. První oprava, kdy táta ztratil důvěru ke značce Hyundai. Řekli mu v servise Hyundai, že se to občas stává. Když se potom ptal na nádrž paliva (už nevím v jaké souvislosti), tak jsme zjistili, že Hyundai vůbec nádrž jako náhradní díl nedodává - neexistuje. Tak šel milej novej Hyundai z baráku a už k nám nesmí. Tak třeba vzniká odpor ke konkrétní značce.
22.01.2014 | 20:19:36 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Jestli existuje palivová nádrž jako náhradní díl na jakékoliv auto mi může být srdečně jedno.Nevidím jediný důvod k čemu bych ji potřeboval.A k vůli tomu se zbavovat milého nového Hyundaie?Divné.V Golfu Tsi se kolegovi při zhruba 26 000 km začal ozývat při raním startu rachot z motoru jak ve starém burdaku,naštěstí se nic nestalo tak šup s tím v záruce na výměnu rozv.řetězu.Všechno o.k. auto si chválí ale bohužel už má po záruce a zvuky nastupují znova.I přes to se ho nechce zbavit,vyhovuje mu,jezdí to dobře.Co je proti tomu šroub na řemenici? Prkotina.
22.01.2014 | 21:58:49 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Moc nevím,co si o tom myslet, nádrž se může třeba prorazit (opravovat se nesmí), ale nějak se mi nezdá, že by nebyla jako náhradní díl.........,ovšem ztrátu důvěry chápu, a je fuk o jakou značku jde, někdo už si v životě nekoupí mercedes,který ho zklamal, rozdíl je ovšem v tom, kolik takových "přátel" která značka má a zda šlo o nový vůz (u ojetiny člověk nikdy neví, kdo co s autem vyváděl před vámi).
23.01.2014 | 07:56:50 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Bylo to nový auto. Ta nádrž byla jen taková kuriozitka. Ale když se ti ustřihne šroub na řemenici motoru (na výstupu z klikovky - ta hlavní) a zůstaneš někde na dálnici 200 km od domova a je ti 70 roků, a je tam s tebou akorát babička, tak se nediv, že tatík řekl "už mu nemůžu věřit, už ho nechci". A nádrž fakt není jako ND u tohoto typu vozu. tatík byl do korejců úplný blázen, ale teď už mu nesmí domů.
23.01.2014 | 16:33:32 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Hele nevím, korejce jsem nikdy neměl, ale to je nádrž součástí skeletu? Dříve běžně zloději kvůli benzinu dělali do nádží díry. Neříkej mi, že pak musíš kupit nový Hjondééé. :-)
23.01.2014 | 16:58:51 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
S tou nádrží jako náhradní díl se to tady někdy dříve už probíralo.Tak to vypadá že si na to někdo vzpomněl a hodil to do placu.Budu mít nové auto a v servise se budu zajímat o palivovou nádrž,nesmysl.Dalo by se to zpětně vyhledat ,ale proč .Tatík znovu šáhl do polštáře a šel pro další auto kterému může věřit,taky řešení.To už bude to pravé.Jestli je někdo do něčeho blázen (nedej bože do auta) doporučuji navštívit lékaře specialistu.Vždyť jsou to jen plechové krabice na kolech.Úsměvné mi připadají výroky"už mi nesmí domů".To vám to tam někdo chce někdo násilím zatlačit?,nebo nutí znovu koupit?,nebo jak.Jestli si tady někdo trošku nevymýšlí.
23.01.2014 | 20:55:58 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Tak kvůli takovým závadám i když člověka naštvou mě přijde trochu absurdní začít nenávidět určitou značku.S tím šroubem to sice zrovna nepotěší na druhou stranu už se to nikdy nemusí opakovat a co se týče té nádrže trochu úsměvné..:)
Jak moje auto tak znám více případů kdy došlo po pár tisících kilometrů na mnohem závažnější závady! a to například 6000Km odešlo počítadlo KM,25000Km palivové čerpadlo, sotva 1000 KM potřeba seštelování lanovodů řadící páky dále nefunkční okna, zatékání, problémy se elektrikou a to zejména u značek kde by to člověka ani nečekal apod.ovšem v tomto případě od výměny u těch určitých aut uplynulo 6 až dokonce 15 let a ani jedno už se nikdy nepotýkalo se stejnou závadou jako po pár KM co vyjelo z tepla a čistého prostředí prodejny..:D takže dělat ukvapené závěry navíc kvůli kravině jako je nádrž která se stejně běžně nemění mě přijde nějak zbytečný a trochu divný:)
23.01.2014 | 04:21:06 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Táta, no ale sám nevíš. To jsou povídačky.
Šroub na řemenici se poškodí dvěma způsoby. 5% velmi silný otřes motoru, náraz zepředu zespodu z boku prostě do motoru.
95% pokus Ichtila povolit šroub na řemenici. Nebo pokus protáčet šroubem kvůli posunu řemenu, ventily, nebo nevím co.
Ten pokus povolit šroubem na řemenici, to je na ostřel! Lidi vy to nechápete, k té řemenici a to může být běžně ve většině motorů je napojen klikový mechanismus a ta řemenice se NESMÍ POVOLOVAT ANI SE S NÍ NESMÍ MANIPULOVAT!
Jednou se povolí a máte PO PRDELI, ve vnitř za těmi prsy tam je takový klíneček, který drží polohu a ten URVETE jakmile se povolí šroub, urve se a ten klíneček pohání OLEJOVÉ ČERPADLO. Takže je otázka času, kdy vám ten motor ZADŘE!
Oprava znamená, že klíneček koupíte za pět korun a aby jste ho tam vyměnil, MUSÍTE SUNDAT SKORO CELÝ MOTOR až po klikovku! Takže za demontáž a montáž si naúčtují desítku nejméně, k tomu připočtěte různá těsnění a kapaliny!
To jestli to musí nebo nemusí být každý motor, nevím, ale je to typický mechanismus u motorů snad od 90.let po dejme tomu 2005.
23.01.2014 | 05:17:28 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
NOVÝ VŮZ, rozumíš? NOVÝ !
23.01.2014 | 16:34:47 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Ano přesně nový auto, řek jsem Ti možnosti jak se poškodí ten šroub, on nemá ŽÁDNOU námahu, je tam od toho aby se neprotáčela právě ta řemenice na klikovce, o který se celou dobu bavím a zároven s ní i olejové čerpadlo, pokud se protáčí, tak to není šroubem, ale Tím servaným klínkem, který tam nejspíše u toho vašeho případu zůstal, takže je to jen otázka estetiky.
Řekni proboha proč by zastavoval někde na dálnici, když ani nepozná že se něco stalo!
To co tu vymýšlíš za bludy to je naprosto nepochopitelné!
23.01.2014 | 20:28:53 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Panebože, ty jsi debil jako vrata!!! Samozřejmě že to poznal, když to začalo bouchat, ty kreténe, ty máš motor z getzu doma na stole? Co mi tady píšeš za píčoviny, ty orangutane!
23.01.2014 | 21:49:53 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Ty jsi orangutan, nemáš žádné znalosti o motoru a kydáš sem hnoje. Ani nevíš k čemu ten šroub je ty chudáku!
Ten ŠROUB ty demente ubohej tam je od NEPAMĚTI. Slouží už od začátku existence motoru na to ABY SE S NÍM STARTOVAL MOTOR. Už dřív než vznikl startér chudáku, který neví vůbec nic! A má ho KAŽDÝ MOTOR!
Fuknce startování na kličku skončila po 80.letech, ale šroub tam zůstal nejen z estetických důvodů, ale pro odborníky na štelování ventilů, štelování horní úvrati, vstřikování, čerpadel atd. protože otáčením šroubu hýbeš celým ústrojím motoru.
A tvůj fotr je totální dement, protože s tím šroubem protáček a neodborně, protože šroub není dělaný na tak velký záběr už od 90.let( v těchto dobách přestala být ve standartní výbavě startovací násada na ten šroub). Abys mohl hýbat tím šroubem, ty opice vylízaná tak musíš sundat svíčky, aby neměl motor kompres A TO ZVLÁŠŤ U NOVÉHO AUTA.
a nějaké bouchání si nech pro stejného imbecila, který tomu nerozumí přesně jako jsi ty!
HOWGH!
24.01.2014 | 04:55:14 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
S tím orangutanem bych byl zdrženlivější,
protože i Ty sám si pleteš šroub a matici. Na řemenici tohoto motoru jsou čtyři šrouby a jedna středová MATICE. To bys jako "skoromechanik" měl vědět. Sice nevím, jak bys startoval klikou motor uložený napříč, ale pokud byly motory uloženy podélně, tak ano, to šlo. Akorát klika se nenasazovala na tu matici.
24.01.2014 | 08:12:13 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
Aaaa mistr kolemjdoucí tomu nasadil korunu!
COŽE, MATICE!?
Tu si můžeš nasadit na hlavu místo koruny! :D
Protože jsi druhý, musel jsem použít google, jestli něco neříkám blbě. Takže mistr si myslí jak je chytrej, když vygoogloval něco co kritizují odborníci ve wikipedii a to problém se šroubem na řemenici na motoru, ale příčiny co se přitom děje, to nemá ani ponětí. :(
Já doufám, že to jste schopní přelouskat! Jestli né, šroub byl prostě hodně KRÁTKÝ a mohl se teoreticky uvolnit klínek! Žádný urvání nic podobnýho! Pokud se uvolní klínek, záleží na jakým motoru, tady je rozvod řemenem, takže člověk v tom nejhorším hororu mohl slyšet destrukci celého vrchu v pracovním prostoru zvaném POTKÁNÍ VENTILŮ. :D
de.wikipedia.org/wiki/Hyundai_KIA_Epsilon
www.kiasklep.pl/kia/pic/20-231pi.jpg?PHPSESSID=eae0a91402c25afae447bcd83522cd2e
A s tím startováním už jsem psal, snad jestli neumíš číst, že to skončilo v době, kdy přestali dodávat startovací nástavec do výbavy(80.léta). Já nástavec na žigulíku ještě měl!
24.01.2014 | 09:13:40 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Aaaa mistr kolemjdoucí tomu nasadil korunu!
Dobrá, spletl jsem se, je tam šroub. Na rozdíl od Tebe se k tomu dokážu přiznat.
24.01.2014 | 09:50:41 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Aaaa mistr kolemjdoucí tomu nasadil korunu!
Také se omlouvám, přehnal jsem to s nadávkami. Zažil jsem si svoje s tímto problémem, jako mladý blbý s nutkavým pocitem mít super auto a skrytá past jako prase v týhle podobě a teď hrozně mě to vždycky vytočí. Já na takový auto narazil, hořce jsem si protrpěl s podobným problémem svoje.
Hyundai a Kia dobrý, no uvidíme. Škoda, že nejsou náhradní motory a vůbec díly, jen origo! Ten šroub je těžce uvěřitelný, nebýt wikipedie. Uvěřil bych hodně vyrachtané řemenici, která ten šroub (hlavu šroubu) jednoduše vylomí, ale s najetím od 100tkm výš.
Ony ty kladky nejsou zas tak závratně kvalitní, vibruje to s vůlí stejně jak od GM. Setkal jsem se s tím, vůle na kladkách, které se KROUTÍ a není to jen ta Korea, levné značky a jejich modely i na přelomu tísíciletí, jak to má něco nalítáno, tak to pod kapotou píská jak na myší farmě.
24.01.2014 | 10:42:45 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Aaaa mistr kolemjdoucí tomu nasadil korunu!
Jinak abych vás uvedl na pravou míru, problém, který jsem měl já a psal jsem to, že to mají jen některé auta, tedy nebyl to Hyundai, ale BMW 5. Jinak s tím šroubem, to je u jiných aut běžné, hodněkrát to bylo na různých autech, ale je to pouze neodborným zacházením…
A jelikož tomu nerozumíte, tak uvedu to takhle. Každý rotující zařízení namáhané na pohyb NALISOVANÉ na té vysoustružené ploše klikovky má mít pojistku a to klínek. Takže pokud je tam pohon řemenem, stačí jeden klínek na řemenici a je to propojeno. Problém je jak je rozvod řetězem, druhý rozvod je schovaný pod prsy a ten taky má mít klínek, ale já jsem na začátku upozorňoval pro ty ZKUŠENÉ, kteří o tom něco vědí, což jsem si myslel i o vás, tak jsem měl na mysli ještě další a to klínek na ozubené kolečko pohánějící olejové čerpadlo, né klínek zajišťující pohyb řemenice či pohyb u rozvodu. A tento systém s olejovým čerpadlem může mít auto z technologie inovátorství 90.let a přelomu, které jsou stále ve výrobě. Dělávalo se to, protože pak mechanik, tedy pravý odborník, jak zjistil, že je u takového motoru povolený šroub na řemenici, tak ten motor může vyhodit, nebo ho zgenerálkovat. A náhodně urvat takový šroub nejde, to je nějaká 28násada na gola nástavec nevím přesně a průměr obrovský, a ten šroub nemá zátěž, pokud se jej někdo násilím nepokouší protočit nebo ten šroub dostane prudkou ránu od chladiče, či výztuhy a to už musí být bomba. Tak jen aby jste věděli, který auto jsem chtěl už od mládí. Těmto chybám se nevyhla ŽÁDNÁ automobilka, protože nešlo o značku, ale o vadu lidského faktoru!
25.01.2014 | 05:45:33 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Aaaa mistr kolemjdoucí tomu nasadil korunu!
Už je tu překlínkováno.Soustružené?-spíš broušené.
25.01.2014 | 08:33:18 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Tady to je zase komix, sice nejsem "automekánik" a nemám "repráky hýr" jako ty vlastíku, ale co vím, že u nových aut už se jaksi svíčky nepoužívají (tedy nejdou ani sundat), ovšem ty tam možná máš vánoční...
24.01.2014 | 09:48:31 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Vánoční svíčky, tys mě pobavil. :D
Jsem asi dost staromodní, pověz, které zařízení NENÍ demontovatelné a ve kterém novém motoru je to tvé tvrzení užito?
24.01.2014 | 16:50:40 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Kluci nechci se vám vměšovat do debaty,ale vy se tu sáhodlouze dokážete bavit o věcech,kterým vůbec nerozumíte,ale když už ne nic,tak se člověk alespoň zasměje.
24.01.2014 | 18:48:31 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Bouchat to asi nebouchalo, maximálně jednou silně a finito. :-) Klikovka, setrvačník a řemenice jsou vyvážené a absence několikagramového šroubu může ve vyšších otáčkách vyvolat vibrace motoru a třeba i postupnou destrukci.
24.01.2014 | 08:46:44 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Vlastíku tak ono když je tam od toho aby se řemenice neprotáčela tak asi jeho absence nebude jen estetická...:D
24.01.2014 | 00:50:05 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Nechápu kritiky.
Ty mu věříš? Ty jsi marný, ano jsi mladší než já asik a jde to dost poznat, ale podle znalostí jsi mladší o hodně nejméně o 10let. :D
Jestli se na šroubu něco urve, tak hlava šroubu a závity zůstanou, Za závity je jištěn klínek, který to NEDRŽÍ pouze zajišťuje, aby se řemenice neprotáčela.
Kdyby chyběl klínek, tak už je problém, OBROVSKÝ. Ale tady se mluví o šroubu na řemenici. Řemenici nedrží ten velký šroub, ale něco jiného. Buď je nalisovaný na další soukolí, nebo je přišroubován 4 menšími šrouby. Klasický 4 válcový motor je takhle montován. :D Není to RX7 nebo něco podobnýho...
24.01.2014 | 04:41:19 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Nevím, ale osobně si myslím, že jste měl hodně velkou smůlu a nejspíš jste trefil na nějaký obzvlášť nevydařený kousek. Jenže to se stává skoro u všech značek. Jeden známý si nedávno koupil Mercedes a nádává, kudy chodí, že tráví víc času v servisu, než na cestách. To ale nic nevypovídá o kvalitě této značky obecně. My máme Hyundai Accent z roku 2009 se stejným motorem jako vy a jsme maximálně spokojeni. Možná to chce i dobrý servis (doporučuji značkový servis Hyundai v Trutnově). Jinak mě velmi udivuje vulgárnost některých komentářů, ať už se Accenta zastávají a hrubě nadávají na jiné značky, nebo ať už Accent kritizují. Pochybuji, že by jejich rady za něco stály. Já vám radím: sežeňte si dobrý servis. Pak záleží na tom, jak s autem jezdíte, co do něj tankujete (nejlevnější benzín se může někdy krutě vymstít, my tankuje skoro výhradně na OMV nebo u Benziny+), jaký tam dáváte olej a podobné věci. A možná (tak trošku) záleží i na tom, jaký k tomu autu máte vztah. Nenávidět vlastní auto není dobré, i kdyby mělo závady, poněvadž auto bez závad se najde jen velmi vzácně a u žádného to nevydrží pořád. Podle toho, jaký máme k autu vztah, se k němu (často podvědomě) i chováme. Každé auto vyžaduje péči a slušné zacházení. Nám se to osvědčilo a náš Hunďa nám to bohatě vrátil.
28.07.2013 | 10:44:37 | žemlička | 93.89.144.* Reagovat
Accent je dobra volba!
Ludia, pindate tu na Hyundai ako keby to bolo najhorsie auto na svete. Znamy vymenil viac verzii tohto auta a nielen tak z rozmaru. Proste auto bolo a je spolahlive. Teda za tie peniaze. Ja uvazujem o kupe tohto modelu. Kedze nejazdim dlhe trasy a ani to neplanujem, chcem benzinovu verziu.
09.11.2012 | 10:19:41 | Jan | 192.168.1.* Reagovat
RE: Accent je dobra volba!
"Auto bolo a je sppolahlive. Teda za tie peniaze..." Tak tomu nerozumím. Za ty peníze spolehlivé je, avšak kdyby bylo dražší, bylo by spolehlivější? Není různá spolehlivost. Je jen spolehlivost, nebo nespolehlivost. Doprd.le tak je nebo není spolehlivé? Ty kecy některých tady mě fakt dovedou vytočit.
09.11.2012 | 19:26:33 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Accent je dobra volba!
accent rok 2004 vlastním 2,5 roka,žiadne problémy som nemal,len bezny servis-olej,filtr,brzd.obloženie,jazdím celý rok mesto plus cca 2000 km dialnice s priem.spotrebou 7,1l benzínu natural,slušný kufor,pohodlné vozenie
06.01.2014 | 11:32:19 | ANDY | 158.195.69.* Reagovat
accent
Je tu někdo kdo mi poradí kam s autem Hyundai Accent r.v.98.Startuje si jen když chce.Byla jsem u tří mechaniků a ani ti si neví rady.
13.01.2012 | 19:56:18 | Zdena | 90.181.25.* Reagovat
Spokojenost s accentem
Nevím zda jsi měl vůbec accenta. Jezdil jsem dva roky s accentem. Auto mělo najeto 136000 a najel jsem 62000.Neměl jsem vůbec žádnou poruchu, na auto se dalo spolehnout. Nehledě na pohodlnost a prostornost automobilu. Akorát jsem měnil vlnovec za 450,- Teď jezdím Fabií, měla najeto 76000, nyní 96000. Horší krumpl jsem neviděl. Každý měsíc musím řešit nějakou závady. Během 8 měsíců - 2x nový termostat, 1x vodní čerpadlo, 3x opravované zámky, 1x Chladič, 1x výměna těsnění motoru. 1x výměna nádobý chladící kapaliny 1x výměna koncovky výfuku, oprava zapalovače.
17.02.2011 | 18:34:00 | fík Reagovat
RE:Spokojenost s accentem
Nic proti spolehlivosti, ale H.Accent - pohodlné auto - ani náhodou. Snad musíte mít výšku tak do 1,70 m, jinak pro většího chlapa je to velmi nepohodlné. A sedačky měkké, opření zad nepřizpůsobivé.
03.10.2011 | 21:49:49 | N.N. | 94.112.148.* Reagovat
RE:Spokojenost s accentem
Tomu se dovolím oponovat, mam 1,85 a mam hafo místa,horší je to s podvozkem, ten je k ničemu
29.09.2012 | 13:12:12 | Jarous020 | 88.102.164.* Reagovat
RE:Spokojenost s accentem
Mam 2m a do Accenta sa vojdem :) Je síce trocha nízko položený k mojej výške. Jazdím na ňom 8 rokov skoro každý deň a s prevádzkou maximálna spokojnosť. Zatiaľ som menil len žiarovky, raz akumulátor, motorček na stierače (mojou vinou - zamrzol) a ďalej len klasické prevádzkové výmeny (olej, filter ...).
Jediná výhrada je horšie (hrubšie) spracovanie karosérie čo je zohľadnené v jeho cene v roku 2005.
Uvažujem o kúpe ďalšieho vozidla a bude to Hyundai.
18.03.2013 | 09:16:38 | Milan | 62.152.231.* Reagovat
Ve které prodejně Hyundai pracuješ, že tak horlivě vychvaluješ to, co si chvály nezaslouží ! To si dělej srandu někde na pionýrském táboře. Já mám Hyundai DVA !! dny po záruce a čekám, kdy se mi ten krám rozsype. Servis na upozorňování na problémy neslyší a slyšet NECHCE !!! Jen si udělali další čárku, že odservisovali, (auto odjezdilo podle NICH bez problémů celou záruční dobu) - úspěšně a "bez problémů" další KUS.
26.05.2010 | 21:09:11 | Reagovat
Spokojenost s Accentem, r.v.1999
Accent se kterým jezdím je 11 rok v provozu, bez koroze, bez závad, s rozumnou spotřebou kolem 6 litrů. Jezdí na původní baterii, startuje v zimě bez problémů. Za dobu provozu byla měněna vodní pumpa a klínový řemen,tedy spotřební věci. V minulosti jsem nikdy nejezdil spolehlivějším autem, pro běžného uživatele naprosto dostačující. Auto je v provozu minimálně 3x týdně. Osobně mohu tuto značku doporučit, i na základě zkušeností z rodiny, kde také vlastní automobily zn.Hyundai.
09.02.2010 | 21:36:11 | Petr Reagovat
Je fakt, že na Hyundai moc stížností není, kromě spotřeby paliva - že se těžko dá dosáhnout té uváděné. Nevím, ale v příbuzenstvu jeden Getz 1,4 jezdí spolehlivě a spotřeba není sledována nějak přesně, ale bere dost :c) U Fábie se dá jezdit pod udávanou průměrnou spotřebou, i s HTP, pokud se nejezdí po městě a dálnici. Ovšem spolehlivost je daleko cennější vlastnost. Spotřeba je hodně na řidiči.
11.12.2009 | 11:00:25 | Itall Reagovat
Já mám s Fábií I osobně zkušenost celkem špatnou, ale znám i Fábii II, která má zatím 55000 km najeto a kromě dotažení šroubu omezovače otvírání dveří a jedné výměny žárovky koncového světla se neřešilo zatím nic. Škoda má nevyrovnanou kvalitu, stejně jako většina ostatních značek.
11.12.2009 | 10:54:24 | Itall Reagovat
len toto
Ja mam accenta od 2007 a mam najazdene 110000 km ale zatial si nestazujem ku plastom mne obcas nieco v aute vrzne ale oproti segrinej oktavke to je hov... a to nevravim ze jej odislo turbo cerpadlo tycka na stabilizatore atd. a bolo to nove auto kolega zasa na fabii mal nakrivo osadenu prednu napravu tieklo mu cez predne okno cize potom by sme tu mali chodit vsetci otoceny okolo steny aby sme sa nepovracali
11.12.2009 | 10:26:41 | kamosko Reagovat
Hyundai
Souhlasím s Pavlem.Škodovce to Korejci fakt hodně natíraj.Kdo by si taky takovou hrůzu,jako je nová fabie kupoval? Já mám Getze (už pět let) a nemůžu na to auto říct žádnou kritiku.Spokojenost.Korejci FOREVER!
29.07.2009 | 23:23:25 | Tomáš Reagovat
nmzu.tf
24.03.2009 | 20:13:53 | Reagovat
Zoufalec
Tuto "recenzi" beru jako zoufalý způsob marketingového oddělení MB, jak zvýšit prodej těch hnusných Fábií. Není žádným tajemstvím, že právě Accent, Getz, Rio atd. dávají Fábii pěkně na frak.
14.02.2009 | 17:07:42 | Pavel Reagovat
Accent
Ty co tady pindaji na kvalitu spracovani, vedi ho*no o accentu. V zivote v novem modelu nesedeli, ne to se jeste vezli. A jedou tady poucovat... Sou to len hlupe predsudky.
V praci mi sef dal moznost vybrat si nove sluzobny auto, a ze mi dava k dispozici 400 000 SK , bylo to ve februari 2008. Tak sem projel ponuky, a jednoznacne nejlepsi v te cene byl Accent, moc sem mu neveril, no zajel sem na skusebku, od te doby sem se do nej zabouch. Za 399 900Sk sem dostal Hyundai Accent, 1,5 CRDI VGT 16V 81KW /110PS, vybava premium, manualni klima, 4x ele okna, ele zrkadla, hmlovky predek + zadek, abs , ebd, airbagy, radio cd/mp3/aux/usb origo hyundai, 8x repro, vyskovo stavitene sedadlo, metaliza (ta zlata) , elektrony s letnimi pneu, plechace ze zimakama, central + alarm s DO, bezovy interier,laktova opierka vpredu aj vzadu. To auto je jedna basen, mam komfor jaky bych u skodovky nesehnal.
Pro info, konkurence v podoben skoda Fabia ponukala v cene 450 000Sk 1.4 TDI coz je hnusny dieslovy 3 valec ktery hrkoce jak kdyby byl suci na GO, s vykonem 51 KW a jeste vetsi spotrebou... Samozrejme, model mal jenom predni okna v elektrike, o klime nemnel ani zdani...
S hyundaiem sem neni este ani rok, a uz mame za sebou 58 000 km, stale jezdim TT-BA-ZV-KE a casto do CZ. Vetsinou jezdim s plnym kufrem a s kolegou nebo sam. Auto pouzivam i na soukrome uceli, chaty a podobne. Auto je jako sluzebka, vubec ho nesetrim, neni totiz moje. Do dnes den zadna zavada, aute jede jak hodinky.
Motor je jedna basen, je tichsi, vykonnejsi a ma mensiu spotrebu nez 1.6 HDI, 1.6 TDCI, 1.7 DTI nebo 1.4 TDI ... Novou 2 jkouvou octavii s 1.9 TDI dam an dalnici ze ani nestihne mrknout, a to myslim scela vazne.
Po dalnici jezdim zhruba 140 km/h stale, spotrebu mam do 6 litru . Kdyz vynuluju palubak a jedu 130km/h s nalozenym kufrem, tak se dostanu na 4,8 litru / 100, kdyz jedu se zaplou klimou tak to mam za 5,5 litru na 100 km/h...
Hned po par mesicich s tymhle autem sme ho doporucili, a kupili si ho i rodicia. Ty maju teda podstatne menej km. Tam byla porucha jedna, svitila kontrolka airbagu. A bylo to proto, jak nasi jeli na ryby, mama napchala pod sedacku topanky, a vyrvala jeden senzor co je zospodu sedacky. A uz to bylo. Ale oprava i kdyz to bylo nasi vynou byla zdarma...
A to se musim jeste pochlubit original prislusenstvim. Vsetci co mate accenta, a byl by treba stresni nosic, kupte jej origo, stoji 3860 Sk s DPH. A skuste se projit do skodovky, a optat se co stoji tam, typuji ze pod 7 litru to nebude...
Osobne si myslim, ze pan co psal tuhle recenzi, si koupil fabii, a nejaky jeho kolega koupil za mene penez accenta, a ted pan s fabii slinta, a nadava si do debilu, jak mohl koupit takovou sra*ku...
Jo hyundai ma tvrde plasty, ale i kdyby sem po 100 000km dal vymenit celou palubku, tak me to vyjde stale mene, nez fobie s vyhrkanou 1.4 TDI, ktere se navic kradou ...
A dalsi vec.. Musim upozrnit, ze Sandero je od Francouzu, a jim to v posledne dobe nejede, takze bacha na sandero. Mozna dacia je vynimkou, ale to bych klamal. Muze to byt taky supr vozitko.
PS; Jeste dodam. Ja sem mnel ve firme Hyundai prvni, ted muj sef ma Santa Fe 2.2 CRDI v plne nalozy, koza, dvd, navi pioneer, 4x4 vsechno a do firmy pribuli dalsi 2 accenti. Tento rok na leto, kdyz uz bud mit tak cca 100 000km mam auto prenechat mladsimu kolegovi, a presedlavam do Kia Ceed Sw 1.6 CRDI 85 KW, takze se moc tesim :)
29.01.2009 | 17:19:06 | Reagovat
perfect
Mám 1,3-on air r.výroby 2006. Najeto 42000km, lítá kombinovaně (každý den do práce, v práci město, 1x měsíčně nákupy v SRN po dálnici, dovolená v ITA a HUN) za luxus průměr 7l/100km. Proběhla výměna žárovek hl. světlometů a po zahřátí mi teď v létě pískaly brzdy, takže proběhla kontrola v servisu, kde odstranily nečistoty a teď na garančce budou muset vyměnit destičky a zřejmě prej i kotouče=vícenáklad :-(
Já jsem ale moc spokojen, protože za ty prachy jsem vzhledem k poměru výkon/výbava/cena pořídil PERFECT vozidlo a po leasingu už uvažuju nad i20 nebo dokonce i30 combiwagon :-)
29.10.2008 | 17:52:31 | martin.haufi Reagovat
Accent
Mám Accenta 1měsíc, nového, 1,4 v automatu, krásné celadon blue barvě. Na pohled je velice hezký - zvenku i zevnitř. Ale jen pokud neprší. Po dešti mi totiž z mezidveřního prostoru vytečou tak 2dcl vody, takže po otevření dveří musíme nejdříve počkat, až vyteče voda a pak nastoupit. U prodejce jsem byla již 3x, prý je to normální, ale já už nějaké auto viděla, a nikdy z něj voda netekla. Prý to dělá všem accentům, je to pravda?
24.10.2008 | 11:03:42 | Janinka Reagovat
Hyundai = NIghtmare. Nekupovať, radšej Daciu Sandero, alebo nový Renault Thalia.
08.10.2008 | 22:39:07 | Angel_M Reagovat
taktiez spokojnost s accentom
doma mame od novoty accenta 1.3 12v {m.r. 2003}. az na vadny snimac centralu ziadna zavada {ak neratam 3x vymenu ziaroviek}. auto chodi len na pravidelne servisne prehliadky a lejeme don benzin a vodu do ostrekovaca. teraz ma nabehanych cca 62 000km. takze u mna hyundai ma len plusove body.
11.07.2008 | 16:14:19 | JoKo Reagovat
spokojenost
Mám Akika 2006 a jsem spokojen se vším. Normální pohodové autíčko jen si myslím že 1.4 motor je trošku málo na váhu auta.Ale dá se na to zvyknout .Jinak jezdím v průměru za 7.0l paliva což taky není špatné.najeto 30000 km a bez poruchy.
25.05.2008 | 16:54:20 | tony Reagovat
Souhlasím!!!
01.04.2008 | 14:32:34 | Reagovat
idioti
Toto auto je maximalne spolahlive a vykonne. Stary accent mal rpoblemy. Posledny je bezproblemovy. Kto porovnava česke hovno fabiu a accenta je idiot.
31.03.2008 | 22:20:10 | martin Reagovat
pohoda
Accenta mám od 1/06 mám za sebou 45 000 km, takže třetí servisní prohlídku. zatím jezdí ok, bez sebemenší závazy, což na auto do 300.000,- kč za nové v plné výbavě je super. Spotřeba do 8 l ve městě, ale při dovolených (Francie, Chorvatsko) při plynulé jízdě za 5,6 a s kolama na střeše do 7l.
27.03.2008 | 12:12:57 | krčma Reagovat
Vyjímka potvrzuje pravidlo
Zřejmě šlo nešťastně vyrobený kus, protože já mám jiné zkušenosti. Hyundai Accent (r.v. 2007) jsem si koupil na začátku února 2007. Jezdím s ním každý den do práce, v letním období o víkendech na chatu. Používám ho na nákupy. Jezdím s ním na dovolenou...apod. Týdně najezdím v průměru 400 - 500 km. Hodnotím ho jako velice spolehlivé auto. Od koupě prakticky žádné opravy. Menší závady se vyskytli ale nic hrozivého. Cca po půl roce mi začalo špatně svítit jedno světlo, oprava byla napočkání a protože auto bylo v záruce, nic jsem neplatil. Na garanční prohlídce po roce provozu vozidla, obačas auto nastartovalo až na druhý nebo třetí pokus. Vyklubala se z toho chyba imobilizéru. Oprava bezplatná a také na počkání. Jinak nic. Nevrže, velice stabilní, celkem pohodlné. Záleží zřejmě i navýbavě - mám nejvyšší výbavu. Jinak pro auto jsem se rozhodl kvůli poměru cena / výkon, resp. výbava. Ideální pro lidi co chtějí slušné auto (a to jak z pohledu vzhledu, tak i užitných vlastností - např. spotřeba paliva, objemu kufru...apod.) za rozumnou cenu.
10.03.2008 | 12:35:31 | Prager Reagovat
Fakt padlí na hlavu,nesrovnávejte Hyundaie z 95 a z r.2007!!Jinak platí zde pořekadlo:" nejsem tak bohatý,abych si mohl kupovat levné věci" Já osobně mám kamaráda,který si koupil v akci Accenta v 1,5 naftě, a problémů měl relativně dost.Je fakt,že auto je velmi líbivé a člověka zláká nízká cena,ale kvalita je poněkud jinde,nejem příznivcem Škody,ale Fabie je oproti Hundaju král mezi kvalitou a prověřeností...
08.03.2008 | 09:22:38 | Alex Reagovat
Úniky oleja? Vlastnil som Hyundai Accent 1.5 r.v. 95. Keď išiel z domu mal 150 000 km. Ale čo ma na ňom zaskočilo keď som vliezol pod neho meniť olej bolo to, že mi hrdzavie olejová vaňa!! A viete prečo? Lebo z toho auta nekvapla kvapka oleja. To nemôžem povedať o škodovke a tak isto o Peugeote. Accent bol motoricky živý a spoľahlivý, problém som mal s brzdami a elektrikou. To sa odstránilo a pohoda. V pohode sme jazdili (2 dospelí + 2 deti) do Chorvátska, Poľska, Česka a vôbec som nemal pocit, že auto má aj s niekoľko sto kilometrovými trasami problém. Manželka dodnes na Accent spomína v dobrom a to sa teraz vozí na novom Forde. Pôvodne sme chceli ďalšieho Accenta alebo i30, nakoniec som sa rozhodol pre Ford. Po mojich skúsenostiach s Accentom nemám vôbec žiaden problém si ho v budúcnosti zasa kúpiť.
08.03.2008 | 00:46:41 | axel Reagovat
Asi nepodarok
Mozno ten vas voz nebol zrovna vydareny, ale ak si chcete vyskusat naozaj nepodarok, doporucujem kupit Peugeot 307 SW HDI - najlepsie z roku 2003. To bude este len zazitok. Uzijete si tyzdenne vylety do servisu a postupne vymeny vsetkeho co sa vymenit da. Ale podstatne je , ze bez ocakavaneho vysledku. Nakoniec som to tiez vzdal. Teraz mam Accent a naozaj sa nemozem stazovat. Aj ked drobnosti sa najdu - ovladanie radia na volante sa opravuje uz niekolko mesiacov (nedari sa im). Horsie je to vsak s drobnymi vibraciami, ktore sa prenasaju z motora na volant (aj ked auto stoji). S tym si nevedia v servise poradit. Udajne je to u tohto auta normalne.
11.01.2008 | 15:56:14 | uzivatel Reagovat
re
... no a ja som si kupil pred 2 rokmi getza, 30 000 km OK max spokojný a naučil som sa neplatiť viac než treba napr. za značku, makké plasty, orig. rádio a podobné hlúposti. Dnes sa nerobia vyslovene zlé alebo biedne autá, robia sa rozne autá pre rôzne veci a rôzne bohatých ľudí, každý si teda môže vybrať a je teda z čoho.
03.01.2008 | 20:58:08 | miki Reagovat
korejci musí ještě přidat
Taky bych to nebral až tak trgicky....prostě si měl smůlu, to se může stát u každé značky, ale faktem je že za kvalitu prostě připlatit musíš, gor když jezdíš 100km denně. Taky už sem z toho vyrostl kupovat laciné věci...to je naprd, holt korejci se musí ještě učit. Jo a pozdravuj kamaráda.
30.12.2007 | 15:00:22 | martas Reagovat
Chlapi! Zase to tolik nepřehánějte
30.12.2007 | 10:24:59 | Hyundaiak Reagovat
S tím se dá jen souhlasit. Kamarád to měl také a říkal, že Korejec už nesmí na jeho dvůr. Měl s tím také jen problémy.
28.12.2007 | 18:26:32 | Torres Reagovat
RE:
Auto jsem kupoval nové v roce 2004, má najeto 250 000 km a to téměř bez servisu, opravy - výměna 1 tlumiče, oprava alterátoru a olejové vany kterou jsem si prodřel ježděním přes vrata , jinak jen olej a destičky. takže maximální spokojenost!!!!!!!!
04.06.2017 | 21:51:51 | Testjedna | 85.71.234.* Reagovat