Rok výroby:2004Typ motoru:2.4Stav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:20. 6. 2019
Docela bytelné auto, na podvozku nešetřili. Trvalý pohon 4x4
Slabé stránky
Nerovnoměrná koroze, některé díly od výroby špatně Motor má větší spotřebu oleje Některé méně běžné ND nelze sehnat Slabá visko spojka a absence uzávěrky a redukce
Závady a opravy na autě
Opravy po zakoupení - nové rozvody, výměna tlumičů, výměna brzd kotoučů, stabilizátor přední nápravy, ošetření koroze podvozku celkem cca 40tis. Za provozu závada elektroniky motoru - snímač klikové hřídele (odtah) a snímač ABS.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje první SUV po celé řadě off road aut. Benzínový motor (107kW, licence Mitshubishi) je docela svižný, v kombinaci s trvalým pohonem všech kol je auto při nižších rychlostech docela dynamické. Ve 130km/h už lenoch. Spotřeba minimálně 10l/100km a také olej potřeba hlídat a dolévat. Auto má trvalý pohon všech kol s jedním dvojitým diferenciálem vpředu který pohání přední kola a kardan zadní nápravy, a vzadu druhý dif samosvorný. A ještě visko spojku od výstupu převodovky k zadnímu pohonu - žádná elektronika. Na silnici i za mokra či v prachu málokdy protočí kola, a v terénu není třeba nic zapínat. To je proti klasickému terénnímu autu určitá výhoda, už párkrát zamykal na Patrolu ruční odpojovače přední nápravy až v bahně, když podcenil jeho hloubku.. ale visko spojka která má nahradit uzávěrku je slabá. Na silnici dobré auto, lehký terén také zvládne.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Santa Fe