Rok výroby:2008Typ motoru:2,2 crdiStav km při koupi:6 kmStav km nyní:28 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7,6 l/100 kmVloženo:17. 12. 2008
Takže moje zkušenost je po cca 30000 km následující:
Auto krásně sedí a i ostřejší jízdě je jisté v zatáčkách, výkon motoru je příjemný a krouťák je docela slušný. Spotřeba na motor 2,2 d 114 kw je průměrně na 7,6 l. Dost se mi líbí modré podsvícení palubky. Ruční brzdu mám již ve běžném provedení vedle řadící páky, což jsem rád, protože předchozí nožní páka mi nevyhovovala. Auto je prostorné a luxusně vybavené. I po delší jizdě (cca 1000km ) jsem díky dobré možnosti nastavení sedačky byl naprosto v pohodě. Ocenil jsem i velice dobré odhlučnění v prostoru kabiny a docela slušné reproduktory, které jsem nemusel (jako u jiných vozů) vyměnit. Ve většině případů jsou automobilky nepoučitelné a sériově vozy vybavují dost otřesnými repro. To však není případ Santa fe. Osobně mám raději manuální převodovky a proto jsem ji volil i u tohoto vozu. Řadí měkce a přesně. Jen by možná nebyl na škodu 6 stupeň, který bych ocenil na dálnici. Terén jsem zatím příliš nevyzkoušel ( SUV není čistokrevný teréňák ) a tak tuto oblast nebudu příliš hodnotit, ale na prvním sněhu jsem neměl díky pohonu 4x4 absolutně žádný problém. Auto jsem si vybral s max. výbavou - elegance a s pměrem cena - výbava/výkon jsem spokojen. Za dobu co s ním jezdím se neobjevila žádná závada a auto šlape jako "hodinky". Osobně mám zatím z toho auto velmi dobrý pocit a jeho koupě rozhodně nelituju. Hynek Hout.
1.odideny kompresor na klimu 2. 2 x stabilizacne tycky 3.popraskana koza na sedacke 4.zosuchany volant po 35000km 5.totalne vymlatena predna naprava /capy / 6.pri plnom rajde praska z napravy / asi homokinteticky klb / spotreba v meste skoro 12l nech robim co robim pod 10 ani za nic 7.uz pol roka mi blika kontrolka motoru check, vraj najprv EGR ventil, najnovsie filter pevnych castic 8. z palubky ide pri jazde praskot ako sa kruti cela kasna
cena bola 1 330 000- Pred dvoma rokmi super kupa, dnes mam za to nabuchany Touareg, hmmmmm no nevadi dalsie auto ale uz nic take, presne ako bolo pisane, drahe garancky, rozne zavady, uz sa to v dnesnej dobe neoplati kupovat, radsej rocny Touareg z 20 000km za rovnaku cenu ako toto. O prepade ceny momentalne na uroven cca 650 000Skk ani nehovoriac
15 tis. km interval maju aj ine znacky, to by si sa divil (napr. mam Toyotu Corollu Verso, zena ma Toyotu Yaris obe auta 15 tis. km), okrem toho je to z hladiska diagnostiky a prevencie idealny interval, ak ma niekto viac ako 20 tis. km, je to marketingovy tah a oblbovanie zakaznika a skodi to autu...
Auto vlastnim a recenzia sa mi nechce pisat tak len v skratke. Mam najazdene 60 tis km a vymenene predne capy. Problem auta je hlavne servis ktory je snad najhorsi v europe. Preco? Auto v plnke stoji cca 1,2 mil sk. Prehliadky su po 15 tis.km co okrem kie nema snad ziadna znacka. Cena prehliadky vyde cca 12 tis sk, takze po najazdeni cca 40 tis.km som na prehliadke kazdu chvilu. Bol som vo viacerych servisoch kedze dost cestujem a vystriedal som vela aut ale na hrozny sevis ako hyundai som este nenarazil. Napr. v Trecine je primaci technik uplny blb a servisak ktory je tam sam ma 20 rokov. Preco by sa mi mal rypat v aute debilko po skonceni skoly za taketo peniaze?Nehovoriac o fundovanosti tohto odbornika. A este jedno porovnanie mercedes ML stoji cca 1,6 mil a ma servis do 160 tis zdarma takze pri hyunaii sa to po istych km vyrovna ak nebude este drahsi. /napr. vymenu rozvodov po 120 tis.km typujem na cca 50 tis sk/ A ake su vase skusenosti?
Od maja 2008 jazdim novy Hyundai Santa Fe 2,2 crdi 114 Kw. Oproti predchadzajucemu modelu je to super auto, avsak zhruba od 18 000 km sa mi prejavuje zavada aerodynamickeho hvizdaveho zvuku z prednej casti vozidla od rychlosti 100km/hod a viac. Nie je ovplyvnený dazdom, stieracmi, ani spatnymi zrkadlami, zvnutra sa neda lokalizovat miesto kde zvuk vznika. Na karoserii, prednej maske vizualne nie je ziadna zmena. Ak sa s tym niekto stretol, prosim o radu, Bol som s tym aj v servise, zatial na nic neprisli. Dakujem
S tímto vozem jsem měl možnost se blíže seznámit při delším zapůjčení jako náhradní vozidlo. S autorem lze určitě souhlasit pokud jde o prostornost a pohodlí interiéru, snad jen s výjimkou níže umístěné opěrky hlavy na předních sedadlech (vyšší osobu místo opory hlavy tlačí do krku), auto je dobře odhlučněné, netrpí typickým neduhem dieselů - zhasínáním při rozjezdu ani nepříjemným turboefektem. Celkové ovládání je příjemné a nenáročné, ideální auto pro manželku. Najde se však i několik negativ: v rozporu v přesvědčením autora recenze bych rozhodně poukázal na směrovou nestabilitu, zvláště ve vyšších rychlostech i s ohledem na kategorii SUV), necitllivost řízení, zejména kolem středové polohy, horší filtraci příčných nerovností, již zmíněnou absenci šestky (pětka je ale spíše delší, takže tragické to není) a přesvětlený display radia na středovém panelu.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Santa Fe
nazor na santa fe
kupoval som ho mal najazdene 17000 som zvedavy ako pojde dalej
19.12.2015 | 08:19:29 | turop | 213.81.166.* Reagovat
mal so santa fe 2,2crdi,2006-strasne auto-uz nikdy viac...
29.01.2013 | 13:48:39 | rassss | 178.40.222.* Reagovat
re
preco popis
19.12.2015 | 08:27:00 | turop | 213.81.166.* Reagovat
santa fe
mam santa fe model 2007, momentalne 70 800km.
Zavady:
1.odideny kompresor na klimu
2. 2 x stabilizacne tycky
3.popraskana koza na sedacke
4.zosuchany volant po 35000km
5.totalne vymlatena predna naprava /capy /
6.pri plnom rajde praska z napravy / asi homokinteticky klb /
spotreba v meste skoro 12l nech robim co robim pod 10 ani za nic
7.uz pol roka mi blika kontrolka motoru check, vraj najprv EGR ventil, najnovsie filter pevnych castic
8. z palubky ide pri jazde praskot ako sa kruti cela kasna
cena bola 1 330 000-
Pred dvoma rokmi super kupa, dnes mam za to nabuchany Touareg, hmmmmm no nevadi dalsie auto ale uz nic take, presne ako bolo pisane, drahe garancky, rozne zavady, uz sa to v dnesnej dobe neoplati kupovat, radsej rocny Touareg z 20 000km za rovnaku cenu ako toto. O prepade ceny momentalne na uroven cca 650 000Skk ani nehovoriac
27.04.2009 | 09:35:25 | t Reagovat
pre koko
15 tis. km interval maju aj ine znacky, to by si sa divil (napr. mam Toyotu Corollu Verso, zena ma Toyotu Yaris obe auta 15 tis. km), okrem toho je to z hladiska diagnostiky a prevencie idealny interval, ak ma niekto viac ako 20 tis. km, je to marketingovy tah a oblbovanie zakaznika a skodi to autu...
17.01.2009 | 12:47:47 | Pet Reagovat
dementi
Auto vlastnim a recenzia sa mi nechce pisat tak len v skratke. Mam najazdene 60 tis km a vymenene predne capy. Problem auta je hlavne servis ktory je snad najhorsi v europe. Preco? Auto v plnke stoji cca 1,2 mil sk. Prehliadky su po 15 tis.km co okrem kie nema snad ziadna znacka. Cena prehliadky vyde cca 12 tis sk, takze po najazdeni cca 40 tis.km som na prehliadke kazdu chvilu. Bol som vo viacerych servisoch kedze dost cestujem a vystriedal som vela aut ale na hrozny sevis ako hyundai som este nenarazil. Napr. v Trecine je primaci technik uplny blb a servisak ktory je tam sam ma 20 rokov. Preco by sa mi mal rypat v aute debilko po skonceni skoly za taketo peniaze?Nehovoriac o fundovanosti tohto odbornika. A este jedno porovnanie mercedes ML stoji cca 1,6 mil a ma servis do 160 tis zdarma takze pri hyunaii sa to po istych km vyrovna ak nebude este drahsi. /napr. vymenu rozvodov po 120 tis.km typujem na cca 50 tis sk/ A ake su vase skusenosti?
01.01.2009 | 23:31:19 | magor Reagovat
Aerodynamicky hluk
Od maja 2008 jazdim novy Hyundai Santa Fe 2,2 crdi 114 Kw. Oproti predchadzajucemu modelu je to super auto, avsak zhruba od 18 000 km sa mi prejavuje zavada aerodynamickeho hvizdaveho zvuku z prednej casti vozidla od rychlosti 100km/hod a viac. Nie je ovplyvnený dazdom, stieracmi, ani spatnymi zrkadlami, zvnutra sa neda lokalizovat miesto kde zvuk vznika. Na karoserii, prednej maske vizualne nie je ziadna zmena. Ak sa s tym niekto stretol, prosim o radu, Bol som s tym aj v servise, zatial na nic neprisli.
Dakujem
01.01.2009 | 20:20:39 | Marian Reagovat
příjemné, nikoli bezchybné
S tímto vozem jsem měl možnost se blíže seznámit při delším zapůjčení jako náhradní vozidlo. S autorem lze určitě souhlasit pokud jde o prostornost a pohodlí interiéru, snad jen s výjimkou níže umístěné opěrky hlavy na předních sedadlech (vyšší osobu místo opory hlavy tlačí do krku), auto je dobře odhlučněné, netrpí typickým neduhem dieselů - zhasínáním při rozjezdu ani nepříjemným turboefektem.
Celkové ovládání je příjemné a nenáročné, ideální auto pro manželku. Najde se však i několik negativ: v rozporu v přesvědčením autora recenze bych rozhodně poukázal na směrovou nestabilitu, zvláště ve vyšších rychlostech i s ohledem na kategorii SUV), necitllivost řízení, zejména kolem středové polohy, horší filtraci příčných nerovností, již zmíněnou absenci šestky (pětka je ale spíše delší, takže tragické to není) a přesvětlený display radia na středovém panelu.
27.12.2008 | 15:32:49 | Lekes Reagovat