Rok výroby:2007Typ motoru:2.2 CRDiStav km při koupi:73 000 kmStav km nyní:75 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:7.3 l/100 kmVloženo:18. 7. 2011
Podotýkam není to problém značky ale predajcu. Auto malo vybite tyčky riadenia, palivový filter som musel meniť svietil, počujem aj praskania v prednej náprave.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je super v teréne je lepšie trošku ako NISSAN X-Trail ale ešte nebola zima potom až doplním. Ćo sa týka vád predchádzajúci majiteľ bol nejaký šampión, auto je inač luxusne a dobrá spotreba mi vychádza hlavne mimo mesta okolo 6l. Tuto spotrebu dosiahnete len s manuálnu klímu a led svietení kde spotreba je nižšia o cca 0.5 až 1l na 100/km. AN mal lepšiu nápravu a motor ten ťahal už od 1400 otáčiek zatial čo tento tahá od 1800 otáčok a to je rozdiel až 1l nafty na 100km. Inač auto je fajn na cestovanie teraz som bol kupovať naraz 2 válendy z obchodu bez problému nechápal som malá dodávka.
> # Vice jak 7 let jsem byl spokojen s mym Santa Fe 2.0 diesel (najeto 80 tis km) > # dokud jsem v 3/12 nejel na dalnici do Frankfurtu na letiste s celou rodinou > na > # dovolenou a zniceho nic mi najednou zacalo turbo prisavat z motoru olej,ja > # dostal " forsaz" v tu chvili jsem v levem jizdnim pruhu pri 145 km/hod jel > # najednou snad 170km/hod a mel jen asi 20 sek. na to, abych vyresil slozitou > # dopravni situaci,nebot behem teto doby mi bez varovani kontrolek turbo vysalo > # veskery olej a klikovka probehla skrz blok motoru.Nastesti se mi nekousla > # prevodovka (ktera mohla klidne zablokovat predni kola ) a my jsem to ve > zdravi > # prezili.Kdyz jsem tenkrat v roce 2004 za temer 1mil Kč Santa Fecko kupoval, > # kupoval jsem ho jen proto a prave proto s dieselovym motorem,rikal jsem si, > ze > # vydrzi treba i 200 tis km,dnes jsem hluboce zklaman a zcela vylecen ze vsech > # reklamnich sloganu firmy Hyundai. Ze pry jsem "ojedinely pripad "... o-))) > # Musim se smat - "ojedinele" jsme totiz mohli ja i cela moje rodina na te > dalnici > # zahynout.Toliko muj recenzni prispevek na vyse uvedeny vuz.Jednoduse receno :vsadil jsem na spolehlivost a kvalitu a .............. prohral jsem.
Sláma Jiří Chlumec 605/266276 PS : letos jsem uvazoval a koupi vozu,ale Santa Fe to rozhodne nebude.
Zdravím, pakliže praská v přední nápravě při plném rejdu za sucha, jde o zcela banální záležitost. Dochází ke tření kovových zarážek rejdu. Za mokra se zarážky třou bez zvuku. Stačí na zarážku přidat silnější plastovou kabelovou pásku a je po praskání. U mne to servisu trvalo několik záručních oprav, než přišli na původ potíží.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Santa Fe
Recenze Sanata Fe CRDi VGT
> # Vice jak 7 let jsem byl spokojen s mym Santa Fe 2.0 diesel (najeto 80 tis km)
> # dokud jsem v 3/12 nejel na dalnici do Frankfurtu na letiste s celou rodinou
> na
> # dovolenou a zniceho nic mi najednou zacalo turbo prisavat z motoru olej,ja
> # dostal " forsaz" v tu chvili jsem v levem jizdnim pruhu pri 145 km/hod jel
> # najednou snad 170km/hod a mel jen asi 20 sek. na to, abych vyresil slozitou
> # dopravni situaci,nebot behem teto doby mi bez varovani kontrolek turbo vysalo
> # veskery olej a klikovka probehla skrz blok motoru.Nastesti se mi nekousla
> # prevodovka (ktera mohla klidne zablokovat predni kola ) a my jsem to ve
> zdravi
> # prezili.Kdyz jsem tenkrat v roce 2004 za temer 1mil Kč Santa Fecko kupoval,
> # kupoval jsem ho jen proto a prave proto s dieselovym motorem,rikal jsem si,
> ze
> # vydrzi treba i 200 tis km,dnes jsem hluboce zklaman a zcela vylecen ze vsech
> # reklamnich sloganu firmy Hyundai. Ze pry jsem "ojedinely pripad "... o-)))
> # Musim se smat - "ojedinele" jsme totiz mohli ja i cela moje rodina na te
> dalnici
> # zahynout.Toliko muj recenzni prispevek na vyse uvedeny vuz.Jednoduse receno :vsadil jsem na spolehlivost a kvalitu a .............. prohral jsem.
Sláma Jiří
Chlumec
605/266276
PS : letos jsem uvazoval a koupi vozu,ale Santa Fe to rozhodne nebude.
12.04.2012 | 13:55:39 | Sláma Jiri | 188.92.13.* Reagovat
Praskání v přední nápravě
Zdravím, pakliže praská v přední nápravě při plném rejdu za sucha, jde o zcela banální záležitost. Dochází ke tření kovových zarážek rejdu. Za mokra se zarážky třou bez zvuku. Stačí na zarážku přidat silnější plastovou kabelovou pásku a je po praskání. U mne to servisu trvalo několik záručních oprav, než přišli na původ potíží.
19.07.2011 | 17:37:19 | letitý fanda aut Reagovat