Rok výroby:2004Typ motoru:1950Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:26 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:13. 11. 2005
Zatím můžu mluvit pouze v superlativech. Žádné vážné výhrady k vozidlu nemám. Pouze několik maličkostí. Sání pro motor je nezvykle nízko u vozidla typu SUV, tzn. brodivost radši nezkouším. Přístrojová deska se za slunečného počasí dost odráží do předního okna (ale lze si zvyknout).
V r.2004 jsem si užil vozidlo na horách, kde jsem mnohokrát využil pohon 4x4, vždy absolutně bez problému. Spotřeba se pohybuje při vyšší rychlosti cca 150-180 km/hod vždy do 10 litrů/100 km. Při dodržování rychl.limitů spotřeba cca 8,0 l/100km.
Brzdy velice dobré a účinné i ve větších rychlostech, nevadnou. Podvozek dobře vyladěn, při přejezdu spomalovačů na silnici nesnižuji rychlost a přejedu je v rychlosti i přes 50 km/hod.
09.11.2015. Kúpil som ojazdený Hyudai Se fe. rv. 2004 2,0 crdi z Belgie. stav tachometru 165000km. cca. Pri studenom štarte mal nepravidelný chod motora. Vonkajšia teplota 0-1 oC.. Zhodnotil som to ako vadný žhavič...alebo aj dva :-) Pri kontrole žhavičov som zistil že nejde ani jeden....neriešim umiestnenie žhavičov, kto ich už menil vie čo to obnáša....riešil som žhaviče na veľa dieslových motoroch ale je málo áut ktoré pri teplote 0, oC štartujú bez žhavičov....takže ten motor predsa len niečo dokáže....
> # Vice jak 7 let jsem byl spokojen s mym Santa Fe 2.0 diesel (najeto 80 tis km) > # dokud jsem v 3/12 nejel na dalnici do Frankfurtu na letiste s celou rodinou > na > # dovolenou a zniceho nic mi najednou zacalo turbo prisavat z motoru olej,ja > # dostal " forsaz" v tu chvili jsem v levem jizdnim pruhu pri 145 km/hod jel > # najednou snad 170km/hod a mel jen asi 20 sek. na to, abych vyresil slozitou > # dopravni situaci,nebot behem teto doby mi bez varovani kontrolek turbo vysalo > # veskery olej a klikovka probehla skrz blok motoru.Nastesti se mi nekousla > # prevodovka (ktera mohla klidne zablokovat predni kola ) a my jsem to ve > zdravi > # prezili.Kdyz jsem tenkrat v roce 2004 za temer 1mil Kč Santa Fecko kupoval, > # kupoval jsem ho jen proto a prave proto s dieselovym motorem,rikal jsem si, > ze > # vydrzi treba i 200 tis km,dnes jsem hluboce zklaman a zcela vylecen ze vsech > # reklamnich sloganu firmy Hyundai. Ze pry jsem "ojedinely pripad "... o-))) > # Musim se smat - "ojedinele" jsme totiz mohli ja i cela moje rodina na te > dalnici > # zahynout.Toliko muj recenzni prispevek na vyse uvedeny vuz.Jednoduse receno > : > # vsadil jsem na spolehlivost a kvalitu a .............. prohral jsem. > # > # > # Sláma Jiří > # Chlumec > # 605/266276 > # > # PS : letos jsem uvazoval a koupi vozu,ale Santa Fe to rozhodne nebude.
12.04.2012 | 13:58:32 | Sláma Jiří
| 188.92.13.*Reagovat
RE: Recenze Santa Fe CRDi VGT
Přitom stačilo vyšlápnout spojku a v případě automatu zařadit neutrál :-) Ale chápu, že tohle dokáže překvapit a není to dobrá reklama značky. Na druhou stranu tím trpěli i BMW X5 první generace. Ale pravda až s vyšším nájezdem.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Santa Fe
Santa Fe
09.11.2015.
Kúpil som ojazdený Hyudai Se fe. rv. 2004 2,0 crdi z Belgie. stav tachometru 165000km. cca.
Pri studenom štarte mal nepravidelný chod motora. Vonkajšia teplota 0-1 oC.. Zhodnotil som to ako vadný žhavič...alebo aj dva :-) Pri kontrole žhavičov som zistil že nejde ani jeden....neriešim umiestnenie žhavičov, kto ich už menil vie čo to obnáša....riešil som žhaviče na veľa dieslových motoroch ale je málo áut ktoré pri teplote 0, oC štartujú bez žhavičov....takže ten motor predsa len niečo dokáže....
09.11.2015 | 18:52:14 | Skorica | 85.237.234.* Reagovat
Recenze Santa Fe CRDi VGT
> # Vice jak 7 let jsem byl spokojen s mym Santa Fe 2.0 diesel (najeto 80 tis km)
> # dokud jsem v 3/12 nejel na dalnici do Frankfurtu na letiste s celou rodinou
> na
> # dovolenou a zniceho nic mi najednou zacalo turbo prisavat z motoru olej,ja
> # dostal " forsaz" v tu chvili jsem v levem jizdnim pruhu pri 145 km/hod jel
> # najednou snad 170km/hod a mel jen asi 20 sek. na to, abych vyresil slozitou
> # dopravni situaci,nebot behem teto doby mi bez varovani kontrolek turbo vysalo
> # veskery olej a klikovka probehla skrz blok motoru.Nastesti se mi nekousla
> # prevodovka (ktera mohla klidne zablokovat predni kola ) a my jsem to ve
> zdravi
> # prezili.Kdyz jsem tenkrat v roce 2004 za temer 1mil Kč Santa Fecko kupoval,
> # kupoval jsem ho jen proto a prave proto s dieselovym motorem,rikal jsem si,
> ze
> # vydrzi treba i 200 tis km,dnes jsem hluboce zklaman a zcela vylecen ze vsech
> # reklamnich sloganu firmy Hyundai. Ze pry jsem "ojedinely pripad "... o-)))
> # Musim se smat - "ojedinele" jsme totiz mohli ja i cela moje rodina na te
> dalnici
> # zahynout.Toliko muj recenzni prispevek na vyse uvedeny vuz.Jednoduse receno
> :
> # vsadil jsem na spolehlivost a kvalitu a .............. prohral jsem.
> #
> #
> # Sláma Jiří
> # Chlumec
> # 605/266276
> #
> #
PS : letos jsem uvazoval a koupi vozu,ale Santa Fe to rozhodne nebude.
12.04.2012 | 13:58:32 | Sláma Jiří | 188.92.13.* Reagovat
RE: Recenze Santa Fe CRDi VGT
Přitom stačilo vyšlápnout spojku a v případě automatu zařadit neutrál :-)
Ale chápu, že tohle dokáže překvapit a není to dobrá reklama značky. Na druhou stranu tím trpěli i BMW X5 první generace. Ale pravda až s vyšším nájezdem.
09.11.2015 | 19:04:07 | Temp | 89.102.32.* Reagovat