Rok výroby:2002Typ motoru:2.9Stav km při koupi:75 000 kmStav km nyní:102 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:3. 5. 2009
Předchozí auto:Opel Omega MV6Toyota RAV4 Landini Rover
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Poruchy se žádne neprojevovaly, ale auto bylo velmi náchylné na nekvalitní naftu ( a tím nemyslím naftu někde z traktoru, ale z některých rádoby značkových pump) Nakonec jsem tankoval jen na Benzina nebo OMV. Pokud jsem občas natankoval jinde, tak to prostě nejelo jak mělo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Když jsem toto ojeté vozido pořizoval k pracovním účelům, tak jsem od něj čekal, že bude splňovat následující : a) spolehlivé a prostorné auto s pohonem 4x4 b) občasné vyjíždky mimo silnici ( ne těžký terén) c) pohodlné na dlouhé vzdálenosti a zajimavý vzhled
Veškerá mé očekávaní auto splnilo. Byl jsem s vozem maximálně spokojen. Je to jedno z posledních aut z pevným rámem ( né každému sedne) a po dovýbavě předním chromovaným rámem v kombinaci s masivním designem vlastního vozu a tmavé metalízy působilo o moc dráž než kolik jako ojeté stálo.
Ale k výbavě mám zásadní výhrady: chybí tempomat, auto nemá žádný palubní počítač, originální audio je tak "citlivé", že pořád jen ladíte nějakou stanici, protože ji to ztratilo.
Vozidlo jako 6-ti leté stálo cca tolik co 3-4 letá oktavie, přičemž je to jako nebe a dudy.
Spotřeba ať jsem jezdil slušně nebo ne se držela pořád kolem 10-ti litrů. Je to auto u kterého musíte mít štěstí na kus. Pokud máte smůlu, tak Vás to sežere. Vím o pár lidech, kterým odešli vstřiky. Ono stačí jen třeba výměna rozvodů, neoriginální sada cca 21 tisic. Značková pak 2x tolik. To je daň za to, že vozidlo není u nás moc rozšířené a cena dílu zůstala opravdu "luxusní" a je lepší se před návštěvou servisu dobře vyspat, protože až to na Vás vybalí, tak moc spánku nebude..
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Terracan