Rok výroby:2006Typ motoru:2,9 Ř4Stav km při koupi:28 000 kmStav km nyní:42 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:1. 4. 2012
velice tiché nikde nic nevrže redukce nadstandartní zákl. výbava dobrý výkon výborný kroutívý moment velký kufr sklopná sedadla tažné 2,8 tun prostorný interiér nezájem zlodějů neokoukané nestárnoucí vzhled slušná spotřeba plynové vzpěry kapoty
Slabé stránky
topení v režimu AUTO funguje chaoticky vysoká pořizovací hrana žádné přihrádky v kufru malý rejd chybí uzávěrky diferenciálu slabé servo při stání kožená sedadla kloužou el. vyhřívání sedadel začne hřát až po cca 5 minut
Závady a opravy na autě
žádné
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tichý prostorný off-road s výbornou spotřebou. Od roku 2005 120kW bezproblémové čerpadlo a vstřiky. Úplně bez problémů tahá velmi těžké vleky. Poslední Off-road s rámem. Redukce už se taky málo vidí. V základu slušná výbava. Jízdní vlastnosti: Je to off-road, takže trochu plavější jízda v zatáčkách, ale oproti konkurenci, je toto nejlepší. Na kvalitní silnici, úplně bezpečná jízda i při vysoké rychlosti. Nic nevrže a je uvnitř opravdu ticho. Na první pohled nevypadají kožená sedadla moc útulně, ale po non stop jízdě ( 21 hodin) jsem vylezl opravdu v pohodě. Opěradla zadních sedadel jdou položit takže děti v poho spí. Kufr je obrovský ( 800L ) 4x4 se zapíná automaticky. Chybí přihrádky nebo zarážky v kufru na povinné vybavení, lítá to po kufru. Malé přihrádky ve dveřích. Auto koupené v ČR většinou jako N1 a čtyřmístné! Ale jde udělat přestavba na 5 míst a mříž se už taky vyhazuje.
musím len súhlasiť, taktiež mám toto auto a som s ním úplne spokojný. Je pravda, že ovládateľnosť na našich (porozbíjaných) cestách je horšia, najmä keď sú vyjazdené kolaje v asfalte. Ale čo sa týka terénu, zatial som prešiel všade. Akurát, že ja mám priemernú spotrebu cca 11L nafty, no väčsinou jazdím krátke vzdialenosti, takže to bude asi aj tým. Niektorí píšu že by to nechceli, že sa to kazí atd. Z vlastných skúseností môžem napísať, že nie, nekazí sa to, teda aspoň mne. Dúfam, že to nezakríknem. Autorovi recenzie, ako aj ostatným majiteľom tohto auta, samozrejme aj mne prajem veľa km bez porúch a lacnejšiu cenu nafty.
Tak jsem najel další 30,000 km mám něco přes 70,000 km měnil jsem kostice (tyčky stabilizátoru ) na přední nápravě jedna byla trochu slyšet tak jsem vyměnil obě strany. Destičky původní kotouče jak nové bez hrany, Jinak stále bez závad. Jo doléval jsem půl litru oleje za 13000 km .
Prodávat ho nehodlám teď mám aktuálně 75000 km dal jsem 3x Albánii Kosovo Makedonii Řecko Rumunsko a vše s těžkým vlekem . spotřeba s vlekem asi 2tuny 11L při dálniční rychlosti 130 a vlek 2 tuny plný auto a kufr klima naplno tak jsem měl 14 -15 L .Běžné jízdy okresky do 120 km spotřeba 9L . Opravy , zatím jen kostice stabilizátoru jedna malinko klapala. Nevím za co bych vyměnil.... nic podobného v dané cenové relaci neexistuje. Jo nechal jsem to čipnout na 190 koní. znát je to při nízkých otáčkách. dál už nic spotřeba stejná , asi to bylo zbytečný .
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Terracan
úplne súhlasím
musím len súhlasiť, taktiež mám toto auto a som s ním úplne spokojný. Je pravda, že ovládateľnosť na našich (porozbíjaných) cestách je horšia, najmä keď sú vyjazdené kolaje v asfalte. Ale čo sa týka terénu, zatial som prešiel všade. Akurát, že ja mám priemernú spotrebu cca 11L nafty, no väčsinou jazdím krátke vzdialenosti, takže to bude asi aj tým. Niektorí píšu že by to nechceli, že sa to kazí atd. Z vlastných skúseností môžem napísať, že nie, nekazí sa to, teda aspoň mne. Dúfam, že to nezakríknem. Autorovi recenzie, ako aj ostatným majiteľom tohto auta, samozrejme aj mne prajem veľa km bez porúch a lacnejšiu cenu nafty.
11.02.2013 | 20:43:21 | EMKO | 95.102.99.* Reagovat
RE: úplne súhlasím
Tak jsem najel další 30,000 km mám něco přes 70,000 km měnil jsem kostice (tyčky stabilizátoru ) na přední nápravě jedna byla trochu slyšet tak jsem vyměnil obě strany. Destičky původní kotouče jak nové bez hrany, Jinak stále bez závad. Jo doléval jsem půl litru oleje za 13000 km .
06.04.2014 | 21:25:46 | Leoš | 82.144.159.* Reagovat
RE: úplne súhlasím
A neplanujes ho prodavat? :)
03.09.2014 | 19:50:15 | Be.Ko. | 89.203.220.* Reagovat
RE: úplne súhlasím
Prodávat ho nehodlám teď mám aktuálně 75000 km dal jsem 3x Albánii Kosovo Makedonii Řecko Rumunsko a vše s těžkým vlekem . spotřeba s vlekem asi 2tuny 11L při dálniční rychlosti 130 a vlek 2 tuny plný auto a kufr klima naplno tak jsem měl 14 -15 L .Běžné jízdy okresky do 120 km spotřeba 9L . Opravy , zatím jen kostice stabilizátoru jedna malinko klapala. Nevím za co bych vyměnil.... nic podobného v dané cenové relaci neexistuje. Jo nechal jsem to čipnout na 190 koní. znát je to při nízkých otáčkách. dál už nic spotřeba stejná , asi to bylo zbytečný .
17.11.2014 | 22:12:58 | Leoš | 82.144.159.* Reagovat