Rok výroby:2003Typ motoru:2.9 CRDiStav km při koupi:93 000 kmStav km nyní:114 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:22. 9. 2009
Spousta drobnych oprav typu zarovky v palubni desce, alarm apod.
Spatna synchronizace pateho rychlostniho stupne
Vadna funkce samosvorneho diferencialu vzadu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nejvetsi slabinou jsou bohuzel vstrikovace Common Rail a vysokotlake cerpadlo privadejici palivo. Pri koupi urcite overit zda kontrolka Check Engine (oranzova s napisem Check) se pri zapnuti zapalovani rozsviti a po nastartovani zhasne. Jak ne, ruce pryc. Dale pri zkusebni jizde otestovat akceleraci na ctvrty a paty stupen zhruba z dvou tisic otacek na plny plyn a idealne do kopce aby se motor dostal pod zatez. Pokud se rozsviti oranzovy Check Engine tak opet ruce pryc. Oprava je velice nakladna (cca 25 000,- cerpadlo, 5 000,- jeden vstrikovac plus prace). Tankovat pouze a jen kvalitni naftu od overenych stanic. Pokud je brana horsi nafta, spatne maze, cerpadlo se zacne pridirat, spony jdou do vstrikovacu a je na problem zadelano ... Absolvoval jsem vymenu tak vim :-/ Toto je slabina motoru takze overit u kazdeho Terracanu. Dalsi vec jsou slabe svetlomety. Sviti opravdu velice spatne a na kratkou vzdalenost. Mohlo by se zdat ze Terracan je jedna velka tragedie. Na jednu stranu ano, na druhou ne. Ja jsem asi extrem co se zavad tyce, nicmene mimo vstrikovacu lze snad vse s pomoci dilenske prirucky opravit doma. Spotreba je s 2.9 motorem tak nejak v norme, jezdim hodne v Praze a je to znat, pohybuji se zhruna na 10l nafty. Na delsi trasy je to ale velice pohodlne auto, sedacky jsou vynikajici. Zpracovani interieru ... jak to napsat. Nekomu sedne, nekomu ne. Neni spatne ale mohlo byt lepsi :-). Brzdy jsou vynikajici a skoro 2,5 tuny zastavi behem chvilky. V zatackach se dost naklani a celkove se houpe ale je to dano konstrukci a vyskou takze normal.
Plusy: Prakticka velikost. Odvezt lze skoro cokoliv
Tazne zarizeni na 2,8t.
S pomoci redukcni prevodovky lze vytahnout a projet opravdu hodne.
Schopnosti v terenu jsou na urovni podobne velkych terennich aut, Terracan je na ramove konstrukci, ma redukcni prevodovku a zadni samosvorny diferencial. Postrada zaverku diferencialu.
Leji do toho tedka jednou za 3-4 nadrze aditivum rovnou od Delphi, k dostanu u p. Velensdorfa ktery mi tez provadel opravu injektoru za cca 350,-. Jako servis jej tez mohu doporucit. Jeho web: http://www.dieselpoint.cz/
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Terracan
Aditiva
Leji do toho tedka jednou za 3-4 nadrze aditivum rovnou od Delphi, k dostanu u p. Velensdorfa ktery mi tez provadel opravu injektoru za cca 350,-. Jako servis jej tez mohu doporucit. Jeho web: http://www.dieselpoint.cz/
02.10.2009 | 00:39:55 | Manky Reagovat
Delphi
Vstřikovací systém Delphi je známý svou choulostivostí. Doporučuji přidávat aditiv, např. VIF diesel.
23.09.2009 | 14:55:23 | donald Reagovat